כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אורן קאן - יוקאן סטודיו צילום ותיעוד סטילס

אורן קאן - יוקאן סטודיו צילום ותיעוד סטילס

צלמי סטילס
טלפון:054-2003602
93
96 מתוך 100
לפי 50 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה אני מודה שקצת התאהבתי באורן. כשהוא מדבר על צילום יש לו ניצוץ בעיניים ופשוט אפשר לראות שהוא עושה את מהלב. אורן הגיע לחתונה שלנו שבוע אחרי שנולד לו ילד, ועדיין התייצב על הבוקר עם הצוות המקסים שלו. הוא ניחן ביכולת המיוחדת והמדהימה הזאת של לראות את היפה בכל דבר, אם זה פרח, בן אדם או אפילו נעליים. לאורן יש אנרגיות מדהימות, והוא פשוט הופך את צילומי הזוגיות (שקצת חששנו מהם) לכייף אמיתי, ורואים את זה. לכל מי שבא לה לעשות שמח בחתונה שלה בלי שיביימו אותה ועם הרבה חיוכים- רק אורן!
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
את אורן פגשנו לראשונה בחתונה של חברים, ואחרי שראינו את התמונות שהם קיבלו - ידענו שזה יהיה הצלם בחתונה שלנו. אורן צלם מקצועי, אדיב ומקורי והתמונות שלו צבעוניות, חדות ועוצמתיות באופן מיוחד. נפגשנו איתו פעם אחת בסטודיו לפני האירוע והבנו שמדובר בבנאדם מדהים. לאורך כל יום החתונה הוא לא הפסיק לתעד כל רגע בצורה מקורית, והוסיף את הטאץ' האישי שלו לכל תמונה. הכנו המון DIY ליום האירוע ואורן דאג לתעד את הכל על מנת לתפוס את האווירה. יום לאחר האירוע קיבלנו טעימה קטנה מהתמונות וכל תמונה יותר יפה מהשנייה (מחכים ממש שיגיעו כל השאר!).
הצג עוד

Lidor   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אישיות ומקצועיות- זאת הכותרת שהיינו נותנים לאורן. העביר לנו את הצילומים בצורה כל כך טבעית ונינוחה למרות ששנינו ממש לא אוהבים את המצלמה והמצלמה לא אוהבת אותנו. הכל באווירה קלילה ומאפשרת. באולם הצטרף לאורן יוני האלוף וביחד הם תיעדו את החתונה שלנו בלי שנרגיש אותם. אחר כך שמענו מהאורחים איזה מאמצים הושקעו בשביל תמונות כאלה ואחרות. ממליצים כל כך בחום..
הצג עוד

inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אל אורן הגענו במקרה אחרי אינספור חיפושים אחר ה-צ-ל-ם ,ראיתי פוסט בפייסבוק של מכירת שמלת כלה בו היו תמונות של הכלה מהחתונה שלה, ישר בדקתי מי הוא הצלם וכך הגענו לאורן, העבודות של אורן ייחודיות, יצירתיות והצילומים נראים ספונטניים ופשוט מיוחדים וזה בדיוק מה שחיפשנו לאורך כל הדרך. נוסף לכך שאורן מקצועי וכשרוני ברמות-על , אורן מקסים ונעים, היה כייף לעבוד איתו במהלך כל היום. היה קשוב וגרם ליום להיות מאוד חוויתי. ממליצים בחום!
הצג עוד

