כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ליאור וסאונד

ליאור וסאונד

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נטע   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בחצר של ההורים והגענו לליאור שבועיים(!) לפני החתונה, ברגע האחרון הבנו שבכל זאת חייבים DJ... ליאור היה מאוד זמין ובא לקראתנו עם כל הלחץ של כל כך קצת זמן לפני החתונה. באירוע עצמו ליאור השמיע שירים שביקשנו, הייתה אווירה מדהימה ואנשים רקדו הרבה מעבר למה שחשבנו שירקדו, לא מובן מאליו לאירוע צהריים קטן יחסית בבית פרטי... בקיצור מומלץ בחום :)
הצג עוד

mike.r.gb   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
20 מתוך 100
לצערי חוויתי ניסיון מאוד מר עם ליאור. במהלך הפגישה בינינו לפני החתונה שאני חייב לציין שהייתה מאוד נעימה ותקשורתית, הסברתי לליאור שהשירים בחתונה לא יהיו כמו ברוב החתונות.. ושחלק גדול מהשירים מוקדשים לחברים קרובים לבני משפחה. שלכל שיר יש משמעות. שירים שאני ובת זוגתי בחרנו למשך חודש! הוסכם שב-⅔ (קבלת פנים וארוחה) ינוגנו שירים שאני סיפקתי לליאור.. וב-⅓ האחרון (המסיבה) ליאור זה שהיה צריך לבחור את השירים (כמובן נתנו לו כיוון). בנוסף הוסכם שלא יתקבלו הזמנות שירים מהאורחים ועל כך הסכמנו וכתבנו בחוזה. ביום החתונה: דבר ראשון שאמרתי לליאור (אחרי שלום) שאם הוא לא בא עם רשימת שירים או עם השירים יש לי במקום את כל הגיבויים. תשובה ממנו הייתה, לא לדאוג שיש לו את כל מה שנתתי לו ואפילו הדפיס את הרשימה שנתתי לו. ברגע האמת, ולמרות ההסכם ביננו.. ליאור התחיל את הערב במוסיקה אלקטרונית (תוך כדי שכנועים שזאת מנגינה מעולה ומתאימה מאוד לכל החתונות) נאלצתי לגשת אליו שלוש פעמים!!! כחתן! תוך כדי החתונה! כדי שיתחיל לנגן את השירים שקבענו מראש. התשובה שקיבלתי ממנו הייתה שהוא לא מוכן לנגן חלק מהשירים. כי זה לא הקטע שלו. ובסוף ניגן רק חלק מהרשימה שלי ושל בת זוגתי. בנוסף ליאור לקח הזמנות מאורחים כולל שיר שהוקדש לחרדים וביקש במיקרופון מכל נשים לעזוב את הרחבה (הדרת נשים בחתונה שלי - מוי כיף) כמובן מבלי לקבל ממני שום אישור. הוא גם ניגן שיר בחתונה שבמפורש אמרתי לו לא לנגן! עוד בפגישה לפני החתונה הוא השמיע לי אותו והסברתי לו עד כמה אני רחוק ממנו ועד כמה אני נגעל ממנו). בטח חלקכם תצחקו עלי אבל שילמתי לו את כל הסכום שקבענו מראש אין לי שום הסבר להתנהגות כזאת ממנו. לצערי לא ניתן להחזיר את הזמן לאחור ולתקן את הטעות שקרתה ביום כ"כ חשוב. לא ניתן לפצות ולא לתקן את הטעות. תלמדו על הטעות שלי
הצג עוד

Bareket   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב27.5, ואחרי שראינו את ליאור וראינו שאנחנו משדרים על אותו גל, סגרנו איתו מיד. דיג'יי מצויין ובן אדם מאוד מאוד הוגן, דבר שהיה לנו מאוד חשוב בבחירת הספקים שלנו. תפקד בצורה מצויינת בחתונה, שם בדיוק את השירים שביקשתי ממנו, והקפיץ את הרחבה. אי אפשר לבקש יותר. ממליצים בחום!! :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up