כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שי שחר
94
99 מתוך 100
לפי 66 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dave   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
30 מתוך 100
חוויה שלילית בסך הכל. התקשורת הייתה לא טובה, מהבטחות מצד שי שלא קוימו כמו להעמיד מצלמת וידאו בזמן הטקס ללא עלות, ו עד להתנהלות לאחר החתונה והתקשורת סביב עיצוב האלבום.
הצג עוד

נעמי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
שי פשוט נולד לצלם! זה ממש הייעוד שלו היה מקסים, מקצועי והכי כיפי וזורם שאפשר! מחיר הוגן מאד... תודה רבה על יום מושלם!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שי צלם מדהים, אנחנו הכי שמחים בעולם שבחרנו בו ליום הגדול שלנו. הוא הצליח להוציא תמונות מיוחדות, והשאיר לנו את המזכרת הכי טובה בעולם. תסתכלו קצת על עבודות שלו, ותבינו על מה אני מדברת..:) חוץ מזה, הוא בן אדם מדהים שפשוט כיף להעביר איתו את היום הלחוץ הזה.. ממליצים!!
הצג עוד

Dekel   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מקצוען נחמד ענייני כייף היה להיות איתו והצוות שלא תודה רבה

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
שי פשוט מקסים וצלם מוכשר שאין כמוהו! הוא ומיכאל, צלם הוידאו שלו, הביאו הרבה כיף ואנרגיות טובות להתארגנות שלנו ועשו את היום שלנו להרבה יותר טוב, ואין מילים לתאר כמה שזה חשוב ומשפיע על רמת הכיף של היום הזה. הצילומים היו הכי כיפיים וקלילים, הכל זרם בטוב, גם מבחינת הזמנים. אמרנו לשי מראש מה הסגנון שבא לנו (יותר פעיל ודינמי ופחות קיטש) והוא ידע ממש להתאים את עצמו ולמצוא בדיוק את התמונות הנכונות ואת הדברים הנכונים לעשות - מה שממש הוסיף לכיף ולוייבים הטובים. ובסופו של דבר - התמונות שקיבלנו היו מהממות, וקיבלנו עליהן מלא מלא מחמאות. כולם יצאו פוטוגניים והתוצאה מקצועית בטירוף ויצירתית בקטע הכי טוב שיש. לדעתנו אין שום התלבטות - גם מבחינת התוצאה הסופית וגם מבחינת החוויה ביום האירוע - שי הוא הבחירה המושלמת! עידן ונועה - 6.7.17
הצג עוד

chen   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אין ספק שצלם לחתונה זו אחת המשימות היותר קריטיות, וכשיש כזה שפע של אפשרויות- ממש קשה לבחור. כדי לחסוך התלבטויות, מציעה בחום רב ביותר לפנות לשי שחר והצוות שלו. כבר מהפגישה הראשונה שי היה נעים, מקצועי, חייכן, חברותי ואפשר לראות בעיניים שלו שהוא בנאדם טוב שאוהב את העבודה שלו. הוא היה זמין לשאלות עד החתונה וביום עצמו הוא הגיע בזמן, יחד עם מיכאל (צלם וידאו). שניהם היו פשוט מקסימים!! מצד אחד נטמעו בתוך אווירת הארגון בלי שהרגשנו את הנוכחות שלהם, מצד שני הם זרמו, פירגנו והיה נוח ונעים יחד. גם בצילומים לפני, הכל היה באוירה טובה, בלי העמדות ועניינים, פשוט לזרום איתנו במקצועיות רבה. בחתונה עצמה, הם היו בכל מקום אבל בצורה טבעית, בלי שזה הרגיש מלאכותי בשום צורה. לגבי איכות התמונות- פשוט מדהימות! יש תיעוד באמת לכל חלק באירוע, הכל כולל הכל. שי ואייל (צלם סטילס שני) היו פשוט נהדרים, לא הפסיקו לצלם והכל במיומנות מדהימה וכישרון אדיר. בסופו של דבר, על עריכת הסרט היה אמון יוסי, שהיה קשוב ומקצועי גם הוא ועשה עבודה מצוינת ומרגשת. בגדול, שי באמת בחירה מצוינת שעשינו ושמחנו מאוד להעביר איתו ועם הצוות שלו את היום שלנו באופן הכי טבעי שאפשר ברגעים האלו. תודה על כך! ממליצה בחום גדול מאוד..
הצג עוד

