כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יקבי בנימינה- המסעדה

יקבי בנימינה- המסעדה

מסעדות בשרים
74
69 מתוך 100
לפי 8 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Maanit   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
בחרנו לערוך חתונה מצומצמת של חמישים אורחים. היה לנו חשוב לבחור מקום אינטימי, נעים, עם אוכל טעים ורמה גבוהה. לאחר שיטוטים רבים ברשת, הגענו ליקב בנימינה. אורה המדהימה ענתה לנו בנעימות ובאדיבות לכל השאלות, הציגה הצעות ופתרונות והכל מאכפתיות ורצון אמתי לעזור. כשהגענו למקום לבקר, פשוט התאהבנו. המקום מקסים ורומנטי, יפיפייה ומיוחד והשירות והאנשים בו ברמה גבוהה מאוד. למרות מספר האורחים המצומצם התפריט היה מגוון ועשיר, והכי חשוב- טעים וטרי. בחתונה עשינו כמה פאדיחות, ושכחנו מההתרגשות כמה דברים- אבל אור (מנהל האירוע) דאג לכל מה ששכחנו, ודאג לפנק אותנו ואת האורחים. האוכל היה מעולה, ובאמצע האירוע אפילו זכינו לביקור של אורה המקסימה שהגיעה לאחל לנו מזל טוב ולהתרגש יחד איתנו. הייתה חתונה פשוט קסומה ומיוחדת.
הצג עוד

oritraz94   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הרבה זמן חיפשנו מקום לאירועים בשרון וראינו מגוון גנים, אולמות, שדות ומה לא? עד שהגענו ליקב. הילה המדימה טיפלה בנו כאילו אין לה כלום על הראש, ונענתה לכול הדרישות והגחמות שלי, בכול שעה שהתקשרתי. החל מהעיצוב המושלם, האול מהדהים, היין, וכומבן המקום והאווירה הפסטורלית והכפרית. מה אגיד, כולם אמרו שהיה אירוע מדהים מאין כמותו, ושהכול היה מושלם. תודה על היום המאושר, שהפך ליותר מאושר בזכותכם!
הצג עוד

maayan.mansura   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
היקב מתאים מאוד לחתונות קטנות של עד 150 איש (במידה ולא מעוניינים ברחבת ריקודים אפשר גם 170). המקום יפיפה, בעיצוב כפרי והצוות מקסים וקשוב. מאוד נהננו מהיחס החם שקיבלנו לאורך כל הדרך ולא היו דברים שאפשר היה וביקשנו ונעננו בשלילה. מומלץ בחום!!! מעין ויונתן.
הצג עוד

trtkv   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
20 מתוך 100
ערכנו ארוע באולם. מההתחלה ההתנהגות של הצוות היתה לא מקצועית. שכחו טעימות שקבענו, לא שריינו לנו את המקום למרות שסגרנו בכתב (ערב לפני הארוע נזכרו בלחץ שהם בעצם צריכים הזמנה חתומה), התעלמו מרשימת בקשות שהעברנו והיינו צריכים להעביר אותה שוב למנהל הארוע אחרי שהבטיחו לנו שהכל יטופל, אמרו לנו שהם חייבים לסגור את המקום מוקדם רק אחרי שהוצאנו הזמנות, ולקינוח לא סיפרו לנו שחלק מהתשלום צריך להיות במזומן (היינו צריכים לצאת לכספומט באמצע הארוע!) ולא אמרו לנו את מספר האנשים הנכון בכל שולחן כך שבמקום לעשות צילומי משפחות היינו צריכים לסדר את כל סדר הישיבה מחדש. אחרי כל זה, במקום לארוז לנו את כל האוכל שנשאר האורחים סיפרו לנו שהם ראו את הצוות עוזב עם מגשיות מהאוכל שאנחנו שילמנו עליו וביקשנו מפורשות לארוז לנו. לסיכום - חרפה מוחלטת. האוכל היה טעים, והאולם הקטן מעוצב יפה - ואלה שני הדברים החיוביים היחידים שאני יכולה לומר עליהם. אפילו מנהל הארוע, שבזמן אמת נראה לנו מאוד מקצועי ותקתקן, בדיעבד לא עשה מה שביקשנו. האורחים נהנו כי הם לא ידעו על הפאשלות, אבל אני מתכוונת להמליץ לכל מי שישאל להתרחק משם.
הצג עוד

שירה ארבל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שבוע שעבר ערכנו מסיבת בת מצווה לביתי, היה מופלא, נעים רגוע ואינטמי, שלא לדבר על האוכל. שווה ביותר

carolinas   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ביקבי בנימינה ומאוד נהנינו מהשירות ומהאווירה. המחירים היו סבירים. קיבלנו הרבה פידבקים חיוביים מהאורחים לגבי האוכל והאווירה של המקום.
הצג עוד

ארגמןאורי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
מאוד התאכזבתי מהארוחה. המנות הראשונות היו סתמיות, הטחינה רגילה מאוד, הבטטות מלאות שמן והשאר פשוט לא טעים. הפרגית היתה בסדר, קצת יבשה אבל לא יותר מדי, והסטייק היה פשוט לא טעים. אפילו לא שאלו איך אני אוהב את הסטייק שלי.והמאכזב ביותר: לא היה יין כחלק מהארוחה! כאילו, זה יקב, לא? אז מה הקטע? יין פשוט במחיר לא אטרקטיבי? אז למה לי לבוא לכאו בכלל?
הצג עוד

emmy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
התכנסנו כדי לחגוג יומולדת משפחתי. סעדנו בחדר פרטי. הארוחה שולבה בסדנת קוקטיילים שהיתה חביבה ומהנה. האווירה בהמשך היתה טובה. שירות טוב. לצערנו, האוכל היה בסדר גמור ולא יותר. ארוחה יקרה ביחס לתמורה. אנו מבינים שהמסעדה כשרה ולכן יש הגבלות... אבל בכל זאת, לא התלהבנו משום דבר באוכל. היה פשוט מאוד.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up