כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

איתי שלייר

איתי שלייר

תקליטנים
טלפון:052-2444038
94
99 מתוך 100
לפי 50 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ורד   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
את איתי ראינו במקרה, כאשר היה דיג'יי באולם שבו סגרנו, חודש לפני החתונה שלנו. מייד היה חיבור בנינו, וקבענו להיפגש איתו בהקדם. בפגישה הוא הגיע עד אלינו לבית, הכימיה הייתה טובה והוא מיד הבין את הטעם שלנו, הרגשנו שיש על מי לסמוך. למרות שהחתונה הייתה בשישי בצהריים, הוא הצליח להקים את כולם לרקוד איתנו ולשמח אותנו עד סוף האירוע!! איתי- תודה רבה- אתה אלוף!! מומלץ בחום (:
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
את איתי ראיתי בחתונה של חברה לפני כשנה.. היחיד שגרם לי לרקוד כל הערב... מייד ידעתי שהוא יהיה הדיגיי בחתונה שלי (עוד לפני שהכרתי את בעלי!!). ההצעה הגיעה.. ואיתה ההכנות, לא היה לי ספק לרגע- ומייד קבעתי פגישה עם איתי . איתי - בחור מקסים, אין לי מילים!! מבין עניין, סובלני, שקט, עדין מקסים מקסים מקסים!!! הסתובב ברוגע בקבלת פנים, כבר שם ידעתי שלא טעיתי... המוזיקה היתה בדיוק כמו שדימיינתי, ואפילו אני רקדתי בחתונה שלי !!! (מי שמכיר אותי יודע זה חריג מאד). חתונה יום ראשון, קהל מגוון, ואיתי עשה את המלאכה! הרחבה לא היתה ריקה לרגע... עד סוף הערב, שביקשתי ממנו לשים שיר אחרון:) תודה תודה תודה..... ממליצה בחום ובאהבה... ואני יודעת שלא תתחרטו!!! המחיר היה סופר הוגן... מגיע לו כל שקל ויותר!
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אנחנו התחתנו ב12.10.15 ב"ג'ויה מיה" ודי'גיי איתי שלייר הוא ללא ספק אחת הבחירות הכי טובות שהיו לנו בחתונה. כבר מהפגישה הראשונה הבנו שאין מה להתלבט..קודם כל הוא בן אדם מקסים והייתה אווירה מאוד נוחה וכיפיית בפגישה איתו ומעבר לזה הוא מקצועי מאוד! מה שהכי אהבנו שהוא יודע לעשות שילוב בין הידע המקצועי שלו לבין הבקשות שלנו..הוא גם ידע להמליץ לנו על השירים הכי טובים וגם הצליח לקלוע לטעם שלנו ושל כל האורחים. קיבלנו המון מחמאות עליו, הוא הקפיץ את כולם והרים את הרחבה..בזכותו החתונה שלנו הייתה מרגשת, משמחת ופשוט כיפיית! ממליצים עליו בחום!!! עופר והדר
הצג עוד

Amir   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
שלום לכולם, אנחנו התחתנו ב 02.09.2015 . איתי שלייר הוא ללא ספק Dj מדהים. מהפגישה הראשונה איתו ראינו כי מדובר במקצוען אמיתי. הוא נענה לבקשות שהיו לנו בחיוך רחב ובמקצועיות רבה. במהלך החתונה היו שירים שהתאימו לכלל האורחים והוא פשוט גרם לכך שהרחבה הייתה מלאה מתחילת החתונה ועד לסופה. לאחר החתונה אורחים רבים אמרו לנו כי הם מאוד נהנו מהמוזיקה שהייתה בחתונה. לסיכום, אנחנו ממליצים מאוד על איתי שלייר ובטוחים שמי שיעבוד איתו לא יתאכזב :-)
הצג עוד

סיון   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אין מה להתלבט! איתי היה מדהים! הגענו אחרי שראינו אותו בחתונה של חברה. מהפגישה הראשונה הבנו שמדובר בבעל מקצוע מקצועי ,נעים, לא "עף" על עצמו ויודע את העבודה.באירוע איתי הרים את הקהל ברמה שהרחבה הייתה כל הזמן מלאה מילדים,צעירים ועד המבוגרים. התחתנו ביום ראשון וכמעט עד 2 בלילה אנשים רקדו.(שזה לא מובן מאליו לתחילת שבוע).כבר עבר כשבוע אחרי החתונה ואנשים לא מפסיקים להחמיא על המוסיקה ועל השמח שהיה.כמובן בזכות איתי שידע לזהות את הקהל ולשים מוזיקה מעולה.ממליצים בחום! סיון ויאיר
הצג עוד

