כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
דרך ארץ - אירועים וטבע

דרך ארץ - אירועים וטבע

גני אירועים
טלפון:09-9585179
86
90 מתוך 100
לפי 26 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Or   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
חוות התבלינים דרך ארץ - חיפשנו מקום שלא נראה 'עשוי' מידי, אך עדיין נוח ונגיש לכל סוגי הקהלים - אלה שאוהבים חתונות בטבע ואלו שאוהבים אולמות אירועים. המיקום נוח מאוד. המקום עובד עם 'ליאב קייטרינג' (מוצלח מאוד) שמספק את האוכל לעוד שני מקומות נחשבים בסביבה. לכל אורך הדרך היינו בקשר עם שלמה מנהל המקום, אדם חביב מאוד שנאות לעזור על כל דמיון שהיה לנו על החתונה. קיבלנו יחס אדיב חמים ומקצועי, ותחושה שהאירוע שלנו חשוב למקום מאוד ולא אחד מפס ייצור של אירועים. את החתונה תכננו בחודשיים בלבד. המקום רווי בצמחייה עשירה, מטעי זיתים, דשא יפה (עליו ממוקמים השולחנות בקיץ), דק כרחבת ריקודים, שירותים נוחים ונקיים, ומתחם פנימי שלם המורכב מחממה יפיפייה בה משתמשים לאירועי חורף, ומפלס גבוה יותר בו אפשר להושיב קהל מבוגר ולבודד אותו מרעש המוזיקה, שם יש גם בר קפה בילד-אין חמוד. קיבלנו תגובות מדהימות על החתונה ועל המקום שהיה מרענן לכולם, ומקסים ביופיו. גם האוכל היה מעולה והאורחים הרגישו שכל הדברים החשובים - (מקום, אוכל אווירה) היו מושלמים. את רחלי מנהלת האירוע פגשנו ביום החתונה. היא מיד הרגיעה את חששותינו, ולא היינו צריכים לבקש ממישהו מחברינו שיהיה אמון על התקדמות הלו"ז ועל הבקשות המיוחדות. הייתה תחושה שהכל קורה מאליו ואנחנו יכולים להיות בשמחתנו בלי דאגות. ברור לנו שזו חתונה שתיזכר לעתיד הרחוק כאירוע מיוחד וזאת בזכות ההשקעה מצד הצוות. בנוסף נציין לטובה את חברת 'ורטיגו' שעשתה את ההגברה והתאורה בגמישות ואדיבות, ואת 'פאשן בר' - שירותי הבר המעולים. תודה רבה לכולכם, אין ספק שהאירוע היה יותר משווה את ההשקעה הכספית ואת המאמץ.
הצג עוד

naavaklein   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
טוב באמת שאני לא יודעת מאיפה להתחיל. עוד מהשיחה הראשונה עם עדי היה לי ברור שהמקום הזה שונה. אנשים מתוקים שמדברים בדובה העיניים ובאמת רוצים בהצלחת האירוע שלכם כמעט כמו שאתם רוצים בו. המקום מקסים, טבעי ויפה אבל בלי הפלצנות שמתלווה להרבה גני אירועים באיזור. בדיוק כמו שרצינו. גם המחיר היה הגיוני והרגשנו שקיבלנו תמורה מדהימה לכספנו. באמת שאין מילים להסביר את החום הפשטות והיופי של המקום הזה ושל אנשיו. מומלץ בחום.
הצג עוד

דידי ותומר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לאחר חיפושים בלתי פוסקים ואינטנסיביים של כחודשיים הגענו לדרך ארץ , מהשנייה הראשונה התאהבנו במקום וזה עוד לפני שפגשנו את עדי. המקום מדהים ביופיו, מלא בגירויים לעין, מבריכת דגים, בר עשוי מאבן ושילובים של עץ מיוחד שלא רואים בשום מקום! החתונה הייתה קטנה והמקום גדול אך לרגע זה לא הורגש. יש פינה עם שולחן גדול מעץ ברקע של גפנים סביב בה חותמים על הכתובה, מדהים ביופיו. יש כל כך הרבה מה לומר על היופי של המקום שאין כאן מקום לכתוב. עדי הייתה מקסימה, תמיד זמינה ונכונה לעזור בכל דבר שצץ. שמעון מנהל האירוע היה מקסים באותו הערב ודאג לכל פרט קטן. מקום פשוט קסום! התחתנו ב4.10.11 ומזג האוויר היה פשוט מושלם. מומלץ בחום! אנשים מקסימים שנוח לעבוד איתם והמקום הוא פלא!מחכה כבר להיות מוזמנת לאירוע בדרך ארץ כדי לראות את המקום שוב. 
הצג עוד

shakedy3   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לא יודעת מאיפה להתחיל............. עדי קיבלה את פנינו בגן והייתה מהממת מהרגע הראשון ועד האחרון. אפרת.... אפרת הייתה שם לפתור כל בעיה שעלתה.... שתיכן הייתן שם בשבילנו כל הזמן- מקשיבות, מייעצות, עוזרות, מרגיעות...... תודהההה!!!!!!ושמעון- מה אני אגיד על שמעון שאין מילים מספיקות לתאר את הכרת התודה שלי אליו, מנהל אירוע- לא יכולתי לבקש יותר טוב ממך..... דאגת לי כמו אבא, רגע לפני החופה חיברת לי את ההינומה והחזקת לי את הידיים שרעדו, הבטחת שתחזיק אותי אפול ולא תעזוב אותי לרגע......... כל פעם שאני חושבת על איך שהיית שם בשבילנו אני מתרגשת.......... באמת אין לי מילים!כל הצוות של "דרך ארץ" עשה את זה כל כך פשוט להנות בחתונה, להניח להכל ולתת למקצוענים לדאוג לנו ולאורחים שלנו.אוהבים המון וחיבוקיייםםםם שקד ויוסי שמש :) 4.9.11 "דרך ארץ.
הצג עוד

