חוות דעת אמיתיות משתמשים אמיתיים

חוות דעת5
S1983
ואדים מרגולין
דירוג 5 אל ואדים הגעתי בהמלצת חברה ואין לי אלא להודות לה. ואדים היה המעצב הראשון שהגעתי אליו בסיבוב שמלות הכלה והשמלה הראשונה שמדדתי אצלו הייתה שמלת הכלה שבחרתי. בשמלה שלי התאהבתי ממבט ראשון- המשכתי את סיבוב שמלות הכלה אבל אחרי ביקורים אצל שני מעצבים נוספים הבנתי שאין טעם להמשיך מכיוון שאני כבר בחרתי בשמלה ובואדים. מהביקור הראשון ואדים נתן לי הרגשה של איש מקצוע למופת, שמבין מה הוא עושה והאמת חייבת להיאמר: כפרפקציוניסטית קסם לי מאוד שעומד מולי פרפקציוניסט :) הייתי אצל ואדים בשש מדידות ועבורי התהליך היה מהנה ואפילו הכרחי- השמלה נתפרה למידותיי, ללא פשרות ובמבחן התוצאה השמלה הייתה מושלמת!!!מעבר להיותו איש מקצוע מהשורה הראשונה, עם עין טובה, יכולת לזהות מה כדאי לטשטש ומה להבליט וכשרון גדול, ואדים הוא פשוט אדם מקסים. התרשמתי מאוד מהצניעות, האיכפתיות, מהרצון לסייע, לתת טיפים ולפרגן. בשורה התחתונה, רק ואדים מרגולין!!! תודה מקרב לב, 20.2.14 :)
16:53 24/02/2014
תמונה של Karina28
Karina28
לידן אוליאל
דירוג 5 לידן פשוט בחור מהמם.היגעתי אלין דרך מעצב שמלה שלי ואדים מרגולין.חוץ מזה שזה בנין ממש ליד הסטודין של ואדים כי היה מאוד נוח להתארגן גם המספרה מאוד טובה ואווירה ביתית.לידן הוא בחור מאוד יצירתי ויודע להתאים תסרוקת לכלה.כחודש לפני החתונה היו עשה לי גבנים מאוד עדינים שהיו נראים כצבע טבעי של השער.היתה לי תסרוקת צמה אפוף צמודה לראש שהיית מאוד מתאימה לשמלה.קיבלתי המון מחמות.בנוסף ליד עובד עם מאפרת מעוד טובה,קוראים לה מיא שעשת לי איפור מהמם.ממליצה בחום!!!
22:52 24/04/2013
תמונה של cheniki
cheniki
לידן אוליאל
דירוג 2 מאד מאכזב!הגעתי אליו דרך המעצב שמלת כלה ואדים מרגולין, הוא המליץ עליו בחום גם בגלל שהסגנון שלו מאד מתאים לסגנון האופי של השמלה וגם כי הוא בניין לידו.הגעתי לתסרוקת נסיון כחודש וחצי לפני החתונה ויצאתי מאד מרוצה, גם ממנו, גם מהתסרוקת וגם מהאיפור.הודעתי מהתחלה שאני מגיעה עם 4 מלוות ושאלתי כמה פעמים אם הוא יוכל להסתדר עם כולנו? לאורך כל הדרך הוא אמר שיגיע מישהו כדי לחפוף לכולנו וכדי לעשות את הפן בסיס לכל התסרוקות.מה שבסוף קרה זה שהגעתי בעשר וחצי ביום החתונה עם שלוש מלוות, וכמו שנקבע מלווה אחת תגיע יותר מאוחר (בשלוש) כי אין למה שהיא תשב שם מעשר וחצי, והוא היה שם לבד בלי אף עובד שיעזור לו לחפוף, לעשות פן (בשלב מסוים המאפרת התחילה גם לחפוף כי היא הבינה שאין סיכוי שאחרת זה יזוז), למרות חוסר העובדים וחוסר העמידה בזמנים הוא יצא לאין ספור הפסקות סיגריות תוך כדי כאילו ויש זמן לזה, ששוב שאלנו האם תספיק הוא הרגיע והבטיח שאני בארבע וחצי יוצאת עם המלווה שלי לצילומים ושלוש המלוות האחרות (שהן אמא שלי ושתי אחיותי) יצאו עוד לפני!אני והמלווה יצאנו באמת בשעה ארבע וחצי והיינו מוכנות בזמן אבל כל השלוש האחרות יצאו רק בשש!!!!!! בסופו של דבר אין לי שום תמונה עם האחיות שלי ועם אמא שלי כי בזכותו הן הגיעו כבר אחרי שקבלת הפנים התחילה
13:51 12/04/2013
תמונה של yafit-arik
yafit-arik
ואדים מרגולין