shirataitel   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
איתי שלייר היה הדיג'יי בחתונתנו לפני כחודש ואנחנו שמחים להמליץ עליו בחום ובהמון אהבה לכל זוג שמתחתן. הכרנו אותו כשתקלט בחתונה של אחותי והצליח להרקיד 500 אנשים בקלות. בפגישות לפני החתונה הבנו שהבחירה שלנו בשלייר היא הכי נכונה וקלה. ניכר כי הוא "ותיק" בעסקי החתונות, הוא יודע להתאים את עצמו לכל זוג ולכל קהל אורחים ועדיין עושה את עבודתו עם המון אהבה. באופן אישי יותר, פשוט היה כיף לשבת ולדבר איתו והפגישות איתו היו הכי נעימות בכל מפגשי הספקים לקראת החתונה. ביום החתונה הוא הגיע מוקדם (לפנינו) למקום האירוע וכל הערב עבר באופן חלק וללא תקלות. הוא הצליח לקלוע לטעמם המוזיקלי של כל האורחים והאורחים פשוט לא הפסיקו לרקוד עד שלוש בלילה. המוזיקה הייתה מגוונת וכיפית וקיבלנו המון מחמאות עליה לכל אורך החתונה וגם בימים שאחרי. לסיכום, אנחנו שמחים כל כך שיצא לנו להכיר את איתי ושהוא זה שהיה הדיג'יי בחתונתנו :)
הצג עוד

Y.D.   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
שלייר האלוף!!! היה פשוט אירוע מדהים, הרבה ממנו בזכותך! הרגישות שלך אלינו, למשפחה ולחברים היה במינון המדוייק ביותר. כולם הרגישו שחשבנו עליהם והתאמנו בשבילם את המוזיקה. לרדת מהרחבה ולראות את כל האורחים (כולל סבתא בת ה84!! של גיא) רוקדים ביחד, היה המתנה הכי גדולה שיכלת לתת לנו. קבלת ים מחמאות מאנשים שונים בגילאים שונים. המון תודה
הצג עוד

מירב ושי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
איתי הוא תותח והוא DJ יוצא דופן.. אין לנו מילים להסביר, זו הייתה הבחירה הכי טובה שעשינו, וגם הכי מהירה - הראשון שראינו... על איתי שמנו עין בחתונה של המשפחה שנה וחצי לפני, הרבה לפני שבכלל חשבנו על חתונה וכבר אז ידענו שהוא יהיה גם אצלינו. התחתנו בתאריך 14.7 בטופ דוראן, בחתונה לא פשוטה להרקדה של 220 אנשים במקום יחסית גדול... כיוונו את איתי מעט למה שאנחנו והאורחים שלנו אוהבים ואיתי פשוט העיף את כולם והיה תותח מהרגע הראשון ועד האחרון, המסיבה נגמרה בשעה 1 בלילה ביום שלישי! החל מהקבלת פנים כשהגיע מוקדם, שם מוסיקה נעימה ולא פיצץ כמו רוב האירועים שהיינו בהם לפני שסגרנו במקום (דבר שממש מפריע לאווירה בכניסה לטעמינו).. המוסיקה הייתה מעולה, הווליום היה בול ואיתי לא פחות חשוב הגיע כבר ב6 בערב וחיכה לנו שם! בזמן האירוע... מוסיקה פיצוץ - קיבלנו אינספור מחמאות מהאורחים על הDJ - במהלך הריקודים וגם אחרי... אפילו כמה ימים אחרי האירוע - זוג חברים אמרו לנו שבחתונה שלהם (כחודש לפני!) - הם רקדו בה פחות מאשר אצלינו ורק בדיעבד אחרי שהיו אצלינו הבינו שהם התבאסו על הDJ שלהם. איתי ידע בדיוק מה לשים ומתי...עלה וירד כשצריך, שם מזרחית בדיוק במינון הנכון... ואפילו היה לנו ריקוד שהכנו שהוא חתך קצת לפני שתיכננו וסגרנו מראש .. פשוט כי הוא היה שם והרגיש שהגיע הזמן לחתוך. לא פחות חשוב - מחיר הוגן מאוד ובן אדם קשוב ומקצוען. תודה על הכל מכל הלב. שי ומירב.
הצג עוד

Batel   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
זה הוא ללא ספק dj הטוב ביותר בישראל. נדהמתי מביצועיו, הגישה שלו, והידע שלו. היו לנו כ -200 אורחים בחתונה שלנו וכולם רקדו עד שהם פשוט לא יכלו לזוז יותר! הוא מצטיין בכל כך הרבה רמות, והוא מומלץ מאוד. תודה לך איתי על פיצוץ של מסיבה! אתה גאון! Batel וגבי מלוס אנג'לס! this is by far the best DJ in Israel. I was amazed with his performance, his approach, and his knowledge. we had about 200 guests at our wedding and they all danced until they simply couldn't move anymore! He is outstanding on so many levels and he is highly recommended. Thank you Itay for blowing our minds! you are the best! Batel and Gabi from LA!
הצג עוד

Michal&Nissim   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
איתי הוא תותח אמיתי. רמת ההקשבה, המסירות, האיכפתיות, והמקצועיות שלו הם מהגבוהים ביותר. באירוע עצמו הוא דאג לכל מה שביקשנו, והניהול המוסיקלי היה למופת. האורחים רקדו עד אמצע הלילה ולא הספקנו לקבל מחמאות עליו. ממליצים בחום רב!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up