כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

די ג'י ג'סי
94
99 מתוך 100
לפי 42 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
arielabargil   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
את ג׳סי אני מכיר מגיל 17 מהתקופה שהיה דיג׳יי במועדונים שיצאתי לבלות בהם בן אדם מוכשר ברמות הגבוהות ביותר יודע לקרוא קהל ואת האווירה ולהתאים את השיר שירים את כולם לבחור בג׳סי היה קל והוא פשוט עשה לנו אירוע מושלם !!

Gilat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה מהאולם, קראנו חוות דעת מעולות אבל בעולם החתונות שבו אתה מוצף בהמון פידבקים ואנשים שחושבים ששלהם הכי טוב לא ידענו למה לצפות, בפגישה עם ג'סי קיבלנו אנרגיות אדירות והבנו שזאת הבחירה שלנו, אחרי החתונה והתגובות המדהימות שקיבלנו הבנו שהבחירה הייתה מעולה.
הצג עוד

Galit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בן זוג שלי חזר מחתונה ואמר לי - "אוף! ממש לא רציתי ללכת הביתה! " אחרי ההצעה, הלכנו לפגוש כמה דיג'ייז אחרים, והיינו חייבים לפגוש גם את ג'סי. לראות מי עומד מאחורי המשפט הזה. בפגישה כבר קלטנו שיושב מולנו מי שמכיר את פסקול ילדותנו. תקלט בכל המסיבות שהלכנו אליהם, הכיר כל שיר שזרקנו לו. שלחתי לו מייל מפורט עם בחירות שירים מעטות אך מדויקות, והוא ידע בדיוק מה ואיך לתכנן את הערב איתן. בחתונה ג'סי הוכיח את עצמו, אנשים לא רצו שהמסיבה תגמר! הוא היה מדהים, קלע בול לטעם שלנו, הפתיע עם הברקות גאוניות, ופשוט עשה לנו ערב מטורף! עד היום עוד אנשים אומרים לנו כמה טוב היה הדיג'יי. אנחנו סופר מרוצים מהבחירה!
הצג עוד

Yeella   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
סיפור האהבה שלנו עם ג'סי התחיל לפני שנתיים בחתונה של אחי הגדול והיה לנו ברור שאנחנו הולכים איתו מיד אחרי הפגישה הראשונה אצלו בסטודיו... מיד מבינים שמדובר בדיג'יי שחי ונושם מוזיקה, מבין ויוצר ובנוסף לכל בן אדם חם, כיפי ומהמם.. כל האינטראקציה עם אלכס המהממת ואיתו היתה פשוט תענוג והחתונה עצמה הייתה יותר ממה שיכולנו לדמיין! הרחבה הייתה מפוצצת בכל רגע נתון ותוך כדי הריקודים אנשים כבר באו ואמרו לנו שהדיג'יי מטורף...ג'סי הרקיד אותנו עד 2 לפנות בוקר ופשוט עשה לנו פסקול מושלם לערב הכיפי שלנו
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לג'סי דרך המלצה של האולם ולא ידענו למה לצפות... מהרגע שנכנסו לפגישה ופגשנו את אלכס, הבנו שמדובר כאן על משהו אחר. המקצועיות, השירותיות, היכולת לקרוא אנשים והכי חשוב החן והשמחה התמידית. ג'סי ליווה את תהליך החתונה שלנו מהרגעים הראשונים ועד האירוע עצמו. התאים מוזיקה לאופי שלנו והחזיק את הרחבה עד 03 לפנות בוקר!!! שווה כל שקל והופך את האירוע לחוויה של פעם בחיים!
הצג עוד

Dor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
במילה אחת, שלמות! שאתם מארגנים חתונה חשוב לשכור שירותים של תקליטן עם נסיון מעולם המועדונים, מומחה למוסיקה ויוצר מוסיקה שיכול לקחת כל שיר או ז׳אנר ולמקסם ולמקסס אותו בצורה האיכותית והטובה ביותר. ג׳סי הוא תקליטן מהשורה הראשונה ! יוצר מוסיקה מדהים! נסיון בארץ ובחול! זכינו להכיר אדם מדהים , סבלני, סובלני, הקשיב והבין בדיוק מה שאנחנו רוצים, האורחים שלנו (שלא מהטיפוס הרקדן) נשארו לרקוד עד 2.30 בלילה ללא הפסקה, לא הפסיקו להחמיא לו ובעיקר הוריד מאיתנו דאגה וחששות! בקבלת פנים ניגן בדיוק לטעם האורחים ובשיר החופה עשה מיקס שלו מיוחד לשיר שבחרנו על מנת שיתאים כמו כפפה. ג’סי אתה תקליטן מדהים ומושלם! וממליצים לכל אחד! אם תרצו חוות דעת נוספת מוזמנים לצלצל אלי 0546646889 (כל כך נהנתי שאני מסכים לענות לחוות דעת כי פשוט מגיע לו!)
הצג עוד

