כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גידי בועז

גידי בועז

צילום וידאו וסטילס
טלפון:054-7274099
94
99 מתוך 100
לפי 39 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לגידי שלושה שבועות לפני האירוע, אחרי שהצלם המקורי שסגרנו איתנו לא יכל לצלם מסיבות בריאותיות. גידי היה מקסים וסבלני ומהרגע הראשון נתן לנו הרגשה שהבלת״מ הזה הוא רק לטובתנו! גידי הוא קודם כל בן אדם מדהים ורגיש, התייחס בכבוד לכל הבקשות שלנו וגילה סובלנות ורגישות כלפי כל האורחים. הנוכחות של גידי מאוד נעימה והוא יצא מגדרו כדי לגרום לנו להרגיש בנוח ותיעד את האירוע באופן הכי מדויק שיש! כשראינו את התמונות הן היו כל כך מדויקות וטבעיות שממש הרגשנו שאנחנו חווים את החתונה מחדש!
הצג עוד

שרה ומיכאל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הגענו לגידי דרך חברים שיכלו לומר רק דברים טובים. זה התחיל בפגישה הראשונה שלנו, בה ישבנו הרבה זמן ותכננו בדיוק את יום הצילומים. (זה לא היתה משימה כה פשוטה, היות שהתחלנו צילומים מוקדם מאד בבוקר בעיר אחת, נסענו לאירוע בעיר אחרת, בני משפחה שלא דוברי עברית וכו). היה כיף לעבוד איתו, וגם מאד מרגיע לדעת שהיינו בידיים טובות. והכי חשוב- קיבלנו תמונות מדהימות שבאמת מספרות את הסיפור המלא של היום ההוא. וכתוספת, הן הגיעו אלינו מאד מהר, ללא עיכובים מיותרים. בלי טריקים. גם, הוא לא ניסה בכוח לדחוף עוד חבילות או תוספות שלא רצינו. ממליצים בחום.
הצג עוד

נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
גידי מדהים!! ממליצים בחום רב!! קיבלנו המלצה מחבר אבל כשראינו את העבודות שלו לא היה ספק ואחרי שנפגשנו איתו, בכלל...פשוט מוכשר כל- כך. בעיקר היה פשוט כיף אמיתי להעביר איתו את היום הזה - מצחיק, קליל, נינוח ומקצוען אמיתי שהבין לליבנו. לבחור בו בלב שקט :)
הצג עוד

קרני   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
כשהתחתנו ב-2014 קיבלנו המון המלצות על גידי וכבר בפגישה הראשונה הבנו שכל מה שאמרו הוא נכון. גידי מקצוען אמיתי, נעים ומשרה סביבו רוגע (שזה ממש ממש חשוב ביום החתונה!). למרות ששנינו לא כל כך רצינו להצטלם גידי הצליח לגרום לנו להינות מכל התהליך ובסוף יצאו לנו תמונות יפהפיות, שעד היום אנחנו מקבלים עליהן מחמאות (ואנחנו אפילו מסתכלים לא מעט באלבום- משהו שבהחלט לא חשבנו שיקרה...). לא מזמן חגגנו עוד אירוע, וכל המשפחה כבר ידעה את מי מזמינים כדי לצלם. כמובן ששוב היה יום כיף שכל המשפחה (מהקטנים ועד הגדולים) נהנו בו ושיצאו ממנו עוד המון תמונות מקסימות שכולם נהנים מהן מאז. בקיצור אנחנו ממליצים בחום על גידי ומקווים שיהיו לנו עוד הזדמנויות בהן נוכל להזמין אותו כצלם.
הצג עוד

