כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חי שושן

חי שושן

מספרות ומעצבי שיער
טלפון:052-6011636
93
97 מתוך 100
לפי 22 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חי עשה לי את התסרוקת לפני 7 שנים כמלווה בחתונה של אחותי, מאותו רגע החלטתי שהוא יעצב את השיער שלי בחתונה - וכך היה 7 שנים לאחר מכן! זאת היתה ההחלטה הכי קלה שעשיתי והכי טובה! הוא ליווה אותי עד החופה, עשה לי תסרוקת מהממת בול כמו שרציתי. לאמא שלי הוא ממש פיסל את השיער עם שושנים ושתי וערב וכל מה שהיא אוהבת, ואחותי המושלמת קיבלה בדיוק מה שרצתה ויותר💕 מעבר להיותו מעצב שיער חי הוא בנאדם שתרצו שיהיה לצידכם ביום הזה - הוא עזר בהכל החל מפתיחת בקבוקים ללא פותחן זמין, סיוע בחיבור נייד לרמקולים (שלא הסתדרתי עם זה) ועד תליית שמלת הכלה בצורה מושלמת לצורך צילומים. הוא המקגייוור של החתונות! ;)
הצג עוד

אלה תמר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חי הוא פשוט אמן. עשה לי תסרוקת אסוף מרושל מדהימה. לא מתוח ופלצני. הכי אני ואלגנטי הכי חשוב התסרוקת לא זזה ולא התפרקה למרות חום ולחות של אוגוסט
הצג עוד

בל20613   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חי שושן , מעצב שיער אלוהי פשוט!!!את חי לא הכרתי לפני, אמא שלי הכירה לי אותו במקרה.זה התחיל מכך שנסעתי מחיפה לתל אביב לתסרוקת ניסיון.באחד הערבים.ואז הבנתי שחי באמת מעצב שיער ברמה בינלאומית.(בלי קשר לכל התערוכות הבינלאומיות שבהן השתתף וזכה:)חי לא התקמצן על הזמן והאנרגיות שלו ועשה לי תסרוקת בדיוק כמו שביקשתי, ובדק ובחן ושאל מה יהיה יותר יפה מה אני יותר אוהבת וכו.אחר כך ביום החתונה, הוא הגיע לחיפה לבית שלי, היכן שהתארגנתי, בדיוק בזמן, חמוד מתמיד ועם האנרגיות הנכונות.חי זכר בדיוק מה עשינו בתסרוקת ניסיון.ופשוט עשה לי (ולכל בנות משפחתי) תסרוקת מדהימה, עבד על כל שערה ושערה, שלא תזוז מהמקום בצילומים חלילה.חי כזה עדין , ועובד בכזו אלגנטיות וחן וקסם, באמת שאין דברים כאלה!!![תמיד כשדמיינתי שמעצבים לי את השיער ביום החתונה, זו היתה איזו ערסית שמעשנת לי על השיער ומכאיבה לי ומרססת לי ספריי עד עמקי נשמתי ורודה בי כשאני מתפנקת ומקטרת]חי פשוט עזר לי לחוות את היום הזו כמו שצריך, גם כמעצב שיער וגם פשוט כבן אדם הוא היה נעים ואיכפתי.ביום החתונה,הנעליים קצת נסדקו, השמלה קצת זזה מהמקום, האיפור טיפה התאדה, אבל התסרוקת??נשארה עד ליום שאחרי ולשבת חתן!!!(התחתנתי בחמישי)בקיצור בנות, חי שושן הוא מ-ו-ש-ל-ם בתור מעצב השיער של הכלה ליום החתונה. אני שמחה שבחרתי בו ואני ממליצה לכולן. חוויה נהדרת ותסרוקת מוצלחת נוחה !(הכי חשוב,ישנתי איתה שני לילות והיא לא זזה איזה כיף!) שגרפה המון מחמאות!
הצג עוד

