כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פרץ גלס - DJ Glass Vegas

פרץ גלס - DJ Glass Vegas

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hagar   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו וואו!!הגענו לפרץ דרך עמותת ניגון חוזר ואנחנו פשוט מודים על כך! הבחירה הכי טובה שעשינו!!ישר אחרי הפגישה הראשונה ידענו שאנחנו רוצים אותו בחתונה שלנו. עוד לפני שהצלחנו להסביר מה אנחנו אוהבים ורוצים הוא קלט אותנו והבין בדיוק מה אנחנו אוהבים. פרץ היה קשוב אלינו לארוך כל הדרך במיוחד במיוחד ברגעים בהם לא היינו בטוחים בכלל אם החתונה תתקיים במועד המקורי בגלל המילואים שלנו בזמן המלחמה. גם ביום החתונה שהיה גשום מאוד זרם עם ההחלטה שלנו לעשות חופה בחוץ (ממש לא מובן מאליו). פרץ הקפיץ לנו את הרחבה וקרא את הקהל בצורה מדויקת. בתור זוג שלא אוהב לרקוד הרבה, הוא פשוט הרקיד והרים אותנו כל האירוע. קיבלנו המון מחמאות עליו אחרי האירוע ואחנו כל כך שמחים ושלמים שהוא היה הדיג'י שלנו.
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
החיבור שלנו עם פרץ היה מיידי! היינו אצלו בפגישה ראשונה שלקחה שעה וחצי של פשוט כיף 🤩 יש לנו סגנונות מוזיקה שונים ופרץ ידע לחבר בינהם בצורה הכי מגניבה שיש ולהשמיע לנו בלייב בפגישה איך הוא מביא את שנינו לביטוי והיה מדהים! ישר כשיצאנו מהפגישה שנינו הרגשנו שהוא הדיגיי בשבילנו 🤍בחתונה עצמה הרחבה עפה באוויר! היה כיף בטירוף, האורחים שלנו נהנו ואמרו לנו תוך כדי כמה שהדיגיי שלנו תותח והמוזיקה מדהימה 🙌
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
מה אפשר להגיד מעבר לוואו ופאקינג מטורף ואיזה כיף! וכמה מחמאות מקבלים עליו ושכבר כמה ביקשו את המספר שלו אז ככה מההתחלה כל ההתנהלות מול פרץ המדהים הייתה מושלמת! אני ובעלי אוהבי מוזיקת רוק, רוק קלאסי, קצת מטאל וכו' וכמובן מיינסטרים ושירים משעשעים (כי איך אפשר בלי?) פרץ ידע לתת את המענה המדוייק ולתת המלצות מדוייקות וזרם איתנו עם השטויות שלנו ובחתונה עצמה באמת שכולם קמו לרקוד ורקדנו עד שאנחנו כבר עוד שניה נפלו מהרגליים! באמת אחד הנדירים!
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
היינו אמורים להתחתן באוקטובר ובגלל אילוצי המלחמה נדרשנו לדחות את החתונה. הדיג'יי הקודם שלנו לא יכל להופיע באירוע וממש חששנו לגורל החתונה. הגענו לפרץ דרך המלצה והאווירה ותחושת המקצועיות שפרץ יצר אצלנו גרמה לנו להרגיש שאנחנו במקום הנכון. פרץ עף איתנו ועם השיגעונות והבקשות שלנו, העיף את האורחים באוויר. אם פרץ לא היה מבקש מהאורחים לשבת לאכול הם לא היו עוזבים את הרחבה. סיימנו את האירוע עם 60 חברים שסגרו את החתונה, והכל בזכות פרץ המלך! לא יכולנו לבקש דיג'יי טוב יותר. כמות החברים שהחמיאה לנו על מציאת הדיג'יי עצומה!
הצג עוד

