כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הבית בקצה הנוף

הבית בקצה הנוף

מקומות לאירועים בטבע
טלפון:046921217
45
67 מתוך 100
לפי 7 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רוני   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
25 מתוך 100
הגענו למקום יפייפה שהרבה זמן רצינו להגיע אליו, אנחנו באמת זוג שלא צריך הרבה בשביל להנות וממש סבלניים בבית עסק.אבל הפעם הייתה לנו חוויה שהיה לנו קשה למצוא בה סבלנות, כל פעם חיפשנו את המלצרית כי היא לא הייתה זמינה בכל שלב שרצינו לבקש משהו, ביקשנו באמצע עוד לחם אם אפשר וגבינה (בגודל של כפית וחצי אני לא מגזימה) וכאשר קיבלנו את החשבון ראינו שעל כל לחם תוספת 6 שקלים ועל הגבינה שזה השוס! 8 שקלים!!רצינו לומר לאחראי שאם דברים עולים תוספת בכסף מן הראוי לציין זאת בתפריט/כשמזמינים… לא היה לנו אכפת מה8 שקלים כמו העיקרון, קיבלנו תגובה ממש מזלזלת מבעל המקום, התעקשות על המחיר ואפילו זלזל בנו בכך שחלקנו ארוחת בוקר אישית ביחד ושכל כך קריטי לנו ה8 שקלים ובכך יצר תחושת הקטנה ושהלקוח בכלל לא רלוונטי לסיפור כמו שהוא הצודק במקום להבין כמה החוויה שלנו חשובה למקום שלך ובנוסף לקחת תשלום על משהו שלא צויין בתפריט/בעל פה זה חוק בסיסי במסעדנות!!! מה זה אומר שאתה יכול פשוט לקחת כל סכום שתרצה על תוספת מבלי ליידע את הלקוח?בושה, תקופה ארוכה שרציתי לשבת שם ויצאנו ממש מאוכזבים על אף יופיו של המקום…
הצג עוד

Rebecca   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
חוויה מדהימה כל פעם מחדש! LOVE LOVE
הצג עוד

ayeletzohar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
מצטרפת לחוות דעתו של כותב מספר שתים - מקום יפהיפה, השרות מתחת לכל ביקורת - חובבני, מזלזל, לא ראוי. ערכנו שם מסיבת בר-מצווה, ולמרות שביקרתי במקום שלוש פעמים וחשבתי שסגרתי את כל הפרטים, קיבלתי יחס מזלזל, שולחנות ערוכים על הרצפה (בניגוד למוסכם) אילתור שולחן לאורחים המבוגרים והחשובים ביותר, מנות שהגיעו ללא כל סדר, עכוב בזמן, הגשה חובבנית מלצר לבוש בחולצה מרוחה במרק דלעת, יחס קר ומגעיל של עידו בכל אימת שפניתי אליו בבקשה, בקיצור סיוט. מזל שבני משפחתי ספורטיביים ולא עשו עניין מהאופן המזעזע שבו האוכל הוגש, מרמתו הירודה, בניגוד להבטחות המוסכמות.
הצג עוד

דונגה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
המקום באמת עם נוף יפה, וכנראה פעם היה משהו מיוחד אבל היום זה על הפנים!יש להם לא מעט בעיות ניהול ואחד מבעלי המקום פרש לפני מספר חודשים. המקום עם נוף יפה, אבל התחזוקה שלו ברמה מזעזעת! הכל שם בלוי, לא מתוחזק, מסוכן למבוגרים ללכת שם כי המדרגות מתפרקות, אין מעקה וכדומה. המקומות שבהם מושיבים אנשים זה על כריות בלויות ומטונפות, שטיחים שלא ניקו כמה שנים וכדומה (ואני לא מגזימה). הבשר מאוד טעים אבל חוץ מזה האוכל די סתמי. מלצרים בני 16 לבושים ברישול, יחפים, עם טרנינג ובגדים מאוד פשוטים. לא יודעים את העבודה! לצערי גם בילינו שם את הלילה- דבר שגרם לי להתחרט שהכנסתי משהו לפה שלי בחתונה הזו. בלילה המטבח של המקום נשאר פשוטו כמשמעו פתוח!!! כל החלונות והדלתות פתוחות לרווחה. אני נכנסתי והזדעזתי לראות שחיות מהיער נכנסו וחגגו במטבח, ליקקו סירים וחיפשו אוכל!!! המטבח מטונף ומגעיל, הכל דביק, הרצפה שחורה ולא ברור איך משרד הבריאות נותן למקום לעבוד (ובעצם שחושבים על זה אז בטח המקום בלי רשיונות). ה"צימר" שמובטח לבני הזוג זה חדר מאוד בסיסי ולא מאוד נקי. היחס של בעלי המקום ממש מגעיל- בבוקר כשקמנו המלצרים הגיעו להכין ארוחת בוקר עם טרנינגים, כעסו על האורחים ששאלו מתי האוכל מוכן, התייחסו בצורה מגעילה. כל השטח היה מטונף מהחתונה והכלה בעצמה ניקתה את המקום בעוד הבעלים של המקום והמלצרים יושבים, מעשנים ומסתכלים עליה!. כנראה שהמקום הזה פעם היה משהו מיוחד ואיכותי אבל היום זה ממש בושה וגועל נפש. לא מומלץ אפילו לטרוח ולנסוע לשם.
הצג עוד

