כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קינג ג'ורג' ראשון לציון

קינג ג'ורג' ראשון לציון

מסעדות בשרים
טלפון:03-9613388
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Mila   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
40 מתוך 100
יצא לנו לשבת במסעדה זו בעבר, ההתרשמות היתה חיובית מאוד ולכן החלטנו גם הפעם לחגוג שם יום הולדת לילדה. הפעם ההתרשמות מהמסעדה שלילית ביותר. זמן המתנה למנות היה ארוך, המנות הבשריות היו לא מוכנות ( סטייק אחד הסריח מדג, סטייקים אחרים היו נאים לגמרי, שניצלונים במנת ילדים גם כן לא היו מוכנים). הערנו על המנות, הציעו לנו להחזיר אותם לתנור, אך כאשר הביאו שוב, הבשר עדיין היה לא מוכן בכלל. כשהביאו חשבון חייבו על מנה מיותרת. כאשר הערנו למנהל משמרת בשם תום- הוא ענה בזלזול, העליב את הילדה , לא התייחס ברצינות לתלונות, למרות שראה את המנות שהוחזרו. התפריט- היו דברים רבים שהיו חסרים, לא היה פירה למנות דגים, לא היה קפה כלל, בירה רק 1/3 , רק הקינוחים היו סבירים.
הצג עוד

orren1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
שמחתי שנפתח ליד ביתי ברמת אביב סניף שלכם, אך הייתי די מאוכזב מהאוכל, כאילו חומם במיקרו, יש לו טעם תעשייתי   אכלתי בעוד מסעדות שלכם, אבל ברמת אביב והאוכל התיבול של האוכל, ברמה מאד ירודה הסניף אמנם יפה, אחלה אווירה ושירות טוב,   אבל האוכל מאכזב.   אוכל עושים באהבה, או לא עושים בכלל, חבל...
הצג עוד

ששת שצ   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
  קינג ג'ורג' ראשון לציון   למזלנו נרשמנו ומיד התפנה לנו מקום אחר כך השתרך תור ארוך   הנישוש בהמתנה חמוצי הבית גזר וכרוב חריף פיקנטי, וגרגרי חומוס.   הזמנתי גזוז 10 ₪ מילוי חופשי שדי קשה לנצל אותו כיוון שהשירות  האיטי לא מאפשר למקסם את הדיל. רעייתי הזמינה סודה גם 10 ₪ ללא מילוי.... בגזוז יש סודה לא?   מנות ראשונות יש מבחר ברמות מחיר שונות, בחרנו ב מנות מתפריט 20 ₪ . פטריות פורטבלו וגבינת עיזים, מוגש ברוטב , מנה טעימה   3 ג'מבו שרימפס בציפוי פנקו. מוגשים עם סלט חצילים ( ספק תעשייתי)  הג'מבו מרשימים.   לחם הבית שהוגש קרח בפנים והוחזר יצר בלאגן והוריד נקודות למקום.   ראשית בזמן ההמתנה ללחם הבית המנות מתקררות ומדובר בהמתנה ארוכה. שנית מיד הגיעו המנות העיקריות שהוחזרו   העיקריות : רביולי בטטה בשמנת מנה ענקית שלא הצלחתי לחסל וחלק נארז לטייק. 35 ₪ אחלה מנה אחלה מחיר.   פרגית עם מג'דרה קצת יבשה ( במקום צ'יפס ) וסלט ירקות 45 ₪ גם מנה נדיבה שחלקה נארז.   מאחר והתפוצצנו לא חלמנו על קינוח.    152 ₪ לפני טיפ   מומלץ תוך הסתייגות מהפשלה!
הצג עוד

