כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שרון הדר | Sharon Hadar Weddings

שרון הדר | Sharon Hadar Weddings

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0522205050
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 19 שעות
verify
100 מתוך 100
כשהבנו שאין שום סיכוי שנתחתן באולם או בגן מצאנו את שרון. מהפגישה הראשונה היא עזרה לנו להרכיב את חתונת החלומות, לפחד קצת פחות מהתקציב, ולמצוא את הספקים הכי טובים. באמת כל ספק שהיא המליצה עליו היה מושלם ובמחירים מעולים. עשתה איתנו סיורים בשטחים מהממים, ואחרי החתונה לא הפסיקו להחמיא לנו על המטע זיתים שהיא מצאה לנו.היא הייתה זמינה בלי סוף. גם אחרי שנדחתה החתונה בעקבות המלחמה היא עזרה לנו להזיז את כל הספקים, והמשיכה איתנו בארגונים במשך שנה. ובאמת ביום החתונה הכל היה מעבר לציפיות, לא יכולתי לדמיין שאני יכולה לעשות חתונה כל כך מותאמת אישית לנו. בזכות שרון הכל יצא לפועל ונראה מושלם. היא תפעלה את יום החתונה ברוגע ובאנרגיות מדהימות, סידרה אץ העיצוב שהכנו ודאגה לכל פרט קטן. בקיצור בשביל חתונה מושלמת בראש שקט, קחו את שרון, המלצה חמה!❤
הצג עוד

Erika   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
Working on the wedding with Sharon was something I couldn’t have imagine doing without. She was our star of direction in the sky when times got hard (and this year they became hard). She was the positive energy and laughter we needed to take the edge off all the stress. She was the kind, nurturing sort of human that also gives you the confidence that it’s all going to be ok and on top of it all with all her kindness, good vibes and emotional sensitivity, she’s a damn good boss b***** that knows what she’s doing 150% that industry is like her oyster.
הצג עוד

לטם   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
פניתי לשרון בעקבות המלצות בפייסבוק וישר סגרנו. עזרה לנו די מהר למצוא ספקים ולארגן חתונה בחצר של ההורים בדיוק כמו שדמיינו.
הצג עוד

shani   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
דיברנו עם שרון עוד כשהתלבטנו לגבי סוג האירוע, היא ייעצה בפירוט, סבלנות וברוחב לב וכמובן שלאחר מכן גם סגרנו איתה! היא הייתה זמינה אלינו תמיד לכל שאלה או בקשה, דאגה לנו לספקים ומחירים מעולים והיינו הכי רגועים בעולם כי ידענו שיש על מי לסמוך!!
הצג עוד

דולב   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
שרון הדר… מה אפשר להגיד עלייך? מזל שהיית איתנו ❤️ שתקתקת, שדאגת, שהיית על הדברים. תודה על האוזן הקשבת התמיכה והמקצועיות. ממליצים עלייך מכל הלב ❤️

הפרחים של נטע   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אז אתחיל בכך שאני מעצבת אירועים שעובדת המון עם שרוני המהממת! ולא, אני לא משוחדת, בתור אחת שעובדת בתחום פשוט בחרתי בטובה ביותר לחתונה שלנו כי ידעתי שאהיה שקטה ששרון נמצאת שם! היא פשוט מקצועית ברמה הגבוהה ביותר! אפשר לסמוךעליה בעיניים עצומות שהכל יהיה יותר ממושלם! וכמו שאני ראיתי איך היא מתנהלתבאירועים משותפים שלנו יחד ידעתי שככה יהיה גם אצלנו! וכך היה. היא דיברה עם כל הספקים לפני האירוע וענתה לכל הבקשות שלהם, דאגה שכולם יגיעו בזמן ובכלל שהכל ילך לפי הזמנים! היתה שם בשבילנו לכל דבר שהיינו צריכים, דאגה שנשלם לאולם על המנות בדיוק לפי מספר האנשים שהגיעו וישבו בשולחנות! ולא נתנה למשפחות שלנו להתעסק בשום דבר שיכל היה להטריד אותם, הכל עובר דרכה! ובקיצור אין ולא תהיה כמו שרון הדר חברים!!! תעשו לעצמכם טובה ותבדקו אם היא פנויה בתאריך שלכם!!!
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
התחלתי לעקוב אחרי שרון ברגע שקיבלתי את הצעת הנישואים (כמעט שנתיים לפני החתונה עצמה), כי מאוד התחברתי לסגנון ושאבתי המון השראה מהדברים שהעלתה.אחרי אישזהי תקרית קטנה עם האולם פניתי אליה והיא תקתקה את הפתרון תוך דקה, וזהו... ידעתי שאני חייבת אותה איתי! שרון דאגה להכל! לא יודעת איך גיבורת העל הזאת עשתה את זה אבל הכל קרה בדיוק כמו שהיה צריך להיות, כולם נצמדו לזמנים, ידעו מה הם עושים, מתי ואיפה, דאגה שהכל יתפקד ושכולם יאכלו, ישתו ויעשו שמח.בקיצור, אין על שרון בעולם. לא יכולה לדמיין איך החתונה הייתה נראת בלעדיה.
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
קודם כל, וואו.אני הכרתי את שרון דרך האינסטגרם כבר כמה שנים וידעתי שאותה אני רוצה איתי בחתונה וכך קרה.שרון דאגה לנו להכל מהפרט הכי קטן לפני החתונה במהלך החתונה וגם לאחר מכן!תכננה, ארגנה, תקתקה, דאגה (גם להאכיל אותי תוך כדי החתונה🤣)עזרה לנו להוריד עלויות וצימדה לנו את הספקים המושלמים.שרון ידעה לעשות לנו סדר בדברים ולהסביר לנו כל דבר קטן ולהפיג כל חשש שלנו.שמחים ומאושרים שבחרנו בשרון להיות איתנו ביום המרגש ביותר בחיינו!!אז בקיצור תעשו לעצמם טובה ענקית וקחו את שרון הדר.
הצג עוד

Tzvetalina   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו ושרון זה סיפור אהבה, שרון ארגנה לנו לא רק חתונה אחת אלה 3 חתונות! כל פעם הגענו אליה עם רעיון אחר שעלה לנו לראש והיא הפכה את החלום למציאות. כל מחשבה/גחמה/שגעון שרק רצינו שרון ידעה להפוך אותו למציאות ולחתונת החלומות הקסומה שלנו. היא דאגה להכל בין הקייטרינג הכי טוב ועד לפותחני יין ששחכנו שצריך לארגן. היא תמיד הייתה צעד אחד לפננו ודאגה לגשר בינינו לבין הספקים הכי נחמדים ונעימים שיש לשוק להציע, מעבר לזה ברגע שהייתה איזה בעיה מול האולם היא הייתה הראשונה כמו לביאה להגן עלינו ולעשות הכל כדאי שנצא מורווחים ושאף אחד לא יפגע בנו. פשוט תסמכו עליה בעיניים עצומות היא יודעת מה אתם צריכים יותר טוב ממכם🥰😊
הצג עוד

עדי ודורון   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
החתונה שלנו נדחתה בעקבות המלחמה, רצינו לעשות אירוע קטן ואינטימי והמליצו לנו על שרון המדהימה, היה לנו אירוע מרגש ויפה שלא נשכח אף פעם
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up