כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ספגטים - ריבל

ספגטים - ריבל

מסעדות איטלקיות
0
86 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מלח מים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין. אין על ספגטים. בעצם יש. אבל עדיין. מת על ספגטים בכלל. ריב"ל בפרט. לספגטים תמיד יהיה מקום אצלי בלב.. במיוחד הסניף של ריב"ל. בסוף המילניום הקודם הכרתי את המסעדה ומיד התאהבתי. האווירה של שבת בצהריים קסמה לי, הקהל מצא חן בעיני, מגוון הפסטות העצום וכמובן, הטעם. אמריקה! ושיקומו האיטלקים.   הייתה תקופה שארכה כשנתיים ובה פשוט לא הפסקנו להגיע. לעיתים כזוג, לעיתים זוגיים. מעולם לא הגעתי לשם עם חבר / חברים. זה תמיד היה מקום זוגי בעיני. ככה זה כשאתה חננה ב DNA שלך. ראוי לציין שבכל הפעמים שביקרתי במקום והיו לא מעט כאלה, מעולם לא התאכזבתי. תמיד השירות היה מסביר פנים, ומעבר לכך.. עוד עובדה מעניינת.   בדר"כ אנשים הולכים על הקבוע שלהם. למה להמר אם כבר מצאת את מה שאתה אוהב?! (נקודה למחשבה = יכול להיות שבווגאס אנשים מגוונים יותר במנות?!). אבל מתוך אמונה שלמה בטיב המנות, בכל תקופה הייתי מנסה משהו חדש. ותמיד זה עבד! התחלתי בפולו אלה פנה, משם לפסטה עם יען (כן כן), צ'ינזה, ועוד.. ממליץ בחום על מנה שנקראת "בומבי" - קארי מתקתק, נתחי עוף, על בסיס שמנת. אחת הטובות אצלהם בתפריט כיום.   המסעדה עברה כבר כמה גלגולים די אקצנטריים. היא תהחילה כמסעדה בעלת אופי "פסטאי" בגוון שמנת אשכנזי. יום אחד אני מגיע ומגלה שהבן הקטן של הבעלים צבע את הכל בירוק זוהר (?!?!). הצצה בתפריט העלתה שבעצם מדובר בניסיון מעניין למתג את המסעדה כמסעדת פסטה בריאותית. התפריט היה בריאותי, והאופי נתן לך חשק פשוט לנעול נעלי ספורט, לעשות כמה מתיחות ו... לברוח משם!   הם כנראה הבינו די מהר שזה לא. והיום המקום מעוצב בסגנון שמזכיר מסעדה אירופאית, או בר מוקפד ומסוגנן. קונספט מעניין ולא שגרתי בנוף המסעדות. בטח שבגדר המסעדות ה"עממיות".   בשורה התחתונה, היחס עדיין נעים, האוכל סבבה, המקום נעים ומסוגנן ואף לא עמוס מדי בדר"כ. בנוסף, גם יש בדר"כ חניה ממש בחוץ.        
הצג עוד

MeirSio   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
ספגטים הוא מעין סמל משפחתי אצלנו. מסעדה פשוטה, זולה, מהירה, כבר די הרבה שנים. בעבר היינו יושבים כמעט כל שבוע בספגטים ברחוב יבנה אך מאז שזו נסגרה אנו יושבים מדי פעם בריב"ל. היתרון הגדול הנוסף שאסור לזלזל בו - תמיד אפשר למצא כאן מקום, גם ביום שישי (כמובן, אחרי פירסום חוות הדעת הזו, הכל ישתנה). מצד שני, אם הגעתם בזמן שיש הרבה אנשים, השירות קצת איטי - אבל תמיד אדיב, אישי, ומשתדל. הפסטות טעימות, הלזניה הבשרית יכולה היתה להיות טובה יותר, אבל בסה"כ לא רע. מבחר היין לא גדול (ומהזיגה לא מקצועית, אבל מי סופר) אבל לא רע. הפיצות מעולות. בקיצור - אם בא לכם ארוחה זריזה ונעימה - מומלץ.
הצג עוד

pantherit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
הצלחנו למצוא מקום ביום שישי בערב בספגטים ריבל אחרי שבדקנו כמה וכמה מסעדות וכיאה לשישי ערב בכולם לא היה מקום. בספגטים ריבל הצלחנו למצוא מקום ל 4 אנשים. נראה שהמסעדה לא מלאה במיוחד אחרי 22. די משפחתית. למרות שלשמחתנו לא היתה אוירה כזאת. אוירה היתה נעימה וכמעט רומנטית. מנת הספגטי שלי הייתה מעולה. הזמנתי לראשונה סלט פנצנלה. עקרית ספגטי חיטה מלאה - ברואב עגבניות, גבינת ריקוטה ותרד. חזקה ביותר! קינחתי במנה שמכילה שוקולד שוקלד + אגוזים ומעט כרמל. די טובה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up