מלח מים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
אזור התעשייה החדש של ראשון לציון מזכיר את מרכז העיר התוסס של ביירות. בפעם הבאה שחיזבאללה ירצו לקיים תהלוכה והילולה, יהיה נכון להזמין אותם לשם עם חלילים. קינג ג'ורג' זו מסעדה שאני אוהב. את שני הסניפים התל אביביים אני כבר מכיר ומעריך, והייתי סקרן לפגוש בזה שמוקם בראשון לציון. לא רחוק מהריבר. אז המאפיין המוזר הראשון היה שהמסעדה מחולקת לשניים. יש את זו שבחזית, ויש את הצד האפל. זה אומר שאתה נכנס למסעדה הראשית, מקבלת אותך מארחת נחמדה שאומרת לך.. "לקחת פה ימינה, עברת את הפינה.. המשכת ישר ישר לתוך הפסאז' עד הכיכר.. ואז פנית בפניה הראשונה והגעת". קונספט מעניין. אנחנו זכינו להתמקם בצד האפל, לצד עץ האלון הגדול שבסבכיו עטלפים. המסעדה הנה חלל מלבני, בו בר צדי ארוך וכוללת מני מאפיינים עיצוביים מהסלון של קינג ג'ורג'. בסניפים התל אביביים זה מתחבר, כאן זה הרגיש מעט טרחני. החלל יחסית חשוך ומקרין משהו ריקני. בקיצור, בסניף המקורי ובארבעה הלוק והתחושה הרבה יותר מושכים ומשכנעים. לפחות לטעמי. התפריט המשובח זהה לכל שלושת הסניפים ועתה נותר לבדוק אם גם האוכל מיישר קו. כן. האוכל מיישר קו. לפחות בהתייחס למנות שבחרנו. בחרתי ללכת על בטוח עם מנת הכבד, פטריות ופירה המעולה, בשולחן בחרו בהימור אנטריקוט (55 ש"ח.. לך תדע פרה מאיזה מוצא עדתי תקבל) שבסה"כ היה לא רע. נתח סביר, אבל מיושן ועשוי סבבה. השירות ניתן לנו ע"י מלצרית מגניבה, אבל יהירה. לפרקים היא התסיסה לחיוב ובשאר הזמן גרמה לנו להרהר בדבר חפצים כהים ושימושים אלימים שניתן לממש איתם. בסה"כ החוויה הייתה סבירה, אם כי יצאנו משם בליווי תחושת אי נוחות מסויימת. קשה לי מעט לשים את האצבע, אבל ככה הרגשנו. לא הייתי מדיר את רגלי משם, אבל יהיה לי גם קשה להמליץ. משהו שם לא זרם 100 אחוז.
הצג עוד

agb   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
לאמא יש יום הולדת, אז החלטנו לעשות קצת שופינג ולקנח בארוחת צהריים טובה וזולה בקינג ג'ורג' (בת"א). כשהגענו ראינו את התור המטורף וברחנו לבית קפה הקרוב שראינו. ואז הגיע ערב, חשבנו איפה נאכל שוב (יום הולדת לאמא - חוגגים כל היום), ובגלל שההורים גרים בחולון הזמנו מקום בקינג ג'ורג' (ראשל"צ), שם עוד לא הייתי ומה שבטוח לא אהיה שוב!!! זה התחיל בזה שאם הזמנת מקום מראש אתה יושב בנפרד מהמסעדה הראשית, כלומר הולכים בפסג' שבסופו נכנסים למסעדת מיני מנותקת לגמרי מהמסעדה, קצת מוזר, אבל אפשר לחיות עם זה... בן זוגה של אימי הזמין צלעות טלה וממש לא נהנה. נכון,  מן הראוי היה שאחרי הביס הראשון הוא יגיד את זה למלצרית, אבל כנראה היה מאוד רעב ואחרי הצלע הראשונה חשב אולי הצלע השנייה תשתפר וכך לאחר חיפוש של בשר על הצלע (הרוב היה שומן), העיז ואמר למלצרית (ורק אחרי ששאלה איך היה) שהוא ממש לא נהנה מהאוכל. המלצרית שגם עד רגע זה לא הייתי מגדירה כמלצרית הטובה והשירותית ביותר שנתקלתי בה, התהפכה ונפנפה את בן זוגה של אימי ואמרה שאין מה לעשות עכשיו ושהיה צריך להגיד את זה בהתחלה. באותה הזדמנות הזמנתי קרם בורלה עם זיקוק לכבוד יום הולדתה של אימי ומאז נעלמו עקבותיה של המלצרית, הקינוח הגיע לאחר רבע שעה ואחרי ששאלנו מה קורה, ואת המשך השירות קיבלנו ממלצרית אחרת, אף אחד לא בא להתעניין מה היה עם המנה שממנה התאכזבנו, פשוט גועל נפש, עושים שם רע לשני הסניפים האחרים בת"א.
הצג עוד

