כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
חוות אלנבי
95
87 מתוך 100
לפי 582 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אלינה   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
עברנו כ-5 אולמות עד שהגענו לחוות אלנבי. מהרגע הראשון שרגליי דרכו באולם ידעתי שיש בו קסם שאני לא יכולה לוותר עליו. הכל התנהל בצורה מאוד מקצועית אל מול האולם החל מאיש השיווק של החווה דרך הטעימות ועד למנהל האירוע שהיה שם בשבילנו לכל עניין ותמיד עזר עם חיוך. לקחנו חבילת עיצוב מלאה דרך המעצב הבלעדי וזה חסך לנו המון התעסקויות של עיצוב חופה ושולחנות. בפגישה איתו הוא המליץ להביא כמה דברים שיהפכו את האירוע לאישי: תמונות, מסגרות של ציר זמן, מחברת ברכות, מדבקות וכו'. קיבלנו המון מחמאות על האולם ועל העיצוב. בנוסף, האוכל היה וואווו.
הצג עוד

ליה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
לחוות אלנבי הגענו כשכבר הייתי בטוחה שאנחנו סוגרים באולם אחר, וסתם הגענו כי כבר הייתה פגישה ואמרנו שנלך. איך שנכנסנו למקום, האווירה ההיסטורית שלו שוותה אותנו. כשדותן, מנהל האירועים התחיל את הסיור מלספר את ההיסטוריה המקסימה של המקום, התאהבתי, וכשנכנסנו פנימה וראינו עץ שיטה ענק באמצע האולם, אמרתי לעצמי "כאן אני מתחתנת ויהי מה". החווה היו אלופים מאלף ועד ת'. בשום שלב לא הרגשנו שמנסים לעשות עלינו קופה, תמיד ההתנהלות הייתה הוגנת ונעימה. בשתי הפעמים שהגענו בשביל לסגור את התאריך אפשרו לנו לטעום מכל עמדות קבלת הפנים של האירוע שהתקיים באותו יום, ופשוט עפנו ברמות על האוכל. ביום האירוע עצמו, דניאל מנהל האירוע שלנו היה פשוט נס גלוי. תיקתק הכל, בלי שאפילו ידענו או שמנו לב. ידו הייתה בכל. הכל קרה בזמן הנכון ובצורה המושלמת. קיבלנו מלא מחמאות על המקום, ואפילו לא לקחנו עיצוב, כי המקום פשוט מהמם ביופיו ככה, טבעי. בקיצור, אם אתם מתכננים חתונה קטנה-בינונית (לדעתנו עד 270 אורחים זה מושלם לחווה), ואתם בקטע של סגנון כפרי היסטורי עם יופי טבעי, החווה הוא לגמרי המקום עבור האירוע שלכם.
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
את חוות אלנבי יצא לנו להכיר באירועים שונים במהלך השנים כבר שהגענו לפגישה הראשונה הרגשנו שזה המקום בו אנחנו רוצים להתחתן.מקום מהמם ביופיו!!! היחס שלהם מההתחלה ועד לאחר האירוע היה מדהים, יחס אישי, זמינות גבוה אין ספק שהרגשנו שאנחנו בידיים טובות ומקצועיות.ה-אוכל וואו וואו וואו ברמה גבוה מאוד, טרי, אסתטי מבחר שכל אחד יכול למצוא מה לאכול מהקבלת פנים ועד הקינוחים.קיבלנו ים מחמאות על החתונה, האווירה והאוכל היה שווה את הכל!איזה כייף למי שעתיד להתחתן שם😍
הצג עוד

