כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

על הים

על הים

גני אירועים
טלפון:046109285
83
91 מתוך 100
לפי 25 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yinon   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
20 מתוך 100
פשוט שיקרו לנו בפנים! כשבאנו לחתום אמרו לנו שאם אנחנו רוצים את הגרילנדה (האורות שתלויים למעלה) זה יעלה 6000 ש"ח (!). לא ממש הבנתי למה גובים אקסטרה על משהו שהוא חלק מהגן אירועים, וככל שניסיתי לדבר איתם הם אמרו שלא לדאוג, ושבדרך כלל אפשר להתחלק עם הזוג שעושה חתונה יום לפנינו, או יום אחרינו, ושבסוף זה עולה יותר לכיוון האלפיים.עדיין לא הבנתי אבל זרמתי. חתמנו איתם, ופתאום כששאלתי לגבי הזוג שאחרינו או לפנינו, הם התחילו להגיד שהם לא יכולים לתת לנו לדבר איתם, ושהם ידברו איתם. יום האירוע מתקרב, והם אומרים שהם לא יודעים, וכנראה שאי אפשר יהיה להתחלק איתם כי הם בכלל לא רוצים גרילנדה. משהו נשמע לי מאוד חשוד, אבל לא היה לי מה לעשות.אני מגיע לגן יום לפני כדי לסדר דברים, ולהפתעתי הגרילנדה למעלה! ויום אחרי החתונה באתי לקחת דברים, וגם הגרילנדה למעלה! כלומר הם סתם שיקרו גם לגבי זה שאפשר להתחלק, גם לגבי זה שהזוגות האלה לא רוצים את הגרילנדה, ולכו תדעו על מה עוד.היה לנו גם איזה סיפור איתם עם החברת הגברה שלהם, שגם ניסו לגבות מאיתנו סכום לא הגיוני וכשהבאנו חברה משלנו הם עשו הכל כדי להערים קשיים, ועוד כמה דברים קטנים שתפסנו אותם מעגלים פינות על חשבוננו.המקום אמנם יפה, אבל לדעתי לא כדאי לשתף פעולה עם עסקים שמשקרים ללקוחות שלהם. אם הם מנסים לגבות מכם על גרילנדה פשוט תגידו שאתם לא מעוניינים!
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו מספר פעמים עם הצוות הנהדר של על הים במטרה לארגן את החתונה, כל אחד ואחת מהצוות נתן לנו יחס אישי ודאג לכל פרט, בתקופת הקורונה נאלצנו לדחות את האירוע מספר פעמים ובכל אחת מהן דותן דאג לנו אישית לכל דבר כך שנרגיש בטוחים ושקטים. לצערי נאלצנו לעשות אירוע מצומצם בבית וגם פה קיבלנו מענה מדהים מעל הים, נענו לכל בקשתנו ולבסוף החזירו את כל המקדמות.
הצג עוד

Ronni   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אם יש דבר שביאס אותנו בהחלטה לבטל את החתונה עקב הקורונה, זה לאבד את על הים. ולא רק בגלל היופי של המקום, אלא בעיקר בגלל היחס האישי, החם והמדהים שקיבלנו לאורך כל הדרך. מהפגישה הראשונה שלנו ועד קבלת ההחלטה להעביר את החתונה לחצר הבית, דותן וצוות על הים היו לצידינו ותמכו בנו בכל החלטה, גילו גמישות מדהימה ובעיקר, עשו הכל כדי להקל עלינו על התקופה הכ"כ מורכבת הזו. אומנם לצערי הרב אנחנו לא זכינו בסוף להתחתן בעל הים, אבל בזכות היחס המדהים והדרך הטובה, אני לגמרי אמליץ לכל מי שאני מכירה להתחתן שם!
הצג עוד

