כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אלינור ברש

אלינור ברש

איפור כלות
טלפון:0503329503
96
99 מתוך 100
לפי 344 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליאת   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
היי כולן,שמי ליאת והתחתנתי באולם ג׳ונה בנתניה ביום שישי האחרון, 22.3.24.אלינור איפרה אותי ואת אמי וסידרה לשתינו את השיער. יותר מאשמח להמחיש לכן כמה מדהימה, מוכשרת, אדיבה וסבלנית אלינור.מאחר ומדובר בחתונת שישי, אלינור הגיע אליי ב 4:15 ואם לרגע תהיתן, היא הציעה להקדים עוד אם נדרש ורק כדי שיהיה לי יותר זמן לצילומי זוגיות טרם הגעה לאולם. אלינור מאפרת בצורה עדינה וטבעית, הייתה קשובה אליי מהרגע הראשון והיה לה חשוב שעם כל בחירה שלה אהיה שלמה וארגיש נסיכה. באופן אישי, רציתי שהאיפור יהיה עדין וטבעי אבל שעדיין יורגש הגלאם.. אלינור קלעה בול, ניסתה יחד איתי כל מני אופציות אם לרגע התלבטנו ביחד ובאמת שלא יכולתי לבקש מישהי אחרת ליום המרגש הזה.אחריי, אלינור איפרה גם את אמי. גם במקרה הזה, אלינור ליוותה לאורך כל צעד וצעד, התאימה את הגוונים ובלוק כולו לאופייה של אמי שגם לא רצתה איפור מוגזם, תמיד בדקה האם הבחירה שלה מוצאת חן בעיני אמי וגרמה לה להיראות מיליון דולר!מי שתבחר להתאפר ולסדר את השיער עם אלינור תזכה בבחורה מוכשרת, מקסימה, מקצועית, דייקנית ועם ניסיון של שנים בתחום. וגם כזו שמרגיעה והופכת את החוויה כולה להרבה יותר שפויה, נינוחה וקסומה.
הצג עוד

Michelle   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
אלינור גרמה לי להרגיש הכלה הכי יפה שיש! כמה שהייתה קשובה ומקצועית וידעה להכיל את כל הטרלול שלי. היא ליוותה אותי עם הטאצ׳ אפים עד אחרי החופה שזה היה הכי לא מובן מאליו! עד היום (שבוע אחרי) אני עדיין מקבלת מחמאות על האיפור. ממליצה בחום!
הצג עוד

שלי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מסרקת לחתונה שתבין תלתלים. באינטרנט ראיתי המלצות על אלינור. אלינור מדהימה! באה עם מלא אנרגיות, קשובה ומקצועית. אלינור לוותה אותי לאולם לשינוי תסרוקת. שתי התסרוקות היו מהממות וקיבלתי אין ספור מחמאות. תודה על הסבלנות 
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחרי שהתאוששנו קצת רציתי להודות לאלינור על יום מהמם. תודה על האנרגיות שלך, על ההכלה ההבנה והרוגע. היה לי כיף איתך גם באופן אישי וגם מהכיוון המקצועי של האיפור והשיער. החמיאו לי מלא מלא על שניהם! תודה על הזרימה ועל היד העדינה שלך. גם המלוות שלי ממש עפו עלייך ונהנו ממך. נשיקות ובטוחה שנתראה עוד הרבה😍❤️
הצג עוד

סיוון   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלינור מהממת, מבפנים ומבחוץ, סבלנית, קשובה, מקצועית ברמות, נותנת תחושה מאד נעימה וכיפית והרגשה שאני נמצאת בידיים טובות.
הצג עוד

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלינור פשוט מקסימה!!!התארגנתי אצלה בבית והיא פתחה את הבית ואת הלב לי ולמלוות שהבאתי איתי! כמה ימים לפני החתונה היו לי כוויות בפנים מטיפול לא מוצלח - אלינור הרגיעה אותי וביום של החתונה לא ראו כלוםםםם! האיפור והשיער שעשתה לי לא זז כל הערב, ובתור מישהי שלא מתאפרת בכלל ביום יום שלה ושמה רק סומק לאירועים - הרגשתי טבעית, נינוחה וממש עצמי בגרסה יפה יותר בזכות אלינור! לא הרגשתי אפילו צורך לתת לה נקודות לתיקון כי היא פשוט הבליטה חלקים יפים בי וטשטשה בצורה מדויקת וטבעית מה שאני פחות אוהבת!דבר שני וחשוב לא פחות ביום הזה - לאלינור יש אישיות מדהימה, כיפית וזורמת! זרמה עם כל הבקשות והשינויים עם חיוך ענק ❤️❤️❤️ממליצה !!!!!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו, מאיפה מסכמים את החוויה שלי עם אלינור...מעבר לזה שהיא מקצועית ברמות, היא אישיות מהממת.הרוגע,השלווה, הביטחון שהיא משרה שווים הכל.ידעתי מהשיחה הראשונה איתה שאני בידיים טובות.לקחתי את אלינור לעשות איפור שיער לי, לאמא שלי ולמלווה שלי. חשוב לי לציין שלי ולמלווה יש שיער מתולתל ועבה! אלינור דאגה לשלושתינו במקצועיות וסבלנות. אני מאחלת לכל הכלות לזכות בה ביום שלהן ולכל המאפרות והמעצבות שיער ללמוד ממנה.האיפור לא זז והיה עמיד בפני החום ובפני הדמעות.והשיער נשאר מהמם לאורך כך האירוע ובעזרת הליווי שלה לאולם גם שינינו תסרוקת 🤍כלות מהממות, תהנו מהיום שלכן ותקחו איתכן את אלינור שתעשה לכם אותו מושלם עוד יותר ✨️
הצג עוד

חני   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
ראיתי את אלינור בחתונה של חברה שלי, ההתרגשות שהייתה לה בחופה!!! חשבתי שהיא אחת האורחות עד שראיתי את הארגז כלים לידה.. רגישה לכל כלה שלה!!
הצג עוד

elizabethmuz91   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בפגישה די מקרית שהפכה לחוויה נעימה ומוצלחת. כבר בדקה הראשונה קיבלתי הרגשה שיש על מי לסמוך. בחיוך ונועם הליכות אלינור דאגה לארגן אותי ככלה, במקצועיות ובמסירות רבה משולבים בקשב לציפיותיי.
הצג עוד

נוי   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
עוד משיחת הטלפון ידעתי שאלינור היא זו שתלווה אותנו בבוקר המרגש שלנו (אותי ואת אימי). עם השלווה והקסם המיוחד שלה לאורך היום, המקצועיות והאהבה למקצוע, קיבלנו ממנה פינוק, בדיוק מה שרצינו. הגענו לחופה רגועות, שלוות, הרגשנו בנוח ובכיף לאורך כל האירוע, כולל צילומים בחוף הים, כולל דמעות של אושר וקיבלנו מלא מחמאות. הבחירה בה הייתה בין הבחירות החכמות והמוצלחות באירוע.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up