כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נתוש נעלי כלה

נתוש נעלי כלה

נעלי כלה
62
64 מתוך 100
לפי 24 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dor   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
90 מתוך 100
הלכתי לנתוש לאחר מספר המפצות, השירות היה אדיב והמוכרת היתה מאוד סבלנית. לצערי יצאתי בידיים ריקות בגלל שלא מייצרים נעלי כלות מעל מידה 41, וזה חבל. היה שם מבחר גדול ונעלים מאוד יפות

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
65 מתוך 100
חיפשתי נעלי עקב במידה קטנה ונתוש החנות היחידה בצפון שמעצבים עקבים לחתונה ביום ביום אני הולכת ללא עקבים היה לי חשוב הנוחות וכך היה קניתי 2 זוגות עקבים שהחלפתי בחתונה
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
25 מתוך 100
אז ככה, הכל התחיל כשהלכתי לחנות בקרית מוצקין לבחור נעלי כלה. המוכרת הראתה לי מספר דגמים. בחרתי בדגם,שילמתי, ונאמר שיחזרו אליי כאשר הנעל תהייה מוכנה במידה שלי. כאשר קיבלתי את הנעליים לאחר חודשיים והלכתי איתם בבית הבנתי שהנעל כלל לא נוחה. הסכימו להחליף לי לדגם אחר. לאחר חודש קיבלתי את אותו הדגם של הנעליים, כלומר בכלל לא עשו שינוי לדגם החדש שבחרתי וקיבלתי את אותו הנעל. לא יכולתי לחכות לדגם נוסף בגלל מועד החתונה והמנהלת הסכימה להחזר כספי.
הצג עוד

efrats   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מצויין! יש מבחר גדול יחסית, נעלים נוחות ויפות (נשארתי איתן כמעט עד סוף הערב, והשתוללתי הרבה בריקודים...), יחס מצויין, מחירים נוחים מאוד נחמדים. לא הצלחתי להחליט בין שני זוגות אז נתנו לי את שניהן הביתה לבחור, מדדתי עם השמלה והחזרתי אחד.שירות אדיב ממולץ
הצג עוד

adi333   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
20 מתוך 100
היזהרו !! – נעלי נתוש בקריית מוצקיןרכשתי אצל נתוש- נעלי כלה ,לצערי במעמד הקניה ראיתי שהנעל פגומה וענת המוכרת הבטיחה לי תילי תילים של הבטחות שאין כלל בעיה,היא בקשר ישיר עם המפעל ותחליף את הנעליים ויתרה מכך אם לאחר מדידת השמלה לא אהיה מרוצה אוכל להחליף ללא בעיה. יצאתי כמובן בטוחה ומרוצה . אלא שלאחר חודש הנעל עוד לא הגיעה ,התקשרתי ושמעתי סיפורים לאחר זמן נוסף הנעל שהגיעה הייתה במקום בצבע לבן בצבע פנינה שכלל לא בחרתי ולא התאים לי . כאן החל יחס מזלזל ובוטה מאוד כלפי. ענת החלה לטעון שבכלל לא היה לה צבע לבן בחנות והטעות אצלי,למרות שהיינו שלושה אנשים במעמד הקנייה היא המשיכה להתכחש .בסיכומו של דבר לאחר דין ודברים ממושך ומייגע נאלצתי לבטל את העסקה(וגם חויבתי על כך 5% ) יצאתי פגועה, מאוכזבת וללא נעליים – חודש לפניי החתונה ושבוע לפני מדידה.החנות נמצאת בקרית מוצקין, שדרות גושן 8 – הימנעו מעוגמת נפש!הערה: חשוב שתדעו, שחוות דעתי היא לא עובדה אלא רק דעתי האישית מהניסיון האישי שלי.
הצג עוד

sml   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
רכשתי אצל נטוש -ענת לוסטיג- נעלי כלה במחיר 450 ש"ח , השרות היה סביר , בחנות נאמר לי שאוכל לאחר החתונה לשים את הנעליים אצלהם בצביעה בעלות של 50 ש"ח , מסרתי את הנעליים ונאמר לי שעד חודש ימים אקבל בחזרה את הנעליים ,לאחר 3 ימים שמסרתי להם הזכרתי להם שהצביעה דחופה לי ושעד חודש כפי שהבטיחו לי אני חייבת את הנעליים ואם הם רוצים אשלם להם יותר שיהיה מוקדם , אמרו לי שייבדקו לי זאת כשענת תהיה ב"מפעל" הצביעה , במשך חודש ימים ענת והמוכרות שלה מספרות לי סיפורים , כל פעם הם דחו אותי בכמה ימים שענת צריכה להיות במפעל ובסופו של דבר היא לא נסעה , הסברתי לענת שאני צריכה את הנעליים לחתונה של גיסתי ותפרתי שמלה בגובה של הנעליים , כל החודש ימים ועד לתאריך המובטח לא קיבלתי את הנעליים , כל הזמן סיפרו לי סיפורים שונים , שהשליח עדיין לא הגיע , ואחכ אמרו שבכלל לא אמרו שיש שליח שמביא את הנעליים וכו' . ביקשתי ממנה את הפרטים של ה"מפעל" בת"א בכדי שאוכל ללכת בעצמי ולקחת את הנעליים וכל הזמן היא אמרה שזה "מפעל סגור" ואין עם מי לדבר , עד 4 ימים לפני האירוע שלחתי את גיסתי לשם לראות אם השליח הגיע באמת אחה"צ וגם היא הבינה שהם סתם ממציאות ומשקרות וביקשה את הפרטים של ה"מפעל" וקיבלנו פלאייר של סנלדריה בת"א , נסעתי לסנדלריה במיוחד עד לת"א ביום ו' המקום היה סגור ולא ענו לי בפלא' אז התקשרתי לענת לומר לה שתנסה היא להתקשר אליו אולי לה הוא יענה וענת החלה לצרוח עליי ואמרה שהיא לא חייבת לי שום דבר ושאני מטרידה אותה וניתקה לי בפנים , חייגתי אליה שוב ואמרתי לה שהיא זאת שמשכה אותי במשך חודש ימים במקום לומר שהיא לא יכולה לספק לי בזמן את הנעליים ואני נסעתי במיוחד לת"א וכמובן שהיא ניתקה לי שוב . הסנדלר חזר אליי והוא איש מקסים ונחמד שלחתי לו את התמונה של הנעל והוא מצא לי אותה , ובנוסף אמר לי שאם אין לי איך להגיע שוב לת"א הוא ישלח לי את הנעל . יש עדיין אנשים ישרים וטובים !!!
הצג עוד

