כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

KSP קיי.אס.פי

KSP קיי.אס.פי

חנויות מחשבים
כתובת:תל אביב
טלפון:1599-555-700
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yaniv   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
20 מתוך 100
חווית שירות הכי גרועה שנתקלתי בה. מאחרים במשלוח, ולא מוכנים לספק שום מידע מתי המוצר יגיע. להתרחק. הזמנה מספר 7580641
הצג עוד

kimmy.caplan   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
20 מתוך 100
בשלוש מילים: יחס מזלזל ומביש. וביתר פירוט: נכנסתי לחנות KSP בתלפיות, ירושלים, בכדי לרכוש שובר מתנה עבור מישהו. אחד מהנציגים הסביר לי שניתן לעשות כרטיס מתנה דיגיטלי בלבד, והפנה אותי לאתר של KSP. מעולה, רק שביצעתי את הפעולה פעמיים והיא לא נקלטה באתר כתוצאה מתקלה. תקלות קורות, אבל מאז חלפו כמה ימים, ולא קיבלתי שום סיוע מנציגי שרות הלקוחות של KSP, לא בווטסאפ ולא במייל (במייל השיבה נציגה אבל דבר לא קרה). כמה טיפשות צריך בכדי להתייחס, ליתר דיוק לזלזל, כך בלקוח, ועוד לקוח שבא בשעריכם פעם ראשונה. כנראה שמצבה של KSP מצוין ולא אכפת לעובדיה. זה בסדר, בסופו של דבר חברות שמתייחסות כך ללקוחות קורסות, ואני ממליץ בחום לפרנס חנויות ורשתות אחרות ולא אותם. התנהלות מבישה ומזלזלת, יחד עם תמהיל של אטימות וטיפשות. שילוב מנצח!
הצג עוד

habiy   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
20 מתוך 100
הזוי,רכשתי לא פעם מKSP במאות שקלים,הכל בסדר אבל אם משהוא לא בסדר במוצר ,הסיפור לגמרי אחר.רכשתי לאחרונה מגן (חשבתי עדיף מאלי אקספרס שיהיה איכותי) לאפל ווטש,בעלות 30 ש"ח,בזמן ההדבקה גיליתי שהמגן פגום (עם מכה).התכתבתי עם השירות בוואטסאפ ודיווחתי על איכות ירודה של המוצר,שלחתי צילום (יש קושי בצילום מסוג זה) נדהמתי מרמת השאלות והתשובות שקיבלתי מהשרות,לדוגמא.למה השתמשת אם המדבקה פגומה? נווווו איך אפשר לראות לפני שמדביקים וכו' מחלקת שירות לקוחות ........בושה
הצג עוד

veredoren5   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
20 מתוך 100
שירות גרוע, מוצרים אשר הגיעו שבורים פעם אחר פעם, שירות לקוחות רובוטי אשר לא נותן מענה טלפוני אלא רק כתוב. לא ממליצה בכלל!!!!!!!!!
הצג עוד

yaniv2322   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
20 מתוך 100
חווית קניה מהגרועות שהכרתי ופגשתי , החל מהתור הגדול לחנות , מלאי מצומצם מאוד בחנויות ולבסוף החברה מתנערת מאחריות על מוצרים שהיא מוכרת . קניתי שלט לפלסטיישן במחיר לא זול 340 ש"ח ולאחר כחודש השלט הפסיק לעבוד , פניתי למוקד של KSP שמהר מאוד התנערו מאחריות והפנו אותי לישפאר ששם לצערי אין עם מי לדבר .
הצג עוד

zumznyhykadvxqduqb   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
20 מתוך 100
אוזניות sony wh1000xm3, סניף נהריה. שירות מתחת לכל ביקורת, גם כשקניתי את האוזניות וגם כשהגעתי שבועיים אחרי זה להתלונן על צירים חורקים. התנערות מוחלטת מאחריות ונפנוף הקליינט, בלי להתייחס בכלל למה שכתוב שחור על גבי לבן בתעודת האחריות. הסניף נהג להיות מקצועי, אבל העובדים הישנים עזבו והוא החל להתמלא בערסוואתים שכל קשר בינם לבין טכנולוגיה מקרי לחלוטין. להתרחק כמו מאש.
הצג עוד