הדס   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
ברגע שכף רגלינו דרכה בחווה הבנו שזה זה, מעיצוב המקום ועד ההתייחסות לפרטים הקטנים.האורחים לא הפסיקו להתלהב מהמקום עצמו, מהאוכל וההיתייחסות לפרטים הקטנים. תודה מיוחדת לזוריק מנהל האירוע שהיה זמין לנו בכל עת וטיפל בכל בעיה שצצה (קטנה כגדולה). לא יכולנו לבקש טוב ממך! בקיצור, הטיפ היחידי שאני יכולה להביא זה לסגור בחוות אלנבי בלי לחשוב פעמיים!!
הצג עוד

tahel   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
חייבים להמליץ מכל הלב על המקום הקסום הזה שנקרא חוות אלנבי!!התחתנו בחוות אלנבי בתאריך 2.4.24, ומהרגע הראשון שהגענו לשם זה היה סגור ששם נתחתן.החל מדותן מנהל המכירות שהיה מקסים, אדיב, שירותי ומאוד אינפורמטיבי, כל פגישה או שיחה איתו היתה באווירה סופר טובה והוא עזר המון בלהרגיע לי את כל החששות (והיו הרבה). כל אינטראקציה עם האולם לפני החתונה הייתה נעימה, עוזרת ומרגיעה.זה המשיך עם דניאל מנהל האירועים, שהפגישה איתו הרגיעה כלכך שלא האמנתי בהתחלה, אבל החתונה באמת היתה פשוט חלום והוא צדק בכל מילה.והאולם עצמו- פשוט וואו!העיצוב כפרי יפהפה, כל פינה שם מלאה בקסם, האוכל בסטנדרט אחר מכל אולם אירועים שאי פעם הייתי בו ואני לא מפסיקה עד עכשיו לקבל מחמאות, השירות שלהם מדהים, מכל אנשי הצוות!
הצג עוד

Nomi   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
חוות אלנבי מקום פשוט מדהים, גם יפיפה, גם נעים ומזמין, מונגש ונוח לכולם (גם לאורחים המבוגרים יותר). הצוות היה וואו, כולם היו רגישים ועירניים לצרכים שלנו, האיכפתיות הייתה בשמיים! האוכל היה מדוייק ומושלם. כל פרט ופרט היה אש! תשומת הלב אלינו הייתה מעל ומעבר מהרגע הראשון שבאנו למקום עוד לפני שסגרנו ועד הדקה האחרונה שלנו במקום כששלחו אותנו הביתה עם אוטו מלא אוכל 😅. מחכים שיבוא יום ואת החגיגות של הילדים שלנו גם נקיים שם. זכינו ❤️
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
התחתנו בחוות אלנבי ב- 29.03.24 והייתה לנו את החתונה הכי מושלמת שיכולנו לחלום עליה. סגרנו בחוות אלנבי ממש בתחילת המלחמה עם כל החששות שליוו אותנו הצוות של חוות אלנבי היה אכפתי, קשוב וזמין עבורנו בכל שלב. משחר איש המכירות שחתם איתנו על החוזה, דרך אופיר הבעלים האדיר שנתן לי את כל הביטחון שיש בעולם שהאירוע שלי יהיה מושלם וכמובן לגולת הכותרת מבחינתנו- זוריק מנהל האירוע המטריף שלנו!!! חוות אלנבי אפשרה לי ככלה להתארגן בחדרי החתן כלה שלהם (ללא תוספת עלות) שזאת הייתה חוויה מדהימה, כיפית ומהממת! ביום ההתארגנות, הצוות היה שם ועטף אותנו בשתיה ופירות, וכל ציוד אפשרי שהמאפרות היו צריכות (כסאות בר, שולחנות, שקעים וכו׳). מהפגישה עם זוריק מנהל האירוע שלנו, זוריק היה זמין לנו בקבוצת וואצאפ משותפת לכל עניין, שאלה או חששות שעולים ודאג להפיג לנו כל חשש שהיה לנו ולתת מענה מיידי וישיר לכל שאלה או עניין שנתקלנו בו. החתונה כולה הייתה מנוהלת ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו המתחתנים הרגשנו שהכל זורם והולך כמו שצריך. קיבלנו רק מחמאות מדהימות על רמת האוכל ורמת השירות במקום ופשוט הרגשנו שזכינו בחתונת החלומות שלנו ואנחנו ממש מודים לחוות אלנבי ולזוריק המלך שלנו ❤️
הצג עוד