דירוג 5 לואדים מרגולין המדהים הגעתי לאחר המלצה ולאחר שקראתי את כל ההמלצות החמות עליו כאן באתר.כבר בפגישה הראשונה שלנו ראיתי כי הוא ניחן בכישרון רב.שהגעתי לואדים ידעתי בערך מהו הסגנון של השמלה אותה רציתי וואדים ידע להתאים לי שמלות ע"פ בקשתי ובנוסף דאג שיחמיאו לי לגוף.תפרתי אצל ואדים שמלה מאפס והייתי צריכה להגיע ל- 6 מדידות.בכל מדידה הבנתי יותר ויותר כמה כשרוני וסבלני ואדים ושאני נמצאת בידיים טובות.במהלך המדידות השמלה עברה שינויים ע"פ בקשתי וע"פ המלצותיו של ואדים על מנת שתהיה מושלמת.ואדים דאג בכל מדידה שהכל יתקתק והיה פרפקציוניסט על כל חוט או אבן בשמלה.ביום של החתונה הגעתי להתארגן אצל ואדים והאווירה אצלו הייתה מהנה,הוא דאג שהכל יראה מושלם!!התוצאה הייתה כמובן מדהימה והשמלה גרפה לאורך כל הערב מחמאות.בנוסף קיבלתי מואדים בולרו והינומה ארוכה מאוד שהייתה ממש מושלמת!!!ממליצה בחום לכל כלה שרוצה לישון טוב בלילה:)יפית
01:17 01/02/2013
תמונה של yafit-arik
yafit-arik
לידן אוליאל
דירוג 5 ללידן הגעתי לאחר המלצה מואדים מרגולין מעצב השמלה שהמליץ לי עליו בחום ואמר כי כל הכלות יוצאות מרוצות ממנו.בתחילה נכנסתי ללידן בלי לקבוע איתו פגישה מראש, בגלל שהגעתי יחסית בשעת ערב מאוחרת הוא היה פנוי והמליץ לי על סגנונות שיותר מתאימים לי וגם הדגים זאת עליי.כבר באותה פגישה סגרתי עם לידן ולאחר חודש הגעתי לתסרוקת ואיפור ניסיון.כבר בתסרוקת ואיפור הניסיון הם היו מדהימים וידעתי כי אני יכולה לסמוך עליהם שביום החתונה זה יהיה מושלם.את האיפור עשתה מאיה ניאל- לסרי והיא ידעה לקלוע בדיוק למה שרציתי.ואכן ביום החתונה הגעתי ללידן עם אחותי, הצוות שם ידע לגרום לאווירה ממש כיפית וזה בדיוק מה שכל כלה צריכה ביום כזה.האיפור והתסרוקות שלי ושל אחותי יצאו מושלם, ובמהלך האירוע גרפו המון מחמאות!!אין ספק שבאירועים נוספים אחזור לשם.מומלץ בחום לכל כלה.יפית
01:29 01/02/2013
תמונה של שמריתEli
חוות דעת5
שמריתEli
לידן אוליאל
דירוג 5 אני בחורה שאוהבת עדין וטבעי.אל לידן הגעתי דרך ואדים מרגולין שעיצב את השמלה. ומי שמכיר את ואדים יודע שהוא אדם הגון מאוד שאומר מה שהוא חושב והוא הפנה אותי לידן כי "לידן הוא היחיד שעדיין לא הרס לי אף כלה".כשהגעתי אל לידן לשיער ואיפור נסיון לא הייתי בטוחה בכלל בבחירה, אבל החלטתי לסמוך על ואדים, כי על ואדים היו לי המלצות מחברות ועד אז כל טיפ שהוא נתן לי היה בול. שלא לדבר על הנוחות של איפור ושיער דלת אחת מהמקום שבו אני מתלבשת.כאשר באתי לעשות גוונים עשרה ימים טרם החתונה ידעתי כבר שהגעתי למקום הנכון. מעולם לא צבעתי קודם לכן ולידן הבין לגמרי למה התכוונתי ב"עדין וטבעי". הוא עשה לי גוונים מהממים, עדינים-עדינים וכמובן השקיע המון עבודה בלצבוע בנפרד קבוצות שיער כל כך קטנות. בנוסף, הוא צבע יותר מהחצי ראש עליו סגרנו (כי התסרוקת שלי אסופה) ולא ביקש שום תוספת מחיר.דרך לידן הגעתי אל המניקוריסטית העובדת שם, לידר כהן, שגם היא עשתה עבודה מדהימה על הציפורניים השבירות והקטנות שלי, עם פרנץ' עדין ויפהפה שמחזיק מעמד 3 שבועות.גם על המניקור והפדיקור וגם על התספורת והגוונים קיבלתי הנחה.אבל הכי חשוב היה- היום הגדול. התחתנתי ב8/1/2013, שהיה היום שבו ירדו גשמים מטורפים, האיילון נסגר בגלל הצפה וכל גוש דן הייתה פקוקה בצורה חסרת תקדים.כמובן שבאותו בוקר הייתי לחוצה ומדוכדת מאוד. קבעתי ב10:30 להגיע אליו. ב9:30 התקשרתי להגיד שאני לא יודעת מתי אני אצליח להגיע. לידן אמר שלא אדאג ושהוא כבר שם וכשאני אגיע אני אגיע והם יעשו הכל כדי שאני אצא בזמן. כעבור זמן מה הוא התקשר שוב כדי להרגיע אותי ולהגיד שלקחנו המון ספיירים בתכנון הלו"ז ושיהיה בסדר.הגעתי אליו באיחור של שעה, כמובן בבאסה רצינית. אבל לידן והצוות שלו כבר עשו לי טוב הלב איך שנכנסתי ודאגו לשמח אותי בהמשך. ולמרות האיחור לא הייתה שום תחושה של לחץ והכל זרם בכיף כולל הפסקת אוכל. בסופו של דבר הייתי מוכנה בדיוק בשעה ...
