כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פלאפל הקוסם

פלאפל הקוסם

פלאפל
טלפון:03-5252033
89
93 מתוך 100
לפי 10 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ronny__   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עוד כאשר מחכים בתור רואים איזה שירות טוב ,בתור מחלקים כדורי פלאפל גדולים וטעימים הזמנתי כוס רימונדה(רימון ולימון)ופלאפל בפיתה  תימנית גדולה וטובה.כדורי פלאפל עשירים בכוסברה מצויינים עם חציל קלוי נהדר רוטב שום וחומוס-טחינה למרות שזזה דוכן רחוב ולא "מסעדת פלאפל"כמו בהיפו הכל טרי טעים ונקי ועולה על כל פלאפל שהכרתי קודם . פשוט קסם איך דוכן פלאפל יכול להיות כל כך מיוחד.
הצג עוד

מלח מים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
האמת היא שהתלבטתי האם לתת 3, או 4 כוכבים. מלחמת הראש בבטן. המלחמה המוכרת. לפני כ 4 שנים עבדתי באזור שלמה המלך. בערך באותה התקופה (אולי מעט לפני) נפתח פלאפל הקוסם. אריק, בעל המקום, הצגה של איש אחד, הדהים אותי בקבלת האורחים המטורפת שלו. זה הגניב לי ת'מח.   איזה כיף זה היה לבוא לשם (כשהמקום עוד היה חצי בגודל) ולהנות מההצגה והיחס לו זכו הלקוחות ואני. כל אחד התקבל גם בכדור טעימה. נחמד. הבנאדם וירטואוז ומלא בעוצמות חיוביות. היחס המיוחד והלבבי, בשילוב סגנון כל כך מגניב, מצחיק ומפתיע, הביאו אותי לשם פעם אחר פעם. ביקרתי שם בזמנו בערך 3 פעמים בשבוע. ראוי לציון גם הסגנון והלבוש הלבן המוקפד של העובדים.   אאאאאבבבבבבלללללללל (יעני אבל גדול).... בכל התקופה ההיא וגם בביקורי שם מדי פעם כיום.. תמיד חשבתי שהפלאפל של הקוסם הוא בעצם.. סתם פלאפל. מקורות ההשוואה: פלאפל הכיכר, מלכות הפלאפל, פלאפל חתוכה, פלאפל בריבוע וההוא בדוכן על פינת נורדאו בן יהודה, שאפילו אחותו כבר לא זוכרת איך קוראים לו.   בנוסף, האש שבערה באריק בתחילת הדרך, היא כבר לא האש של היום. למרות שגם היום מקבלים שם יחס מיוחד, יחסית למקומות אחרים.   בקיצור, לא מצאתי בפלאפל סממן טעם ייחודי, או הברקה כלשהי וזה חבל.   אז עם כל ההערכה שלי לקוסם ולתכונותיו השיווקיות / תקשורתיות, כשמגיעה הדודה, בדר"כ תמצאו אותי במקום אחר.      
הצג עוד

Ophir_ok   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הפלאפל הטוב ביותר. הפלאפל הנקי ביותר. הפלאפל המפנק ביותר. פשוט מצויין - פיתות חמות, סלטים במידה (לא מעט ולא המון), חציל מציל ועוד. וכל מי שעומד בתור מקבל כדור פלאפל...ומשפט "זהירות - זה טעים"   איך שכחתי...כשיושבים שם לאכול (ולא סתם בפיתה), מקבלים צלחת עם כל טוב, ואם כבר לקחת חומוס (אין מובהקות לשבת בקוסם ולנגב חומוס סתם), אז בשביל לקחת חומוס עם בשר. זה בגלל שהשכן שלו - אבו דאבי, דוגל בצמחוניות, אז הקוסם נותן איזון לעניין.
הצג עוד

Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין ספק שכשבא לי חומוס, הקוסם הוא אחד המקומות הראשונים שקופצים לי לראש. חומוס, בפלאפל, כשיש כל כך הרבה חומוסיות טובות בתל אביב? כן, בהחלט! בגלל הגישה, בגלל המהירות, ובגלל החומוס הטעים.. אתה מגיע למקום שתמיד אפשר לשבת. מארחים אותך בחיוך ובחיוב.. ממש צוהלים לקראתך. ישר פלאפל ליד, כדי שלא ישעמם לך בתור וכדי שהריר יתחיל לעבוד.. בשביל זה אנחנו כאן לא? מנת חומוס מגיע, נו, כמו שמנות חומוס מגיעות. החומוס טעים - והתוספות חופשי - חמוצים במגוון, חריף ופלפלים ננסיים כמו שאני אוהב. יש ימים שבא לך את החומוס הטוב ביותר שטעמת מעודך - אם אתם ביום כזה, לא בטוח שהקוסם הוא המקום. אבל יש ימים שבא לכם חומוס בשביל הישיבה, בשביל הסגנון, והכיף. במקרים כאלה - הקוסם בהחלט צריך להיות בראש הרשימה.
הצג עוד

dotanY   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
אחלה מקום. טעים ונעים. אהבתי שהם מציעים לשים חציל בפלאפל. אהבתי שהם תמיד נותנים לכל לאכול כדור פלאפל. אהבתי את הרימונדה (רימון לימונדה). אחלה.

guy_a   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
פלאפל הכי טעים בעולם!טרי ביותר ומסודרארומה מעולה עם כוסברה ושום יש להם גם רוטב שום מעולה וחצילים מעולים ! מומלץ
הצג עוד

Galitw   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לפלאפל הקוסם בעקבות ההמלצות החמות והמפתות פה, וממש נהנתי.אכן - מקום שמקפיד על טריות, שירות ו"טעימות".אכלתי שווארמה, שמגיעה עם חציל וכדור פלאפל. בזמן שאת אוכלת יש חמוצים, רטבים, שולחנות צבעוניים....אני ממליצה לבוא לשם עם עוד מישהו, לשבת לאכול ואז לטייל באזור :)לא ממליצה לבוא לבד, ובטח שלא בשעות העומס בהן קשה למצוא מקום ישיבה ויש תור ארוך....ובכלל, יותר מדי בלגאן
הצג עוד

יואבס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
פלאפל פשוט טרי וטוב, המקום עובד נוןסטופ, אפילו העובדים אוכלים בהפסקה... פלאפל
הצג עוד

etret111   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כשמו כן הוא. פשוט קוסם. יכול להפוך בן תמותה לחזיר. הזמנתי מהשוארמה שלו ולא יכולתי להתאפק וקניתי מנה נוספת. באמת שאין מילים. הקוסם הוא קוסם ולא מכשף שכן טוב ליבו ונדיבותו בלטו : בזמן ההמתנה דחס לתוכי מספר כדורי פלאפל. אז באמת היה אחלה: בשר השוארמה עסיסי ועשוי הייטב, הפיתה התימנית היא אוטנטית ומצויינת וכל התוספות נדיבות ומצויינות. אם אפשר להגיד מצויין אז לפלאפל הקוסם זה מגיע. בכל מקרה המקום אסור באיסור חמור לשומרי משקל !!!
הצג עוד

אילת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לחובבי כדורי פלאפל מהבילים, פיתות תימניות חמות, חציל מטוגן ומגוון תוספות, שהבטן שלהם מקרקרת והם זקוקים למנה מהירה וטעימה של מזון, היישר לורידים. צוות המקום הלבוש בחלוקים לבנים עובד בזריזות המעוררת הערצה וישמח לספק את כל גחמותיכם הקולינאריות, בליווי אמרות שפר משעשעות כגון "זהירות, זה טעים".אגב, המקום גם כשר, למי שזה חשוב לה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up