מיכל נחמני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנתי ב 27/9, הגעתי לחי דרך האינטרנט לאחר חיפושים רבים. העבודות שלו באתר היו מדהימות והחלטתי ללכת לתסרוקת ניסיון. חי בחור מקסים, עדין, קשוב וכישרוני מאוד! הגעתי לתסרוקת ניסיון כשאני יודעת כבר איזה סגנון תסרוקת אני רוצה. הוא עשה תסרוקת ניסיון כמו שצריך - לא הרים תלתל פה ושיחק קצת עם השיער שם ושאני אדמיין...כמו שכמה מעצבים עושים ומעיזים לקחת כסף. חי ממש הראה לי איך זה הולך להיראות! הוא התאמץ להשיג את המראה שאני רוצה מבלי לשים לי תוספת... אבל זה לא היה אפשרי כי השיער שלי לא מספיק ארוך בשביל התסרוקת שהייתה לי בראש. הוא התאים לי את צבע התוספת באופן מדוייק כדי שזה יראה כמה שיותר טיבעי וכך היה, ביום החתונה אף אחד לא דימיין שאני עם תוספת. התסרוקת הייתה מיוחדת ומדהימה בדיוק כמו שדימיינתי! לבחור יש ידי זהב. גם כשהייתי צריכה לפרק את התסרוקת - זה לא היה סיוט כמו שתיארו לי בנות שעשו תסרוקות כלה לפניי... פירקתי את התסרוקת בקלות, חפפתי והשיער חזר לקדמותו. גם אחותי ואמא שלי עשו את התסרוקת אצלו (הוא הגיע עד מקום ההתארגנות שלי בפרדס-חנה) וגם הן נראו מדהים, לאמא שלי יש שיער ארוך מאוד והוא פשוט עשה לה תסרוקת מהממת - הוא הפך אותה למלכה ואת אחותי לנסיכה! :-) אם אתן אוהבות את השיער שלכן ומחפשות מעצב שיער שזה אצלו בנשמה וגם בן-אדם מקסים ומיוחד - חי שושן הוא בהחלט הכתובת הנכונה. מזל-טוב! תהנו.
הצג עוד

girl   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
וואו אין לי מילים!! חי בן אדם מקסים מכל הבחינות, המון סבלנות, נעים, מקצועי מאוד!!! התחתנתי בקיץ והחום עם הלחותהרסה לי את השיער קצת והוא בא בערב לאולם בלי לבקש כלום וסידר לי את השיער שוב עם המון חיוך וסבלנותהוא באמת בן אדם מיוחד שונה מאוד מכל ספר שאני מכירה...ממליצה עליו מכל הלב באמת באמת!
הצג עוד

גלית ודודי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כבר בניסיון הבנתי שיש עם מי לדבר, לא הוציא אותי מהמספרה עד שלא הייתי מרוצה לגמרי, וניסינו יותר מדבר אחד. השיער שלי דליל ודק ומאוד חששתי מהתסרוקת. חי הרגיע ועם כמה תוספות הכל נראה נפלא (וממש ממש טבעי).הגיע עד אלי למלון ועשה עבודה נהדרת. קודם כל האישיות שלו מקסימה. הוא נעים ומצחיק וממש כיף להעביר איתו כמה שעות טובות... התסרוקת שלי הייתה אסופה ואח"כ פיזרתי חצי. שום דבר לא זז, הכל היה מושלם וגרפתי המון מחמאות. והמחיר שלו שפוי לגמרי לגמרי. ממליצה בחום !!
הצג עוד

