כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הדר סיטי טאואר

הדר סיטי טאואר

אולמות אירועים
טלפון:03-7514141
87
91 מתוך 100
לפי 13 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
בס"ד אנחנו התחתנו חתונה חסידית בהדר סיטי טאוור, והיה חלומי. החל מפגישות ההכנה לחתונה ועד לאירגון החתונה בפועל הכל היה מתוקתק וזמין. מנהלי האולם והאירוע תמיד זמינים לענות, לתקן ולפתור בעיות. השירות מעולה והאוכל ברמה גבוהה במיוחד, כולם היו מרוצים, ונתנו תגובות מצוינות. ממליצים במאוד מאוד!
הצג עוד

hofitg   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
ערכנו ארוע בר מצווה בהדר סיטי טאואר והיו נהדר. שווה לעשות אירוע קיבלתי תגובות מצויינות על האוכל ועל הכל כל ההבטחות קויימו.. האולם לארג ולא קטנוני. הצוות וההנהלה גילו מעורבות מירבית וגם גמישות ויצירתיות. הצוות בא לקראתינו, לא התקטנן ומה שבקשנו קיבלנו. ענייני האולם היו הכי פחות מטרידים ופחות מלחיצים. אפשר לסמוך שהאוכל והכל יהיה ברמה הגבוהה ביותר
הצג עוד

kdanale   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
הייתי כאורחת פעמיים בשתי חתונות באולם. נתחיל בזה שהחניה היא בתשלום ולאורחים שמגיעים לחתונה זה מאכזב בלשון המעטה. שנית, כשבאנו לשים את הצ'קים אין בכלל עטים (פשוט לא שמים - כי ביקשתי מהצוות ואמרו שאין) והיינו צריכים לבקש משאר האורחים עט. האוכל בקבלת הפנים בשתי החתונות היה גנרי ובסדר יחסית, אבל הסידור של איזור קבלת הפנים, החופה והאולם מבלבל מאוד כי הוא מחולק ובשביל להגיע ממקום למקום צריך קצת להתמצא. איזור החופה לפי דעתי מיושן ובגלל המבנה המלבני שלו, רוב האורחים נמצאים מאחורי מקומת הישיבה ונמצאים רחוק מאוד מהחופה ולכן שומעים ורואים הרבה פחות טוב ממקומות אחרים. באולם עצמו התנהלות הצוות ומהבל האירוע בפרט היא מבזה בלשון המעטה. היתה בעיה עם המקומות (שיכולה לקרות בכל חתונה וזה בסדר), אבל פשוט לא הוציאו לנו אוכל כשפתחו שולחן ועל כל דבר אמרו שנגמר ולא הוציאו לנו מנות והיינו צריכים ללקט אוכל משולחנות אחרים. בגלל שבחתונה השניה שהייתי בה היתה גדולה מהחתונה הראשונה בכלל לא היה מקום לרקוד והיה מאוד צפוף וצריך לקחת את זה בחשבון בחתונות גדולות אם מתכננים לעשות אותן שם. בסופו של הערב, בשביל "להמתיק" את החוויה, למרות שהשארנו טיפ למלצר, הוא לא שם לב וכתב לנו פתק כשהלכנו להשאיר טיפ בפעם הבאה וכשראה את הטיפ הוא התנצל... שוב, מראה בעיה בשירות (כי גם כביכול אם לא היינו משאירים זו לא התנהלות תקינה בחתונה)
הצג עוד

Tzvi100   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו למקום לאחר המלצה "רק לבדוק" את המקום בלי שכל כך תכננו. לאחר שיחה עם עינב ושלמה החלטנו שאנחנו מחליטים להתחתן בסיטי טאואר. לאורך כל הדרך - עזרו לנו ובאו לקראתנו. במבט לאחור - האירוע היה בדיוק כמו שרצינו. פשוט היינו מרוצים!
הצג עוד