17:56 12/01/2013
תמונה של pingish
חוות דעת3
pingish
ואדים מרגולין
דירוג 5 שלום לכל הכלות.אני רוצה להמליף בחום על ואדים מרגולין שעשה לי שמלה מדהימה שאין כמותה. היא הייתה הכי פשוטה שיש ועם זאת הכי מדהימה שיש. ממש לא הפסיקו לתת לי עליה מחמאות גם אחרי החתונה, ודיי ברור שתמיד מביאים לכלה מחמאות, אבל זה עבר כבר את מחמאות הנימוס.בלי קשר שהשמלה שלי היתה מעוצבת לפרטי פרטים עד לרגע האחרון, ואדים הוא בן אדם מקסים, כייף היה לי לבוא ולשבת איתו ולמדוד כל פעם מחדש. כמו כן, הוא משקיע ומאוד פרפקציוניסט, עשינו בערך 6 מדידות, בכל מקום אחר שביררתי עשו גג 4.הכל היהנוח מאוד, למרות שהפחידו אותי מעניין המחוך...בקיצור מומלץ בחום!!!!
12:18 16/12/2012
תמונה של KR2012
KR2012
ואדים מרגולין
דירוג 5 מעבר לשמלה עצמה שהייתה מדהימה, ואדים הוא איש נדיר שהתאים ועיצב אותה מכל הלב.לא כל יום פוגשים בעל מקצוע דייקן כל כך שלא מתפשר על איכות וטובת הכלה. מעצב מוכשר ושופע טוב לב, תמך ונתן לי בטחון מלא לגבי הבחירה שלי.המחיר סביר בהחלט.כל מדידה מתוזמנת היטב וואדים מקדיש את כל כולו אליך בלבד.לא מהססת להמליץ לכל מכריי על ואדים מרגולין.
22:36 01/10/2012
תמונה של irachka
irachka
ואדים מרגולין
דירוג 5 מהרגע שנכנסתי לאתר של ואדים - בכלל לא היה לי ספק שהוא יהיה זה שמעצב עבורי את שמלת חלומותיי!כשבאתי אליו לפגישה ראשונה ישר הרגשתי שזה זה - האוירה הנעימה , השמלות המהממות... לא ידעתי איזו שמלה אני רוצה, ידעתי מה אני לא רוצה, וואדים היה מספיק סבלני בשביל לתת לי למדוד מיליון שמלות ולראות מה הכי מתאים לי, מה יותר יחמיא לי ומה פחות. לבסוף נסגרנו על עיצוב מושלם ומשם נתתי לו את חופש הפעולה. כל מדידה קיבלתי את תשומת הלב הראויה, והשמלה אט אט התחילה לקבל צורה עד שלבסוף הגענו לתוצאה הסופית - שיא השלמות!התגובות שקיבלתי ושאני ממשיכה לקבל על השמלה המהממת שלי - רק מחזקות את דעתי - שמלת כלה - רק אצל ואדים מרגולין!!!!!!