nili.meiri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הרומן שלי עם "הבית בקצה הנוף" התחיל לפני משהו כמו 7 שנים. אמא שלי גילתה לי את המקום והתאהבתי בו ממבט ראשון... סיפרו לי על זוג שהתחתן שם ואז אמרתי שאם אי פעם אתחתן, זה יהיה שם.. וכך, עברו השנים, ובכל פעם שהגעתי לבית הוקסמתי מחדש - מהנוף, מהאווירה, מהאוכל, מהאנשים! לפני כשבעה חודשים איתי, בעלי היקר, הציע לי נישואין.. בהתחלה, בתור בדיחה, אמרנו שנתחתן בבית בקצה הנוף (אנחנו והמשפחות מהמרכז, שיהיה ברור..). לאט לאט הבדיחה התחילה להפוך למציאות, וכך, בלי לבדוק אפילו מקום נוסף אחד קבענו את התאריך והחתונה החלה לקרום עור וגידים. כמעט הכל נעשה דרך המייל והטלפון, למעט מס' גיחות שלנו (תמיד כיף "לקפוץ" לשם!) - והכל תיקתק כמו שעון שוויצרי. עידו, איתי ושאר הצוות המקסים ליוו אותנו, המליצו לנו על כל שאר ה"ספקים" (במרכאות, כי זאת הגדרה נורא פורמלית שלא ממש תואמת את סוג האנשים שעשו לנו את החתונה הנפלאה הזאת*!). הכל היה רגוע ומחויך..קיבלנו את השירות הכי מקצועי והכי אדיב, מעבר לכל הציפיות! גם ברגעי הלחץ (הבודדים, יש לציין) הם היו שם בשבילנו, פתרו הכל והרגיעו. האירוע עצמו - שישי בצהריים - היה מדהים ומרגש וכייפי, וכל האורחים (גם אלה שחששנו שיקללו אותנו על הנסיעה..) נהנו בצורה בלתי רגילה! שבוע אחרי, אנחנו ממשיכים לקבל טלפונים מהאורחים - כמה שהיה טעים ומיוחד והמון המון תודות על שהבאנו אותם לגן העדן הזה :-)) חלק מהחברים נשארו איתנו וזכו לארוחת לילה מפנקת (זאת היתה ההזדמנות שלי סוף סוף ליהנות גם קצת מהאוכל הטעים...), מוזיקת צ'ילאואוט ושלווה (המקום היה לרשותנו כל הערב-לילה..) חלק נשארו איתנו לישון וזכו להתעורר לשבת הכי הכי כייפית שאפשר לדמיין... חבל שנגמר... ואם היינו צריכים לעשות זאת שוב - זה היה בדיוק אותו הדבר!וכמו שאיתי אמר לנו לפני שעזבנו - יש לנו עוד בית בצפון :-))))))))*די ג'יי - שירי פעמוני, צלם - דודי מטלון - שני אנשים נפלאים, שהוסיפו לרוגע ולכיף שלנו ושל האורחיםלהקת הבית - לא לוותר!מוזמנים לפנות אלינו למייל לקבלת פרטים נוספים:[email protected]איתי ונילי
הצג עוד

inbalgatt-aknin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
החתונה שלנו היתה חתונה קצת אחרת, והעובדה שהיא יצאה מושלמת וכיפית היתה המון בזכות המקום הנפלא בו ערכנו את החתונה- "הבית בקצה הנוף".צריך לבוא לשם בשביל להבין ברגע שזה המקום המושלם. גם האורחים שנסעו ארוכות בשביל להגיע לא הוציאו ציוץ אחרי שהגיעו לגן העדן הזה- מושלם!החתונה שלנו היתה בעצם אירוע של שלושה ימים, שתוכנן יחד עם איתי. בלילה הראשון ערכנו שני קומזיצים (אחד של החתן ואחד של הכלה) בבוקר יום שישי היתה קבלת פנים עם ארוחת בוקר, לאחר מכן טקס חופה שלנו מול נוף משגע של רמת הגולן והחרמון, ריקודים, ארוחת ערב טעימה ברמות שלא רואים בגני אירועים, עוד ריקודים, ואז כולם הלכו לישון בצימרים באיזור (אפשר גם לישון בבית בקצה הנוף, ושלושת הצימרים של המקום גם שמורים לארוע, כך שלנו היה חדר שם), בבוקר יום שבת אכלנו עוד ארוחת בוקר, ואז הסתלבטנו לנו לאורך כל היום על צלע הר מול הנוף בכיף....לא הפסיקו לפנק אותנו במשקאות ונשנושים, האוכל היה מצוין (סטיקים טובים- לא שרופים! סלטים מיוחדים, ואין על הלחמניות האלו, אנשים היו בהלם מהאוכל...) השירות היה טוב, הכל תיקתק בזמן, כל האורחים שלנו (שהיו בערך 75, אבל המקום יכול להכיל הרבה יותר) היו מאושרים... זו היתה חתונה שלא סתם באים אליה, אלא ממש נהנים.
הצג עוד

