כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עינב בר מאפרת מקצועית ומעצבת שיער

עינב בר מאפרת מקצועית ומעצבת שיער

איפור כלות
טלפון:0548186187
97
98 מתוך 100
לפי 631 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 6 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Stav   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עינב מקצועית ומדהימה, הייתה זמינה אלינו מהרגע הראשון שהתעיינינו באיפור שיער ועד הרגע שנכנסה לביתינו. התייחסה לכל אחת כמו כלה, הדגישה את היופי בכל אחת וגרמה לנו להרגיש מדהים.
הצג עוד

diki36   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
עינב איפרה אותנו בעבר לחתונה של אחות. כשאחותנו שנייה התחתנה לפני כחודש, מיד חשבנו על עינב בעקבות החוויה המצוינת שהיתה לנו, רק שהפעם הזמנו אותה גם לאיפור וגם לעיצוב שיער לחמש נשים. מהתחלה ועד הסוף זו היתה חוויה מדהימה! לפני הארוע, עינב ענתה לכל שאלה טלפונית, התעניינה אם יש לנו בקשות מיוחדות, והרגיעה לגבי החשש שאנו חמש ואיך נספיק... ביום הארוע עצמו, עינב היתה מקסימה, היא נתנה את מלוא תשומת הלב לכל אחת ואחת. עם המון סבלנות והקשבה לכל בקשה, אדיבות, השקעה והמון אכפתיות. עינב התחילה בעיצוב שיער לכולנו ואז עברה לאיפור ובסוף עשתה לנו טאצ'-אפים אחרונים, העיקר שנהיה מרוצות מהתוצאה. ניכר שזה ממש חשוב לה. היא היתה נדיבה מאוד בחומרים, נדיבה בתוספות שיער, העיקר שיצא יפה ויחזיק מצוין. ואכן היינו מאוד מרוצות, האיפור והשיער החזיקו מעמד כל הערב בדיוק כפי שיצאנו מהבית וקטפנו הרבה מחמאות. מקצועית מאוד, ממליצות עליה בחום!
הצג עוד

litaldagon   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אל עינב הגעתי לאיפור ועיצוב שיער לחתונה של אחותי . איני מתאפרת ביום יום וקצת חששתי מאיפור מוגזם וממראה שאינו טבעי , עינב איפרה אותי איפור עדין ומהמם שקלע בול לטעם שלי וממש מעל הציפיות האיפור והעיצוב שיער יצאו מדהים ולא הפסקתי לקבל מחמאות . מומלץ בחום !!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לעינב הגעתי ממש במקרה, אחרי שחיפשתי איפור טבעי. דיברתי עם עינב והיה מאוד חשוב לה לשמוע מעבר לאיפור ושיער. ממש שיחת היכרות, לאורך כל הדרך את מתנהלת מול בנאדם אכפתי ונעים. ענתה על הציפיות שלי ושל המלוות. עזרה במה שיכלה עבר למה שסגרנו. מקסימה
הצג עוד

חגית ויאיר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
עינב אחראית ויסודית, הגיעה אליי לפנות בוקר (חתונת שישי צהריים), לאיפור ושיער שלי ושל אמא שלי. אני לא בטוחה מי יצאה יותר יפה (-: לא עשיתי לעינב חיים קלים, ולמרות שעשינו ניסיון לפני החתונה, ביום החתונה שיניתי את דעתי יותר מפעם אחת. עינב החליפה תסרוקות עד שהייתה בטוחה שאני מרוצה ב-100%. היא קולעת צמות יפהפיות במהירות מטורפת, ועובדת עם חומרים מעולים. ממליצה מכל הלב (-:
הצג עוד

Ronit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
עינב עשתה לי תסרוקת ואיפור ועשתה גם לשתי בנותיי תסרוקות. היא הייתה סבלנית ומקצועית והסבירה לכל אחת בסבלנות מה יתאים לה. היא התאימה את התסרוקות לאופי הצנוע של האירוע, וגרמה לכולנו להיות יפות ושמחות. בנוסף למקצועיות שלה היא הפכה ברגע לחברה והשרתה אווירה כיפית בבית!
הצג עוד

ליאורה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לעינב הגעתי דרך אחותי שחיפשה לחתונה שלה מאפרת שיודעת לאפר כהי עור בלי להפוך אותנו לדרקולה ;) כבר בשיחה הראשונית עינב שידרה מקצועיות ולבביות והכי חשוב- אכפתיות, נתנה לי להרגיש שאני בידיים טובות ושיש על מי לסמוך. ה"שידור" הזה לא נגמר בטלפון אלא המשיך במפגש ההתאמה וכמובן ביום החתונה. עינב איפרה אותי, את אמא שלי ושתי אחיות שלי ולי גם עשתה תסרוקת מהממת. המחמאות לא מפסיקות להגיע ויצאנו מאוד מרוצות! אז תודה גדולה עינב יקרה על הליווי הכייפי והנעים ביום המרגש שלנו!!!
הצג עוד

tasfib   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לפני עשר שנים, הגיעה אלי עינב הביתה לאחר הלידה הראשונה שלי ובאה ל"סדר" אותי לחתונה של אחי. כבר אז היא נכנסה לי ללב ועכשיו, אחרי 10 שנים ו-3 ילדים חזרתי שוב, יחד עם בתי הבכורה ויצאנו שתינו יפות, יפות, יפות. קיבלנו מחמאות כל הערב ללא הפסקה. בסוף הערב, עדיין נראיתי כאילו הרגע יצאתי מהבית שלה. מדהים. כל השהות שלנו עם עינב הייתה קלילה, נעימה ומקצועית. איכפת לה מאוד, שהכל יהיה כמו שרצינו, היא מלאה בסבלנות ובאדיבות, נותנת הרגשה נוחה להגיד אם משהו לא נראה לנו, יש לה הרבה רעיונות והיא מאוד "מרגישה" את הלקוחות, יודעת להתאים את עצמה ומיד עשתה התאמות על הצד הטוב ביותר. ובנוסף להכל, והכי חשוב, היא פשוט אדם טוב, שכיף להיות במחיצתו. אנחנו עוד בטוח נחזור. ממליצה בחום רב!!! עינבוש, תודה על הכל:)
הצג עוד

taliti   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לעינב בבוקר האירוע והיא קיבלה אותי בפנים חמות ועם אווירה נעימה. היתה קשובה מאוד לרצונות שלי והסבירה את היתרונות והחסרונות בכל בחירה. היא איפרה אותי וסירקה אותי לאירוע ושניהם נשארו עד סוף האירוע בדיוק כמו שיצאתי ממנה.
הצג עוד

Osnat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו 3 נשים וילדה, קיבלנו יחס אישי ומפנק, טיפול נעים, הולם ומקצועי. המחמאות לא הפסיקו להגיע בארוע.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up