23:41 23/09/2012
תמונה של etinka
etinka
מאפרת מקצועית עינב בר
דירוג 5 עינב בר - את מלכה!!!לעינב הגעתי אחרי שליוויתי חברה טובה שהתארגנה אצלה ביום החתונה - זה היה יום כל כך כייפי, עינב יודעת להוציא כלה במיטבה וכל זאת באווירה ביתית ומקסימה, ומיד ידעתי שכך גם אני רוצה שיראה יום החתונה שלי (וגם אני....)ביום המיוחד שלי עינב עמדה בכל הציפיות והרבה מעבר לכך. הייתה אווירה שמחה וכייפית, זה הרגיש כאילו עינב היא עוד אחת מהחברות שבאו ללוות... עינב כל כך מקצועית, והתמודדה בגבורה עםבחורה כמוני שלא מתאפרת בכלל ושמה לה גבולות מאוד נוקשים... היא דאגה להתעקש על מה שבאמת יחמיא לי ויחד עם זאת לזרום איתי במה שחשוב לי. ובסוף- היא כל כך צדקה!!!היא עשתה לי תסרוקת מ-ה-מ-מ-ת !!! ואיפרה אותי מקסים! זה החזיק לאורך כל הערב ועבר את מבחן ההתפרעות שלי על הרחבה....קיבלתי כל כך הרבה מחמאות לאורך כל הערב, ואין ספק שזה בזכות השילוב המנצח של השמלה של ואדים מרגולין יחד עם האיפור והשיער של עינב בר המלכה!!!בנות - התאריכים של עינב נתפסים מהר, אז תפסיקו לבזבז זמן בלקרוא את התגובות- פשוט תתקשרו אליה עכשיו!!!עינבי המהממת- תודה על הכל!אתי ונדב 10.7.12
16:50 17/07/2012
תמונה של etinka
etinka
ואדים מרגולין
דירוג 5 ואדים מרגולין הוא מלך!!!בתור מתלבטת לא קטנה עברתי כמה וכמה מקומות עד שהגעתי לודים מרגולין, אבל כבר ברגע שקיבלתי עליו המלצה, נכנסתי לאתר וראיתי את השמלות- ידעתי שאני רוצה שזה יהיה האדם שיעצב לי את השמלה! רק החזקתי אצבעות שלא אקבל הצעת מחיר מטורפת שבגללה אצטרך להתפשר...הגעתי לודים, ראיתי שמדובר ברמה אחרת- איכותית וגבוהה, והוא היה כל כך סבלני ומקצועי שזה מדהים, הוא הקל עליי ואמר לי שאין צורך באותו רגע להחליט על כל הפרטים של השמלה (שזה כל כך נכון!) ושביחד אנחנו נרכיב את השמלה המושלמת עבורי ושהוא בחיים לא ייתן לי לצאת לא מרוצה, וכך בדיוק היה. בנוסף לכל- המחיר שהוא הציע היה שפוי ביותר בתוך כל מסכת טירוף המחירים של החתונות...ודים בחור מקסים והיה כל כך נעים לעבוד איתו לאורך כל הדרך. הוא מקצועי ברמות אחרות, רגוע ומרגיע ומתקתק עניינים!הוא עיצב לי שמלה הרבה מעבר לשמלת חלומות, היה מוכן לשינויים ורעיונות שלי, אפילו שינוי לא קטן יומיים לפני החתונה (!), וכמות המחמאות שקיבלתי בערב החתונה יכולה רק להעיד איזה אומן ומד לפניכן.בנות - אל תהססו! אם אתן רוצות שמלה מיוחדת באמת, הגעתן למקום הנכון.ודים- תודה רבה על הכל!!!!!אתי ונדב 10.7.12
15:30 17/07/2012
תמונה של ifatexpert
חוות דעת6
ifatexpert
ואדים מרגולין
דירוג 5 ואדים מרגולין הנו בחור מקצוען , יורד לפרטים הקטנים, ושם דגש על כל פרט פרט בשמלה.השמלה שתפר לי הייתה פשוט מדהימה!!! ואדים יודע להתאים לכל בחורה את השמלה בה היא תראה במיטבה. בקיצור אין מה לומר פשוט מעצבמדהים - וכל כלה שתבחר בו תהיה מרוצה עד השמיים...
18:45 19/06/2012
תמונה של בל20613
בל20613
ואדים מרגולין
דירוג 5 אני רושמת חוות דעתעל פגישת הייעוץ, לאחר פגישת ייעוץ נוראית אצל דוד חצבני, הלכנו לואדים מרגולין.המתנו כ3 דק, שבינתיים הלכתי לשירותים, שהיו נקיים ומצוחצחים, שזה לטעמי אומר הרבה.ואדים קיבל אותנו בחיוך, שאל את שמותינו, והתחלנו במדידות, הוא היה מקסים ונעים ואמיתי.מקצועי מאוד.סבלני גם לאמא שלי.היה נהדר!
