כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גוליבר

גוליבר

משרדי נסיעות
כתובת:
טלפון:03-7137777
38
64 מתוך 100
לפי 14 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שרית   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
40 מתוך 100
הוזמן מלון בבורגס הוחלף לאחר ללא עדכון על נוהלי המלון שהיה מחפירים על עצם היותנו ישראלים ממש בושה
הצג עוד

Ran   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
35 מתוך 100
ניסיתי להזמין טיסה אונליין דרכם כי הטיסה דרכם הייתה זולה. החברה שלי משלמת עלי אבל אי אפשר באתר שלהם לשלם מכרטיס אשראי שלא שלך. אז במקום לציין זאת בהתחלה, אתה צריך להגיע עד לשלב האחרון של ההזמנה כדי להווכח שהכל היה סתם. חיכיתי כמעט שעה לדבר עם נציג שירות שאמר לי שבמקרה שהתשלום לא מהכרטיס של הנוסע זה חייב להיות טלפוני אבל זה תוספת של עוד 35 דולר. פשוט בדיחה. בסוף הזמנתי עם חברה נורמלית בקלות ובמהירות.
הצג עוד

רז והילה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
20 מתוך 100
..... פעם אחרונה שאני אי-פעם קונה משהו מגוליבר תירות ונופש. לפני 4 חודשים קניתי טיסה ליוון ליום ראשון הקרוב בשעה 11:00 (שומרי שבת וכיף). בבוקר יום כיפור קיבלתי הודעה שהטיסה שלי נדחתה ובמקום לנחות ב 13:00 אני נוחתת ב 17:00. מאותו רגע התחיל מחול שדים ממש. במשך כל הבוקר אני בטלפונים, וואטסאפים ומיילים לגוליבר, מנסה לתפוס משהו שיוכל לעזור לי. בשעה 13:15 נציגה בשם אורלי אמרה שיש טיסה בשעה 14:00 ושניתן להחליף ללא עלות. ביקשתי ממנה להחליף את הטיסה והיא אמה לי שהיא לא יכולה אבל שאשלח מייל. שלחתי מייל וביקשתי לשנות את הטיסה שלי כי אני שומרת שבת. לא קיבלתי שום תגובה. ביום רביעי בשעה 23:00 בצאת החג שלחתי מייל נוסף, מכיוון שלא ידעתי לאיזו טיסה אולי כיוונה אמרתי שכל טיסה שהיא לא בשבת או בחג מקובלת עליי והעיקר שיחליפו. גם פה - ללא מענה. ביום חמישי בבוקר אחרי 30 דקות המתנה ענתה לי אורלי ואמרה שלא ראתה את המייל ושעכשיו כדי לשנות את הטיסה אני צריכה לשלם להם 200$!!!!!! היום המשיך בסאגה מטורפת של טלפונים שבמהלך כל היום הבטיחו לי עוד מעט יחזור אליך מנהל... רק בשעה 15:00 אחרי מעל 20 שיחות והודעות שלי למוקד שירות לקוחות הסכימה לענות לי מנהלת בשם נעמה שאמרה שהיא הייתה שמחה לעזור לי אבל הטיסה כבר מלאה.... אמרתי לה שאני רואה באתר של גוליבר המון טיסות שלא נוחתות בחג ושאני מבקשת שהיא תשנה את הטיסה והיא סרבה. אחרי ריבים אין סופיים בטלפון היא הבטיחה לנו שתברר מה היא יכולה לעשות ולחזור אלינו, גם אם זה יהיה אחרי שעות הפעילות. כמובן שגם הפעם אף אחד לא חזר אלינו. היום בבוקר אחרי 25 דקות של המתנה לשירות לקוחות ענתה נציגה יעילה אחרת בשם אפרת שאמרה שאני לא יכולה לדבר עם נעמה כי היא מנהלת אבל היא כתבה תיעוד על זה שהיא דיברה איתנו בשעה 17:10.... לא יודעת עם מי היא דיברה אבל איתי זה בוודאי לא היה... גם עם בעלי לא. בקיצור שירות לקוחות כל כך גרוע ועוגמת נפש ענקית!
הצג עוד

Anatoly   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
הזמנו כרטיסים למילנו ל-3 אנשים. לא היה שום סימן באתר ולא הוזכר בשיחות עם נציגי החברה שהכרטיסים לא כוללים מזוודות - אז בכל צ'ק-אין היינו צריכים לשלם במיוחד עלות לא צפוי של 50 דולר למזוודה! סך הכל זה עלה לנו גם $200, גם זמן, גם עצבים, וגם מצב הרוח! כשהתקשרנו לחברה אחרי חזרה, התגובה היחידה היית "מי אמר שיש מזוודות בכרטיסום?" ללא איזשהו התנצלות או התייחסות... :-(
הצג עוד

Olga   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הזמנתי דרכם כרטיסי טיסה לורנה וקיבלתי הודעה במייל שהזמנה נקלטה ,קבלה נמצאת באיזור האישי באתר שלהם ומסמכי הנסיעה נקבל כ-24 שעות לפני הטיסה.קצת נלחצתי מזה,אבל בסוף קיבלתי אותם שבוע לפני הטיסה.הכל היה מושלם בלי שום בעיות,קיבלתי גם מייל תזכורת מהם על הטיסה וברכות כשחזרנו לארץ.היה כיף.
הצג עוד