שרון קדמי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מהשניה הראשונה שנכנסנו למקום המדהים הזה ידענו שכאן נתחתן. בעזרת אפרת והצוות אכן עשינו זאת. אפרת ליוותה אותנו לאורך כל הדרך בנועם, הבנה וסבלנות. ביום האירוע המקום היה נראה יפהיפה, נקי, מטופח. שמעון מנהל האירוע היה ממש מדהים, ודאג שהאירוע יתוקתק ולאורחים לא יחסר כלום. הוא תמיד היה באיזור שלנו מבלי להעיק. לאחר האירוע המחמאות לא הפסיקו לזרום על המקום היפה.
הצג עוד

cohen2405   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הכימיה שלנו עם דרך ארץ הייתה מיידית. מדובר במקום מדהים עם מיקום אידיאלי לזוגות מאזור המרכז. בכל פעם שהגענו לגן גילינו עוד פסל או פינה שלא ראינו בפעם הקודמת. הגן מושקע בכל פרט קטן.מעבר ליופיו של המקום חשוב לא פחות היחס והשירות שניתנו לנו ע"י הצוות. עדי מדרך ארץ הפכה לחלק פעיל מארגון החתונה שלנו ויצאה מגדרה לעזור לנו בכל פרט. אין לנו מילים לתאר את היחס שקיבלנו, הרצון לעזור וללכת לקראתנו.העבודה מול צוות המקום הייתה נינוחה וכיפית וכל האורחים התפעלו מיופיו.אנחנו ממליצים בחום! אין הרבה נותני שירות כאלה בתחום החתונות!באהבה גדולה- קובי ומיכל 24/5/11
הצג עוד

יערה וירון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
דרך ארץ זה מקום מקסים, התאהבנו בו ברגע שנכנסנו אליו. הגן יפיפה מטופח, ובעיקר מיוחד, ניכר שבכל פינה הושקעה מחשבה. כל הקשר שלנו מול הגן היה תמיד באווירה נוחה ונעימה גם אפרת וגם עדי מקסימות. קיבלנו (ועדיין מקבלים) המון מחמאות עליו מכל האורחים . המיקום שלו הוא מאוד נוח, ובגלל שרצינו מקום שכולו בחוץ המקום היה מושלם מבחינתנו.עוד נקודה שהייתה יותר חשובה להורים מאשר לנו, הרעש מרחבת הריקודים לא הפריע לדיבורים, וכנראה בזכות זה המבוגרים נשארו עד יחסית מאוחר.אנחנו מבחינתנו ברחבה לא הרגשנו ששינו שום פשרה , המוזיקה הייתה מצוינת ונשמעה מעולה.שמעון שהיה אחראי האירוע מצד הגן היה מקצועי ונינוח, וממש הורגש ביום האירוע.
הצג עוד

מירן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בגן ב-2.6. המקום מקסים!!!!! יש המון טווסים שמסתובים חופשי ומוסיפים קסם למקום המהמם הזה. המון עצים, גן עשיר, יש בו פינות נוי למכביר, פסלים, בריכת מים קטנה ששטה בה ברבורה, פינת קפה אינטימית. הצוות מצוין , קיבלנו יחס מעולה. כל שאלה נענתה במהירות ובמלואה.
הצג עוד

shani11   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
הגעתי למקום- המקום היה נראה דיי מוזנח.קיבלה אותנו דנה- לא הצליחה להסביר לי מה זה אומר שאין למקום רישיון עסק- התשובה הייתה ממש לא מספקת.הצמחייה במקום יפה.דנה הסבירה לי שהמקום נראה ככה כי הוא פועל רק בקיץ....לידיעתכם- לא מומלץ לסגור אירוע במקום ללא רישיון עסק, אתם לא רוצים לקחת ריזיקה שהאירוע שלכם לא התקיים
הצג עוד

לימ   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
המקום מקסים ! האווריה מאוד חמימה ואישית, מקום מאוד אסטטי, מטופח, מנוהל היטב ונעים, גישה קרובה להכל ! מומלץ בחום ! קיבלנו הנחה כי החתונה היתה צריכה להערך בספירת עומר (תקופה שבה לא נהוג בדרך הכלל להתחתן) לא סגרנו שם כי לצערנו, עקב התדרדרות בריאותית של אורחת חשובה נאלצנו להקדים את החתונה לחורף- בחורף המקסימום הוא מאה וחמישים איש, אצלנו יהיו יותר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up