16:26 01/06/2012
תמונה של בל20613
בל20613
דוד חצבני
דירוג 1 אני אזכיר שוב שזו חוות דעת אישית ולפי החוויה שלי.הגעתי לשם לפני כמה ימים נסעתי במיוחד מהצפון.אני מתחתנת בעוד שנה.חשוב לדעת שאני בחורה בגובה 1.75 אני שוקלת 65 קג , יש לי מידת חזה דאבל די, מתניים צרות ואגן מאוד רחב.אני לא רזה ולא מאוד שמנה.החזה שלי כרגע שלוש שנים לאחר ניתוח מפאת א-סימטריה, ואני נוהגת למדוד את השמלות עם בגד גוף דק, ללא ברזלים, בצורת חזיה, שעד כה לא הפריע לי במדידות ראשוניות.הביקור עצמו:נכנסתי לחנות בתיאום מראש ולאחר שצפיתי בשמלות באתר האינטרנט אשר נראו מהממות אחת אחת. כאשר הגעתי לחנות היו שם שתי מוכרות, אחת עבדה עם לקוחה והשנייה ישבה במחשב, נכנסתי אמרתי שלום, ו"וואו קפוא פה", ואיש לא התייחס אליי. אחכ ישבתי וחיכיתי , כעבור 5 דק ניגשה אליי אישה מבוגרת מעמדת המזכירות, ואמרה לי "טוב מה את רוצה לראות", הסתכלתי בקטלוגים ולא ראיתי את השמלות שהיו באתר, אז הצבעתי על מספר דגמים.נכנסנו לתא מדידה מטר על מטר, קפוא כשמעליי מזגן ופשוט נהייתי כחולה.האישה ניסתה להתחשב בי ולכבות את המזגן אך לאחר 2 דק הדליקה אותו שוב כי היה לה חם.באתי ללבוש את השמלה והיא אמרה לי להתפשט , הסברתי לה שאני לא מורידה את הבגד גוף והיא אמרה טוב אז אני לא מודדת לך.בשלב זה באתי כבר ללכת אבל הזכרתי לעצמי שבאתי מהצפון...אז נתתי לזה צאנס ומדדתי.השמלה היתה נוראית, החזה היה קאפ בי, והשמלה כולה היתה מידה 38 במקרה הטוב.הכתפיות לא התאימו והיא ניסתה להתאים אותם ונדקרתי מהסיכות, זה היה פשוט מזעזע.אח"כ אימי שהיתה איתי ביקשה שנמדוד שמלה עם מותן פחות גבוהה.האשה הביאה לי שמלה כזו,ומדדתי אותה, אפילו התפרים שאמורים להיות בצדדים היו לי בבטן מרוב שהשמלה היתה פיצית.היא אמרה לי "זו שמלת מדידה אין לנו דגמים יותר גדולים בשמלות מדידה.אבל את רואה לא מתאים לך כשהמותן לא גבוהה."בין אם מתאים לי ובין אם לא,כשנכנסת בחורה מידה 40-42 עם מידת חזיה דאבל די, רוב הסיכויים ששמלות ...
16:16 01/06/2012
תמונה של kygy
חוות דעת12
kygy
דוד חצבני
דירוג 2 ממש תעשיה –יש המון כלות במקביל. אני לא כל כך אהבתי את האווירה- איכשהו היה נראה לי שכל שמלה שמישהי לבשה אמרו לה מיד "מהמם/מדהים/מבליט בדיוק מה שצריך" וכ"ו גם על דברים שממש לא התאימו ולא צריך להיות מעצב אופנה כדי לראות. השמלות שנתנו לי למדוד בכלל לא היו השמלות שביקשתי, חלק מהשמלות בכלל לא היו זמינות למדידה, וגם כשכבר מדדתי אז דקרו אותי בסיכה כמה פעמים- אפילו היה דם על השמלה! לדעתי השמלות סבירות ולא יותר- ראיתי המון שמלות דומות והרבה יותר מיוחדות ומחמיאות אצל שרון כץ (שאצלה בסוף סגרתי) וואדים מרגולין (שאצלו אמנם לא סגרתי אבל התרשמתי מאוד מאוד לטובה). היה לי הרושם שבכלל לא הקשיבו למה שאני רוצה. בקיצור לא אהבתי ועוד לא אמרנו כלום על המחיר המופרך- 10000 ₪ + 2000 לחצאית שזו פשוט הגזמה פראית (אז אמנם אמרו שיש על מה לדבר אבל בכ"ז מחיר מנופח בצורה מזעזעת ואני ממש לא אהבתי את זה). בקיצור אני ממליצה לעשות סקר שוק רציני לפני שסוגרים ולאו דוקא לקפוץ על הסלון הכי מפורסם. התחושה שלי היא שאצל חצבני ההצלחה קצת עלתה לראש וזה בא על חשבון מקצועיות ורצינות.
00:23 25/04/2012
תמונה של דנה.ש
חוות דעת3
דנה.ש
ואדים מרגולין
דירוג 5 הלכתי לשתי פגישות ייעוץ אצל ואדים ומאוד נהניתי אצלו. אדם המשרה אווירה של רוגע (בימים לחוצים אלו) ומקצוענות.גם השמלות שלו ממש יפות איכותיות וקלאסיות.אמנם בסוף החלטתי לקנות שמלה במקום אחר, רק מאחר ובה הרגשתי ממש אני, אבל ההחלטה הייתה קשה, בעיקר בגלל שירותו המקסים של ואדים.מומלץ!!!