הילה ג   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
לא מתקרבת יותר לנתוש!!!! עוד לא נתקלתי ברמה כזו של חוסר אמינות, שירות מבחיל ועוד לשלם מחיר כל כל מופקע על נעליים!! הם ניסו למכור לי נעל פגומה ושכנעו אותי לקחת אותה למדידות ובינתיים יזמינו לי את אותה נעל לשבוע בתאריך מסוים. הבטיחו שהנעל תגיע בתאריך שנקבע וכמובן שלקחו ממני מקדמה של 100 ש"ח. הנעל לא הגיעה בזמן ומסתבר שלא הוזמנה בכלל לתאריך המבוקש. הגעתי לשם בחזרה כדי לחפש נעל אחרת כי גיליתי שהנעל שלקחתי איתי למדידות אינה מתאימה לשמלה (מה גם שפתאום אני קולטת שהצבע של הנעל ירקרק ליד השמלה) קיבלתי שירות מזעזע מאחת המוכרות שם שפשוט עושה טובה שהיא מתייחסת אלייך ועוד מנסה לסבן אותך מול הפרצוף ולשכנע אותי להשאר עם הנעל הירוקה והפגומה. בשלב מסוים רציתי רק לצאת משם ולקחת את הכסף שלי בחזרה, הם לא החזירו לי אותו. בסוף קניתי בגרנד קניון בחנות שנקראת WIZ. היה שם מבחר עצום של נעלי כלה מאותה הפירמה שראיתי בנתוש, השירות היה אדיב ואף קיבלתי הנחה של 100 שקלים. זה התקזז לי עם ה 100 שח שנתוש לא החזירו לי אבל העוגמת נפש נשארה..
הצג עוד

mikmak   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
בנות -אני ממליצה לכן בחום להתרחק מהחנות הזאת!!!!!!!!לפני חודש הגעתי לשם, המוכרת הראשונה מיד שלחה אותי לדרכי כי אין לה נעל עם עקב לא גבוה, אלה, עצרה אותי לפני שיצאתי והראתה לי נעל והבטיחה שצוך שבוע וחצי אני מקבלת אותה בול, כמובן שהיא מיהרה לקחת ממני כסף. כעבור שבועיים, הגיעה אמנם הנעל, אבל לא במידה שלי, באיכות ירודה (מיותר לציין שגבו ממני 500 ש"ח) עם חתיכות עור ללא גימור צביעה לא אחידה וחוטים פזורים על הנעל, מלכתחילה הנעל לא היתה במידה שלי והבטיחו לי שתוך מס' ימים הנעל שלי תגיע...ענת אגב,שדואגת לספר שהיא 14 שנים בתחום, נותנת יחס נוראי, חסרת סבלנות ובוטה, ונסתה לשכנע אותי שהנעל "פרפקט" ושכדאי לי לקחת אותה, למרות שהיא גדולה עלי ומלאה בפגמים. מאז...אבל חודש, בחודש הזה אלה "סיבנה" אותה מידי יום בשקרים, יום אחרי יום ספרה לי שהמשלוח בדרך...משלוח שעד היום לא הגיע. התקשרתי לבטל את העסקה כמובן, בתקווה לראות את הכסף שגבו ממני לשווא בקרוב.מיותר להמשיך ולספר איזו עוגמת נפש חוויתי איתן וחבל שזה היחס שהן נותנות, בעיקר לכלות שנמצאות בתקופה לחוצה.
הצג עוד

dafnaya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
זוג הנעליים שקניתי היה יפה אך לאחר כמה הליכות לא היה לי נוח, וזאת לאחר שהחליפו לי את העקב. חזרתי אליהם, ולמרות שנאמר לי שאחרי החלפת העקב לא יחליפו לי את הנעל לנעל אחרת, הסכימו להחליף לי לנעל אחרת שהייתה הרבה יותר נוחה.הנעליים החזיקו מצויין כל החתונה והיו ממש יפות :)
הצג עוד

gali_ron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
הגעתי וישר הכווינו אותי לקומה הלעיונה לראות את מגוון הנעליים שנמצא בה. אכן הרבה זוגות נעליים שונים חיכו שם, בגבהים שונים, סגנונות שונים, גזרות שונות, צבעי לבן, קרם, שמנת, כסף. מגוון רחב עבור כלות ממנו ניתן למצוא את הנעל הנוחה והמתאימה והרצויה לכלה עפ"י סגנונה האישי ובהתאמה לשמלה ולרצון.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up