כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת שלי
Tal   כתב/ה חוות דעת לפני שעה
100 מתוך 100
נועם היקר והצוות המדהים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה לא הבנו כמה הכרחי עד שלא התנסינו לכל אורך הדרך היו קשובים ורגישים לא צורך שהבענו קטן כגדול ולגמרי ניתן היה לחוש בזה בתוצאה הסופית , מהרגע שנפגשנו יכולנו להוריד הילוך ולהיות פנוים להתרגש ולהתעסק בעצמנו במקום התמודדות עם חששות שנמצאים אצל בעלי אירוע .אין מילים לתאר הבחירה הכי טובה שעשינו היינו פנוים להנות לרקוד לשמוח ולהתרגש תודה תודה תודה על שהיית קשוב אלינו לכל שאלה ובקשה על שילוב של מקצועיות סובלנות ויצירתיות הכל ברוגע נועם- כשמך והכי חשוב חיוך האירוע היה חשוב לו כמו לנו התמורה הטובה ביותר לכסף !! אחת הבחירות הטובות ממליצים בחום ובאהבה

Yehuda   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
מאוד נהנו מהאוטובוס היוקרתי שכלל הרבה מאוד דברים טובים.לאחר מכן עצרנו בארוחת בוקר מדהימה בפארק יפה, היה מאוד טעים ומעוצב יפה,אחרי זה עלינו חזרה לאוטובוס והגענו לכותל,היה שופארים תופים ומאוד מאוד שמח ,אחרי הכותל נסענו לאולם לאכול אוכל מדהים וטעים עם המוזיקה הנעימה ברקע,אהבנו מאוד את החוויה הזאת .

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
חוויה מדהימה. נועם המקסים קיים את כל מה שהבטיח. מההתקשרות הראשונה בכל זרם בכיף, נועם תמיד היה זמין ח לכל שאלה בכל שעה. הכל היה פשוט מושלם וזה התחיל מהרגע שיצאנו בבוקר עם אוטובוס מפנק ונהג חביב ביותר. כשהגענו לכותל נועם חיכה לנו עם הצוות המדהים שלו והצלם המקסים, שבזכותם הכל היה מושלם ושמח. הם אלו שהלהיבו את האורחים וגרמו לשמחה. כשהגענו לכותל נועם לא עזב אותנו לדקה ועשה וגרם שהכל יתנהל כמו שצריך. נועם!!!! קשה לי לבטא במילים כמה אני מודה לך על הכל, אני מאחלת לכולם אותך ואת הצוות שלך ביום של שמחה. תודה תודה תודה לך ושתמיד תוכל לשמח כמו ששי לתה אותנו ביום החשוב הזה.

אלונה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
בוקר טוב 🌺🌺🌺 רציתי להגיד תודה ענקית נתחיל מהיום הראשון שהתחלנו רק לדבר היחס החם הדרכה על מהלך האירוע הרעיונות הטיפים היה מממש תענוג בבוקר האירוע חיכה לנו אוטובוס VIP ממוזג נקי נהג סופר מקסים ממש תענוג ואז הגענו לארוחת בוקר בלטרון ששם הכול כבר היה מוכן עשיר נקי טעים וחם בהרגשה הכי נפלאה שרק אפשר בסוף הדובדבן שבקצפת ההגעה לכותל חיכו לנו צוות מדהים של נגנים מלאי אנרגיה ושמחה שנגנו ושרו ללא הפסקה הפרחת הבלונים היה מאוד מרגש חוויה בלתי פוסקת כול רגע ורגע הקריאה בכותל החזן אם המשיך לשבח אותך נצטרך עד מחר כדי להודות לך על היום המושלם שעשית לבני מודים לך על הכול בתודה ענקית🙏🙏🙏🙏🙏

אורלי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
חיפשתי מפיק בר מצווה והחיפושים באינטרנט הובילו אותי לjust Beat. הביקורות טובות מאד אז התקשרתי

דנית   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הזמנתי לבר המצווה של הבן שלי את שירותם. הגיעו שני חברה שעשו שמח וריגשו את האורחים

hilagez79   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
ב23.5 חמישי האחרון חגגנו לשילה שלהו בר מצווה! הגעתי לנועם מסתם חיפוש אקראי בגוגל. נועם הציע להפיק הכל כולל הכל אבל הגענו אליו כבר מאורגנים על אוטובוס וארוחת בוקר מראש. את הצלם המדהים!!!! לא פחות מזה -שקט צנוע לא מציק ויצאו תמונות בעלות כשרון מיוחד במינו! תודה לדניאל אנחנו ממש מרוצים מעבודתך. דניאל ליווה אותנו מבוקר הכותל ישר לצוות אחר של נועם שופרות חופה תופים והרבה שמח!!! וואו מרגש וחזרה עם כל האורחים לאולם ששם נועם היה התקליטן שקיבל את דילה בליווי דופר עם ברכת הכוהנים והרקיד אפילו את הזקנים שבחבורה! בקיצור יעוד מלא מלא דברים טובים ומחמאות שירות מעולה יסודי ושווה. אגב הארוע התקיים בלואר ארועים במודיעין מומלץ בחום! עד עכשיו שולחים לנו מחמאות על ארוע יוצא מן הכלל! תודה ושוב תודה

שולה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
התחתנו ב23.5 בשמיים וארץ, הצוות הגיע עם שופרות כלכך מרגש ועוצמתי!!! ממליצה לכל זוג בחופה

Haim   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
חגגנו עליה לתורה ב-20/5/2019, הגעתי אל החברה just beat דרך האינטרנט. סגרתי איתם גם מתופפים וגם צלם וידאו ותמונות. נועם והחברים היו מאוד מקצועיים ואמינים. ויחד עם זאת מאוד חייכנים וקשובים לכל בקשה יש לציין שהם עלו על כל הציפיות ואף יותר, ממליץ בחום, נתנו את כל הלב והנשמה ביום הזה, וזה מאוד ניכר. היה מאוד מרגש ושמח וזה הרבה בזכותם. נועם ביט אתה וכל אנשי הצוות שלך אלופים ותותחים אין עליכם

Jessica   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הגעתי לנעם דרך הגוגל עם פחדים חוששות מהרגע שדיברנו בשניות נעלמו לי כל הפחדים והחששות הרגשתי שאני מדברת עם אדם שיודע את העבודה ומבין אותי ואת מה שאני רוצה בדיוק המשכתי איתו במסע לבר מצווה לפי אינטואיציה אישית הרגשתי שרק הוא יכול לעשות לי ארוע כמו שאני רוצה...ולא טעיתי לרגע!! היה לנו ארוע יותר ממושלם! הכל היה מהמם מרגש ושמח האוכל האוטובוס והכי חשוב בקבלת פנים והטקס בכותל עם כל השמחה שרק היה אפשר לבקש!! תודה רבה לכם על ארוע מושלם לא יכולתי לקבל יותר טוב מזה!! ממליצה בחום ואהבה רבה 🙏