כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אירנה בורשטיין - שמלות כלה וערב

אירנה בורשטיין - שמלות כלה וערב

שמלות כלה
95
99 מתוך 100
לפי 51 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אלומה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
השמלה של אירנה היא השלישית שמדדתי וישר ידעתי שהיא האחת. נכנסנו לחנות לגמרי במקרה ואירנה קלטה מיד את הסגנון שלי והציעה לי שמלה שהייתה בול בשבילי. סגרתי איתה ישר והרבה יחסית לפני האירוע ומאז לא הרגשתי צורך אפילו להסתכל על עוד שמלות , הייתי הכי שלמה איתה . לאורך כל המדידות והתהליך אירנה הייתה הכי מקצועית שיש , היא פרפקציוניסטית וזה בא לחלוטין לטובת הכלה. קיבלתי מיליון מחמאות ואני מאוהבת בשמלה הזאת , לא רציתי להוריד אותה ממני. אפילו לא שקלתי לרגע להביא שמלה שניה כי היא הייתה מושלמת . ממליצה מאוד על אירנה ולא הייתי משנה כלום .
הצג עוד

Ariella   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קודם כל אירנה בן אדם מקסים והיה מאוד כיף ומרגיעה לבחור שמלה איתה@! דבר שני שהיא מוכשרת כל כך מעצבת שמלות מאוד מיוחדות, אלגנטיות מחמיאות ומהבדים הכי נעימים שיש. השמלה שלי היה אחד החלקים הכי מרגשים בחתונה האמת כי הרגשתי כמו מלכה אבל מאוד כמו אני. השמלה הייתה מושלמת ומאוד נוחה. Irena is an exceptionally gifted designer and a very kind and warm person. My dress was a dream and I was able to rent it as I preferred to do that so that the dress can go on making the next woman that wears it feel so special. I danced all night in it and didn't ever want to take it off! It meticulously tailored and embroidered, and had the most beautiful and unique flow and cut. Thank you Irena for being such a beautifully positive part of my wedding!!
הצג עוד

sharon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שמלת החלומות שלי, איך שמדדתי ידעתי שאותה אני אקח. אירנה מקסימה, מקצועית בטירוף, הייתה סבלנית איתי למרות ששיגעתי אותה והגעתי אליה איזה 6 פעמים כדי לשנות כל פעם פיצ׳יפקס קטן בשמלה. והכי חשוב היא אומרת את האמת ויודעת בדיוק איך השמלה תשב וכמה תיהיה חשופה ומזל שהקשבתי לה. ממליצה בחום!
הצג עוד

Olga   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אירנה היא מקצועית ומוכשרת, היא קשובה , נעימה ואדיבה. יש מבחר גדול של שמלות כאשר כולן יפיפיות!! הביקורים והמדידות היו מהנות וגרמו לי להתרגש לקראת השמלה הסופית. השמלה הייתה יפיפיה ולא הפסיקו להחמיא לי עליה, מאוד נהנתי ממנה במהלך החתונה!! ממליצה מאוד על אירנה!
הצג עוד

maayan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אירנה המדהימה, המקצועית והסופרר מדוייקת, נכנסתי לחנות וישר התאהבתי ביחס החם, הרגיש, אירנה התאימה לי את השמלה המדויירת בשבילי, למידות המדוייקות, חשבה על כל פרט מהקטן לגדול, הרגשתי ביום חתונתי כמו נסיכה, היתה לי את הדמלה הכי יפה שיכולתי לבקש בזכותה🙏🙏🙏❤
הצג עוד

Erik   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אז המסע שלי למציאת שמלה היה לא פשוט, עברתי בלא מעט סלונים וקבעתי מידי שבוע, ביום החופשי שלי, פגישות עם מעצבות למציאת השמלה שתרצה אותי. כל סלון שהגעתי אליו הציע לי פחות או יותר את אותו סגנון אבל בראש שלי רציתי קלאסי, לבן, חלק ונקי. נשמע פשוט אבל זה רחוק מלהיות פשוט. כמובן שכמו לכל זוג צעיר ממוצע בלי עזרה בתכנון החתונה יש תקציב ושמלה בעשרות אלפי שקלים לא באה בחשבון. לא התייאשתי ופגשתי את אירנה המקסימה. מדדתי את השמלה הראשונה והתאהבתי. אין ספק שזאת הייתה הבחירה הנכונה! אלפי מחמאות מהצלמים, מהספקים, המשפחה והאורחים 🥰 לאירנה יש סגנון מיוחד וד"א גם שמלות למלוות ואימהות. ממליצה בחום על מקום מקסים ברחוב דיזינגוף 227, אירנה בורשטיין. לא תתחרטו😉 כמובן מצרפת תמונות עם כל היופי הזה.
הצג עוד

Liat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מדהימה מדהימה, פרפקציוניסטית, חשוב לאירנה שהכל יהיה מושלם גם אם זה דורש ממנה להקדיש יותר זמן. הכל איכותי ומהמם ויצא בדיוק כמו שחלמתי, ממליצה!!!
הצג עוד

liat.ep   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אירנה קשובה ומקצוענית. העבודות שלה מקסימות. כאמא של החתן היה חשוב לי להראות טוב ועם זאת, איני אוהבת שמלות כבדות מדי. אירנה התאימה לי שמלה שנראתי והרגשתי בה נהדר וקיבלתי עליה מחמאות רבות. תודה אירנה מכל ה-❤️ ליאורה
הצג עוד

Anita   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את החוויה שלי עם אירנה אני יכולה לנקז לרגע אחד שמילא אותי בהרגשה מדהימה וצמרמורת הופיעה בכל גופי. כשמדדתי את השמלה הראשונה אצלה ידעתי שזאת תהיה השמלה שלי ! את השמלה מדדתי בהמלצתה את אירנה- וההתאמה הזו הבליטה לי כבר מההתחלה את העין החדה והמקצועיות שלה. חייבת לציין שהגעתי אליה אחרי שעברתי אצל המון מעצבות מוכשרות, אבל הפעם בה התאהבתי קרתה אצלה. אירנה קיבלה אותי בחום וליוותה אותי באהבה ותמיכה לאורך כל הדרך. מעבר למקצועיות שלה, היד המטורפת והעיצובים היפיפיים, היא הייתה שם בכל שאלה, התרגשות או חשש. וזה מה שהפך את הקנייה לחוויה אמיתית. תודה לך אירנה מקסימה על שמלת החלומות שתמיד רציתי ❤
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שמלה מושלמת💜 אירנה מעצבת, תופרת, מספר 1!!! רוצה לומר לך תודה ענקית שהפכת אותי לנסיכה יפייפיה🥰 כמה תשבוחות ומחמאות קיבלתי על השמלה המרהיבה😍 אני ברת מזל שזכיתי בך. את כל כך לבבית, רגישה, עדינה, יסודית, אכפתית. נעמת לי מאוד, בכל הפגישות של המדידות. ואהבתי את החיבור בנינו והאדיבות שלך שתפרת לי את השמלה הכי מושלמת ומדהימה שיכולתי לדמיין. עם שובל מטריף ופרחי שושנים ונצנצים...כמה יופי בשמלה אחת. לא רציתי להוריד אותה, התאהבתי בשמלה! תודה שהיית כל כך אנושית ומבינה לכל המצב המורכב עם המצב הביטחוני שהיה מפתיע... לא היה יכול להיות יותר טוב ממה שהיה! תודה ענקית ושניפגש בשמחות! 🥰😍🥰
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up