L-S   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ספר מעולה מצויין ומושלם !!! אין דברים כמוהו!! בחור נעים, מנומס, נחמד, כיפי, וכמובן מקצועי ברמות הגבוהות ביותר!! יצירתי ומקורי! היה קשוב לכל הדרישות שלי, היה סבלני, ונתן הרגשה כיפית ונעימה, גם לפני החתונה וגם ביום החתונה עצמו. עשה תסרוקות לי, לאמי ולאחותי, התסרוקות החזיקו היטב כל הערב, וכולן מרוצות מאוד. כל האירוע קיבלנו מחמאות, המחמאות מגיעות עד עכשיו. שם לי תוספות שיער בצורה מקצועית מאוד, וזה נראה טבעי ביותר אף אחד לא הבחין שזה תוספת אפילו שאמרתי. הרגשתי שהוא ממש עשה לי את היום של החתונה. חיפשתי כ"כ הרבה זמן ספר וכל ספר שהגעתי רצה לעשות לי את התסרוקת הבנאלית לכלה אך חי הפתיע עם רעיונות מקוריים ויצירתיים:) אני מקבלת כ"כ הרבה מחמאות על התסרוקת. חשוב לי לציין שאחותי התחתנה שנה שעברה ואמרה שהתסרוקת שחי עשה לה בחתונה שלי הרבה יותר יפה מאשר מה שעשו לה כשהתחתנה. מקשיב וקשוב לכלה, באמת אין אנשים כמוהו. התסרוקת החזיקה כל הערב ואפילו עד הבוקר ,קל מאוד לפרק את התסרוקת, תוספות לא מדבק שלא יורד מהשיער. אני הגעתי לחי דרך המלצה בפורום באנטרנט ואני כל כך שמחה שחי היה הספר שלי בחתונה, היה לי מזללל ענקי שהגעתי אליו!! שורה תחתונה: מומלץ מכל הלב.
הצג עוד

יניב1922012   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב-19/2/12, הגעתי לחי דרך המלצה של המאפרת שלי ורק רציתי להגיד ש-הבנאדם פשוט אומן!בהתחלה הייתי טיפה סקפטית בפגישת ניסיון, אבל כל הסקפטיות נעלמה דרך החלון כשראיתי איזה נפלאות הוא מחולל בשיער שלי. הוא מקצוען אמיתי, ידע מה יחמיא לי ממבט ראשון אבל ידע גם להתגמש.הוא עשה לי תסרוקת כזו שיכלתי לשחק איתה איך שרציתי. בתחילת הערב זה היה אסוף לצד, אח"כ משוחרר לצד ובסוף פזור.כל שלושת התסרוקות היו מושלמות, אף אחד לא שם לב שיש לי תוספות שיער (גם המשפחה שלי). היה נוח, הרגיש טבעי וקיבלתי מחמאות מפה עד מחר.גם אימא שלי שהתאהבה בו ממבט ראשון עשתה תסרוקת אצלו וקטפה מחמאות.הוא מקצוען, מקסים ונעים, ואשתו עושה עוגיות מצוינות ;)אני ממליצה בחום לכולן!!!
הצג עוד

noagilad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בחור מקסים לפני הכל.בפעם הראשונה שנכנסתי למספרה שלו והסברתי לו על סגנון התסרוקת שארצה, הוא הושיב אותי עשה לי ללא כל התחייבות מצידי תסרוקת ניסיון שנתנה לי מושג מאוד ברור כיצד היא הולכת להיראות.ביום האירוע הגעתי והוא קנה לי עוגיות ופינק אותי בקטנות וגרם לי להרגיש מאוד מיוחדת.התסרוקת שונתה טיפה על ידי אך חי זרם איתי ללא כל שום בעיה ושום אגו מצידו ויצא פשוט ,,אני!!!.הרגשתי בנוח ובעור שלי, הוא הצליח לקחת שיער יפה אך לא מדהים ולהפוך אותו ליצירת אומנות.נאמר לי רבות שנראיתי כמו נסיכה רומית(גם בגלל השמלה) והרגשתי לחלוטין שלמה עם עצמי ויפהייפיה כפי שמעולם לא הייתי.הפירוק לא היה מסובך מדי ותוך עשר דקות הורדתי את הסיכות.בנות, הוא ספר מקצועי מאוד ובנאדם מתוק ועדין.תודה לך חי על בוקר נפלא ותסרוקת משגעת!!.נועה.
הצג עוד

dil   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
היה נהדר מאד מרוצה. התספורת החזיקה מעמד גם במהלך הריקודים
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up