Yahel   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
להתחתן במקום הכי יפה בארץ זה הגשמת חלום בשבילנו. החתונה שלנו הייתה מושלמת ולא היינו משנים כלום בזכות הצוות, האוכל, הבר והעיצוב של על הים... כבר בפגישה הראשונה בעל הים ידענו שאנחנו בידים טובות ושהצוות המדהים יגשים את החלום שלנו בצורה הטובה ביותר. כל שאלה או התייעצות במהלך הדרך נענו באדיבות ומקצועיות ולא השאירו לנו מקום לדאגות. ביום האירוע הכל היה מושלם!!! המקום היה מהממם האוכל היה טעים במיוחד והצוות היה מקסים. תודה רבה שהפכתם את החתונה שלנו להרבה מעבר לחלומות והציפיות שלנו. ממליצים בחום לכל מי שרוצה אירוע מושלם!!!
הצג עוד

אר   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
20 מתוך 100
היום התקשרתי למספר של על הים כדי לברר על גן גילי. ענה לי בחור ,לאחר שנתתי לו מספר נתונים על החתונה,אמרתי שהתקציב שלי הוא 300 שח והאם יש אפשרות במחיר הזה,הוא אמר לא נחרץ,לאחר מכן אמרתי לו "גם לא בבין המצרים?" והחמוד ענה "גם לא בכלל"... אמרתי לו תודה רבה על היחס והוא ענה לי בכייף ציני ומלא שחצנות...וואו אתה עלוב!עובד עובד בעל הים שיואוווו !כן,אתה,אתה שלא מדבר בגובה העיינים ובכבוד למי שאין תקציב להתחתן אצלך. יחס בזוי,תאבת כסף,מקום שלא מכבד את עצמו.
הצג עוד

michal.medicine   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
האמת, אני ממש לא יודעת מאיפה להתחיל... 29.6.2015 יום שני- היום המאושר והשמח בחיי! ואתם יקירים שלי הייתם שותפים בחלק גדול מזה! באווירה קסומה עם הרבה אהבה וחיוכים נתתם לי הרגשה של משפחה מחבקת. זה התחיל מיערונת, התגלגל לעופרי, וכך נרקם הרומן היפה שלנו, עם רצון לעזור ואוזן קשבת בכל בעיה, סוגיה והתלבטות...זה המשיך עם ליאור האחד והיחיד!!!! האירוע היה מדהים, האוכל, הסידור, והצוות ניצוחו של ליאור ובעזרתה המדהימה של ספיר האחת והיחידה, ומנהלת הבר המקסימה ובכלל כולם!!!!! תודה לכם אהובים על הכל ומקווה שנתראה עוד בשמחות! נשיקות וחיבוקים מיכלי.
הצג עוד

Assaf   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
על הים!!! האירוע הכי טוב שיכולנו לבקש פשוט קרה ובזכותכם!!! חשוב לי שאנשים יבינו שמדובר במקום ברמה הכי גבוהה בארץ - כל האורחים שלנו כולל כולם פשוט היו בשוק מהאיכות והאדיבות של כל גורם בשרשרת! שלא לדבר על היופי עוצר הנשימה של המקום הזה.. אבל חשוב לי לפרט על האנשים שבאנו עימם במגע כי זה היה פשוט שובר שיוויון אחד גדול מכל מקום אחר: דותן - מנהל ״על הים״ היה איתנו בקשר רציף מהרגע שהזמנו את התאריך, הכל פשוט היה חלק ונוח כל שאלה ותהייה מיד הייתה נענית ונפתרת. ליאור - מנהל האירוע היה פשוט א ד י ר תקתק את הכל בדיוק כמו שצריך וביצע את כל הדברים הקטנים שהיו לנו חשובים. הרוגע שלו לאורך כל הדרך היה פשוט מדבק ועבורנו זה היה חשוב מאוד! שרי וצוות בולה בר- פשוט היו שם כל הזמן דאגו לנו להכל והיו פשוט אדיבים ברמות מטורפות. מהרגע שהגענו שרי ביררה מה אנחנו מעוניינים לשתות במהלך האירוע ופשוט שמרו עלינו למשך כל האירוע. בר - המלווה שהייתה אתנו לאורך היום - כן הם מעמידים לרשות הזוג מישהי שתעזור בכל מיני דברים לאורך האירוע והיא פשוט הייתה בסופו של דבר לעזרה של כל המשפחה והחברים הקרובים בכל מיני סוגיות ותקלות. תודה בשם כל המשפחה! קייטרינג אינדיגו והמלצרים - פשוט אין מילים באמת שלא ברור איך הם עושים אוכל ל400 איש ברמה כזאת גבוהה קיבלנו כל כך הרבה תגובות טובות בקטע קיצוני. המלצרים היו פשוט אדיבים ורגועים מה שלא כל כך אופייני בדכ באירועים :) בקיצור לסיכום - פשוט יודעים מה הם עושים רואים שהם לוקחים את המקצוע שלהם מכל הלב וזה פשוט יוצא החוצה לאורחים וללקוחות שלהם!!!! אתם אלופים המון המון המון המון תודה!!!
הצג עוד

