כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סטודיו דבש

סטודיו דבש

צילום וידאו וסטילס
טלפון:03-6475751
94
98 מתוך 100
לפי 10 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
רונני התותח אין עלייך,אנחנו מבסוטים על העבודה שלך בהכל! הכיף איתך, המקצועניות שלך, החברותיות איתך. קיבלת מחמאות מקצה לקצה לא רק על הצילומים גם בגלל שאתה פשוט מקסים! אחד הדברים היותר חשובים לנו בעבודה זה כימיה טובה ואכן היה לנו איתך את זה בכמויות! תודה תודה תודה!
הצג עוד

shifrut   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין אנשים כאלה. הבחור הוא תענוג מתחילת ההכנות דרך האירוע ועד עזיבת אחרון האורחים. פשוט היה לנו כיף איתו ונהננו מכל רגע. בפגישה הראשונה הוא כל הזמן צחק איתנו וכיוון אותנו לדעתו, עצות שהוכיחו עצמן יעילות מאד באירוע עצמו, אשר לרגע חשבנו איך היינו יכולים לעבור את האירוע בלי עצותיו לפני.
הצג עוד

fushi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מה אפשר עוד לומר על האיש והאגדה... רונן לא בא רק לצלם, הוא בא לעשות את האירוע! בן רגע הוא פשוט יהפוך לחלק מהמשפחה/החבר הכי טוב שכל מטרתו לשמח את החתן והכלה. קולט כל אחד ברגעים הכי מופרעים שלו והתמונות בלתי נשכחות! אי אפשר להפסיק להסתכל ולחייך, גם אחרי עשרות פעמים רצופות.
הצג עוד

kerenreem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רונן הוא האחד והיחיד!!!הכי מקסים, הכי כיפי, הכי טוב!! תמונות מדהימות, אלבום קטלני, וידאו שאפשר לראות כל הזמן...תמיד ידעתי שרונן יהיה הצלם בחתונה שלי וכך היה - אלפי תודות, עשית את הערב הרבה יותר טוב!ממליצים בחום!קרן וכפיר 3.8.09 הגבעה בברנר
הצג עוד

meitalac   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מדהים!!!!מה ניתן לומר על דבש שכבר לא נאמר?!לדבש יש כישרון לצוץ ולצלם אותך "ברגעים הקטנים", הוא נמצא כל הזמן אבל לא מרגישים בקיומו של "צלם",אתה מתנהג בטבעיות בחברתו (כי הוא משתלב כמו חלק מהמשפחה) וכך גם יוצאות התמונות!אני חושבת שהוא ההגדרה המושלמת של איש מקצוע אמיתי שעונה על כל הדרישות:מקצועי, אמין, בן אדם לבבי, מצחיק ברמות היסטריות עם צחוק ממכר שלא מפסיק לאורך כל האירוע.תמונות מושלמות, משרה אווירה קלילה ומהנה שממש אבל ממש הורידה לי את הלחץ באופן משמעותי באותו יום.כל כמה דקות עזר לי למשוך את שמלת הסטרפלס למעלה מבלי שבקשתי ודאג להכל.הוא מאד אוהב את מה שהוא עושה, מקצוען ברמה בינלאומית (עבד בחו"ל) ונותן לך להרגיש כאילו זה האירוע שלו ממש!אין מה לומר, הוא אחת הבחירות המושלמות שעשיתי באותו הערב, נהנתי בכל קנה מידה אפשרי מהשירות שלו.
הצג עוד

[email protected]   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מדהים!! היה כל כך נעים לעבוד איתם בחתונה ואחרי (שזה לא פחות חשוב). אני פרפקציוניסטית ומאד הצקתי בדרישות שלי באלבום, ורונן קיבל את הכל בחיוך. עזרא הצלם מוכשר ביותר, רק חצי שנה אחרי החתונה סוף סוף מיינו תמונות לאלבום, מרב שהיה קשה.. התמונות אותנטיות ולא מאולצות והוא תפס רגעים מדהימים. ביום החתונה היה מאד כיף איתו, הרגשתי שאני לא אומדת מול צלם שאומר לי איך לעמוד ומה לעשות, הכל היה בטבעיות, השתוללנו בחוף הים ועשינו חיים מבלי בכלל לדעת שהוא שם- יצאו תמונות נדירות ביותר!!
הצג עוד

