כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אילן פריימן

אילן פריימן

צלמי סטילס
טלפון:0533711746
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Theo   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
אחלה אחלה אחלה, זה מה שיש לנו להגיד! אילן היה מעולה עם כל האורחים ועם הספקים, היכולת שלו לתפוס רגעים מדהימה ולמרות שאנחנו לא אוהבים להצטלם כלכך הצילומי זוגיות יצאו מהמם ועשינו את זה ממש בקלילות! אם אתם מחפשים מישהו שיספר את סיפור החתונה שלכם בצורה אומנותית ואמיתית אז הסגנון של אילן בול.. אה ועוד פלוס, אילן מדבר גם צרפתית ואנגלית בצורה מושלמת
הצג עוד

kellyhalili1   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
אילן קודם כל צלם מקצועי ביותר !!! הוא אדם נעים, ענייני לא מורח את הזמן כל המשפחה והאורחים ממש התלהבו ממנו כמה שהוא לא מורגש באירוע. התמונות יצאו מהממות,הסיבה שבחרנו באילן זה היד האומנותית שפשוט מורגש בכל התמונות . הייתה לנו חוויה מצויינת .
הצג עוד

Karen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
I'm so excited to share my experience with Elan. From our first meeting to getting our wedding album, Elan was amazing and went above and beyond to capture our special day perfectly.His professionalism was clear from the start. He took the time to get to know us, understand what we wanted, and made us feel comfortable in front of the camera. On the wedding day, he was like a photography ninja—capturing all those moments that showed how happy and emotional everyone was. His eye for detail is just incredible. The photos are absolutely gorgeous. Every picture feels warm and full of love. He didn’t just capture what happened; he captured the emotions and the essence of the day.If you’re looking for a wedding photographer who is super talented, professional, and genuinely passionate about his work, I can't recommend Elan enough. He made our wedding day unforgettable and gave us memories we’ll cherish forever.
הצג עוד

lindsay   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו לאילן דרך צלמת שלא היית זמינה בתאריך שלנו, ואיזה מזל שהיא הכירה את אילן. החתונה שלנו הייתה חוויה מדהימה וזה גם בגלל אילן. הוא תיעד את היום בצורה כל כך יפה. ואמיתית. התקשורת איתו היית ברורה ומהירה ויש לו אישיות רגועה שמאוד עזרה לי אישית ביום שלנו, הכל היה לחוץ ומזל שהיה שם מישהו שמרגיע אותנו. ממליצה ממליצה!אני מתרגמת את זה עם גוגל אז אני מקווה שזה כותב את מה שאני רוצה שזה יהיה! אילן מעולה!
הצג עוד

Sandra   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אני חושבת שהדבר שהכי אהבתי מאילן זה איך שהוא נעלם בקהל, אני יודעת שהוא שם אבל אני גם לא שמה לב אליו וזה בדיוק מה שרצינו! שהוא היה צריך להיות שם ולהסביר לנו הכל הוא היה שם ועשה את זה תמיד בנעימות וכיף! באמת שאין עליו!שלא נדבר על הסגנון שלו כן?.. התמונות מדברות מספיק חזק בשבילו :)
הצג עוד

Ramona   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
In 1 word FANTASTIC. Elan saved our special day. It sounds corny but we look at our wedding pictures every day since we got them. Elan instantly understood what i was looking for. His flexibility and kindness was very welcoming and appreciated after a very stressful last minute decision. Very easy to work with and kind personality. I would definitely recommend Elan as photographer for your special day.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up