כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
תומר ורד - Freemusic djs

תומר ורד - Freemusic djs

תקליטנים
טלפון:0542288433
99
99 מתוך 100
לפי 1424 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 9 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
לירן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שעות
verify
100 מתוך 100
הגענו לתומר לפגישה ובה הסברנו לו על המוזיקה שנרצה בחתונה. תומר הקשיב ושאל אותנו על דברים שבכלל לא חשבנו עליהם. כל דבר שביקשנו ממנו קרה וקיבלנו ממנו את השירות הכי טוב שיש! ללא ספק לא יכולנו לבחור מישהו יותר טוב. כל החתונה הרחבה הייתה מלאה והוא ידע לעבור בין כל סוגי המוזיקה בצורה חלקה ככה שכל האורחים הרגישו חלק ולא רצו לעזוב את הרחבה.
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
תומר פשוט מדהים!!!! מהרגע שהראשון שהגענו אליו לפגישת הכרות היתה כימיה מטורפת! הוא נתן לנו טעימה מהחומרים שלו והיה קשוב למה שאנחנו אוהבים. אם אתם מחפשים מקצוען שיודע מה הוא עושה ואכפת לו מה הלקוח שלו מחפש, קשוב לסוג הקהל ולמגוון הרחב ביום האירוע אתם צריכים את תומר!! אנחנו חפשנו DJ מנוסה שיהיה שידע להרים את האירוע לכל אורכו, הקהל שלנו היה מגוון מבחינת סגנונות השמע ותומר פשוט הצליח להגיע לכל הקהלים וגם אנשים שכבר היו בדרך החוצה מאירוע פתאום חזרו כי היה שיר שהם אהבו. פשוט כולםםםם רקדו וכולם היו נוכחים. חשוב גם לציין שתומר עשה איתנו כמה פגישות מקדימות ועבר איתנו כמה פעמים על החומרים שיהיו בחתונה, על הכניסה לחופה, קבלת פנים כדי שנצא מרוצים והוא היה זמין וקשוב לכל בקשה ולכל השיגועים שלנו (הוא עזר לנו בהפקת שיר חופה שזה היה מדהים ומלא השקעה מצידו!) בקיצור אלוףף!!!!
הצג עוד

גיא ליטל   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
ראינו את הפרופיל של תומר ורד באתר, השם שלו התנוסס למעלה ביחד עם כל הגדולים וזה ממש מובן מדוע! תומר דיג'יי מקצוען, רואים עליו מהפגישה הראשונה שהניסיון שלו הולך לפניו :) חוץ מזה שהוא היה מקצועי בטירוף, כל כך כיף ונעים איתו בשיחות, הוא יודע ממש להקליל ולהרגיע (מה שאני הייתי צריך בשפע) מומלץ ביותר!
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
תומר הבנאדם הכי מהמם, מקצוען ותותח אמיתי!!! הוא העמיד את כל הקהל על הרגליים וזו כבר חתונה שניה שהוא עושה במשפחה!!! אנחנו אימצנו אותו כדי ג'יי שלנו. הוא תמיד מצליח להשאיר את הרחבה חרוכה (בקטע טוב;) ואין אחד שנשאר לשבת. אצלנו אציין שזה היה סופר מאתגר כי היו לנו גם לא מעט מבוגרים. הוא נשאר גם אחרינו באולם והיה כ"כ קשוב, תמיד זמין,חם, לבבי, הכל עם חיוך ענק ובכ"כ הרבה אהבה!! ווייבים מדהימים!!! מעבר לזה שיודע לקרוא את הקהל ומגיע עם גיבוי לציוד ונותן תחושת ביטחון שאנחנו בידיים הכי טובות שיש וכך הדבר!! מבחינתי אימצנו אותו מהחתונה הראשונה של המשפחה ב-2016. הוא יעשה הכל שתרגחשו טוב ותצאו עם חיוך ושהאירוע יהיה האירוע הכי שמח שיכול להיות!!! בקיצור אין עליו בעולם, מומלץ בחום ענק!!!
הצג עוד