ניסים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
סגרתי איתם חופשה זוגית לטנריף בספרד. והנציג שסגר איתי את הדיל נתן לי שירות מזעזע מתחת לכל ביקורת.המזוודות שלי לא הגיעו לידי בנחיתה. התקשרתי לגוליבר. הסברתי שיש בעיה. שהמזוודות לא נמצאו.. אז הנציג חשב שאני על השתקה.. והוא אמר הלקוח הקרציה הזה עכשיו מתקשר.. וכל זה לאחר השירות הדפוק שקיבלתי מימנו במהלך ביצוע העסקה... המלצה שלי לא לסגור דילים של גוליבר..
הצג עוד

bamg2020   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
על טעות בין הדרכון למה שרשמנו באתר. הפסדנו 500 $ לא עזר כל מה שהסברנו. זה גוליבר. !!!!!!
הצג עוד

ilanli   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
אם אתם מתכננים חופשה בארץ או בחו"ל, מציע לכם להימנע מחברת גוליבר תיירות. אני לא נוהג להזמין כרטיסי טיסה מסוכנויות נסיעות, אלא ישירות מחברות התעופה. הפעם מצאתי במנועי חיפוש הצעה אטרקטיבית במיוחד של גוליבר, חברה ישראלית מוכרת. הזמנתי באתר האינטרנט שלהם כרטיסי טיסה לחו"ל, שהוצעו במחיר דומה גם בכמה אתרים אחרים. הכנסתי פרטי כרטיס אשראי ואישרתי את ההזמנה. בסוף התהליך קיבלתי את ההודעה הבאה: "קבלנו את הצעתך והיא נמצאת כרגע בהתליך אישור אצל ספקי השירות השונים. נעדכן אותך בכל התקדמות הטיפול בהצעתך. צוות גוליבר" (השגיאה במקור). ניסיתי להתקשר לחברה מיד לאחר ביצוע ההזמנה, בשישי אחר הצהריים, כדי להבין אם הצלחתי לרכוש את כרטיסי הטיסה וחויבתי. התברר שאין להם שירות טלפוני בסופי שבוע. גם לא נציג און-ליין. אז שלחתי להם מיילים והודעה בפייסבוק. "לא הצעתי דבר, אתם הצעתם ואני נעניתי להצעה והזמנתי כרטיסים במחיר שבו אתם נקבתם", כתבתי לחברה ודרשתי מענה בדחיפות. לא שמעתי מהם במשך יותר מ-24 שעות. לא רכשתי את הכרטיסים באתר אחר כדי להימנע מחיוב כפול. בינתיים מחירי הטיסה עלו גם באתרים אחרים. הערב קיבלתי הודעת טקסט מנציגת החברה ובה ביקשה שאצור איתה קשר (גם חידוש - לא החברה מתקשרת ללקוח, אלא הלקוח לחברה. אולי מנסים לקצץ בהוצאות הטלפון). היא הסירה אחריות מגוליבר והודיעה לי שחברת התעופה לא אישרה את ההזמנה. הנציגה הציעה את הכרטיסים במחיר כפול מההזמנה המקורית וגבוה משמעותית מהמחיר באתר של חברת התעופה עצמה בזמן השיחה. לא היה לה פתרון אחר פרט להתנצלות רפה והסבר שככה זה בעולם התעופה, "הכל דינמי" ומחירים יכולים להשתנות מהר מאוד - מתברר שגם לאחר ביצוע הזמנה. אז אם אתם שוקלים להזמין דרכם טיסה, מלון או כל דבר אחר, כדאי שתדעו שגם אחרי ביצוע ההזמנה יש סיכוי טוב שלא תקבלו את מה שהזמנתם. בגוליבר לא מתייחסים להזמנה באינטרנט כאל הסכם מחייב, מבחינתם זה בסך הכל תחילתו של משא ומתן.
הצג עוד

AB   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
הזמנו כרטיסי טיסה בחברת גוליבר. היינו צריכים קבלה בסיסית עם נתונים מדויקים - שם המשלם, כמה שילם וזיהוי טיסה ברור. לצערנו, הוצאנו הרבה אנרגיות על מנת לקבל קבלה כזאת ולא בהצלחה רבה. בילינו שעות! בהמתנה למענה טלפוני, לשליחת מיילים שוב ושוב. ניסינו להסביר באופן הכי ברור מה אנחנו רוצים, שלחנו בדיוק את השורות שצריכות להופיע בקבלה אבל: הם שלחו לנו שוב ושוב קבלות עם שגיאות, חוסר דיוקים וכיוונים הפוכים ועוד טענו ששלחו לנו קבלות כמו שביקשנו. אפילו ילד בכיתה ב (מספיק לדעת לזהות תווים) יכול לראות כי מה שכתוב במייל שלנו לחברה לא מופיע בקבלה שהם שלחו לנו בחזרה. הקבלה נראית חובבנית למדי בהשוואה לקבלות אחרות שאנחנו מכירים
הצג עוד

blanky10   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
40 מתוך 100
אל תקנו בגוליבר!!! רמאים!!! בקייץ קניתי מהם טיסה לאמריקה, באישור מיידי- בסוף ההזמנה כתבו לי שאני ברשימת המתנה. בסוף - לא אישרו, אבל כסף בכרטיס אשראי כן הקפיאו!!!! עכשיו אותו דבר: הזמנתי מלין באילת באישור מיידי במבצע, במלון יש חדרים, אבל העסקה לא אושרה!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up