Daria   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו לפני שלושה שבועות, הגענו לאורן דרך חיפוש אקראי באינטרנט. מהפגישה הראשונה איתו הבנו שאין לנו מה להמשיך לחפש צלם אחר... אורן מקצועי מאוד, איכותי, עדכני וקשוב. ביום האירוע האווירה איתו הייתה מאוד נינוחה ונעימה!! הצילומים לפני האירוע נמשכו כשעה בלבד, כי הוא ידע בדיוק איפה ואיך לצלם (מקצועי כבר אמרתי?..). החתונה שלנו הייתה כולה תחת כיפת השמים, לקראת הלילה החל לרדת גשם, אורן לא הפסיק לצלם למרות הסכנה לציוד היקר שלו!!! פשוט צלם אדיר ואיש מקסים !! מומלץ בחום
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אורן קאן הוא גאון בצילום!! מהרגע שהגענו לסטודיו, ידענו שאנחנו רוצים שהוא ילווה אותנו לאורך כל היום המאתגר הזה;) משרה רוגע וטירוף במקביל וזה מה שגרם ליום החתונה להיראות ככה. מקצוען אמיתי, הספק הכי טוב שהיה לנו. מעולם לא אהבנו להצטלם עד שפגשנו אותו;). הוא היה איתנו 12 שעות, יצאו לנו תמונות מושלמותתתת רק בזכותו! אין מה לחשוב פעמיים!!!!
הצג עוד

shira   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אחד יחיד ואלוף!!! כבר מהפגישה הראשונה היה לנו ברור שאורן וצוותו יצלמו אותנו בחתונה שלנו. מקסים, נעים, מקצועי בצורה יוצאת דופן, זורם איתנו ועם המשפחות, באמת מקצוען ממדרגה ראשונה!!! בלי לחשוב פעמיים, אין כמוהו. באמת.

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אורןןןןןןןןןןן וואוווווווווווווווווווווווווווווו איזה צלם!!!!!!!!!! איזה מוכשר!!!!!!!!!!!!! תודה תודה תודה על תמונות מושלמות....על הסבלנות הענקית שיש לך, על זה שהיית שם כל היום ואפילו לא הרגשנו שאתה שם.. הכל מדויק כל כך! הכל בזמן! היה תענוג אמיתי לעבוד איתך !!!!! אוהבים אותך לירון וניב
הצג עוד

Itai Steiner   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אח אורן אורן, איזה צלם, איזה בן-אדם. הגענו אליו אחרי שראינו צילומים שלו באתרי האינטרנט השונים ומיד התחברנו לסגנון. מיד אחרי הפגישה הראשונה שנערכה כשעתיים, פשוט לא שמנו לב לזמן כי נהנו כ"כ לדבר איתו, ידענו שהוא הצלם שלנו. לפני החתונה הוא ענה על הכל בסבלנות, לא לחץ והרגיע אותנו מאוד. בצילומים לפני החתונה הוא עשה הכל בשביל שיצאו לנו תמונות טובות וטבעיות, דפק פזצטאות על קוצים בשביל לצלם תמונות טובות ופשוט עשה הכל בצורה מושלמת. בחתונה פשוט הסתובב סביבנו וצילם אותנו במיליון ואחד פוזות ומצבים מבלי שנרגיש אפילו. יום וחצי אחרי כבר קיבלנו טעימה מהתמונות, ורק מילה אחת יצאה לנו מהפה: "ואוו!". אורן, תודה רבה רבה רבה לך שתיעדת את היום המאושר בחיינו דרך עינך ועדשת מצלמתך. אנחנו עוד נתראה! ליאור ואיתי שטיינר, 14.05.15
הצג עוד

naama0903   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב 04/02/2015 באולם הארקה ואורן היה אחד המומלצים מרשימת הצלמים של הארקה. אורן היה הצלם הראשון והאחרון שנפגשנו איתו והייתה לכך סיבה, אני ובן זוגי ממש לא יודעים או אוהבים להצטלם ונתקלנו ברשת ביותר מדיי צלמים שמצלמים את הזוג לכאילו צילומי ביוטי או דוגמנות, דבר שמאוד סלדנו ממנו. רצינו תמונות טבעיות,וזורמות ושלא יראה כאילו ביימו אותנו לכל תמונה בפוזה אחרת. אורן היה פשוט אלוף, מהפגישה הראשונה שזרמה, עד צילומי החוץ שכמעט ולא בויימנו והרגשנו ממש נינוחים, ולבסוף צילומי החתונה שפשוט לא הרגשתי אפילו לרגע שמצלמים אותי אך כמובן שצילמו אותי ואת החתן נון סטופ לאורך כל הערב. בקיצור, יחס אנושי מדהים, מקצוענות ללא פשרות ותוצאה מדהימה של התמונות! ללא ספק מומלץ בחום
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up