ניר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
85 מתוך 100
אנחנו חיפשנו מקום לאירוע של 150 מוזמנים. רצינו שהאירוע יהיה קטן ואינטימי שישדר תחושה של בית.את הביתיות הזאת מרגישים בכל מתחם החווה, מהכניסה דרך קבלת הפנים הטרסות, האולם והחופה. מנהל האירוע שלנו אורי היה מקצועי וקפדן וענה על כל הציפיות. האוכל היה מושלם רחב ידיים ומגוון מאוד.חוות אלנבי הייתה הבחירה הכי נכונה עבורנו ואנחנו מאוד ממליצים לכם על המקום המיוחד הזה.
הצג עוד

yuliazenin   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
חוות אלבני ממוקמת בנצר סירני. מקום כפרי, בוטיקי, אלגנטי וקסום שענה לכל דרישותינו. הגענו למקום לראשונה לפגישה עם דותן, מנהל המכירות, מקסים ומקצוען. דותן הסביר לעומק על המקום ועל תנאי ההסכם (מה כלול במחיר, מה לא כלול במחיר, ועלינו לדאוג לו - קיבלנו גם עותק מודפס של הכל הביתה). דותן היה זמין כל הזמן וענה על כל שאלה שהתעוררה. שום טריקים, שום שטיקים, הכל למעננו ובשקיפות מלאה. מהתחלה הייתה הרגשה של משפחה.כחודשיים לפני האירוע הגענו יחד הזוג עם קרובינו לערב טעימות. טעמנו מכל מנה, התפנקנו, התפלפלנו, הצבענו ויצאנו עם רשימת מנות מנצחות לאירוע. במקום יש שף- אריק שהיה לו חשוב לפגוש אותנו באופן אישי, האוכל היה כמובן מעולה שעד היום אנחנו מקבלים עליו מחמאות.לאחר מכן פגשנו את אביב, מנהל הבר, איתו היינו בקשר לגבי כמויות וסוגי אלכוהול, ודרכו גם סגרנו אלכוהול משודרג וקנינו כמה בקבוקי וויסקי. אביב היה הגון והוגן מבחינת המחיר ונטול אינטרסים מבחינת כמויות, גם בדיעבד הכמויות שסגרנו היו נכונות.בנוסף, ליאור מנהל העיצוב, עיצב לנו חופה מושלמת מפרחים אמיתיים שיהיו לנו חשובים מאוד ועד לעיצוב של האולם והמקום שהיה מדהים.תודה ענקית לזוריק, שניהל וניצח על האירוע ביד רמה, שדאג שהכל יתקתק ושהאורחים שלנו יקבלו את השירות הטוב ביותר ממנהל האירוע ועד לאחרון העובדים שנתנו יד להצלחת האירוע שלנו. בשורה התחתונה, היה מדהים, לא הפסקנו לקבל מחמאות לאחר החתונה מכל האורחים על כמה האולם יפה וכמה האוכל והשירות היה מדהים.
הצג עוד

Guy   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אם יש אולם אירועים שהוא באמת מושלם, אז חוות אלנבי זה המקום. באמת, אין לי מילים.זוריק מנהל האירוע כנראה הבן אדם הכי מקצועי שפגשתי, בכל מקצוע, ליווה אותנו מא׳ עד ת׳ בהכל.השפים וצוות המטבח נותנים פייט למסעדות היותר טובות שהייתי בהן בתל אביב. הדבר היחיד שאנחנו מתבאסים עליו זה שלא יצא לנו כמעט לאכול באירוע מההתרגשות. במשפחה אצלנו תמיד יש מישהו שמתלונן על האוכל. לא רק שלא שמעתי תלונות, שמענו תשבחות ברמה שהפתיעה אותי. מי היה מאמין שאפשר להוציא פילה מושלם בסקייל של חתונה!הצוות היה אדיב ברמה חריגה, הציעו לעזור לנו בכל שלב ושלב, והיו פשוט מתוקים.אין מה לומר, חוויה מושלמת.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up