כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת שלי
Bat Sheva   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
50 מתוך 100
11.11.21 מלון דניאל במילה אחת אכזבה!!!! החדר מטונף הריצפה מלאה חולות אבק ושערות איכס והם לא מבינים על מה התלונה פעם ראשונה כאן ופעם אחרונה. ספא שיזן היה ממש נעים אחזור לספא בלבד

galak   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
חיפשנו הרבה מקומות לליל הכלולות. אני לא נוהגת לכתוב דעות שליליות, אבל הפעם אין ברירה. תהליך ההזמנה והבירור במלון היה מתחת לכל ביקורת. לקח להם זמן רב לחזור אלינו, לא התקשרו חזרה במשך שעות. כשהתקשרתי שוב בעצמי וביקשתי לעשות הזמנה מחדש, לא איפשרו לי לדבר, אלא עם הנציגה שדיברה איתי (ושוב, לקח לה שעות לחזור אליי). בהמשך ביקשנו יציאה מאוחרת (של שעה! לא יותר מזה) והם אפילו לא טרחו לבדוק מול הקבלה ואמרו במפורש שאין אפשרות כזו, אלא על בסיס מקום פנוי, תוך רמיזה עבה לכך שזה כנראה לא יקרה. זהו המקום היחידי בו התייחסו לליל הכלולות בצורה כזו. ממליצה בחום לא להתקשר. חבל על הזמן שלכם.

nnooaa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
היה מעולה! מלון ברמה גבוהה!ישנו בחדרים של שיזן בחבילת כלולות בערב הראשון ובערב השני כרגיל.חזרנו בערב שאחרי וזללנו את הגבינות כאילו לא אכלנו שבוע, ישנו כמו מלכים ובבוקר התפנקנו בארוחת בוקר לחדר עם הנוף המדהים לבריכה!!המסז' הכלול היה מעולה, האוכל מצוין (ברור שמה שמגיע לחדר פחות טוב מהבופה אז בבוקר השני ירדנו לבופה....)הם היו מקסימים מכל בחינה ונהנינו מאוד!! מומלץ!

דנה ואיציק   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
הזמנו ליל כלולות במלון דניאל הרצליה בתחילת חודש נובמברכאשר חזרנו מהאירוע,בערך באחת בלילה, נדהמנו לראות את דלת החדר פתוחה לרווחהכאשר כל חפצינו האישיים גלויים לעין כלהתקשרנו מיד לקבלה והובטח לנו לבדוק את העניין, אולם עד כה, אף אחד לא טרח לחזור אלינו הובטח לנו שתחכה לנו בחדר פלטת גבינות וירקותבפועל קיבלנו צלחת עם שלוש חתיכות גבינה וכמה זיתיםכל אחד שהתחתן פעם בוודאי יודע שזוג ביום חתונתו כמעט ואינו אוכלובוודאי יבין את גודל האכזבה בין מה שהובטח למה קיבלנו בפועל כאשר התקשרנו להזמין שירות חדרים, נאמר לנו שכבר מאוחר והישרות אינו פועללמרות שכתוב בחוברת של המלון שהשירות עובד בלילה. איך ייתכן שלמלון ברמה של חמש כוכבים דלוקס אין שירות חדרים בלילה? בנוסף, כאשר למחרת פינינו את החדר אמרנו את כל אשר התרחש לפקידת הקבלה, אשר מן הסתם לא טרחה להעביר את הדברים לאחראים עליהאין מילים לתאר את גודל האכזבה שלנו בין התמורה שקיבלנו לבין המחיר ששילמנו לזוגות הבאים שיתחתנו לא נמליץ לקחת ליל כלולות במלון דניאל

גילגילבסקי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
אחרי חיפושים והשוואות בחרנו בחדר חתן כלה ב"דניאל" - המחיר סביר, החדר גדול ומרווח, מקבלים גם ארוחת בוקר לחדר ו30 דק' מסאג' לכל אחד מבני הזוג....כולם היו אדיבים ושירותיים - נתנו מענה לכל בקשה שלנו...מומלץ!

theflower   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לקחנו חדר כלולות במלון שיזן, שזה מלון ספא שנמצא בתוך מלון דניאל. החדר מדהים, קומה גבוהה עם נוף לים. כשחזרנו בלילה חיכה לנו מגש עם גבינות, לחמניות ועוד דברים טובים, וכמובן שמפניה. קיבלנו טיפול בספא חצי שעה כל אחד, אבל האמת בסוף לא מימשנו אותו, אז קיבלנו תלוש שאנחנו עוד צריכים לנצל... השירות מעולה, היחס אדיב, החדר נעים ומעוצב... פשוט חלום. עשה לי את החתונה המושלמת לעוד יותר מושלמת... ונוסף להכל, גם עשו לנו מחיר טוב כי זה היה בדצמבר :-)

moran_101   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
האכזבה היחידה מכל החתונה...לא חשבנו הרבה ובחרנו במלון דניאל כי הכרנו אותו אך כל ההתנהלות שלהם מולנו מהתחלה ועד הסוף הייתה מזעזעת! אמנם הכל בדברים הקטנים אבל אלו בדיוק הדברים שהצליחו לקלקל לנו את היום והבוקר שאחרי. בקיצור- לא מומלץ...

moeran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
החוות דעת היא על חבילת ליל כלולות. מצויין!!!