23:14 03/04/2012
תמונה של talpeleg
חוות דעת7
talpeleg
viandre
דירוג 5 לפני הכל - השירות שקיבלתי בחנות הזו הוא אחד הטובים שקיבלתי בחיי, אם לא הכי. המוכר בחנות (שלדעתי הוא גם הבעלים), נתן פשוט שירות מעולה ואדיב, והוא היה משקיען ואיכפתי ברמות שטרם נתקלתי בהן! הנעלים שקניתי היו מהממות ונוחות. אני מאד לא קלה עם נעליים, כי א. אני לא מורגלת לעקבים. ב. הרבה נעלים שאני קונה נוטות להפוך לקישוט בארון כי הן מתחילות לכאוב לי אחרי שעה איתן.אז הבחירה של הנעליים לחתונה הדאיגה אותי מאד, כי היה חשוב לי מאד שיהיה לי נוח כל הערב, ואוכל לרקוד איתן בלי בעיה.הבחירה היתה מאד מוצלחת, הנעליים היו מהממות (נעלי תחרה בצבע שמנת עם שרוך סאטן), ולמוכר היה גם נורא חשוב שאני אסגור את השרוך כמו שצריך (דבר שבסופו של דבר דיי התרשלתי בו בגלל לחץ זמן...) והוא השקיע וביקש ממני לצלם באייפון בוידיאו איך הוא סוגר את השרוך כדי שביום החתונה אצפה בזה ואוכל לשחזר.בסופו של דבר הנעליים היו לי נוחות, בסוף הערב הרגשתי מאד את הרגליים אבל זה הגיוני בהתחשב בכך שאני לא מורגלת לעקבים, הנעליים חדשות, ולא הפסקתי לרקוד כל הערב. אבל הכאב היה לגמרי סביר.ועוד משהו!!! בגלל שבחרתי בנעלי תחרה, הייתי מודאגת שאם נצטלם בלוקיישנים מלוכלכים בצילומים המקדימים אז הן מאד יתלכלכו, והמוכר מיוזמתו הלווה לי נעליים (שוות!) להחלפה לשלב הזה. בסוף לא השתמשתי בהן (ואני באמת צריכה ללכת להחזיר לו אותן), אבל זה הדהים אותי האמון בי והאכפתיות בשמירה על הנעליים שקניתי. בקיצור- מאד מומלץ, נעליים מצוינות ושירות מעולה. מומלץ להגיע באמצע השבוע, כמוני, ולא בשישי בבוקר כי אז יש יותר לחץ ויותר בעייתי לקבל שירות אישי ומושקע.
12:02 29/03/2012
תמונה של chenm1
סומכים עלי1
חוות דעת7
chenm1
ואדים מרגולין
דירוג 5 אם אני צריכה לבחור את הספק שהכי הייתי מרוצה ממנו בכל החתונה הזו, התשובה קלה ביותר - ואדים מרגולין.ואדים הוא קודם כל שירותי ביותר, נחמד, נעים הליכות, יודע לפרגן (וגם להגיד את האמת), שאלה בדיוק התכונות שחשובות לי בכל ספק שירות בחתונה, ובעיקר כשמדובר בנושא רגיש וחשוב כמו שמלת הכלה.אבל חשוב מכך, לואדים יש ראייה מעולה של הגוף הנשי ושל מה שמתאים לו, כל השמלות שלו מאוד נשיות, רכות, זורמות עם קווי הגוף, מחמיאות מאוד ומפרגנות לגוף הנשי. השמלה שבחרתי, שמלה קיימת, הייתה מושלמת עליי מהמדידה הראשונה, כאילו נתפרה בדיוק למידותיי, והיא בדיוק טשטשה מה שצריך לטשטש והדגישה את מה שצריך להדגיש.אבל השוס הבאמת גדול פה הוא המחיר - "נפלתי" על ואדים לגמרי במקרה בשבוע שבו היה לו מבצע על כל קולקציית 2010 ו-2011 - רק 3900 ש"ח לקניית שמלה כולל תיקונים קלים ותכשיטים! זה גרושים. אבל גם אם אין בדיוק מבצע, וגם אם השמלה עולה קצת יותר, לדעתי זה שווה את זה, כי השמלות שלו נראות כאילו הן שוות הרבה יותר. לפחות 2 חברות שונות שלי אמרו שהן חשבו שהשמלה עלתה לי לפחות 12,000 ש"ח...!!!אין סיכוי שואדים יניח לכלה לצאת מהסטודיו שלו עם השמלה, אם היא לא מושלמת עליה. יש לו ראייה מדויקת ותשומת לב לפרטים הכי קטנים, דברים שגם אני לא שמתי לב אליהם, אבל לאחר שהוא ערך את התיקונים הבנתי עד כמה הם היו חשובים.עוד אציין לטובה שבמדידה האחרונה הגעתי לואדים עם סיכה יפה של אמא שלי, שאחותי סברה שתתאים לי לשמלה. ואדים אהב מאוד את הסיכה והסכים שהיא תשתלב יפה, אך הסיכה הייתה זהובה עם פנינים צהובות, בעוד שהשמלה הייתה לבנה. ואדים הציע שאשאיר אצלו את הסיכה והוא יחליף את הפנינים לפנינים לבנות, ויתפור את הסיכה לשמלה כדי שהיא לא תיפול לי. וכך אכן היה! התוצאה הייתה מדהימה, והשמלה פשוט הייתה מושלמת.בנוסף השאלתי ממנו צמיד פנינים וסיכת פרח לבן לשיער, אך מכיוון שהתקשינו להחליט במדידה האחרונה ...
