כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אודליה שר - אודל הפקות

אודליה שר - אודל הפקות

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0503760602
93
96 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
danieljehuda   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הפעם מזווית של ספק, של זמר חתונות. אודליה הגיעה אליי דרך המלצה מחתונת קורונה עוד בתחילת התקופה ההזויה, לפני הסגר המוחלט ולפני שהיו הנחיות בנושא. היא מצאה את המקום המושלם לחופה בטיילת חוף הים בנתניה והפכה אותו לבמה שהיה נראה כרגעים ספורים למקום המושלם לחופה מרגשת, אותה ניהלה והפיקה ברגישות עצומה ומקצועיות שלא רואים הרבה כמותם. אודליה זמינה, קשובה ומגשימת חלומות.
הצג עוד

ilanagross74   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אודליה האשה המקצועית והמהממת הפיקה לבן שלנו את חגיגת הבר מצווה, אירוע מורכב ששילב עלייה לתורה בשעת צהריים ולאחר מכן אירוע באולם אירועים שכלל הכל מהכל
הצג עוד

Granit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אודליה המוכשרת הפיקה ועיצבה לי את החתונה הבלתי נשכחת בירושלים. חתונה עם הרבה אורחים מחול. החתונה היה מושלמת מכל הבחינות. אודליה הפיקה ביד רמה ומקצועיות שאין כמוה! ממליצה בחום!
הצג עוד

princess   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אודליה שר המעצבת מספר אחת בעולם - תודה רבה על העיצוב המדהים עשית לי את הערב שלא נדבר שגם על עיצוב אני מקבלת עד היום המון המון מחמאות... אודליה זרמה איתי וידעה לקרוא בדיוק את מה שאני רוצה.... העיצוב יצא פי מיליון יפה ממה שחשבתי...אודליה אין עלייך ושוב תודה על הכל...
הצג עוד

shirsh77   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אודליה פשוט מדהימה... היא שדרגה לנו את האולם ואת החופה וזה היה פשוט WOW!!! אני בהתחלה חשבתי שלא לעשות עיצוב לאולם בגלל המחירים המטורפים עד שפגשתי אותה.העיצוב היה ברמה מאוד גבוהה, היא קלעה בדיוק לטעם שלי!!! והוסיפה לי תוספות לעיצוב ללא תשלום מה שבמקום אחר היו דורשים אלפי שקלים נוספים!!
הצג עוד

Rinath   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
נגיעה קטנה של אודליה משדרגת את האולם והופכת אותו לעולם אחר של קסם כשרונית ביותר שידעה בדיוק להתאים את העיצוב לאולם ולאופי האירוע מומלץ בחום

מוריה ושאול   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב17/2/09 בשמיים כחולים, אודליה היתה מקסימה ומהרגע הראשון נתנה הרגשה שניתן לסמוך עליה. ביום האירוע עצמו אודליה עיצבה את האולם בצורה מהממת ופינקה אותנו ברמת עיצוב מעל ומעבר.
הצג עוד

livnatasaf   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
העיצוב של אודליה היה מדהים. לאודליה הגענו עד ראשון לציון דרך המלצות מהאתר ולא התאכזבנו. היחס לו זכינו היה יחס חם ואיכפתי. גם אחרי שילדה והייתה עדיין בבית חולים יצרה איתנו קשר לסגור איתנו קצוות, תמיד זמינה, נגישה ומתחשבת!!! העיצוב יצא מהמם ושידרג את הגן והאולם בצורה משמעותית.אז תודה לך!!!!
הצג עוד

yael cohen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אודליה מקסימה!! העיצוב היה מדהים!!! אין מה להתלבט!!! נדנדתי לה הרבה אודליה הייתה סבלנית ייעצה וצ'יפרה אותנו בגדול במהלך האירוע. שדרגה את האולם ויצרה אווירה מדהימה. עיצוב חופה קלאסי וצעיר. הוסיפה לנו דברים ברגע האחרון ברוחב לב וללא תשלום נוסף. חשוב לה מאוד שהעיצוב יצילח.
הצג עוד

rachelijan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
פשוט אהבה ממבט ראשון, וזה מפי פרפקציוניסטית שפגשה לא מעט מעצבים לפני שבחרתי באחת והיחידה..אין דברים כאלה!!!! כישרון יוצא דופן, יחס לבבי וקשוב, שירותיות וכל מה שכל כלה מייחלת לפגוש כשהיא מתכננת את הפקת חייה - החתונה...מעבר לכישרון, חשוב לציין את היצירתיות והיכולת להתחבר ולהגשים פנטזיות של כל כלה וכלה מבלי להיכנע ל"גרידיות" המאפיינת את ענף החתונות כולו.האורחים לא מפסיקים לשבח ולהלל את העיצוב המוקפד נוטף האלגנטיות ששיווה למקום (טראסק, נמל ת"א) מראה עוצר נשימה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up