מני   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
תומר בחור מקסים ונחמד, מקצועי ויודע לנגן המון סגנונות שונים מה שמראה את המקצועיות שלו. הגיע בזמן לאירוע, עובד עם אפליקציה שמאפשרת בחירת שירים הכרחיים מראש ועם הצעות טובות למוזיקה לפי קטגוריה ולפי התקדמות האירוע, מאוד נוחה ועושה סדר בדברים ואף עם הצעות לשירים מצידו. נהננו מאוד באירוע וממליצים בחום 🙏❤️🥳
הצג עוד

maya   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
בגדול אין פה סקאלת דירוג מספיק רחבה כדי להסביר כמה תומר הוא פשוט כמה רמות מעל. עשינו איתו פגישת היכרות חודש לפני החתונה, בשיא הלחץ למצוא דיג'יי, ומיד היה קליק. הוא לא נעול על ז'אנרים מוסיקליים או להיטיים ספציפיים - ראש פתוח לכל כיוון שתרצו, ועם מלא ניסיון להרקיד ולעבור חלק בין שירים וסגנונות. חוץ מזה שהוא דיג'יי סופר מנוסה ובאמת אלוף במה שהוא עושה, הוא גם בן אדם כזה נעים עם לב ענק. הוא הרגיע אותנו בתוך הלחץ של ההכנות האחרונות לחתונה ודאג שנהיה בטוב, באמת שזה ממש הרגיש כמו עוד קרוב משפחה סביבנו. האורחים סופר נהנו בריקודים, ואמרו לי שהיה להם קשה ללכת כי כל פעם הוא נכנס עם שיר עוד יותר טוב מהקודם. בקיצור, ממליצים עליו בחום!!!!
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
תומר מהמם! מרגע הפניה אליו כל התהליך היה זורם, נעים ומקצועי.זה התחיל מזה שקיבלנו קישור לאפליקציה לשתף את החברים בבחירות מוסיקליות לפני האירוע. המשיך לזה שבערב עצמו הוא הגיע עם כל הציוד בזמן ואז במהלך הערב עשה לכולנו ממש שמח בלב. ככה קיבלנו כמה שעות של אושר בתקופה כזו מטורללת...תומר הצליח להקים מהכיסא ממש את כולם - שזה ממש לא מובן מאליו בחבר'ה שלנו - ואם לא היו מבקשים מהמקום שנפסיק אני בטוחה שעם האנרגיות שלו הוא היה זורם איתנו גם עד הבוקר...האהבה למקצוע ניכרת בכל מה שהוא עושה. ממש אין מילים להגיד מלבד - תודה תומר!
הצג עוד

גיא ליטל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
ראינו את הפרופיל של תומר ורד באתר, השם שלו התנוסס למעלה ביחד עם כל הגדולים וזה ממש מובן מדוע! תומר דיג'יי מקצוען, רואים עליו מהפגישה הראשונה שהניסיון שלו הולך לפניו :) חוץ מזה שהוא היה מקצועי בטירוף, כל כך כיף ונעים איתו בשיחות, הוא יודע ממש להקליל ולהרגיע (מה שאני הייתי צריך בשפע) מומלץ ביותר!
הצג עוד

אולג וקטיה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
תומר היה מהמם, נחמד וקשוב. נתן לנו הרבה טיפים לחתונה. זרם עם הרעיונות שלנו ועזר עם השיר לחופה. היה זמין כל הזמן לכל שאלה. מאוד נהננו וגם האורחים. רחבת הריקודים הייתה תמיד מלאה. מאוד מרוצים על הבחירה וממליצים בחום.
הצג עוד

זמירה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
אין דברים כאלה נותן מכל הלב פשוט מקסים ואדם מיוחד

להמשך גלישה באתר
up