כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סוד ירוק

סוד ירוק

עיצוב אירועים
כתובת:גבעתיים
טלפון:052-6475476
86
90 מתוך 100
לפי 28 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יעל ושחר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
עשינו אצל סוד ירוק את הזר לחתונה, ביקשנו שיעשה זר מתמונה שצילמנו. הזר יצא יותר יפה ומרשים ממה שהופיע בתמונה.
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
80 מתוך 100
מגוון פרחים גדול ומוכרים חביבים, קניתי זר פרחים לחג :)

דודית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
לט"ו באב הזמנתי שני משלוחי פרחים בגבעתיים והייתי מאד מרוצה מעיצוב זרי הפרחים וטריות הפרחים.

odeliasfez   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
קיבלתי המלצות על הדס מסוד ירוק דרך חברה שגם עשתה אצלה עיצוב ייחודי מאוד לחתונה ... הדס ובעלה פשוט אנשים מקסימים, סבלניים,קשובים ועושים עבודת צוות נפלאה . נותנים שירות ומשרים תחושת אחריות וביטחון ליום האירוע שגם אם לא תהיו שם בזמן ההקמות (מן הסתם) , כשתגיעו הכל יהיה לשביעות רצונכם ואפילו אלתורים של הרגע האחרון יהיו מקסימים - באחריות! הם עיצבו לנו חתונה יפיפייה בשמורת טבע ( נאות קדומים) , חשבו מחוץ לתמונה ויש להם המון רעיונות מקוריים ! חשוב יותר מהכל , אנשים טובים שנותנים את מלא התמורה לכסף שלכם ! מומלץ ביותר !
הצג עוד

עתליה 1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
החתונה של בני התקיימה בסוף דצמבר ,אין אופציה לחופה בחוץ ומזג האוויר קר.מרגע שראיתי את האולם היה ברור לי שכשהאווירה חורפית בחוץ יש למלא את האולם בנרות ,ולעצב חופהמוקפת פרחים .בני וכלתי שמחו להטיל עלי את המשימה.קבעתי להפגש עם הדס באולם [ היא לא עיצבה שם קודם ] מרגע שנכנסנו הרגשתי שהיא זורמת איתי וקוראת את מחשבותי.גם המפגש שלה עם מנהל הארועים היה מצויין וחיובי והוא זרם איתה למרות שחלק מבקשותיה לא היו ברוטינה שלהם .הדס הפגינה מקצועיות רבה בשלב הסיור במקום ראתה וקלטה כל פרט, ספרה ומדדה הכל , ושלחה לי למחרת הצעה מפורטת .ההצעה היתה מקצועית ביותר וכללה תמונות של כל האופציות שדברנו עליהן ,רק הייתי צריכה לבחור [ היה קשה הכל היה כל כך יפה]. הדס התנדבה לדאוג ביום הארוע לפריסה נכונה של השולחנות והכסאות [ לא אהבתי את הסידור המקורי באולם] והוסיפה סלסלות נייר ופרחים בשרותים.החופה היתה רקומה בעבודת יד והיה לי מאוד חשוב ההקפדה הרבה על אופן תלייתה,עיצוב הבד סביב,וסידורי הפרחים הלבנים עם הנרות שיובילו לחופה. הדס עשתה זאת פשוט מושלם !מראה החופה היה מהמם.כל סידורי הפרחים הגדולים היו יפיפיים הכל היה מואר בנרות ,הרגשנו שבחרנו נכון.הזר לכלה היה כלול במחיר ,וסהכ המחיר היה סביר ביותר.
הצג עוד

netasway   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני רוצה להמליץ בחום על הדס וסוד ירוק כמעצבים לחתונה!רמת המקצועיות והשירותיות היתה פשוט תענוג! עם הדס עוד דיברתי בערך שעה וחצי מחו"ל וכבר היה בינינו קליק! כשנפגשנו הדס הציגה בפני תמונות של עיצובים וסידורים שלא הצלחתי אח"כ למצוא אצל שום מעצב אחר (ונפגשנו עם עוד 4 ) חיפשתי משהו קצת שונה, שלא ראו אצל כולם והדס עשתה את העבודה!העיצוב היה מקסים בערב החתונה! ענה על כל ציפיותינו ואפילו יותר! התגובות והמחמאות לא הפסיקו להגיע (גם היום שבוע אחרי החתונה) הדס לקחה את כל הרצונות שלנו והביאה את זה לביטוי מושלם באירוע. מקסים מקסים מקסים! והכי חשוב - יחודי ומקצועי!יידעתי שאוכל לסמוך עליה בעיניים עצומות! והתוצאות היו פשוט מושלמות- באמת!
הצג עוד

