כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שלוותה
0
74 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
איבי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100

Islay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
הגענו בערב חג שני של פסח, כמה ענפים שונים מהמשפחה המורחבת (כולל מבוגרים מאוד וילדים). על האיזור המרכזי (הספות) השתלט מצד אחד מישהו עם סיגר, מה שדי חירב את היכולת לנשום בשלושת השולחנות שסביבו, ומצד שני רמקולים קצת רועשים מדי שלא איפשרו לשבת בנחת בסביבתם. בסופו של דבר מצאנו את עצמנו במרפסת קטנה וצדדית, מה שהיה דוקא מתאים ביותר כי למבוגרים היה נוח הרבה יותר לשבת סביב שולחן רגיל ולא שולחן נמוך כמו אלה שליד הספות. השולחן גם היה צמוד לטיילת כך שהים היה פרוש לפנינו בלי הפרעה. בקיצור, יצא טוב.הוזמנו המבורגרים, לינגוויני סלמון שמנת ובטטה, שניצלים, פיצת ילדים, עוגת גבינה פירורים ועוד כל מיני. הכל סביר פלוס מינוס, בהתאם לציפיות (והן לא בשמיים במיוחד כשמדובר בסוג של בית קפה בנמל). הלינגוויני סלמון היתה המנה היחידה שעוררה קצת ציפיות שלא מומשו, אבל גם פה לא מדובר בפלופ רציני, סתם מנה קצת סתמית. המחירים סבירים מאוד, במיוחד יחסית לנמל.השירות היה מקסים, לבבי וסבלני במיוחד, ממש ראוי לציון! וגם קשוב בצורה יוצאת דופן - כמעט כל הזמן היה מישהו בקשר עין למרות שישבנו בפינה די צדדית ומוסתרת. יוצא דופן בהחלט, ותרם תרומה מהותית לשלוותנו.דבר אחד מעיק - הם מגישים מים (מהברז, לא מינרליים) בכוסות חד פעמיות קטנות במקום בכוסות זכוכית, ועל קנקן אין מה לדבר, כנראה במטרה שאנשים יזמינו שתייה קלה. לגרום לאנשים להזמין שתייה קלה זה אינטרס משותף לרוב בתי הקפה והמסעדות, אבל הקצנה כזו עד להגשת כוסות מים לשולחנות בכוסות חד פעמיות הפשוטות והקטנות ביותר, זה עוד לא ראיתי... לזכותם יאמר שהם מביאים עוד ועוד מים בכוסות כאלה לאורך הערב והשירות נשאר מצוין, אבל באיזשהו שלב זה מתחיל להרגיש לא טוב כשרואים את כל הפלסטיק המצטבר במקום כוסות זכוכית שממלאים מחדש. חבל. מי שרצה הזמין מלכתחילה שתייה קלה, ומי שלא - זה לא גרם לו להזמין אחרת.בשורה התחתונה - אוכל די סתמי, יופי של שירות. תכל'ס, בשביל לשבת בסבבה על הים עם אייס קפה ואיזה כרסום לא מחייב זה מקום מעולה. 
הצג עוד

Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
שלוותה בחורף שונה לגמרי משלוותה בקיץ. די הופתעתי שהמקום בכלל פתוח - אני חושב שבשנים שעברו זה היה סגור. הגענו ביום חורפי, סערה בים ושולחן ליד האח, והזמנו ארוחות בוקר. הייתי פעם במקום שאמר שארוחות בוקר זו הזמנה בטוחה: קשה לטעות ומצד שני לא נופלים מהמנה הזו. בשלוותה זה היה תיאור מדויק: הלחמים סבבה והמבחר גדול, סלט ירקות פשוט וקצת גבינות (ממש מינימלי, אין הרבה משחק, וזה קצת חבל כי את הטונה לא רציתי). העין הגיעה, טוב, עין, ומיץ התפוזים היה סחוט במקום (הפתעה נעימה). האספרסו לא רע, אבל גם די רגיל.בקיצור: בחורף, כשקר ויש סערה: שלוותה מקום מצויין. אפשר לשבת בחום (אלא אם יותאים לשירותים, שנמצא בחוץ.. רואים שהמקום תוכנן לקיץ) וממש לראות את הסערה שמתחוללת לה בים. האוירה נהדרת.. בקיצור.. לא רע.
הצג עוד

tristery   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
קבענו (קבוצת חברי ילדות בת 25 משתתפים) לארוחת בוקר היום(שישי). המקום מקסים ומיוחד בהחלט באופיו/סיגנונו,כך שיש שם אוירה כמו בחו"ל. קיבלנו איזור פרטי לטובת הקבוצה,שהיה מוצלח מעל ומעבר,כי המקום היה מוצל והאויר היה כמו בריזה,למרות החום הרב ששרר היום בחוץ,וגם השקיף על הים הסמוך... עושה רושם ונראה לי שהמקום יכול לקבל תג של רומנטיקה,כשלהיות שם בעת שקיעה-עם יין-זה בטח יהיה לא רק חו"ל אלא אפילו גן עדן...
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up