כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גסטון | צלם אירועים

גסטון | צלם אירועים

צלמי סטילס
טלפון:0506235421,0506235421
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Kfir   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
כמה המלצות בפייסבוק ושיחה קצרה עם גסטון והוחלט לסגור איתו בביטחון מלא.איזה וייב טוב מרגיע ומקצועי יש לגסטון.מגנטים שווים כל כך! צלם נוסף בחתונה לכל דבר. שירות מעל ומעבר!התמונות יצאו אותנטיות וממש ממש טובות.
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
פגשנו את גסטון בחתונה של חברים, ולקחנו אותו כצלם מגנטים לחתונה שלנו - והוא עשה עבודה מצוינת! מעל ומעבר למצופה! הוא צילם בנדיבות, היה בכל מקום ובו זמנית לא הורגש ונתן לנו יחס אישי ומתוק. תפס את כל האורחים בחן ובהומור ! - ממליצים עליו בחום - הוא צלם מצוין ונותן שירות ועבודה מקצועית ויפה!
הצג עוד

נעה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
גסטון המלך שלנו!!! פנינו אליו לאחר שצילם מגנטים מושלמים בחתונה של זוג חברים. גסטון צלם מקצוען ברמות הכי גבוהות שיש, איש מקסים, נשמה טובה, כל כך אוהב את העבודה שלו ואת הזוגות שמצלם. עפנו על הווייבים שלו והיינו בעננים מהתמונות, מהמגנטים ובכלל מהאווירה והאנרגיות שהוא השרה. אדם כל כך נעים, חד, שם לב לדברים הכי חשובים, האורחים שלנו לא היו צריכים לרדוף אחריו כדי שיצלם אותם, הוא תמיד היה שם וצילם בסבלנות ובאהבה. הבלוקים והמגנטים הגדולים שקיבלנו ממנו פשוט מושלמים! מאושרים שהיה אצלנו באירוע, אחת הבחירות הכי מוצלחות שלנו :-)
הצג עוד

Yogev   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
התאהבנו בגסטון מהשיחה הראשונה ! בן אדם מאוד נחמד עם יחסי אנוש מעולים מאוד שירותי ומקצועי ברמה הכי גבוה שיש, אם זה באיכות צילום ואם זה באיכות הדפסה אני יכל להגיד שיש לו את הציוד ברמה הגבוה ביותר ללא ספק יחס תמורה למחיר הכי טוב שנתקלנו והתוצאות פשוט מדברות בעד עצמן אנחנו לא חושבים שקיימים צלמי מגנטים טובים ממנו בשוק בטח שלא במחיר הזה .גסטון היה קשוב מאוד לבקשותינו, עשה שיעורי בית לפני להבין את מבנה המשפחות וטיב היחסים ודאג לצלם את כולם ובמיוחד את האנשים שהיו חשובים לנו מאוד. מבחינת כמות המגנטים זה פשוט היה מטורף וכמובן שגם קיבלנו גיבוי על דיסק און קי של כל התמונות.גסטון תודה רבה אתה באמת משהו מיוחד וללא ספק בכל אירוע בעתיד אתה איתנו !
הצג עוד

נוי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
גסטון המדהים!הגענו אליו דרך הצלם שלנו שהמליץ עליו ואנחנו כל כך שמחים שסגרנו איתו. גסטון דיבר איתנו כמה וכמה פעמים לפני האירוע כדי לוודא שהכל סגור, שבחרנו עיצוב למגנט (שאגב עיצב לנו בהתאם להזמנה שלנו), התקשר גם יומיים לפני החתונה כדי לוודא מי יהיה בצילומי משפחות כדי לא לפספס שום הרכב.כל האכפתיות והמקצועיות שבאו לידי ביטוי לפני האירוע, לא משווים לתפקוד שלו במהלך החתונה עצמה. יצאו תמונות מטורפותתת באיכות של צילום סטילס, כ-1000 תמונות, שבסוף גם פיתח לנו בנוסף מגנטים מוגדלים ואינסטבלוקים, והכי חשוב דיסק און קי עם כל התמונות.המגנטים יצאו באיכות מטורפת, ממליצים בחום!
הצג עוד

גילי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
לקחנו את גסטון כצלם מגנטים לחתונה ללא התלבטות לאחר שהוא צילם אצל חברה מאוד טובה שלי וראיתי את התוצרים, וכאורחת חוויתי את האדיבות שלו. מתחילת הדרך גסטון היה זמין, שירותי ונעים , נתן לנו לעצב את המגנט כנראות עיניינו. במהלך האירוע היה כמו צלם סטילס נוסף! צילם תמונות איכותיות ויפות לאורך כל האירוע, הגיע בזמן , בסוף האירוע קיבלנו קופסא עם דיסק און קי שכלל כ1000 תמונות (!!!) עם 4 אינסטה בלוק באיכות מעולה, כמה תמונות מוגדלות ועותקים של כל התמונות מגנטים. האורחים יצאו עם מגנטים הבייתה והיו מרוצים ואף ציינו שגסטון ״חיפש״ לצלם כל האירוע והיה מאוד אקטיבי! ממליצים על גסטון בחום ומכל הלב!!!!
הצג עוד

נינה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרנו את גסטון כצלם מגנטים לחתונה שלנו ואני הכי ממליצה בעולם! היה ממש כמו צלם שני, יש לנו תמונות יפהפיות באיכות נדירה. הוא תפס רגעים מיוחדים ומרגשים לאורך כל הערב (!), כל האורחים שלנו יצאו עם סטפות של מגנטים יפים ומחמיאים. בסוף הערב הוא נתן לנו קופסה עם דיסק און קי של 1000 (!) תמונות שהוא צילם, יחד עם תמנות שהוא הדפיס על עץ (!!) ועוד עשרות מגנטים כולל מגנטים עצומים. חוץ מזה הוא הכי חמוד שיש! ממליצה 1000 פעם!
הצג עוד

guy   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה מהצלם שלנו לגבי גסטון וזו היתה אחת ההמלצות הטובות שקיבלנו! גסטון היה אדיב ושירותי מהשיחת טלפון הראשונה ועד סוף האירוע, התנהג ממש כמו צלם נוסף לכל דבר ויצר תמונות מגנטים מעולות.אורחים החמיאו על הזמינות ועל איכות המגנטים והתמונות.
הצג עוד

Dorel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני רוצה להמליץ בחום על צלם המגנטים שלנו. הוא היה כמו צלם סטילס לכל דבר! כמעט ולא הרגשנו אותו במהלך האירוע, ובשקט בשקט הוא צילם את כל הרגעים הכי מיוחדים מהצד. קיבלנו קופסה עם כל המגנטים שלנו, דיסק און קי עם כל התמונות, ועוד תמונות שלנו על משטחי עץ. איזה כיף שישר אחרי האירוע יש לנו כבר המון תמונות. הוא עשה עבודה מדהימה והיה זמין לכל דבר. מומלץ בחום!
הצג עוד

natalie   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
גסטון היה מקסים כבר בשיחת הטלפון הראשונה, הגיע סופר מוקדם כבר לצילומי משפחות, צילם המון המון מגנטים, היה אדיב וללבי לכולם. בסוף האירוע קיבלנו המון מגנטים במסודר יחד עם הגדלות אינסטבלוק ודיסק און קי עם כל התמונות מהאירוע, ממש כיף שאפשר להסתכל על התמונות מיד אחרי (הן בד״כ הראשונות שמגיעות, לפני הצלם).
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up