תמר@   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
ביום שבת, קייצי במיוחד,הגענו עם חברים למקום שבאופן קבוע יש תור בחוץ .. למה??? זמן ההמתנה מחוץ למסעדה עבר את הגבול העליון שלי וגם את הסבלנות שלי והגיע לשעה עגולה! כפיצוי הוציאו לממתינים כדורי פירה עם רוטב צ'ילי (בצד!) שניצלונים חתוכים מוגשים עם חיוך לבבי ע"י מלצרית רעננה וסובלנית כלפי הסועדים הרעבים (והעצבנים כמובן) וילדיהם החמודים הטעונים בכוחות על לשגע את הסובבים. בחוץ מוצב לו מתקן למים עם גישה חופשית. עכשיו מגיעה השאלה העיקרית: לשולחן של4 זוגות 2 ילדים לכל זוג (בממוצע) כמה מלצריות נדרש?? התשובה של קינג ג'ורג':1!! קבלתם את תמונה ??? לקח לה עוד חצי שעה לרשום את ההזמנה של כל אחד.. ע"ח הבית הוגש גרגירי חומוס וחמוצים. מנת הפתיחה שהזמנתי היתה שיפודי חלומי- 2 שיפודים של כדורי חלומי מטוגנים עם רוטב פאסטו- טעים מאוד. שיפוד פרגיות נחמד וזה הכל. למנה עיקרית הזמנתי פסטה עם רוטב שמנת וקוביות בטטה - וזה היה השיא של השפל .. לדעתי המנה מחוממת במיקרו ויש לה טעם של גומי לא לעיס! אותה הרגשה קיימת לגבי מנת הקלמרי המטוגן. אגב, מבחינת גודל המנה: אם תמצאו אותה לעיסה אזי אין סיכוי שתצאו רעבים. אם תרצו לגשת לנוחיות אל תתאמצו לעלות במדרגות (אין גישה לנכים!!) אחסוך לכם את עוגמת הנפש ואומר לכם מראש--- איכס!! מלוכלך ברמות שאי אפשר להבין מתי המנקה (אם יש להם..) ביקרה שם! אחרי שהות במסעדה הצפופה במיוחד עם רעש והמולה כך שאין סיכוי לשמוע את מי שיושב מולך.. אמרתי לעצמי שרק קינוח יציל את המצב.. וכך היה - הזמנתי לי את הקרם בורלה .. מנה קטנטנה..וטעימה. המחירים זולים במיוחד אבל כפי שהבנתם זה בא על חשבון משהו אחר.  
הצג עוד

מירי קטי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לפני מספר שבועות אכלנו אני מירי וחברתי קטי ארוחת צהרים של יום שישי, את היחס החם והלבבי הרגשנו כבר בדלת הכניסה למרות שהצתרכנו להמתין מספר דקות קיבלו אותנו עם חיוך ענק ושתייה בכניסה. המקום יפה, נעים, המוסיקה שהתנגנה אפילו בווליום גבוה לא הפריע, כנראה בגלל ציוד מושקע ותשומת לב לפרטים הקטנים. כל הצוות במסעדה היה בנטיית ליבו, מכוון אליך וקשוב לכל הצרכים שלך.אני הזמנתי סטייק אנטריקוט שהגיע עם צ'יפס וסלט והיה מדהים וחברתי הזמינה המבורגר שגם כן הגיע עם צ'יפס וסלט. המנות היו גדולות, טריות, טעימות ביותר.המקום נקי ואסטתי וכמובן שכשקיבלנו חשבון הופתענו מן המחיר הסביר ביותר שמאפשר לכל אחד לפרגן לעצמו לאכול במסעדה. תודה מיוחדת לאמיר (הבעלים) שהיה לו חשוב כל כך שנהנה. יישר כח כן ירבו.
הצג עוד

arikfr   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
מקום נחמד מאוד. בהתחלה התבאסתי מזה שצריך להמתין עד שנכנסים, אבל הם מודעים לזה ודואגים לפנק את הממתינים. ברבע שעה שהמתנתי הם הוציאו לאנשים יין, נאצ'וס וסוג של כדורי תפוח אדמה מטוגנים.יש מגוון יחסית רחב של מנות מבחינת הסוגים ומבחינת המחירים. יש הרבה מאוד מנות פתיחה ב-10 ש"ח ומנות פתיחה נוספות ב-20 ש"ח. מנות עיקריות מתחילות מ-30 ש"ח (25 ש"ח עד 19:00) ומגיעות עד 55 ש"ח.הזמנו מנה אחת של קבב טלה - מגיע עם פירה וסלט - מצוין !והזמנו מנה של קלמרי מטוגן - מנה הרבה פחות מוצלחת. מקבלים צלחת מאוד גדולה של רק קלמרי מטוגן, ומרוב שמן אחרי זמן קצר אתה מתחיל לחפש את מס' הטלפון של הקרדיולוג שלך. היה עדיף שהיו מקטנים את כמות הקלמרי ומוסיפים עוד משהו בנוסף.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up