שמריתEli   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בחרנו ב"הדר סיטי טאוור" ואנחנו לא מצטערים על כך לרגע.כאשר שמענו לראשונה את ההמלצות על האולם היינו בטוחים שאין סיכוי שנוכל להרשות לעצמנו להתחתן באולם יוקרתי כל כך, אבל הסתבר שהמחיר אינו מופרז כלל. בטח שלא ביחס לתמורה.כל העבודה מול צוות האולם הייתה נעימה ומקצועית מאוד. הם ישרים ואמינים, וגם הבטחות שנתנו בעל פה (כמו תוספת סלט ירוק או עוד מנות בקבלת פנים) קויימו במלואן. במקומות שבהם אולמות אחרים מחפשים איך לרמות (כמו הוצאת קינוחים מאוחרת כדי שאנשים ילכו ואפשר יהיה להוציא פחות מנות) הם נותנים את הטיפים כך שאצלכם יהיה בדיוק ההפך ולא מתקטננים. וכאשר התברר שכמות האורחים הסופית נמוכה מהמינימום אליו התחייבנו הם נתנו לנו את ההפרש בקופונים להזמנת מנות. ולמרות שהם נותנים תחושה קצת נוקשה בהתחלה זה לטובתכם כי הם נוקשים בעיקר כלפי עצמם וכלפי הרמה שבה הם מרימים את האירוע. בסופו של דבר זרמו איתנו כדי שהכל יהיה לשביעות רצוננו כולל התאמת מנות לרצוננו ושולחנות עם מספר כיסאות לא סטנדרטי. מרגישים שזה מקום עם הרבה נסיון. בנוסף הכל יוקרתי ואלגנטי עד הגימורים הקטנים ביותר. מאופן ההגשה של המנות (טאפסים במקום סלטים כשמתיישבים לשולחן) ועד המעטפות שהם נותנים כדי לשלוח את ההזמנות.כל ההרגשה הנוחה והבטוחה שהייתה לנו במהלך העבודה איתם התבררה כנכונה והיה לנו אירוע מדהים ומתוקתק, שזרם חלק ואנחנו יכולנו להינות ולא להתעסק בשטויות.כמובן שאי אפשר שלא לדבר על האוכל. הסתבר לנו שהאולם הזה ידוע באוכל המדהים שלו. מבחינת הכלה האולם נסגר לאחר שהיא טעמה את הסושי בקבלת פנים בה התארחנו בטרם חתימת החוזה. אנחנו אנשים יחסית מפונקים בנושא ובטעימות פשוט נמסנו מכל ביס. מהאורחים שמענו שהם מעולם לא אכלו אוכל טעים כל כך בחתונה. פשוט אין לנו מילים להעביר כמה האוכל מדהים.אפילו במהלך האירוע עצמו אכלנו כשהתסבר ש"הכיבוד הקל" שהבטיחו לסדר לנו בחדר החתן-כלה הוא בעצם הטפסים המדהימים של מנות הפתיחה, ומנת ביניים מעולה. וקינוחים מעולים פשוט לא להאמין שהם פרווה. אנשים גם אמרו שהמלצרים היו מאוד שרותיים.יש להם בונוס נחמד שמקבלים חדר במלון. גם חוויה וגם מאוד נוח כשיש איפה להעביר את הזמן עד תחילת האירוע בחתונת חורף ולא צריך להתחיל בנסיעות אחרי האירוע.בקיצור, מקום מקצועי ויוקרתי עם אוכל שפשוט אין דברים כאלה.היוקרתיות היא חיסרון כאשר זה מגיע לעיצוב. העיצוב בהסיסי ברמה פחותה מהמקובל בשוק- עמודי חופה ללא חופה לבנה, מפות בגווני לבן ושמנת בלבד (אם כי מפות איכותיות ויפות מאוד) ומפיות בשמנת, שחור ולבן. ואפילו בלי מרכז שולחן סטנדרטי. ובגלל שהמקום רגיל לארח משפחות עשירות מאוד המעצבים שם רגילים ששופכים ים של כסף על העיצוב, שניים מהם נשבעו שאין מצב שאנחנו סוגרים בפחות מעשרת אלפים שקל. בגלל המראה הקלאסי והתקרה הגבוהה באולם הגדול זה באמת דורש עיצוב מרשים. בסופו של דבר סגרנו עם לירז זר שהיא סופר חמודה וסופר מוכשרת, והשאלה הראשונה שהיא שאלה אותנו הייתה "מה התקציב". היא עשתה עבודה מהממת עם מרכזי שולחן הרבה יותר יחודיים בהרבה פחות כסף וקיבלנו מתנה זר כלה גם יפהפה וגם נוח לאחיזה על אף גודלו. תמיד אומרים שאף אחד לא זוכר את צבע המפיות, אבל אנשים אשכרה מדברים עדיין על העיצוב בחתונה שלנו. אבל עדיין הוצאנו על תחום העיצוב הרבה יותר ממה שחשבנו שראוי (לאם הכלה זה היה חשוב, אנחנו צמצמנו נזקים). אבל יאמר לזכותם שהם לא מחייבים לעבוד עם מעצבי הבית ואפשר להביא כל אחד. זה פשוט משהו שכדאי לדעת.
הצג עוד

