כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ביז'ו
93
99 מתוך 100
לפי 17 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lidya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עדי אדם מאוד מצחיק ומסביר פנים, הוגן ומקצועי! רכשנו אצלו טבעת נישואין, הלחמנו מחדש אחרת והברקנו. היה סבלני ומהיר, מומלץ ביותר!
הצג עוד

Liraz   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי כל כך הרבה חנויות תכשיטים, הגענו לעדי. כבר כשנכנסו עדי היה כל כך מאיר פנים והרגשנו לקוחות מיוחדים! עוד לפני שבחרנו את הטבעות, הכרנו נשמה ענקיתתתת! ובלי הגזמה בכלל! עדי מצחיק, נעים, מוכשר בטירוף ופשוט נהננו מחווית הקניה! כשהגענו לבחירת הטבעות אצל עדי, פתאום זה נעשה פשוט וקל. הוא עיצב לנו את הטבעות בדיוק כפי שרצינו ומה שדמיינו!הטבעות היו מוכנות כבר למחרת ואין מרוצים מאיתנו! אין ספק שעוד נחזור לשם!!!
הצג עוד

liat   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
80 מתוך 100
חפשנו חנות באיזור חיפה עם המלצות, והגענו לביז'ו. עדי הכין לנו טבעות מהממות (רצינו טבעות עם טביעות האצבע שלנו לכל היקפן). בנוסף, הציעו לנו לחזור לאחר החתונה, לחרוט את תאריך החתונה על הטבעות (בלי תוספת תשלום). ותוספת נוספת היא שניתן לבוא יום-יומיים לפני החתונה, ולבחור תכשיטים (שרשרת, צמיד, עגילים..) לחתונה ולהחזירם לאחר החתונה (מאוד חוסך!) אמנם לא הכי זול, אבל ממש משתלם.
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
עדי עיצב לנו טבעות לפי מה שדמיינו- כל אחד מאיתנו קיבל את הטבעת שאותה דמיין ולה חיכה.. יצאו טבעות יפות, והכל תוך תחושה כייפית ומכבדת. בנוסף- השאיל לי תכשיטים יפיפיים ליום החתונה!
הצג עוד

shirant   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
הארוס שלי עבר בכל חנויות התכשיטים בקניונים ובכלל והגיע בסוף לביז'ו, שם עדי נענה לרצון שלו לעשות עיצוב מיוחד המשלב שתי טבעות שהיו קיימות בתצוגה.מאחר והארוס שלי לא היה בטוח איזה סגנון ייצא הכי יפה עדי הכין עבורו 2 טבעות לדוגמא על מנת שיוכל לבחור ביניהן - איזה שירות!הארוס שלי מאוד דקדקן והיה מאוד מרוצה מהיסודיות והעבודה היפה של עדי וכמובן גם המהירות שבה הכין את הטבעת! (תוך פחות משבוע היא הייתה מוכנה!)לאחר הצעת הנישואים הייתי צריכה להקטין את הטבעת, הלכנו לעדי ולהפתעתי המרובה הוא הקטין את הטבעת בו במקום בצורה מושלמת! לא רואים כלל את המקום בו הוא חתך על מנת להקטין. היחס שלו נפלא, הוא אדם מאוד נחמד ואני יודעת בדיוק איפה אקנה את טבעות הנישואים שלנו!
הצג עוד

Julip   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מקום מצויין ואמין. קיבלתי בדיוק את מה שרציתי בתוך שבוע. כמו שאמרתי לעדי, הוא יצר עוד לקוחה מרוצה, ואין לי ספק שאני עוד אחזור לשם!
הצג עוד

amitofir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חנות נהדרת והבעלים עוד יותר!!ידענו מראש שנלך לביז'ו, אבל בשביל הספורט עברנו בחנויות אחרות כדי להתרשם מהמבחר והמחירים.בשום מקום לא הציעו לנו שירות כמו שלו! מכיוון שהוא מייצר את הטבעות במקום, אפשר להזמין כל דבר שרוצים ולעשות נסיונות עד שמגיעים לטבעת שרוצים- וכל זאת בלי להתחייב מראש.היינו בחנות מספר פעמים, כל פעם עם שגעון אחר בראש ותמונות לדוגמא, ועדי בסבלנות אין-קץ ייצר עבורנו כמה טבעות, עד שבסוף בחרנו טבעת שכבר הייתה בתצוגה :). (יש מצב שהתהליך התארך כי פשוט נהנינו לבוא אליו כל פעם).כשלא הייתי בטוחה אם הטבעת תהיה נוחה או לא, הוא הציע לי לקחת אותה לכמה ימים נסיון- לפני ששילמנו או סגרנו עסקה...!לקנות אצל עדי זאת פשוט חוויה: תמיד יש לו משהו להגיד או לספר, בדיחה חצופה, להתעניין שעוד לא התחרטנו.... :)המחיר נקבע לפי משקל הזהב, ועדי יכול לעשות בטבעת שינויים לפי תקציב הלקוח.כמו כן ניתן לחזור אליו אחרי החתונה שיחרוט בפנים הטבעת מה שתרצו.
הצג עוד

Kalfasonim   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
נתחיל מזה שעדי הוא איש חביב, מוכשר מאוד וקורע מצחוק... הוא הכין לנו טבעות בעיצוב אישי לאחר שישלבנו בין שתי טבעות קיימות.לכל מי שמתלבט, ביז'ו הוא הכתובת לאלו המחפשים טבעת מיוחדת שסביר להניח לא תראו על כל אחד/ת.
הצג עוד

shirly212   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
איש נחמד ומצחיק, נתן שירות מצוין! הסכים לעשות שינוים בטבעת בלי שום התחיבות מצידנו. אחרי שהינו בכמה חנויות שמחנו להגיע אליו, ולבחור טבעות יחודיות ושונות שיתאימו רק לנו.
הצג עוד

The Mitzis   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לפני שהגעתי לסטודיו של עדי ידעתי בדיוק איזו טבעת אני רוצה, וגם היכן אני הולכת לעשות אותה... ואז הגעתי לסטודיו של עדי... והבנתי שלא באמת ידעתי מה רציתי עד שראיתי את הטבעת שלי על אחד ממגשי התצוגה. הטבעת לא הזכירה בכלל את מה שחשבתי שאני רוצה, לא בצבע, לא בצורה, לא בעובי אבל היא היתה הטבעת שלי. לעדי יש מבחר טבעות עצום, ואין לו גם שום בעיה לקחת כל טבעת שתבחרו ולשנות אותה לפי רצונכם. מלבד זאת, הוא ישמח ליצור עבורכת טבעת פרי עיצובכם, וגם להשתמש בזהב שהבאתם מהבית אם רק תרצו.מלבד עדי, בסטודיו עובדת גם אשתו, ושניהם מאוד נחמדים ואדיבים ושמחים לעזור ולענות על כל שאלה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up