10:51 13/03/2012
תמונה של aosa
aosa
ואדים מרגולין
דירוג 5 בחירת שמלת כלה לא היה הדבר הראשון עליו חשבתי. ישבתי ובאנר של ואדים מרגולין "קפץ" בפני במחשב. לאחר עיון בדגמים המוצגים באתר של ואדים ידעתי ישר שהסיגנון של ואדים הוא מהיפים שיש אצל במעצבי השמלות כיום. סגנון יוקרתי, מחמיא ולא מצועצע.הגעתי לואדים עם אימי. ישר ידענו להבחין שאנו יושבות מול מעצב שיודע לתת עצות והכוונה למה שמתאים למידותי (ואני לא 90-60-90) :) ואדים הקשיב לבקשותי וידע ליישם אותם בכל שלב ושלב. השמלה שהתקבלה היתה מהממת ביופיה וכך סברו אורחים שעד היום כחודש וחצי לאחר החתונה עדיין מדברים עליה. האירוע היה מעוצב כך שקבלת הפנים היתה בסגנון האולדיז מבחינת המוזיקה, העיצוב וכמובן השמלה! ואדים סיפק את כל האקססוריז הנחוצים - כפפות קצרות ומותאמות לשמלה והינומה קטנה על צד השיער לזמן קבלת הפנים. אין איך לשבח את ואדים חוץ מלהגיד שואדים הוא אחד הבחירות המוצלחות שלי!!!
18:17 26/11/2011
תמונה של verb1
verb1
ואדים מרגולין
דירוג 5 בואו נתחיל בזה שאני ממליצה בלב שלם על ואדים מרגולין...היה לי מזל גדול למצוא את שמלת הכלה המהממת שלי אצלו, שבועיים בלבד לפני החתונה!!!!!מה שקרה זה שלא אהבתי את השמלה שעשיתי במקום אחר (בסופו של דבר היא נהפכה לשמלה לריקודים) והייתי בהיסטריה ובלחץ... שבועיים לפני החתונה ואין לי שמלה!!!אחרי שהתאפסתי על עצמי, החלטתי בלית ברירה לחפש שמלה חדשה, לואדים הגעתי ממש במקרה ובמזל גדול.הסטודיו של ואדים נמצא ברחוב שקט בת"א. בסטודיו אווירה נעימה ונינוחה, השמלות מסודרות בגלוי ואפשר להתרשם מהן די בקלות.ואדים הוא אחד מאנשי המקצוע הכי מרשימים שנתקלתי בהם במהלך הארגונים- נחמד, אדיב, מנומס, וסופר מקצועי.לואדים ניסיון של שנים בתחום, זה חשוב גם לגבי ההתאמה של השמלה לכלה- יש לו טביעת עין לגבי מה מתאים ויפה לך.. מדדתי מספר דגמים, וואדים אמר לי בנימוס ובמקצועיות מה מתאים ומחמיא לי ומה לא. זה בדיוק מה שכלה צריכה, שיתאימו לה שמלה שתהלום את הנתונים שלה ולא מעצב שיגיד כן לכול גחמה של הכלה. ואדים העניק יחס אישי לכול אורך התהליך- בכול הפעמים הייתי הכלה היחידה בסטודיו, ואדים הסביר שהוא מתכנן את הזמנים כך שלכול כלה יהיה את הזמן שלה, שמוקדש אך ורק לה. האווירה בסטודיו רגועה מאוד, ואכן ואדים לא מלחיץ בזמן ומאוד סבלני, גם לגבי המדידות הראשונות של השמלות, וגם אחרי שבחרתי שמלה ובאתי למדידות. הדגמים מקסימים, עדינים, מיוחדים, והמבחר גדול... התפירה ברמה גבוהה והבדים איכותיים. גולת הכותרת זה המחירים- הם הוגנים ביותר!!!!!!!!!לא ייאמן, אבל תוך פחות משבועיים הייתה לי שמלת כלה- בחרתי דגם מוכן ועליו נעשו התאמות. מההתחלה ואדים היה כנה איתי, ואמר לי שהזמן מספיק לו, אחרת הוא לא היה לוקח את העבודה הזאת. מקצועי כבר אמרתי ;) ?!מאוד הרגיעה אותי הגישה הזאת, וסמכתי עליו ב-100 אחוז. הגעתי לעוד 2 מדידות, וכמה ימים לפני החתונה באתי לקחת את השמלה, שיצאה מאוד יפה ומחמיאה.יש לציין שכלול במחיר גם הינומה (ההינומות שראיתי מהממות ביותר), חלק עליון לחופה ומגוון תכשיטים.