henc87   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
קודם כל אוכל טוב.. לא שאני אכלתי בתור הכלה.. אבל זה הדבר היחיד (השני אחרי השמלה כמובן :) ששמעתי על האולם..בכלל כל ההתנהלות של ההנהלה, לעמוד לצידנו ברגע הכי מרגש אבל גם הכי מלחיץ, ההקשבה, ההבנה, ההתגמשות (כשסגרנו על 400 אורחים ועוד 50 הופיעו ללא הזמנה!!) ברזרבה ובסגירת חשונות (כי בדיוק במעמד הזה נמדדת האיכות של האולם, כי בהצחלה כולם מנסים למכור ואז כשמגיעים לשלם אלוהים ישמור.ממה שאני שמעתי מאורחים: מלצרים מקסימים, שירות אדיבמנהל האירוע, היה מקסים סבלני והייתי כלה לחוצה במיוחד (היתה אחות בקהל שבאה להרגיע אותי)
הצג עוד

אנה27   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
האירוע היה מעולה, האוכל היה מצוין. הצוות נהדר. מנהל האירוע הוא תותח אמיתי שהכל התנהל לפי לו"ז.האוכל שם זו באמת חוויה, מה עוד שהוא כשר גלאט. מאוד נהינתי, סגרנו במחיר מעולה כי סגרנו חודש לפני החתונה, ולכן יצא נהדר. המלון נראה מצוין הכניסה כמו שצריך האולם כמו שצריך. אין קיצורי דרך, הכל מתנהל מסודר ומאורגן. ידעתי שאני יכולה לסמוך על המקום ולכן זו הייתה בחירה מצוינת.
הצג עוד

תומר-תמר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מ-ד-ה-י-ם!!!!!!אין מילים לתאר עד כמה המקום והצוות מדהימים. קבלנו כל מה שבקשנו ויותר. אחרי הפגישה הראשונית כבר ידענו שאנחנו הולכים לסגור עם המקום.עינב, אשת הקשר שלנו, מקסימה ומקצועית עם גישה חיובית, אדיבה וכייפית ועשתה כל אשר ביכולתה לרצות אותנו (בצורה מקצועית ולא חנפנית) ושנקבל את מה שחיפשנו מהארוע.עשינו חתונת שישי צהריים באולם ברקת וכבר בזמן האירוע עצמו האורחים לא הפסיקו להחמיא - על השירות, על האוכל, על האדיבות המקצועית של כל בעלי המקצוע שהיו סביבנו, על ההבנה והגמישות לבקשות מיוחדות, על האווירה, על הנועם ועל המקצועיות של העובדים.אנו יכולנו להינות מהארוע וממש, אבל ממש, לא לשים ב לפרטים הקטנים כי כל הזמן היה משהו שבדק וראה ודאג שהכל ירוץ הכי חלק שניתן.והאוכל.... חבל על הזמן איזה אוכל היה. כמויות ע-נ-ק-י-ו-ת בקבלת פנים ו-4 מנות לאחר מכן בהגשה, וכל זה במסגרת התפריט הבסיסי שלהם - לא הוספנו דבר מעבר כי ממש לא היה צריך.מי היה מאמין שאוכל גלאט-כשר יכול להיות כל כך טעים, אפילו הקינוחים קבלו מחמאות. מנהל הארוע לא ישב לשנייה וכל הזמן דאג שהכל ירוץ כמו שצריך. בר המשקאות היה מדהים. מוחיטו וקפיריניה זרמו כמים ושייקים של פירות טריים ורעננים לא הפסיקו לצאת.ממליצים בחום רק לכל מי שרוצה ארוע בליגה אחרת.
הצג עוד

shery_igor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
מקום נראה קצת מיושן, האולם עם תקרת עץ לדעתי זה לא נראה טובהצעת מחיר למאי:2 אולמות, אחד לחופה והשני למסיבה175 כולל מעמכולל עוגה חלה ועיצוב בסיסי
הצג עוד

ליאור גיל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כשחושבים על להתחתן במלון זה נשמע מבאס, הרי יש כל כך הרבה גנים מדהימים....לי היה מושלם, לא היה חם מידי ולא היה קר מידי כי זה מלון אז לך יש את השליטה על מזג האוויר לכל דבר היה את המקום שלו: הקבלת פנים הייתה באולם אחד, החופה הייתה במרפסת (סגורה), וכל השאר היה בעולם הגדול.האוכל פשוט מושלם, המלצרים התרוצצו וספקו לכל מי שביקש את מה שהו ביקש פיליפ היה קשוב ומצא פיתרון לכל בעיה/ בקשה היה פשוט מ-ו-ש-ל-ם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up