Valeria   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רצינו להודות ל DJ Tom Rer ולחברת קליאנטה. כבר אחרי כמה דקות בפגישה עם טום התחיל הווייב המעולה שלו, הוא שידר שהוא יודע את העבודה, והוא קלע בול למוסיקה אליה כיוונו וידע לשלב בין הרצונות השונים שלי ושל בעלי במוסיקה. הוא עשה עבודה נהדרת בחתונה! האורחים סיפרו אחר כך שהם מאוד נהנו מהמוסיקה וחלק בקשו את הפרטים שלו, וזה הפידבק שאומר עליו הכל.
הצג עוד

anna.vaknin   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ג'סי הוא קודם כל אדם קשוב, נעים ואדיב, ודיג'יי מקצוען ומקצועי ביותר, היה לנו עונג להפגש איתו גם לפני החתונה, ידענו שאפשר להיות רגועים, וכמובן שבמהלך החתונה עשה עבודה נהדרת וכל הזמן ידע להתאים את המוזיקה לקהל, וגם בא אלינו כמה פעמים לשאול אם הכל בסדר, התחשב בבקשות שלנו ומה שהיה לנו חשוב. ג'סי יודע לקלוט את הסגנון ואופי של האנשים, קודם כל שלנו וגם של האורחים באירוע ולעשוות התאמות ושינויים לפי מה שצריך באותו הרגע. אפשר לסמוך עליו ולתת לו להוביל את האירוע בלי לדאוג. כמו כן דאג לשים מוזיקה שהתאימה גם לדור ההורים שנהנו מאוד לרקוד. השירות שקיבלנו לאורך כל התהליך היה מקצועי, אישי מאוד, סבלני, הוגן וכיפי.
הצג עוד

תמיר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אל ג׳סי הגענו אחרי המלצה שקיבלנו מהאולם שהוא האיש שמתאים לנו. ברגע שפגשנו אותו, לשנינו היה ברור שג׳סי יהיה הדיג׳יי בחתונה שלנו!! הפגישה הראשונה אצל ג׳סי הייתה באווירה ממש טובה ואלכס המנהלת שלו, שהיא במקרה גם אשתו, הייתה מאוד זמינה לכל אורך הדרך :) כשהגענו לפגישת מוזיקה ממש לפני האירוע, לא עברו 10 דקות וג׳סי קלט בדיוק מה המוזיקה שאנחנו רוצים שתהיה בחתונה, ואיך שהוא שם את השיר הראשון בקבלת פנים, ראינו את כולם מתחילים ליהנות. במסיבה, ג׳סי ידע לקרוא את הקהל ובאופן מדהים הצליח להתאים שירים לאנשים ספציפיים שהגיעו לרחבה אפילו בלי שאמרנו לו! הייתה מסיבה מטורפת, הרחבה לא התרוקנה לשנייה גם בחתונת יום ראשון וכולם נשארו עם טעם של עוד. הדוגמא הכי טובה - היו אנשים שנפרדו מאיתנו והתכוונו ללכת ופתאום אחרי חצי שעה ראינו אותם עוד רוקדים ברחבה והם אמרו לנו שהמוזיקה פשוט מעולה והם לא רוצים ללכת!! חתונת יום ראשון שנמשכה עד 1:45 בלילה. אנחנו אחרי האירוע, ואנשים עדיין מבקשים מאיתנו את המספר של ג׳סי כי נגמרו לו כרטיסי הביקור בזמן האירוע ועד היום משבחים אותנו כמה כיף היה. חשוב לנו להגיד שמעל הכל, ועוד לפני שג׳סי הוא דיג׳יי אלוף, הוא בנאדם מדהים והיה לו ממש חשוב לא להכביד עלינו כלכלית (הייתה תוספת שהיינו צריכים לשלם לאולם כדי לבנות לו במת דיג׳יי והוא ממש רצה לחסוך לנו את זה) ושנרגיש הכי בנוח בעולם. סמכנו על ג׳סי בעיניים עצומות מההתחלה, ולא טעינו!!
הצג עוד

Doron   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ג'סי ואלכס נתנו לנו את כל הביטחון החל מתחילת התהליך ועד סופו. מקצועיות, יחס אישי, סבלנות ועוד ים מחמאות שנוכל למצוא. הייחוד של ג'סי, בעייני, בעיקר ביכולת להשאיר את הרחבה מלאה מתחילת האירוע ועד סופו דרך שילוב של סגנונות וזמנים שמדברים לכלל הקהל, ככל שניתן. כבר מהפגישה הראשונה רואים מה המוסיקה בשביל ג'סי וכמה הוא אוהב את מה שהוא עושה - דבר שניכר גם באירוע ובאנרגיות המטורפות שלו. מומלץ מומלץ מומלץ!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up