כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
נדב ציון

נדב ציון

תקליטנים
טלפון:0544377333
96
98 מתוך 100
לפי 71 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
טל   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
נדב היה בין הספקים הראשונים שסגרנו! אני הייתי בשתי חתונות שלו ב2019, וכעבור כמה שנים כשהגיע תורי להתחתן היה לי ברור שאני סוגרת איתו. למזלי הוא היה פנוי ואני זכיתי! הייתה לנו חתונה שבה חצי מהמוזמנים אשכנזים וחצי מזרחים וידעתי שהוא יוכל לקלוע לטעם של כולם.הוא תמיד היה זמין בשבילי לכל שאלה והתלבטות. הוא סופר מקצועי וידע לפתור כל בעיה שהייתה לי גם אם היא לא הייתה קשורה ישירות למוזיקה או לריקודים, פשוט כי הוא יש לו המון ניסיון! הוא המליץ לנו איזה צעצועים לקנות לרחבה שאשכרה אנשים יתלהבו מהם והוא צדק, הוא המליץ לנו אם לערוך את הריקודים בפנים או בחוץ (באולם שלנו היו שתי האפשרויות) והוא צדק, הוא המליץ לנו על שיר הסלואו כי לא הצלחנו לבחור והוא צדק בענק! המוזיקה הייתה מושלמת וכל אחד מצא את עצמו בריקודים כולל הסבתות והדודים משני הצדדים! בקיצור, עם מקצוען כזה אי אפשר לטעות, אין לנו מילים להודות לו על המסיבה המטורפת שהוא עשה לנו
הצג עוד

ליהיא וניר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
נדב היה הראשון שסגרתי מכל הספקים, ידעתי שהחתונה שלי תלויה בו וסמכתי עליו בעיניים עצומות. כבר במפגש הראשון רואים שיש על מי לסמוך ומדובר באדם מקצועי ברמה גבוה מאוד. אם הייתי יכולה הייתי בוחרת בו עוד מאה פעם!
הצג עוד

אריאל וקארין   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
בן אדם מדהים!, היה האור שלנו בחתונה , מקצועי ואדיב, ממליצים בחום
הצג עוד

ענת   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
נדב היה הדיג'יי בחתונות של שתי אחיות שלי וכבר לפני 10 שנים הוא היה מעולה, עד כדי כך שזכרתי אותו וידעתי שאקח אותו לחתונה שלי. היחס של נדב היה אדיב ונעים מההתחלה ובולט עד כמה כל חתן וכלה נכנסים לו ללב והוא זוכר אותם שנים קדימה. לאורך כל הדרך הרגשנו שהוא יודע לקרוא את הסגנון שלנו ולהתאים לנו את השירים שנאהב והיינו שקטים ורגועים לחלוטין. נדב מקצוען ברמה הכי גבוהה והמחמאות עליו זרמו עוד באותו הערב וגם בימים אחרי האירוע. אנחנו מאושרים שבחרנו בו ביום החתונה שלנו. כל מי שיסגור איתו יזכה!
הצג עוד

אופק   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
נדב היה מאוד אדיב במהלך כל התהליך, ועד לאירוע עצמו שבוא הוא לא נח דקה , ועשה את החתונה שלנו לחגיגה מושלמת :)
הצג עוד

Adva   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נדב היה מקסים מהמפגש הראשון והבין ישר מה הסגנון שלנו. רצינו לשלב קצת מוזיקה עדתית בחתונה והוא היה בקיא בכל הז'אנרים. בזמן האירוע ידע לכוון את המוזיקה גם שהרחבה תהיה מלאה וגם שהקהל המבוגר יקום לרקוד.
הצג עוד

Carolina   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואוו נדב הוא איש מקצועה !!! יודע לקרוא את הקהל !!! כל הרחבה שלנו היתה מלאה עד 3 בלילה !!! אין ולא יהיה דיגיי כמו נדב !!!! בהחלט יכולה להגיד שהוא עשה לנו את החתונה
הצג עוד

אליהו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לנדב אחרי כמה פגישות ודרך המלצה של חבר היה לנו חתונה עם קהל מעורב והיה חשוב לנו מישהו שידע לקרוא טוב את הקהל ואת הסיטואציה ונדב שלט בזה ביד רמה מקצועי ברמות
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את נדב הכרנו מאירוע קודם, ולא היה לנו שום ספק שהוא יהיה הדיג׳יי שלנו. הבחירה הכי טובה שעשינו, ללא ספק. מהרגע הראשון היה פשוט תענוג לעבוד איתו - מקצועי, נעים, עושה מעל ומעבר כדי שנהיה מרוצים. היינו רגועים לאורך כל הדרך, ובאירוע עצמו היה מושלם.
הצג עוד

Ariel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ללא ספק הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה. נדב מקצוען ברמה מאוד גבוהה ועם המון ניסיון בתחום. מהפגישה הראשונה שלנו איתו (אחרי שנפגשנו עם כמה דיג'יים אחרים) הרגשנו שהוא יודע בדיוק על מה הוא מדבר ונתן לנו קומפורט מלא לגבי ניהול האירוע. האירוע עבר בצורה מושלמת והמוזיקה הייתה מעולה ובהתאם לבקשות שלנו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up