inbklein   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
נתחיל מהסוף: סידורי הפרחים היו יפים ביותר, וצבעו את הגן באווירה באמת מיוחדת. גם השירות לפני היה מאד סבלני, אבל עם זאת, הרגשנו מההתחלה שאנחנו צריכים להתאמץ בשביל לקבל אותו. זה התחיל מזה שהיה מאד קשה לקבוע איתם- רק בבית שלהם בראש העין, רק בשעות מאד מסוימות, שלא מתאימות לאנשים עובדים.מהצעת המחיר שקיבלנו היינו מאד מופתעים, במיוחד כי לא שאלו אותנו מה התקציב שלנו, פשוט נתנו לנו להבין שזה הסטנדרט. בסוף לאחר שביררנו וכמעט הלכנו על מעצבת אחרת, הם נבהלו והצליחו להתאים את עצמם לתקציב שלנו, כמעט חצי ממה שהציעו בהתחלה. אבל אז היה צריך להתמקח על הפרחים, הכמויות וכו'. בקיצור- מחירים לא זולים והרגשה שצריך נורא להתמקח ולשים לב לפרטים.בארוע עצמו מילאו את האגרטלים בהרבה ירק וגיבסנית ע"ח פרחים, אבל בסופו של דבר, שוב, התוצאה היתה יפה ואנחנו בטוחים שהרוב לא שמו לב.
הצג עוד

yairban   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
Hadas is very professional and wonderful to work with. She's hard-working, listens to her clients and creates a masterpiece of design and wedding elements. The flowers and lighting were stunning. We got tons of compliments. Most importantly, it was easy and a delight working with Hadas who was soo flexible and understood our needs immediately.להדס יש יחסי אנוש מצויינים! היא מקצועית אנרגתית והיה תענוג לעבוד איתה! ממליצים בחום!
הצג עוד

sheer and saar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הדס היא המעצבת שעובדת עם חברת ההסעדה טעם וצבע.במסגרת ההתקשרות עימה נפגשנו בביתה על כוס קפה ובחרנו אפשרויות לעיצוב, במהלך השיחה הקולחת היא הבינה את הטעם שלנו והחלה לזרום עם סגנוננו. ניתן להבין מיד כי היא מאוד פתוחה וידעת להתאים את עצמה ואת העיצוב לסוג האדם היושב מולה.מעבר למקצועיות הדס הייתה בת שיחה מדהימה ולרגע לא נתנה לנו תחושה של מתח או לחץ. היא מסוג האנשים שטוב שיהיו סביבך לפני החתונה, מרגיעה ותומכת.מכיוון שאני מתגוררת בחיפה היא דאגה שאני אקבל את זר הכלה שרציתי מחנות חיפאית ללא תוספת תשלום וללא מתחים מיותרים. במקום לחפש מישהו שיסע לגבעתיים בשביל הזר.בנוסף היא יצרה חופה מדהימה!!! שלא ראיתי שכמותה בטרם או מאז. טבעית עדינה ויפהפיה.כל שולחן היה ערוך למשעי והסידורים היו מרהיבים. בנוסף הוספנו בשל החגים צנצנת דבש לכל אורח, הדס כמובן דאגה לערוך את השולחן כך שלא יראה עמוס מידי, אלא מעודן ונעים.ברגע האחרון היא עשתה עוד צעדים לקראתנו, והוסיפה סידורים יפהפיים באזור השירותים והכניסה לגן.יש לי רק שבחים ותודות להעניק להדס, היא הוסיפה כל כך הרבה יופי לארוע שלנו.
הצג עוד

שקרק   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הדס היא פשוט מדהימה!סופר מקצועית, חייכנית, יצירתית וממש היה לי כיף לשבת איתה על עיצוב החתונה.הדס נתנה לי הרגשה כל כך רגועה, שהיא יודעת מה שהיא עושה ונותנת דגש על הפרטים הקטנים.אין עליה! תפור עליה לעבוד עם אנשים, ממש נהדרת!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up