Dan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
מההתחלה היה קשוב ואדיב לכל הבקשות שלנו. עשה מעל ומעבר כדי שהאירוע שלנו יהיה מושלם. אירגן מיקרופונים וסידר סאונד למופע של המשפחה והרים לנו את הרחבה באוויר לאורך כל החתונה. לא היה אורח שלא שיבח את פרץ. חוץ מזה היה אוזן קשבת גם לדברים שלא קשורים במוזיקה.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
נתחיל מהסוף- אנחנו ברי מזל שזכינו שדיג׳יי פרץ ינגן עבורנו בחתונה.פרץ גלאס הוא אחד האנשים הכי אמיתיים, כנים אכפתיים שתפגשו כחלק מנותני השירות שלכם בחתונה, יהיו הרבה נותני שירות שרק יראו אותכם כמו ארנק. וכאן, מדובר באדם שההתנהלות מולו וההתייחסות היו בגובה העיניים החל מפגישת ההיכרות ועד לשיחת ״היי מה נשמע? איך אתם אחרי האירוע?״- רק זה מראה המון על האכפתיות האנושיות והמקצועיות. הוא ידע להבין אותנו בדיוק ולתרגם את הסגנונות המוזיקליים שלנו לתוך מנעד מוזיקאלי משוגע שבא לידי ביטוי ברחבה בכך שאנשים לא רצו להפסיק לרקוד כי היה פשוט כל כך כיף! אתם רוצים דיג׳יי שהוא פרסונה שיודעת לתת מהאופי שלו ברחבה ולתת וייב מדהים, שיבין את הסגנונות שלכם.ן וידע לשלב את זה ברחבה, והכי חשוב לשמח אותכם באחד מרגעי השיא שלכם כ-זוג! מבחינה מקצועית אני חושב שהחל מהפגישה הראשונית אתם תבינו שמדובר בלא פחות מאשר אישיות כובשת שבא לתת עבודה ולכבד את המקצוע שלו, ודוגמא לכך קיבלנו מהפידבקים שהאורחים שלנו סיפרו! יש לנו עוד המון לומר ולספר אבל אם צריך להעביר את התחושות שלנו זה פשוט לקחת אותו ולקבוע פגישה, הוא מקצוען ומגיע לו פרגון ענק! 100/100 :-)
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
לפני הרבה שנים זכיתי ללמוד אצל פרץ לתקלט וכבר מהרגע הראשון היה קליק, פרץ אדם עם לב ענק, ידע מוסיקלי נרחב ואיש תקשורת נהדר. כבר מהימים ההם אני ידעתי שיגיע האירוע שלי ופרץ יהיה זה שינגן שם. חלפו השנים וזכינו להיות בחתונה שפרץ ניגן בה ומיד הבנו שהבחירה היא קלה מידי, זה חייב להיות הוא. הגיע האירוע שלנו ופרץ כמו פרץ הגיע עם כל הלב וליווה לנו את הערב עם מוסיקה נכונה בכל רגע. ישב עם הרב לפני החתונה וביחד יצרו סט מיוחד לחופה (עם כל השירים הדתיים שאפשר לחשוב). יש לפרץ ידע נרחב במוסיקה בעולם הדתי, החילוני ובעצם כל מה שרוצים. תודה רבה לך על ליווי מדהים לכל אורך האירוע והשיחות שלפני. מומלץ בחום רב! אל תחשבו פעמיים!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו דרך המלצה מחבר, וכבר בפגישה הראשונה היה ברור לנו שניקח את פרץ. גם המקצועיות ביצירת הפלייליסט, וגם היחס. ישר הבין את הכיוון שלנו, נתן המלצות מעולות, והיה איתו פשוט כיף! קיבלנו מלא מחמאות אחרי האירוע, קרא את הקהל והצליח להוציא את כולם לרקוד, בכל הגילאים.
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
פרץ גלס הוא פשוט הדבר הכי טוב שקרה לנו בחתונה!! הגענו אליו חודש וחצי לפני האירוע שלנו, אחרי אירוע בריאותי של הדיגי הקודם שסגרנו איתו ופרץ ישר אמר כן (נס שהוא בכלל היה פנוי)! מהשניה הראשונה שפגשנו אותו התאהבנו! באנרגיות, בכיף, באכפתיות, בהקשבה ובמקצועיות👑👑 (היה שיר שאמרתי לו שאני אשמח שייכנס בריקודים למרות שהוא חצי כח מתאים, ופרץ פשוט הפך אותו לרמיקס משוגע שהיה טירוף ברחבה)! הוא ליווה אותנו בכל שנייה, הוא איש מדהים, בן אדם שכיף לעבוד איתו ושתרצו אותו כחבר לחיים שלכם גם אחרי החתונה🤗 כולםם עפו עליו ולא ירדו מהרחבה לשנייה ובאמת שהוא פשוט קורא את הקהל בצורה מטורפת שכולם היו באוויר! זכינווווו שהוא היה הדיגי שלנו בחתונה שלנו! אתה מלך העולם ואיזה כיף שזו היתה החוויה שלנו.
הצג עוד

adi   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
דיג׳י פרץ גלס הכי מומלץ בעולם!!!כמות המחמאות שקיבלנו עליו תוך כדי האירוע ואחרי האירוע לא נורמלית! וחד משמעית מוצדק!! ❤️❤️איזה כיף שבחרנו בו (למרות שמהפגישה הראשונה הבנו שאין התלבטות אפילו) אבל הוא הוכיח את זה כל כך! ועפתי על הקשר עין שלו איתנו תוך כדי החתונה😂 הוא קלט אותנו בול גם תוך כדי החתונה בכל סיטואציה. קיבלנו מחמאות גם מהצעירים וגם מהמבוגרים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up