כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מקווה מוסטבוי
86
87 מתוך 100
לפי 9 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אני אישית נלחצתי מאד מעניין המקווה, חיפשתי באינטרנט המלצות למקווה בפתח תקווה ורק עליו מצאתי המלצות טובות אז החלטתי ללכת לשם. היחס היה מצוין, הבלנית הייתה פשוט מקסימה וחייכנית!! לא בדקה אותי, הסבירה לי מה עליי לעשות והכל עבר פשוט חלק ואפילו נהנתי. המקווה עצמו מאד נקי, יש חדר יחסית גדול לכלה עם מקלחת ומקום להתארגן והמקווה עצמו היה חמים מאד ונעים. ממליצה מאד!!!!
הצג עוד

רבקה ונאור   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לא חדרו מידי לפרטיות. היה נקי ונעים. מומלץ.
הצג עוד

michal&rubi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
חילוניות יקרות, ראו את חוות דעתי כהזהרה! פניתי למקווה מוסטבוי בעקבות המלצות באינטרנט. רציתי להגיע למקווה שנמצא קרוב לבית הוריי אך גם נעים ויפה. כשדיברתי עם הבלנית כדי לשריין מקום לטבילת כלה היא אמרה שאם אני רוצה להגיע יומיים לפני החתונה עליי לקבל אישור מהרב. התקשרתי לרב וכבודו התחיל לחקור אותי. באיזה רבנות נרשמתי. ואם נרשמתי בתל אביב למה אני לא הולכת למקווה בתל אביב. הסברתי לו שאני רוצה ללכת למקווה ליד בית הוריי אך זה לא שכנע אותו. הוא שאל אותי אם אני גרה עם בן זוגי ומשהסברתי לו שכן (כי אני ממש לא מתכוונת לשקר לגבי אופן וצורת החיים שלי) הוא אמר לי בצורה הכי בוטה : "אנחנו לא מקבלים בנות שגרות עם בן הזוג שלהם. לכי למקווה בתל אביב. כאן את לא רצוייה". אז בנות חילוניות יקרות אין טעם להתקשר לשם מלכתחילה! בעיר שבה מפלים אתיופים בצורה גזענית בוטה ולא מוכנים לקבל אותם לבתי ספר גם לא מוכנים לקבל חילוניות שמעוניינות ללכת למקווה. איפה קירוב הלבבות?!? מיותר לציין שבהתחלה ממש רציתי ללכת למקווה ולעבור את החוויה הזו אלא שעכשיו השתנתה דעתי...
הצג עוד

דנוש85   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מקווה נקי ומסודר. מאוד מטופח. הרגשה מאוד נעימה אופפת את המקום והיחס אדיב מאוד, נעים ומתחשב. תחושה של מלון 5 כוכבים. מאוד נהניתי מהחוויה
הצג עוד

חלי28   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מקווה מאוד נקי ומסודר. יפה מאוד שזכינו לכך שבתקופה שלנו מתרבים המקוואות בהם הביקור הוא הנאה צרופה. אין הבדל משמעותי בין הליכה למקווה איכותי לבין הליכה לספא. המקום מבהיק בניקיונו. הצוות נעים וידידותי. מקום נפלא להתחיל בו את החיים הזוגיים.
הצג עוד

moomim   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כל מה שרשום כאן נכון. כעקרון, בהתחלה נבהלתי מאוד. רציתי לטבול יומיים לפני החתונה והבלניות ציינו שצריך אישור מיוחד מהרב. הייתי צריכה לחכות רבע שעה שהרב יסיים להתפלל ואז לעבור חקירה מצידו כדי לקבל את האישור המיוחד. כמעט התחרטתי שבאתי, אבל מרגע קבלת האישור הכל השתנה. שתי הבלניות הן נשים מאוד חמות, הן ממש שמחו בשבילי. הבלנית שליותה אותי הסבירה הכל ביסודיות ובנעימות, ליותה אותי לחדר קטן ומטופח, מקלחת עם מים חמים, מקלוני צמר גפן לייד המראה, כפכפים, נרות... לאחר מכן הובילה אותי למקוה- מים נקיים וחמימים. לאחר הטבילה היא ברכה אותי "מזל טוב" עשרות פעמים, הרגשתי שהיא ממש שמחה בשבילי. בקיצור- מה שהתחיל קצת מפחיד הסתיים כחוויה נעימה.
הצג עוד

lihi1010   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חששתי מאוד מהטבילה במקווה, כמו רבות אחרות ששמעו מהאמהות סיפורי זוועה על המקוואות של פעם. כשהגעתי למקווה מוסטבוי נדהמתי למצוא ספא מודרני נקי ומטופח, בו לכלה יש מקווה משלה עם אמבטיה גדולה ומאובזרת. בכל שלב הבלנית דאגה שארגיש בנוח, לא הפסיקה לחייך והיתה פשוט מקסימה. בניגוד לסיפורי האימים, הבלנית לא נוגעת ולא "בודקת" שום דבר אלא רק שואלת. כמו כן הבלנית לא נכנסת עם הכלה למים אלא עומדת מלמעלה ומשקיפה על כשרות הטבילות.המים במקווה היו חמימים ונעימים והטבילה ממנה כה חששתי בתחילה הפכה לחוויה נהדרת.
הצג עוד

soni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הבלנית, סימה בן משיח, מקסימה לגמרי. היא נותנת לך תחושה מרגיעה מאד בחוויה שנחשבת לזרה לנו כנשים חילוניות. המקווה עצמו יפיפה ונקי, וכפי שכתבו לפני יש בו חדר ומקווה ייעודי לכלות. טבלתי במוצ"ש והוזמנתי להיות הראשונה. קיבלתי את חדר הכלות נקי למשעי, עם נרות דולקים ואווירה נעימה ומקווה נקי לגמרי עם מים צלולים. בניגוד לסיפורי האימה מהאמהות על הבלנית כמטביעה, סימה לא נוגעת בך בשום שלב אלא צופה בך מלמעלה ומאשרת את הטבילות הכשרות.
הצג עוד

me   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מקווה יחסית קטן (5 חדרים) עם חדר מיוחד לכלות. חדש, נקי ומטופח. מנקים את החדרים אחרי כל אישה שיוצאת.הייתי בחדר כלה, שם היתה אמבטיה, שירותים וכיור, מראה, קרמים ושמפו, ועוד הרבה דברים שלא הייתי צריכה כי הבאתי הכל מהבית. הבלנית היתה ממש נחמדה והנחתה אותי לפני שנכנסתי לחדר ההתארגנות, בטבילה עצמה ואחריה.המים במקווה מחוממים, כך שאין בעיה גם בחורף.יש חדר איפור נפרד עם מראה על כל הקיר, מייבש שיער, עוד קרמים ואיפור!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up