ron-aricha   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
20 מתוך 100
רציתי לשתף אתכם בחווית קניה שלי מרשת KSP. קניתי בתאריך 05/10/2020 מחשב נייד לבני גל בסכום של 17,541 ש"ח. בתאריך 29/10/2020 קניתי לבני עדי מחשב בסכום של 6,252 ש"ח. אני חייב לציין שהמחשב שנקנה הוא מחשב גיימינג מאוד מושקע. בזמן הרכישה לא הייתה לי אפשרות לרכוש בנוסף כרטיס מסך למחשב בגלל מחירו הגבוהה והובטח לי ע"י אנשי המכירות של KSP שאין בעיה שאקנה את כרטיס המסך בשלב יותר מאוחר. כמו שכולם יודעים נוצר מחסור בשוק חלקי המחשב בתקופה האחרונה לכרטיסי מסך מהסדרות האחרונות RTX3000 או RX6700. השבוע ראיתי באתר KSP שיש שוב למכירה כרטיסי מסך מסוג RX6700 במחיר סביר. התקשרתי לשרות הלקוחות וביקשתי לרכוש כרטיס מסך. נאמר לי ע"י הנציגה שכדי לרכוש את כרטיס המסך אני צריך לקנות לפני כן חלקי מחשב בסכום של 3000 ש"ח. לא עזרו הסברי שקניתי מחשב לפני חצי שנה ואני מעוניין להשלים את הרכישה הזו עכשיו בכרטיס מסך. אני משאיר את הדברים לשיקולכם, אבל אני יודע שלא אקנה יותר דבר מרשת KSP.
הצג עוד

hpt100   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
20 מתוך 100
שירות נוראי! הזמנתי מחשב לסניף תרשיש באילת, קיבלתי ביום שלישי 8/12 הודעה על כך שהמחשב הגיע לסניף ואוכל לבוא לאסוף אותו, כמובן שגם שלחתי הודעת ווטסאפ לשירות הלקוחות שהמחשב שם באופן ודאי ולא אגיע סתם ונמסר שניתן להגיע ולקחת אותו. כאשר הגעתי לסניף ביום חמישי 10/12 לאסוף אותו נמסר לי מהפקיד (שאגב לא היה כלל שירותי) שהפריט הוחזר ולא קיים בסניף. כאשר שאלתי לפשר הדבר הוא ענה כי הם שומרים את ההזמנה יום אחד בלבד לאחר הגעתו לסניף ואז מחזירים אותו. למרות שזה נשמע שקר גרוע ואני מניח שהוא פשוט נמכר למישהו אחר, בשום שלב לא עודכנתי שזה נשמר יום אחד בלבד, לא בהודעה, לא משירות הלקוחות ויתרה מכך, ההזמנה הייתה פתוחה עדיין ולא נסגרה עד לאחר הגעתי לסניף. כמובן שהפיתרון של הנציג בשבילי היה לקנות מחשב פחות טוב ב-1000 ש"ח יותר מהמחשב שהזמנתי, וכמובן שלא היה מענה כלל משירות הלקוחות למתן פיתרון או פיצוי המענה היחידי היה שוב, בווטסאפ, והדבר היחידי שהיה להם להגיד הוא "אנו מתנצלים, זו המדיניות" כאשר ביקשתי לשוחח טלפונית אם מנהל נמסר לי שאפשר לשלוח מייל בלבד לשירות מנהלים או איזו הנפצה. בכל מקרה שירות ביזיוני, מקווה שאף אחד לא ייפול כמוני בשירות הגרוע של החברה הזו!!
הצג עוד

אסף   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
20 מתוך 100
חוויית קניה נוראית! קניתי משם בלנדר Midea MJ-BL60H1 , הגיע תוך מספר ימים , חיברתי לחשמל והפתעה- לא עובד. לא נורא יש אחריות הרי- הלכתי והחזרתי את המוצר, נאמר לי שאקבל חדש תוך מספר ימים- עברו שבועיים ועדין לא קיבלתי את המוצר- לא קיים אצלם שירות לקוחות טלפוני, אלא רק במיילים או הודעות. נותני השירות נוראיים, לא יודעים לתת תשובה על כלום, עונים אחרי שעות\ימים ובעיקר מבזבזים את הזמן. לבסוף אחרי קצת יותר משבועיים הגיע המוצר לסניף ונסעתי לאסוף אותו, הפעם בדקתי אותו בסניף עצמו והפלא ופלא- עוד פעם לא עובד!! הפעם ביקשתי החזר כספי , מקווה שאת זה יצליחו לעשות. פשוט ביזיון של חברה עם שירות לקוחות נוראי. מאוד מאוכזב.
הצג עוד

חני26   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
הזמנתי מחשב והגיע (באיחור של כמה ימים אבל מילא). המחשב חובר והתברר שאינו תקין. מה גם שהורכב בצורה לא תקינה (ניתן לראות מאחורי המחשב) מאז אני מנסה ליצור איתם קשר. שירות לקוחות טלפוני מנתקים אותך תמיד אחרי 29 דקות המתנה / כשאתה מגיע ל-82 בתור (אחרי שהתחלת ב-120!!) בחנות לא עונים טלפונית. שירות ממש מבזה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up