כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לילך בר נתן

לילך בר נתן

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
טלפון:0723935339
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אמא   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אז ככה אני הגעתי ללילך דרך המלצות, אמא שלי סגרה עם לילך אני לא כל כך רציתי להתאפר כי רציתי עדין, הלכנו לניסיון והיה מושלם, לילך זרמה עם כל מה שרציתי, ביום החתונה -יום שישי-הגיעה מוקדם, היתה מאוד מאוד סובלנית ומקצועית, וחייכנית עם אנרגיות טובות, עשתה כל מה שביקשתי, היתה לנו חוויית בוקר מושלמת, ההתארגנות הייתה אירוע מדהים ומשמח בפני עצמו וכמובן שלילך תרמה לזה מאוד, האיפור שלי והשיער היה מושלם, וגם האיפור והשיער של אמא שלי היה פשוט מדהים, החמיאו לנו בלי סוף....המון המון תודה לך לילך שניפגש בשמחות
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
לילך איפרה וסיקרה אותי ביום שלי, אהבתי מאוד את האיפור, שהיה שונה מאיפור שבדרך כלל נהגתי להתאפר או איפרו אותי לאירועים, שיתפתי את לילך במראה שאני רוצה והיא התאימה לי בדיוק למה שרציתי, רציתי להיות מאופרת וזוהרת במיוחד.גם התסרוקת היתה מיוחדת מאוד.החמיאו לי כל החתונה והרגשתי זוהרת ומיוחדת. גם האיפור וגם התסרוקת היו מאוד עמידים ולא נהרסו בכלל גם עם מזג האויר החם וגם עם הריקודים עד השעות הקטנות.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
לילך הייתה מדהימה, מההתחלה ועד הסוף! עוד לפני החתונה תמיד הייתה זמינה עבורי להתייעצויות ולתיאום איפור ניסיון. כבר בפגישת הניסיון חוויתי את המקצועיות לצד האדיבות והאישיות הנעימה של לילך. בבוקר החתונה היא הגיעה בדיוק בשעה שקבענו, הביאה ים ציוד מקצועי לתסרוקות והאיפור והייתה כל כך נעימה וקשובה לרצונות שלי ושל המלווה שלי. לאורך כל היום ידעתי שאני בידיים בטוחות ולא היה לי ספק שאצא מרוצה. האיפור היה בדיוק כמו שביקשתי, עדין ומתאים לסגנון שלי וכך היה גם עם המלווה, האיפור הותאם בדיוק לרצונותיה. בנוסף לאיפור מקצועי ביותר, לילך מעצבת שיער בחסד, ידעה בדיוק מה יתאים לתסרוקת שרציתי ועשתה אותה באופן מושלם! לאורך החתונה לא הפסקתי לקבל מחמאות על האיפור והשיער 😊 אציין בנוסף שהאיפור ועיצוב השיער החזיקו עד סוף האירוע ולילך הביאה לי ליתר ביטחון ערכת טאצ'אפ (למרות שבסופו של דבר לא היה צורך לעשות בה שימוש). בקיצור, לילך מומלצת בחום ואהבה רבה ♥️
הצג עוד

אלינה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לילך איפרה וסירקה אותי לחתונה שלי. הגעתי אליה מהאתר לאחר שקראתי חוות דעת מעולות. מהשיחה הראשונה הרגשתי שיש בינינו חיבור טוב.רציתי איפור קצת מודגש בגלל שאני מתאפרת בדרך כלל. וגם תסרוקת שתיתן קצת נפח לשיער שלי.גם האיפור וגם השיער נשאר מושלם עד סוף הערב. קיבלתי ים מחמאות והרגשתי הכי יפה שיכול להיות.
הצג עוד

Bar and Shany   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
במילה אחת מדהימה! לילך מקצועית בטירוף, תמיד משרה אווירה רגועה ונעימה.מהשיחה הראשונה הרגשתי הרבה אנרגיות טובות ממנה וסגרנו ישר לתאריך 09.10.23.עקב המצב ביטלנו את האירוע ולילך קיבלה את זה בהבנה מוחלטת (לא מובן מאליו בכלל!).לאחר כמה חודשים קבענו תאריך חדש ובמזל לילך הייתה פנויה בו ופשוט היה מדהים!היא באה מהבוקר עם כל הסובלנות והרוגע שלה, איפרה ועיצבה את השיער לי ולאמא שלי בצורה מושלמת!איפרה אותנו בדיוק כמו שרצינו, עדין ומחמיא.חששתי שבגלל שהתסרוקת מסובכת היא תתקלקל עד סוף הערב, מה שלא קרה והשיער נשאר מושלם אחרי כל הריקודים - עד הסוף!האיפור גם נשאר מושלם אחרי הצילומים והריקודים. קיבלתי מלא מחמאות על האיפור והשיער המושלמים ושהכל נשאר מושלם! פשוט לא להאמין כמה שזה נשמר טוב!!ממליצה בחום!!
הצג עוד

Alit   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ללילך הגעתי דרך האתר.היא ישר הפגינה בקיאות וידע וענתה לכל שאלה שהייתה לי והסירה כל חשש שהעליתי.נפגשתי איתה לפני החתונה וידעתי שעשיתי את הבחירה הנכונה.היא הייתה כל כך מכילה קשובה וסבלנית איתי וזרמה איתי בכל רעיון שהעלתי.שלחתי לה כמה תמונות של תסרוקות שונות שרציתי והיא הפכה אותן לתסרוקת אחת מושלמת!!לגבי האיפור ביקשתי שהייה כמה יותר עדין כי אני לא מתאפרת בדרך כלל והיא קלעה בול לטעם שלי והאיפור מאוד החמיא לי.ובכלל היא אישה כל כך נעימה וכיף להיות איתה. היא מרגיעה ונותנת טיפים ליום החתונה.היא הייתה איתי מהבוקר עד המפגש עם בעלי וכולל והיא מאוד התרגשה איתי וזה הרגיש הכי אמיתי בעולם!לדעתי צריך אנשים כמוה מסבבך ביום של החתונה!
הצג עוד

edenhayne053   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מצוייןחוויה מושלמת, יחס אישימהבוקר של ההתארגנות עד סוף היום היה פשוט מושלם!!! מגשימה את כל הרצונות של הכלה אין ספק❤️
הצג עוד

limorprs   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לילך מאוד מקסימה אדיבה חייכנית ומקצועית היא קיבלה אותנו יפה היא עשתה לי ולאמא שלי שיער ואיפור עדיין ויפה
הצג עוד

SHIRA   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
יצאתי עם לילך קשר לגבי החתונה שלי שהייתה ב12.3 היא הייתה מדהימה מקצועית ומלאת ביטחון!היה לי חשוב שלא יהיה לי הרבה איפור ושאני ארגיש בנוח וככה זה היה, כולם החמיאו לי על האיפור והשיער
הצג עוד

הודיה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגעתי ללילך לאיפור ניסיון לחתונה שלי והיה מדהים! תוך כדי היא סיפרה לי שהיא עושה איפור קבוע בגבות ועשיתי אצלה וככה הגעתי לחתונה שלי שאני עם איפור ושיער מדהימים וגם איפור בגבות שיצא מדהים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up