כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Dj Tyson- TheSoundOfLove

Dj Tyson- TheSoundOfLove

תקליטנים
טלפון:0526166446
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
אם אתם מחפשים מישהו שיבין אתכם גם בלי תצטרכו להסביר יותר מידי טייסון הוא לגמרי האיש שלכם. אמן ברמה הכי גבוהה שיש, איש עם לב ענק ועל הדרך תכירו חבר לחיים! המלצה רותחת!
הצג עוד

Netzer   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון הרגשנו את החיבור והאהבה למוזיקה של תומר. פשוט מקצוען ומחזיק בכל סוגי המוזיקה עם עומק וגיוון בכל ז'אנר. הבנה עיוורת שלנו כזוג והאירוע היה מהמם בהתאם. הבחנה בקהל - מתי להרים יותר ומתי עוד ;)אלוף ויחיד במינו 💙💛
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
ההמלצה הכי חמה שיכולה לתת! טייסון שהוא בן אדם זהב, מלא בשמחה וכיף, היה הכי זמין לנו ולהעדפות שלנו לאורך כל הדרך. אנחנו ידענו כבר שהוא דיג'יי מדהים אבל הוא התעלה על עצמו בחתונה שלנו. כולםםם דיברו איתנו על המוזיקה אחרי החתונה! הרים את הרחבה במוזיקה מדהימה והמשיך לאפטר טכנו אמאלה! אין כמו טייסי😍 כזה איש אתם רוצים איתכם בתהליך הזה.
הצג עוד

ruth   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
שמענו את תייסון בחתונה של חברים, יש לנו טעם מאוד ספציפי ורצינו כיוון מסויים בחתונה שלנומעבר לזה שהוא מוזיקאי מדהים, הוא קשוב והבין כל חלק מהחלום שלנו.אין ספק שהוא הדיגי המושלם לחתונה ואנחנו ממליצים עליו בלי הפסקה, אם אתם מחפשים מישהו שיביא לכם ביטחון שהחלק המוזיקלי סגור, הוא הכתובת.מי שאוהב לגוון גם במוזיקה חיה או סגנונות שונים, הוא יכול להביא את האנשים הנכונים וליצור לכם חוויה מהסרטים.
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכרנו את טייסון ממסיבות שהוא הפיק וניגן בהם. מהרגע שנפגשנו בקשר לחתונה התאהבנו בעבודה איתו. הוא היה כל כך נכון להקשיב לרצונות שלנו ולהציע דברים שנתנו השראה. טייסון הוא איש של מוזיקה עם לב ענק. אני ממליץ בחום.
הצג עוד

גולן וולף   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
עבדתי עם טייסון כבר לא מעט פעמים (מפיק אירועים במקצועי) - אירועי חברה, חתונות, מסיבות רווקים/ות, אירוע גיבוש. חייב להגיד שפשוט אין כיף מלעבוד איתו! המקצועיות, הזמינות, המוזיקה המטורפת, היכולות שלו להתחבר ולקרוא קהלים שונים ואת הסיטואציה, ההכנות והתיאום ציפיות עם הלקוחות באמת שהופך את החוויה להרבה יותר קלה וכיפית לכל הצדדים. רוצה להמליץ בחום לכל מי שרוצה להפוך את האירוע שלו לחוויה ברמה הרבה יותר גבוהה עם מוזיקה והאווירה פשוט מדהימה ומיוחדת. תודה רבה על הכל, שמח ומופתע לטובה כל פעם מחדש לעבוד איתך!
הצג עוד

Raanan   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
טייסון איש מדהים, קשוב, רגיש וכנה.הוא ידע להתאים את עצמו אלינו ולהכווין אותנו למקום המדויק לנו ביותר.דיג'י עם יכולות מטורפות שהעיף לנו את המסיבה לגבהים לא הגיוניים עם אפטר טכנו שנגמר ב6 בבוקר.איש יקר עם לב ענק.מאוד ממליצים ❣️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up