כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
תמיר נוי - צלם
96
99 מתוך 100
לפי 134 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מאי ומקס   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
לא חשבתי אי פעם שצלם יכול להוציא תמונות ברמה כזאת מטורפת ! וזה לא רק התמונות זה הבן אדם האמינות שבו, הזמינות , העבודה המושלמת לא הייתה שאלה שנשארתי בלי תשובה ! תמיר עם כישרון מטורף אין שום סיכוי שיחפף במשהו הכי קטן ! הכל היה מושלם והייתי עושה את זה שוב עם תמיר עוד 100 פעם
הצג עוד

Meirav   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
ראינו הרבה צלמים ובאמת היה קשה לבחור..ואז קיבלנו המלצה על תמיר, ממנהל האולם חוות אלנבי שבה התחתנו. התקשרנו לתמיר וקבענו פגישה כדי להתרשם מהעבודות שלו... באותו רגע ידענו שזהו - יש לנו צלם!התחתנו ב 18.9.22 ומאז אנחנו ניהנים מתמונות מהממות שמספרות לנו את החתונה שלנו.. ברור שלא הצלחנו לחוות הכל ובעזרת התמונות אנחנו משלימים את החוויה!כל תמונה מספרת רגע מיוחד. והכל מהזווית הנכונה, מהמרחק האופטימלי ובלי להפריע לאורחים.
הצג עוד

נירייב   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לתמיר דרך המלצה של חוות אלנבי תמיר הוא הצלם הראשון שקבענו לראות אבל בשניה שהתיישבנו על הכורסא בביתו והוא הציג לנו את יצירות האומנות שלו .סגרנו איתו במיידי .תמיר הוא צלם בעל ניסיון רב שנים בתחום , עובד עם ציוד הצילום הכי חדיש + רחפן .השרה בנו אווירה של רוגע במהלך הצילומים , צילם וערך אלפי תמונות במהלך האירוע .לקח אותנו ללוקיישנים מדהימים לצילום והתמונות יצאו מטורפות , גם אני וגם אישתי מעולפים ממה שיצא.לאורך כל האירוע תמיר רץ ממקום למקום בשיא ההתלהבות והתשוקה למקצוע וקלט בעדשה רגעים מדהימים .כמו התמונות המהממות גם האורחים יצאו מאוד יפה ומחמיא בתמונות מספר רב של אורחים ממש ניגשו והחמיאו עליו בפניי.סרטוני הוידיאו של החתונה יצאו ערוכים מדהים ובאיכות גבוהה .בנוסף ממליץ לכם לבקש ממנו המלצה לצלם מגנטים שהוא מכיר משתי סיבות :1) תמיר לא יתפשר ויביא לכם את צלם מגנטים איכותי שהתמונות שלו יצאו מדהים.2) כדי שיהיו מסונכרנים ביניהם ושאחד לא יפריע לשני , צלם המגנטים ותמיר עובדים בשיתוף פעולה והתמונות שתמיר צילם אישית הועלו על מגנט – דבר שלא קורה בדרך כלל.בקיצור יצאנו מרוצים מעל ומעבר לציפיות .
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שהצלם המדהים הזה נכנס לחדר ועד שהוא נופל מהרגליים (הרבה אחריכם), נראה שהמטרה שעומדת לנגד עיניו של תמיר נוי היא להוציא לכם כמה שיותר תמונות שתרצו להסתכל ולהשוויץ בהן כל היום, כל יום, כל החיים. בזמן האירוע הוא ייתן לכם קצתtough love אבל מתחת לחזות המקצועית הקשוחה יש לו לב זהב ונשמה של אמן. רואים ומרגישים את האהבה שלו למקצוע ואת הכבוד שלו ללקוחות בכל פריים ופריים, ופשוט תענוג להסתכל אחר כך על התוצרים ולומר "יו, איזה יפים אנחנו!!!"
הצג עוד

Elena   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל ביום החתונה שלנו , היה פשוט כיף לעבוד עם תמיר
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
תמיר הוא הכל, צלם מוכשר, זורם, משרה אווירה נעימה ומאד מצחיק! הוא כבש את לב האורחים והצחיק גם אותם, כולם שאלו אותנו איפה מצאנו אותו, לא ציפינו לזה (: הוא מלא אנרגיה, לא מתעיף, צילם כמה שרצינו ויצאו תמונות מעולות. מעל להכל, בדרך מופלאה יצאתי מעולה בתמונות שלו ואני בכלל לא פוטוגנית, לא אוהבת להצטלם, ככה שהוא מוכשר ברמות אחרות, ממלציה בחום
הצג עוד

רותם ומוריה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מקצועי ויצירתי. מההתחלה ראינו שהוא מנסה להבין מה אנחנו בעצם רוצים מבחינת הצילום לחתונה ומה הכי יתאים.

JUMP WITH   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
תמיר והצוות המופלא שלו הגיעו לחדר במלון להתארגנות ומאותו רגע החוויה פשוט התחילה. תמיר וכל הצוות רגועים נינוחים אנרגטיים ומאוד מאוד מאוד מקצועיים!!
הצג עוד

ויטלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הגיע בזמן ,מקצועי ומגניב , צוות שהיה חלק מהארוע ושידרג אותו .
הצג עוד

Gloria   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כבר בפגישה הראשונה עם תמיר נדהמנו מההיכרות שלו עם כל לוקיישן צילום אפשרי, בהתאם לעונה וליום בשבוע. עשינו גם צילומי זוגיות בנובמבר וגם את הצילומים ביום חתונה עצמו בפברואר ובכל אחד מהימים תמיר לקח אותנו למקומות מדהימים. העין של תמיר יודעת לתפוס רגעים בצורה יוצאת דופן. לכל אורך הצילומים הוא גרם לנו להרגיש מאד בנוח מה שגרם לתמונות לצאת מאד אותנטיות. לדעתי התמונות מדברות בעד עצמן.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up