כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גארדן הוטל | Garden Hotel

גארדן הוטל | Garden Hotel

גני אירועים
טלפון:0508355552
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אלינה נובופסטובסקיה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
וואו! לא יודעת איפה להתחיל. פשוט וואוו!ראינו מלא מקומות לפני שהגענו לגארדן, ורק שם הרגשנו בבית. אבי וליאור היו פתוחים לכל השאלות שהיו לנו ועזרו בהכל גם חודשים לפני האירוע, גם תוך כדי, וגם אחרי.הרמה של אירוע עצמה הייתה מעבר לכל הציפיות שלנו. מישה מנהל האירוע שלנו מטעם הגארדן בדק שהכל במקום כל הערב, ושהכל קורה בזמן הנכון.לא הפסקנו לקבל מחמאות על האולם עצמו ועל האוכל, גם מהצעירים וגם מהמבוגרים.וגם זה ממש ממש נוח להתארגן באותו מקום, להישאר לישון אחרי החתונה ולאכול ארוחת בוקר עם החברים יום למחרת.בא לי עכשיו לעשות עוד איזשהי אירוע רק כדי לעשות אותו בגארדן!
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
גן האירועים מהמם פסטורליהרבה פרחיםהיה כייף להתחתן שםהצוות קשוב ומפנק!
הצג עוד

Mayaarmer.   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אין מילים לסכם את החוויה של החתונה! מרגע הפגישה הראשונה עם אבי הרגשנו שיש עם מי לדבר יש מי שיקשיב ויתייחס לבקשות שלנו והכי חשוב לא קיבלנו הרגשה של "עוד זוג" כמו ברוב האולמות.הזמינו אותנו לבוא מתי שנרצה לראות אירועים ותמיד היו זמינים לשאלות ובקשות.יום לפני האירוע הגענו למלון, קיבלנו חדר טוב אמנם בלי תאורה טובה. ביום האירוע דאגו לכל הבקשות מא עד ת אמנם עם דיליי קל אבל בגדול הכל עבר חלק. אין מרוצה ממני מליאור מנהל האירוע! תקשיבו טוב, ותסמכו עלי ועל עוד הרבה כלות שהתחתנו בגארדן שהחתונה עוברת חלק, הצוות שם אלופים וליאור מפקד על הכל! אין יותר מרגיע להתחתן בהרגשה שהכל תחת שליטה ביום כזה לחוץ.האוכל היה מאוד טעים וכולם נהנו ונתנו מחמאות, אהבו את הקונספט שאפשר להזמין מנות ללא הגבלה וטעמו כך עוד מנות
הצג עוד

דיקלה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
לפני הכל אתחיל בזה שאבי הוא פשוט בנאדם מדהים, אמין, שירותי והכי חשוב אלוף במה שהוא עושה.אנשים עפווווו על האוכל, עפו על העיצוב ופשוט עפו על המקום!תודה לכם גארדן אנחנו עוד נפגש אתם מושלמים והיה לנו מושלם איתכם.
הצג עוד

karin   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
התחתנו בגארדן ב8.5.24 אחרי שדחינו את החתונה מה12.10 בעקבות המלחמה. האירוע היה פשוט ואו!!!! אין אורח שלא התלהב ואמר שזאת היתה החתונה הכי טובה שהוא היה בה! תודה ענקית לאבי קוגן!!! המלון היה מושלם קיבלנו סוויטה מהממת עם מלא פינוקים, פלטת פירות, שמפניה, אוכל מהבופה לפני החופה וארוחת בוקר ישר למיטה! המקום הכי טוב שהיה אפשר להתחתן בו!!! מחכים כבר לבוא כאורחים לחתונה הבאה בגארדן!
הצג עוד

yakir5   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
פגז של מקום לאירועים אבי וליאור דאגו לטיפול מושלם לאירוע שלנו ממליץ בחום לכל אירוע !
הצג עוד

דרדר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
החוויה הייתה נהדרת!!! אחרי 3 דחיות של החתונה בעקבות המצב מאוד באו לקראתנו ועזרו. מקום יפייפה ונעים לחתונה. האורחים שיבחו את הארגון והאוכל המעולה. המארחים היו זמינים לבקשות, דאגו לחדרים ולאוכל. כל הזמן התעניינו אם חסר משהו. בקיצור הייתה חוויה מושלמת מכל הפרמטרים, תודה לאבי, ליאור והצוות המהמם!
הצג עוד

שיראל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
את החתונה סגרנו בנובמבר, קיבלנו מאבי ומליאור שירות מהמם ובעיקר סבלני!! ( הייתי כלה לחוצה מאוד)ביקרנו במספר חתונות כדי להתרשם, תמיד התקבלנו בחיוך גדול ובסבלנות רבה.השיא מבחינתי, היה שערב לפני החתונה היתה מתקפת הכטבמים האיראנית והיינו בחוסר וודאות מוחלטת לגביי מספר האנשים שיגיעו.אבי וליאור הרגיעו אותי והבטיחו להתחשב- מעשה אנושי וחשוב בעיקר בתקופה זו.האולם היה מהמם, האוכל היה טעים, החדר במלון היה מפנק!נהננו מכל רגע
הצג עוד

Liraz   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
האולם פסטורלי ברמות ופשוט מהמם!מהרגע הראשון שהגענו התאהבנו במקום השירות היה מעל לכל ציפייה , אבי וליאור היה קשובים לכל דבר שרצינו ועזרו בכל דבר !האולם מאוד מתגמל מבחינת הפינוק בחדרים ללינה ביום של החתונה לנו ולמשפחה, פינוק לחדר התארגנות והכל! יש להם המון הטבות שכלולות ונזילות באמת בכמה אלפים טובים!החתונה שלנו הייתה פשוט מעלפת ברמות ובאמת שנהננו מכל רגע והכל היה פשוט מעלף
הצג עוד

shirazamit12   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אתם בידיים טובות! המון תודה על חתונה מהסרטים!! ליאור המנהל אולם פשוט תותח!!! אין צורך להביא אפילו חברת הושבה או מנהל איתם! אתם בידיים טובות!! האורחים אהבו ממש את האוכל והכל התנהל מושלם! אבי היה תמיד זמין לכל הבקשות שלנו!!המון תודה!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up