23:26 03/11/2011
תמונה של kligmannina
kligmannina
ואדים מרגולין
דירוג 5 ואדים מרגולין הוא אין ספק מעצב השמלות הכי טוב בארץ!!!!!!! מהרגע הראשון שנכנסתי לסטודיו שלו ידעתי שאני אצא הכלה הכי מאושרת ! רציתי שימלה ייחודית ושיקית וואדים עיצב לי שמלה מדהימה ועד היום אני לא מפסיקה לקבל עליה מחמאות! לפניי שהגעתי לואדים עברתי המון סלוני כלות ואף סלון לא התבלט במקצועיות והיצירתיות שלו כמו שואדים הפגין עוד בפגישתינו הראשונה . אין ספק שאני יותר ממרוצה מהשמלה וממליצה לכולן בחום רב!
14:47 15/10/2011
תמונה של kamilam
kamilam
ואדים מרגולין
דירוג 5 לאחר חיפוש שמלת כלה ולא רק בארץ דפדפתי לי באינטרנט ומצאתי את שמלת חלומותי,כשהגעתי לפגישתנו הראשונה ואדין נתן לי הרגשת בטחון ורוגע ,בנינו שמלה מכמה שמלות שראיתי אצלו כל מדידה שלי אצלו היתה חוויה כלא מתואר,וכל פעם שינינו והוספנו דברים עד המדידה האחרונה,ביום החתונה שבעלי בא לאסוף אותי מהסלון ואדים התרגש יותר ממני.לאורך כל הצילומים והחתונה עצמה הרגשתי בשמלה יוצא מן הכלל היא נוחה להפליא למרות שהיתה עם מחוך,הקיצר אני ממליצה לכל אחת ואחת שרוצה לחוות את החוויה המטריפה הזאת לבחור בואדים מרגולין,הבן אדם פשוט קוסם
16:52 01/03/2011
תמונה של נון
נון
ואדים מרגולין
דירוג 5 ואדים מרגולין היה המעצב הראשון שראיתי בסבב החיפושים שלי...הייתה לי חוויה ראשונה מאוד נעימה אצלו אבל בכל זאת החלטתי להמשיך בסבב ולראות עוד מעצבים.מהר מאוד חזרתי אליו ואני לא מתחרטת לרגע- ואדים מעצב שקט, צנוע, מוכשר ופרפקציוניסט.זה אולי נשמע מוזר אבל הוא ממש הצליח יחד איתי למצוא את השמלה שהכי תתאים לי (לא רק למראה אלא גם לאישיות).היו בכל התהליך כחמש מדידות שבכולן ואדים הראה אכפתיות ומקצועיות.נהנתי מכל מדידה ומכל הגעה לסטודיו...ואדים איננו מתחנף ללקוחות ולא מוכר מחמאות וסיפורים- לי היה חשוב לעבוד עם אדם שכזה, אדם שאני יכולה לסמוך על דעתו.ביום החתונה הרגשתי כ"כ בנוח וכ"כ יפה בשמלה (לא האמנתי שבאמת אצליח להרגיש ככה)...קיבלתי המון מחמאות על השמלה והיה לי אפילו קצת קשה להיפרד ממנה יום אחרי.בקיצור ואדים מומלץ ביותר!!!
00:17 13/10/2010
תמונה של sivan.elg
sivan.elg
רויטל פרנקו - Make up your mind
דירוג 5 הגעתי לרויטל דרך חברה שהגיעה דרך חברה...כבר בטלפון התאהבתי באישיות המקסימה ומלאת החיים. רויטל פשוט מדהימה, מקצועית. משקיענית מאוד. כבר באיפור הניסיון נדהמתי מהאכפתיות, הדייקנות וההשקעה. ביום החתונה היא פינקה אותי בהפתעה מרגיעה וכמובן איפרה אותי מהמם!!! האיפור נשאר כל הערב כאילו רק עכשיו סיימתי להתאפר. ממליצה בחום לכל הכלות! היא גם המליצה לי על המעצב ואדים מרגולין המדהים שעיצב לי את שמלת הכלה ונתנה לי המון טיפים שסייעו לי להערך כראוי ליום החתונה. מזל טוב!!!
22:15 06/11/2009
»תוצאות נוספות..

ראשי   הבלוג של רמקול   RSS   הוספת נותן שירות חדש   עזרה - שאלות ותשובות נפוצות   צור קשר   קצת על רמקול ועלינו