noalivne   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הכי טוב שיש, אי אפשר למצוא כאלה, זה מתחיל באישיות וממשיך לאלבום.דבש הוא באמת הגדול מכולם היה לי ברור שרונן יהיה הצלם שלי אי אפשר לעמוד בפניו, ואיזה תמונות ואיזה אלבום, כל פעם כשאני פותחת אותו אני מרגישה שהרגע התחתנתי, מספר אחת!!!!כל מי שמתחתן ומחפש צלם שיהפוך את היום שלו לעוד יותר כיפי ממה שהוא חשב, כל כלה שרוצה לצאת בתמונות באמת הכי יפה שיש, כל זוג שרוצה שיקלטו אותו ברגעים הכי אמיתיים-רק דבש.ממליצים בחום. נועה @אושרי 14.10.09 לוקא.
הצג עוד

frguy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רונן היה הצלם הראשון שראינו ואיתו בסופו של דבר גם סגרנו. מדובר באדם מקסים, מאוד נחמד ומצחיק שחבל על הזמן... ובנוסף צלם מקצועי מאוד עם הרבה שנות ניסיון ואהבה למקצוע. ביום החתונה רונן עזר לנו מאוד, היינו לחוצים בזמן אך למרות זאת רונן ידע להרגיע ולתמוך, לתת את הטיפים הנכונים וכמובן להצחיק. האורחים בחתונה התאהבו בו, לא הפסקנו לקבל מחמאות על הצלם במהלך החתונה ולאחריה. התמונות יצאו מהממות, מאוד אמיתיות ושמחות. הרגשנו שהוא ידע לתפוס את הרגעים המיוחדים.. את הצלם וידאו בכלל לא הרגשנו במהלך החתונה למרות שהיה סביבנו כל הזמן, והסרט שקיבלנו היה בדיוק כמו שרצינו כולל בקשות מיוחדות שלנו בעריכת הסרט. כמו כן, האלבום המעוצב גדול ומרשים, העיצוב נקי ויפה והותאם לאופי שלנו ולבקשות שלנו. בקיצור... מומלץ בחום, אם אתם מחפשים אדם טוב ואמין צלם מקצועי ומצחיקן אמיתי אל תהססו!
הצג עוד

הילה ואיתי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שבו דיברנו עם רונן, ידענו שהוא יהיה הצלם שלנו!אחד הדברים שאנשים לא לוקחים בחשבון שהם סוגרים עם צלם זו העובדה שביום החתונה, אתהלא רוצה רק מישהו שידע לצלם, אלא גם אישיות נעימה, שיכולה להכניס מצב רוח ומשלבת המון הומור (רונן ידאג לכך שתצחקו המון למרות הלחץ)רונן ידאג שלא רק אתם תאהבו אותו אלא גם האורחים שלכם יתאהבו בו!מעבר לכל החוייה גם לאחר האירוע כל דבר שהובטח ע"י רונן התקיים ובזמן!מעבר לכל המחמאות מדובר במקצוען שידאג לתעד את היום המיוחד שלכם בצורה הטובה ביותר.
הצג עוד

מורן6608   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את רונן הכרתי כשעבדתי פעם באירועים ויצא לי לראות לא פעם איך האיש הזה עובד...מעבר לכל מה שיש בו הוא באמת אוהב את העבודה שלו- רואים ומרגישים את זה. ולכן הצלם הראשון והאחרון שראינו היה רונן (יותר נכון לא באנו לראות- באנו לסגור..) אם יש לכם את רונן - יש לכם הכל!! זה לא רק צלם מוכשר בטרוף, זה סטנדפיסט בחסד , הוא יוציא מכל דודה קפואה צחוק מתגלגל, יפיל את כולם מהרגליים, יצחיק את הילדים הקטנים תוך כדי הנצחת רגעים מדהימים. ואפילו עוזר אישי שסחב לי את הדברים, סידר לי את ההינומה על החופה כשזו החליטה לעוף עם הרוח (בנות- הינומה ארוכה בחתונת צהריים על הים- זה לא רעיון טוב....)רונן באמת מדהים! פחות משבוע מאז החתונה וכבר כל החומר אצלנו, היה לנו צלם וידיאו אחד אבל לפי הסרט זה נראה שהוא הצליח לשכפל את עצמו ופשוט להיות בכל מקום ולא לפספס אף קטע ואף אורח. שני צלמי סטילס (ביניהם רונן) שהיו פשוט מדהימים... מצליחים להיבלע בקהל, ובלי שירגישו בהם נמצאים בכל מקום ומכל זווית יוצאיו את התמונות המדהימות ביותר. עדיין לא הגענו לשלב האלבומים והסרט הערוך , אבל אני בטוחה שכשמדובר במקצועיות כזו - זה יהיה מעל ומעבר!והכי חשוב- פשוט אנשים טובים, אמינים ומקסימים. אין מה לחשוב פעמיים!!! המלצה באמת מכל הלב!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up