Karen   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מקום עוצר נשימה!!! התחתנו בשישי צהריים, ומנהלת האירוע שלנו הייתה אירה. החוויות הראשונות עם על הים היו מעט מעורבבות... הם מאוד לא גמישים במחיר, ויש להם כל מיני התניות מקשות בחוזה, אבל איך שפגשנו את אירה- הכל פשוט הפך להיות חיובי. אירה היא פשוט קסם! החיוך שלא יורד, האכפתיות- פשוט הופך את החוויה לחיובית ובלתי נשכחת. האוכל של אינדיגו היה - מד ה י ם. לקראת האירוע דותן (מנהל בעל הים) פינק אותנו במספר מנות נוספות ועזר לנו לבחור את המנות שלרוב הולכות טוב- מה שהסתבר כהצלחה. בולה בר- היה פשוט מקצועי ברמות, במיוחד מנהל הבר גבריאל. היחס לאורחים היה מעולה לאורך כל האירוע! העיצוב של המקום בסופו של דבר היה מושלם (!) אבל המעצבת של המקום לא עזרה לנו כל כך בבחירות, והרגשנו שהיא רק מבלבלת אותנו עם כל האופציות שהיא מציעה. אנחנו ממליצים לבוא אליהם מאוד ממוקדים במה שאתם רוצים מבחינת עיצוב- אין ספק שבסופו של דבר המקום כל כך יפה שאין צורך בהרבה פרטי עיצוב. שורה תחתונה, המחמאות לא מפסיקות להגיע גם אחרי האירוע... הצוות היה פשוט מדהים- מלצרים, מנהלת אירוע, בר.. לא יכונו לבקש מקום מושלם מזה להתחתן :)
הצג עוד

gili_ido   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בעיניינו מדובר במקום היפה ביותר בארץ, אז על המקום עצמו אין הרבה מה להוסיף - פשוט מושלם באופן טבעי.האוכל מדהים (איכותי ביותר ומגוון), אנו ממשיכים לקבל תגובות גם שבועיים אחרי...בר בסיס, מספיק בהחלט למרות שאנחנו שידרגנו לחבילת ויסקי משודרגת במחיר סביר.המלצרים במהלך הארוע היו מקצועיים ואדיבים (שמענו את זה יותר ממס פעמים) וזה חשוב מאוד...הצוות מקצועי אדיב, שמים לב לפרטים הקטנים ודואגים שהכל יהיה נפלא, מנהלת הארוע שלנו (זוהר) הייתה מדהימה עד לרגע שכיבו את המוזיקה.בשורה התחתונה, הגענו לארוע בלי דאגות, ידענו שהכל יהיה מעולה כי זה פשוט מה שעל הים יודע לתת..אהה ודבר אחרון, דותן הוא מלך!
הצג עוד

lirona12   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין מילים!! הכל היה מ-ו-ש-ל-ם. מהרגע הראשון היה לנו חיבור קסום עם דותן, הכל בנעימים ובהומור, זמינות תמידית עם המון סבלנות ואכפתיות.המקום מדהים ביופיו, האוכל הכי טעים בעולם, אנשי השירות הכי נעימים ושירותיים שיש, הכל נפלא וקסום!!מילה טובה גם על זהר- מנהלת האירוע שלנו. הכל ברגוע ובשליטה. לא היינו צריכים לדאוג לדבר. פשוט מקצוענים ברמה הכי גבוהה שיש.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up