כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת שלי
Anna   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
את מושיקו פגשתי לראשונה בשנת 2011 באירוע של חברים, וכבר אז החלטתי שכשאני אתחתן, רק מושיקו ינגן אצלי! אתחיל מזה שמושיקו הוא בן אדם מדהים, מקצועי, קשוב לזוג, ואי אפשר שלא להתאהב בו. התחתנו ב 21.11.19. הקהל שלנו היה מעורב- צעירים, מבוגרים, עולי ברה"מ, מזרחים, הכל מהכל. מושיקו ויניב חסיד פשוט הצליחו להגיע לכל אחד! 380 אורחים שלא הפסיקו לרקוד לרגע. מושיקו דאג לכך שאף אורח לא יישאר לשבת. עד היום אנחנו לא מפסיקים לקבל אין ספור מחמאות על המוזיקה והאווירה המטורפת הייתה שם בזכות מושיקו. מושיקו ויניב- תודה לכם על ערב מ-ט-ו-ר-ף!!!

levy.reut1   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
כשהתחלנו בחיפושים אחר דיג'יי לחתונה שלנו הבנו שהמוסיקה היא הדבר החשוב ביותר, המנוע של האירוע! כשקבענו להפגש עם אמיר ההרגשה הייתה שזהו הנה מצאנו את האחד!! הדרמנו מצפון ועד ת"א לפגישת ערב עם אמיר ומושיקו האלווופים

miri   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה אצל מושיקו ראינו את המקצועיות, היחס החם וידענו שהגענו למקום הנכון. הוא שאל אותנו השאלות הנכונות - מה סגנון המוזיקה שאנחנו רוצים וכיצד לבנות את הערב המושלם. הייתה לו רשימת שאלות מוכנה ומסודרת וידענו שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. נתנו דגשים כלליים ויצאנו לדרך. בערב החתונה משיקו ואמיר היו מעוליםםם שמחנו ונהננו כל הערב עם הצמד המדהים הזה. שני הדברים שהכי זוכרים מכל חתונה זה האולם והמוזיקה, ואנחנו יכולים להגיד שעשינו את הבחירה הנכונה! תודה תודה תודה!!!

May   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
אז מה אומרים שהכי חשוב בחתונה? אלכוהול, אוכל ודיג'י? חברים, כשיש לכם את מושיקו אתם לא צריכים כלום מעבר! מושיקו וקולי עשו לנו חתונה בלתי נשכחת! במילה אחת- מטורפים!!!! מומלץ מומלץ מומלץ!!!!

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הכרנו את מושיקו בחתונה של אחותי, ומאותו רגע ידעתי שהוא יהיה הדיג׳י בחתונה שלי! יום אחרי שסגרנו את האולם התקשרתי למושיקו לוודא שהתאריך הזה פנוי.. רק מראה כמה היה לי חשוב שהוא יהיה! בזכותם אנשים לא רצו להפסיק לרקוד, וגם האנשים היותר מבוגרים שלא קמים לרקוד בדרכ קמו ורקדו ! היה פשוט מדהים והכל בזכות מושיקו ואמיר התותחים!!💪🏻 דיג׳י מבחינתי זה הדבר הכי חשוב בחתונה ושווה להשקיע קצת יותר כסף והתמורה חזרה שווה את זה לגמריי 😊

Jessica   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
ואווווווווווווו פשוט ממטורפים!! אחרי שסגרנו אולם ידענו שדיגי זה משהו שחייב להשקיע בו ומהפגישה הראשונה עם מושיקו ידענו שהוא חייב להיות הדיגי שלנו היה לנו חשש שהרחבה לא תהיה מלאה גם בגלל שהבן זוג שלי בן 36 ולא היו הרבה צעירים ובזכות מושיקו ואמיר ההפך הוא הנכון! הרחבה הייתה מלאה עד שעה 1:30 והאירוע נגמר כי אני כבר ביקשתי מהם לסיים האירוע יכל להמשיך עוד שעה בקלות!!!!!! מעבר לזה שהם אמנים מדהימים האישיות שלהם מדהימה! הרגשנו שהם החברים הכי טובים שלנו בחתונה וכאן באמת לשמוח איתנו! הם שילבו באופן מטורף את האישיות שלנו במוסיקה עם להיטים מטורפים ביקשנו ממושיקו לשבור את הרחבה אבל הוא ריסקקקקקק אותה! פשוט תודה!!!

noabrown20   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הכרנו את מושיקו בחתונה של אחותי שהתחתנה. התאהבנו בו ובמוסיקה שלו באותה חתונה מטורפת שהייתה. היה לנו ברור שאנחנו לוקחים אותו לחתונה שלנו וכמובן שהיה מטורף לגמרי. תודה רבה לך מושיקו על כל רגע. מהרגע הראשון היה קליק וידע בדיוק מה מתאים לנו ברגע המרגש שלנו. ככה זה המשיך בחתונה שלנו, המוסיקה האווירה הצחוקים אין דברים כאלהההה!!!!!

galbib2   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
בחירה מעולה שלנו!! חתונה לא גדולה, שישי צהריים, לא ידענו שיכול להיות כזה שמח!!!

Elad   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הגענו לאמיר פוינט לאחר שראינו אותו בחתונה ונהנו מכל רגע. אני חייב לציין שאין מאושר ממני שבחרנו באמיר קודם כל בתור בנאדם הוא בחור זהב כיף לדבר איתו ולהיות לידו תמיד נותן תחושה טובה. לגבי המוזיקה ברור שהוא מקצוען ברמות! הוא יודע איך להרים את הקהל גם כשהקהל עצמו כבר חושב שנגמר. ללא ספק עשה לנו את הערב!

אושר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הגענו למושיקו אחרי אירוע אחד שהוא היה בו ומיד ידענו שזה הדיגיי שאנחנו רוצים! מקצועי, אדיב, אחלה גבר שבעולם ואחלה דיגיי שבעולם!! ועכשיו קצת תודות כמובן!!! לאיש שלא זז מהעמדה ולמתופף האגדי שהוא הבחירה הכי טובה!!! תודה ענקית על ערב מהסרטים, דאגתם שהאורחים לא יזוזו מהרחבה עד שכאבו להם הרגליים! אתם חלום, אתם פנטזיה שהתגשמה! אין עליכם בעולם, תודה רבה על אירוע שמח ומקפיץ! אוהבים וממליצים בחום ❤❤