aridto   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כאשר החלנו לתכנן את חתונתנו קיווינו מאוד שנוכל לערוך את האירוע המיוחד הזה בדרך קצת אחרת ושונה מהמקובל, חיפשנו אור ונוף ורוגע, חיפשנו אירוע נינוח ונעים, והתשובה למשאלותינו התגלמה והתגשמה מעבר למצופה בדרך הכי טובה שיכולנו לבקש, וכל זאת בזכות הבית בקצה הנוף. מהרגע הראשון שדרכה רגלינו במקום הקסום הזה קיבלנו תמיד יחס חם, אמיתי וכנה, בעלי המקום, עידו ואיתי, תמיד היו נכונים לקראתנו הציעו, המליצו, הסבירו והדריכו אותנו בכל התהליך ביד רחבה ובלב חם ותומך! הם תמיד נתנו לנו את ההרגשה שיש למי לפנות, והוכיחו את נכונותם, רצינותם והרמה המקצועית הגבוהה שהציגו במבחן התוצאה, שניצח בגדול.החתונה שלנו היתה מדהימה, כל האורחים נהנו מהרוגע והשלווה והתלהבו מייחודו של האירוע, ייחודו של המקום, והנוף המעלף הכניס נינוחות ורגיעה בלב כל אורחינו,שלפי ההתרשמויות ששמענו, נהנו מכל רגע ושמחו לבלות את יום השישי במקום הנשגב הזה, וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על האוכל – במילה אחת – ע-י-ל-ו-י! אנחנו ליקקנו את האצבעות בכל פעם שביקרנו, והאורחים שלנו לא הפסיקו להלל ולשבח את הבשר המעולה שהוגש, המלצרים המתוקים שטרחו ודאגו לכל אורח באופן אישי ורחב לב, אף אחד לא נשאר רעב, האמת שהרוב פשוט אכלו לשובע והתענגו כל כך שכל מה שהיו צריכים זה מקום להתרגע בכיף, ובבית בקצה הנוף מקומות כאלה בשפע! האורחים נהנו לרבוץ על הערסלים והספסלים, הזולות והשטיחים הפרושים ברחבי המקום, ומאפשרים מנוחה מתוקה והתפננות אל מול נוף משגע!!!! פשוט מדהים!במהלך החתונה הצוות תיקתק הכל, כמו גמדים קטנים, אפילו לא הרגשת שהם שם, ובכל זאת הם דאגו להכל בטרם בכלל שמת לב. איתי ליווה אותנו ועזר לנו להתמודד עם הדאגות והפאניקות שתמיד יש לחתן וכלה ביום החתונה...ערכנו חתונה של יומיים, משמע שהחברים שלנו נשארו ולנו עימנו במקום, החוויה היתה שמימית, הצוות המשיך לפנק את החברה בכל מיני הפתעות קטנות וטעימות, אכלנו ארוחת ערב מצוינת ובבוקר.... אכלנו את ארוחת הבוקר הכי מעולה אי פעם. וכל זה בליווי חיוכים ואווירה מצוינת! לזוגות שמחפשים משהו שונה ובטבע אני ממליצה לרוץ ולסגור תאריך, המקום שווה כל פרוטה ויותר, והחוויה שווה מעבר למה שיעלה, פשוט מדהים! מה גם שמדובר באנשים מקצועיים באמת, שעושים דברים בדרך הכי טובה שאפשר, בלי לקצר פינות ובלי לחפף שום דבר, כל נקודה מפוקחת וכל פרט ספור – הם יודעים מה הם עושים, והם עושים את זה מעולה. העשייה שלהם מלאה באהבה – וכך זה גם נראה ומרגיש בסוף!לאנשים אחרים – אם הזמינו אתכם לאירוע במקום – זה יום המזל שלכם, תבואו בנוח ועם תאבון, כי הולך להיות לכם נעים וטעים! אם אתם סתם מחפשים מקום מדליק לעבור בו, גם לא במסגרת אירוע ביום רגיל, המקום קסום ונפלא לשבת שם אל מול הנוף וליהנות ממשהו טעים, המקום פשוט מרפא דאגות ומשרה נינוחות, שווה ביותר ומומלץ מכל הלב!ומי שמתבכיין על המרחק לא מבין איזה תענוג הוא מפסיד תכלס גם לחתונות במרכז אנחנו נוסעים מהצפון לפחות שעה אם לא יותר, אז לא לאבד פרופורציה רק בגלל שזה נראה רחוק, הארץ שלנו לא כזו גדולה באמת. אם זה ממש מפריע אפשר לארגן אוטובוס ממקום מרכזי, זה מה שאנחנו עשינו והאורחים שבאו באוטובוס גם שיבחו את הדרך המקסימה. יצא להם גם טיול! המקום הוא באמת יהלום קסום במיוחד ומבטיח אירוע שלא ישכח.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up