תהילה מ   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מעבר למקצועיות וכישרון אין קץ, השלווה הרוגע והנועם ששי וכל הצוות משרים חשובים כל כך, ביום שבו הטירוף לעיתים מגיע לשיאו והזמנים לוחצים שי והצוות המקסים יודעים איך להרגיע ולהעביר את היום המדהים הזה בכיף אמיתי. אלפי תודות!!!
הצג עוד

adi.zarenkin   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הבחירה ללכת עם שי הייתה מאוד אינטואיטיבית מבחינתנו. פגשתי אותו לראשונה ביריד כלות (כשעוד הייתי כלה שוקיסטית) והתרשמתי מאוד מהעבודות שלו ומהאנרגיות הטובות והשלוות ששידר. באותו שלב לקחתי כרטיס ביקור וכשההכנות לחתונה הואצו פניתי אליו. במזל (!!!) הוא היה פנוי בתאריך שלנו וכמובן שלא חשבנו פעמיים. ביום עצמו שי הגיע לצלם אותי בבית הוריי, ובתור מישהי שאוהבת להיות בצד האוחז במצלמה, הפעם הרגשתי שאני יכולה לשחרר ולתת לו לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב... כך זה נמשך לכל אורך היום (בהמשך הגיע יוסי שחר, אחיו התותח גם הוא, שמצלם וידאו בעיקר וגם משלב תמונות אוירה) והשרה על כולנו תחושה שאנחנו בידיים טובות.. אין מספיק מילים לתאר את החוויה המוצלחת שעברה עלינו בזכותך באותו היום, מצפים לראות את כל התמונות והסרטון ;) עז ועדי
הצג עוד

שחר וטל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
כמעט כל החלטה שצריך לקבל בהכנות לחתונה מרגישה כמו ההחלטה הכי חשובה - ובמיוחד בחירה לצלם. אחרי הכל, התמונות זה המזכרת שנותרות אחרי שהיום המרגש הזה טס ועובר. לכן, חיפשנו וחיפשנו עד שהחתן התייאש ועביר לי את ההחלטה. המשכתי לחפש עד שאיכשהו הגעתי לשי. קבענו להיפגש - באותו יום היה לי ים של לחץ בעבודה, פקקים מטורפים ואחרתי בלפחות חצי שעה אם לא יותר. אבל שי היה כל כך רגוע, אמיתי ונעים והוא העביר לי את הרוגע שלו שהיה פשוט כיף לדבר איתו. וזה בדיוק מה שקרה ביום החתונה שאומנם היה מלא באנרגיות, לחץ, ציפיות ורגש גם היה רגוע, זורם וכיף. בזמן הצילומים, האיפור שלי נכנס לעדשות והיו לי דמעות וקשה לראות. הרבה פעמים הייתי בשירותים לנקות אותם ולסדר את האיפור ודאגתי שהתמונות יצאו לא טוב בגלל זה - לא רק שזה לא קרה, אבל חשוב לי להדגיש כמה סובלני, רגוע וחייכן שי היה כלפי בזמן הזה. במהלך האירוע עצמו, שי והצוות שלו בלתי נרגשים במובן הטוב שהכל הרגיש טבעי וממש רק שלנו. יום אחרי החתונה קיבלנו מלא מחמאות על שי והצוות שלו מהאורחים שלנו, והחלק הכי מיוחד זה שיש לנו שפע של תמונות מהממות כמזכרת שתפסו אותנו ברגעים יפים, טבעים ואנטימים - במיוחד כזוג שלא מתחבר בקלות למצלומות. תמונות מושלמות שבאמת מעל ומעבר לסטנדרט, לא קונבנציוניות עם טאץ של אומנות אבל עדיין עדינות וקלאסיות. ממליצים בחום ואהבה גדולה על שי והצוות שלו. מחכים בקוצר רוח לאלבום ולסרט :)
הצג עוד

galrubin10   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
החוויה שהייתה לנו בעבודה עם שי שחר ביום החתונה הייתה מדהימה! שי כל כך מקצועי, מדויק ומוכשר. ועם כל זה הוא קליל, זורם, תמיד מחייך ומשרה אווירה נינוחה ובעיקר זרם איתנו לגמרי וגרם לנו להרגיש בנוח מול המצלמה. אין ספק שבזכות שי הצילומים עברו לנו בכיף ועם מלא צחוק והנאה. במהלך החתונה האורחים לא הפסיקו לשבח אותו בפנינו, וגם בחופה הוא עמד במקום שאפשר לו לצלם תמונות מעולות, ועדיין לא להסתיר לאף אורח את המתרחש (זה היה לנו מאוד חשוב שהאורחים לא יראו חומת צלמים במקום חופה). כשקיבלנו את התמונות הבנו לגמרי שעשינו את הבחירה הכי טובה שיכולנו. התמונות מדהימות, מבטאות במדויק את מי שאנחנו. התמונות מאוד טבעיות וערוכות בצורה מקצועית ולא קיטצ׳ית. המזכרת המשולמת מיום החתונה. ממליצה בחום!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up