כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סער לגזיאל
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יובל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
איך אפשר להתחיל?! לסער הגענו אחרי דחיית החתונה עקב המלחמה, ואיזה מזל שפגשנו אותו!אנרגיות שיא, קופצני, קשוב ברמות! הרחבה הייתה מטורפת וזה בזכותו!באמת בחירת הדיגיי הכי טובה שתעשו לעצמכם!
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
די כבר נוווו לא מאמינה שאני בכלל צריכה לכתוב את זה אחרי מה שקרה שם !! תקשיבו טוב ! סער לגזיאל זה הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות לעצמכם !!מהרגע הראשון היה איתנו בגובה עיניים וחיוך ענק מבלי להחליט לנו מה נכון או לא ( כן יש גם כאלה ) פשוט הכיר אותנו כאנשים וזרם איתנו על סגנונות מוזיקה ועפנו ביחד ! איש יקר שאין כאלה תעשו לעצמכם טובה ותסגרו אותו אם את רוצים חתונה של אושר (: סער תודה לך איש יקר
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
סער היה הדיגי הכי מטורף שיכולנו לבקש בחתונה שלנו !! היה קשוב להכל, מחיר שהתאים לנו ואטרקטיבים עם מלא אנרגיות ללא הפסקה כל הערב ונתן מעצמו את ה100% ולפי מה שראינו לכל חתן וכלה שהוא מוזמן הוא נותן 100 תמיד! ובנוסך, דיגי שזה מובטח מהפגישה הראשונה שהוא מלך .
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו לסער דרך המלצה ומהרגע שנפגשנו פשוט התאהבנו! הוא היה שירותי סבלני ואכפתי. היה קשוב לרצונות ולצרכים שלנו ופשוט ידענו שנסגור אותו ישר בלי ספק. בחתונה הוא הרים לנו בטירוף ואין מישהו שלא התלהב ממנו ואמר כמה הוא היה מטורף! מומלץ מאוד!!
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
הגענו לסער דרך המלצות חמות מאוד שקיבלנו. מהפגישה הראשונה הבנו שעשינו את הבחירה הכי טובה.הבנאדם פשוט מקצוען!! רואים כמה הוא אוהב את מה שהוא עושה.היה קשוב אלינו ועזר לנו בבחירת השירים הקריטיים: כניסה לחופה, שבירת כוס ושיר סיום. אין אחד מהאורחים שלא שאל אותנו אחרי האירוע איך קוראים לו. עשו לעצמכם טובה ואם אתם רוצים שאנשים לא יזוזו מהרחבה, קחו רק את סער!
הצג עוד

yonatan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
החוויה הייתה מחשמלת עם DJ חייכן בטירוף, מרים עם פלייליסט מטורף. פשוט ידע לקרוא אותנו מהפגישה הראשונה.
הצג עוד

משי כהן וקיל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
קודם סער אחר כך כל השאר!! אחת הבחירות המושלמות שלנו מוזיקה מדוייקת לנו ולקהל שלנו אנרגיות מטורפות ואינספור מחמאות על רחבה בלתי נשכחת!! עבר חודש ואנחנו עדיין בעננים!!
הצג עוד

ilana   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
קשוב חייכן שמח כולם עפו עליו ברמותתת סופר מומלץ

  כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
סער היה הדי ג׳י הראשון שפגשנו,ומיד אחרי הפגישה איתו ידענו שהוא יהיה האחד שלנו, האנרגיות המדהימות שהוא מביא איתו, המוזיקה המדהימה שהוא עושה. ידע בדיוק מה ומתי לשים, ולהתאים את המוזיקה לקהל שלנו ולאנרגיות.הרחבה הייתה מלאה כל הזמן, אנשים לא הפסיקן להחמיא לנו על סער וכמה מטורף ומדהים הוא היה!!! עשה לנו את החתונה למושלמת
הצג עוד

כוכב   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
לסער הגעתי דרך המלצה, וכבר בשיחת הטלפון ידעתי שאני רוצה אותו איתנו! כבר בפגישה האנרגיות היו מעולות וידענו שעשינו בחירה טובה. גם בחתונה עצמה וגם לאחר מכן קיבלתי המון מחמאות, פשוט אלוף!!!

להמשך גלישה באתר
up