כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

תלאביבה האוס

תלאביבה האוס

מקום להתארגנות
טלפון:0544645155
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שקד   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אין לי מילים. פשוט מקום ההתארגנות המושלם לכלות. המקום מואר, מעוצב בצורה יוצאת דופן ושילוב של שני אלה מוציא את התמונות הכי יפות שיש! וכמובן אי אפשר לשכוח את בעלות הפנטהאוז ויוי וקים המדהימות שזמינות כללל הזמן לכל בקשה, עזרו לי לטפל בבלת״מים שצצו ביום החתונה ופשוט נתנו נחת ורוגע!אם את כלה לעתיד תקשיבי לי ותסגרי את תל אביבה האוס בלי שום התלבטות, מדהים שם!
הצג עוד

orelhaviv6   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
קים וויוי האהובות!רציתי להגיד תודה רבה רבה רבה מכל הלב! אני כל כך מאושרת שבחרתי בכן ליום ההתארגנות שליזה היה פשוט מושלם!!!!נתחיל בזה שהמקום פשוט מושלם!!!! מדהים ביופיו, מרווח מאוד וללא ספק מתאים לפמלייה שהבאתי איתי😄האווירה- אמאלה! המוזיקה הנופים ושלא נדבר על הלוקיישנים בבית לצילומים !אתן- מושלמות אנרגיות כאלה טובות, דאגתן לי ולכל המלוות והספקים שלי לכל דבר!פשוט הייתי בראש שקט, נהנתי מהיום הזה ב100 אחוז וזה בזכותן!!תודה רבה על הכל 🩷🩷🩷🩷
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מעל לשנה דיברתי עם קים על החתונה שלנו שלצערנו נאלצנו לדחות בגלל המלחמה. כל כך חיכיתי להגיע ולהתארגן בתל אביבה האוס וקיוותי שהמקום יהיה מושלם כמו שהוא נראה בתמונות. בפועל המקום היה הרבה מעבר לציפיות שלי וזאת הייתה אחת הבחירות הכי טובות שעשיתי בחתונה. קים וויוי היום מדהימות ודאגו לנו לאורך כל היום. ממליצה לכל כלה שרוצה להתארגן בנחת ובמקום הכי מפנק ויפה שיש!!!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
מהרגע שהגעתי למקום עם אמא שלי ועוד 2 מלוות ויוי וקים היו בשבילנו במאה אחוז לכל מה שרצינו עם חיוך ענק על הפנים! כל מה שביקשנו, נתנו לנו בלי להסס. המקום עצמו מושלם, מלא אור ומרווח. ממליצה לכל מי שמחפשת מקום התארגנות לסגור שם בלי להתלבט בכלל!
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
מקום מושלם להתארגנות עבור כלה ומלוות.וגם בשביל צילומים.האירוח מכל הלב והאווירה היא פשוט קסומה. לגמרי משדרג וגורם לחוויות ההתארגנות של כלה להיות הרבה יותר נעימה וקלילה.
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה, אירוח נעים אווירה רגועה וסופר מפנקת. הרגשתי הכי בנוח בעולם, ויוי וקים מקסימות!

talkushel   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו איזה מקום מושלם!הפנטהאוס וואו, מפנק ובול מה שכל כלה צריכה!המקום מואר מרווח ונותן אווירה קלילה ורגועה שמאפשרת לכל הספקים לעבוד בנוחות.גם למלוות יש מקום לנוח לשתות ולאכול.
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואוו וואוו וואוו הפנטהאוז הכי מושלם בתל אביב! לוקיישין מדהים! מואר! עיצוב מטורף! עשינו שם גם צילומים לפני הצילומי חוץ, יש מלא פינות מעלפות בבית ! פינוקים לאורך כל היום! קים המהדימה דאגה לנו לאורך כל היום התארגנות שנהיה בצ׳יל ובהרגשה טובה! ובנוסף להכל גם צלמת מושלמת שהתמונות שלה לא נופלות מהצלמים!! נתנו לי להרגיש הכי בבית בעולם!
הצג עוד

מיתר   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
ראיתי את המקום תלאביבהאוס בפוסט של מעצב שיער באינסטגרם וישר התאהבתי!דיברתי עם קים המקסימה הטלפון והבנתי שזה יהיה מקום ההתארגנות שלי.קים וויוי פשוט מושלמות!דאגו לי ולאחיות שלי לכל מה שרצינו.האוכל היה בשפע גם לנו וגם לספקים, המקום יפה בצורה יוצאת דופן והתאורה ווואוווו!בקיצור חוויה מדהימה להתחיל את יום החתונה.
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מקום ללא לינה בסביבת ת"א שיתן מענה גם לספקים שלי וגם למלוות. הגעתי לתל אביבה האוס והוא ענה על כל מה שחיפשתי! ממש גן עדן בלב תל אביב, ארוחת בוקר טעימה ובית מהמם להצטלם בו (במיוחד בימי הקיץ החמים!!). קים וויוי מהממות, אירחו אותנו באמת ברמה גבוהה ובאמת הרגשתי שעשיתי את ההחלטה הנכונה :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up