Meydan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
גידי הוא הצלם המושלם לאירוע. קבענו איתו לאחר שראינו אותו ואת עבודתו במספר חתונות נוספות. מדובר באדם מקסים ונעים וכמובן צלם בחסד. משעות הבוקר המוקדמות ועד לסוף המסיבה-לא תצטערו על בחירתכם בו.
הצג עוד

adidi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
יצרנו קשר עם גידי לאחר שקיבלנו עליו כמה המלצות. משיחת הטלפון הראשונה כבר לא חיפשנו עוד צלמים, כי הוא היה כל כך נעים והבין את הראש שלנו מיד. הוא הגיע בבוקר למספרה שבה התארגנתי וזה היה כאילו הוא הכניס אור. הוא מיד התחבר עם המאפרת ועם כולם והפך את כל אנשי המקצוע הנפרדים למן צוות שעשה את ההתארגנות שלי לממש כיפית ורגועה. באירוע הוא היה שילוב נדיר ומושלם- מצד אחד לא ממש הרגישו אותו, הוא לא הפריע, לא הכניס לאנשים מצלמה בפרצוף, היה כמו צלם קומדנו שמתחבא בשיחים, ומצד שני הוא השרה אווירה טובה ונעימה. הוא היה כל כך כיפי שהיו אורחים שאמרו לי אחרי כמה הצלם מגניב ונחמד. ולעיקר-התמונות. התמונות הגיעו אלינו תוך שבוע והיו אחת אחת מדהימות. הוא תפס רגעים כל כך טבעיים ואת החיוכים הכי אמיתיים. אנחנו כבר שבוע מנסים לבחור תמונה לפתח וזה בלתי אפשרי, כי יש כל כך הרבה תמונות שאני רוצה למסגר. בקיצור- מדהים. ממליצים בטירוף. הצלם הכי טוב שאפשר לדמיין, שגם מוסיף כיף לחתונה וגם תופס את התמונות הכי יפות שיש.
הצג עוד

הילה אסף   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אחרי המלצות הגענו לגידי לפגישת ייעוץ אצלו בבית, חוץ מהקבלת פנים החמה של דיאגו ישר הרגשנו שאנחנו מדברים באותה שפה וסגרנו איתו במקום.כשני אנשים שלא אוהבים להצטלם, חודשיים לפני החתונה הזמנו את גידי אלינו הביתה לצילומים שיעזרו לנו להשתחרר קצת, התמונות יצאו מעולות ואפילו השתמשנו בהן להזמנות לחתונה.גידי שמר איתנו על קשר פתוח והתייעצנו איתו לגבי כל דבר שקשור לצילומים. בצילומי חוץ עזר לנו להרגיש בנוח, עשינו צילומים לא שגרתיים ומיוחדים.חשוב לציין שבחתונה לא גידי ולא הצלם הנוסף שהגיע איתו היו מורגשים.תוך יומיים כבר קיבלנו הצצה אל התמונות מהחתונה ותוך חודש כבר חיכה לנו דיסק צרוב עם כל הקבצים.הדבר הכיפי הוא שקיבלנו כ 3000 תמונות ממוקדות שמעבירות כל רגע בצורה מדהימה, שקל למיין מתוכן לאלבום.בקיצור - גידי הוא אחלה גבר, היה כיף גדול לעבוד איתו והתוצאות מדהימות.הילה ואסף - 17.07.13
הצג עוד

Ronpel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
תענוג אמיתי! גידי הוא שילוב ייחודי של אדם מקסים ובעל מקצוע שמקפיד על הפרטים ולא מתפשר על האיכות.מאד אהבנו את התמונות המיוחדות שראינו באתר שלו ועל סמך חוות הדעת החיוביות באתר קבענו פגישה וגילינו אדם נחמד מאד, ידידותי ופתוח. מהר מאד היה ברור שגידי הוא גם מקצוען אמיתי מעבר לכשרון הצילום האדיר שלו: הוא שאל שאלות מצויינות, דאג לכתוב את כל הפרטים החשובים ולשים דגש על פרטים שלא חשבנו עליהם בכלל, במטרה שהכל יהיה מושלם. הוא נתן לנו תחושה של מישהו שכיף לעבוד איתו ולא יהיה מעיק ומאולץ ביום האירוע ואכן כך היה... בניגוד לאחרים שנפגשנו איתם, גידי באמת הוכיח שאיכפת לו, ולמרות האיכות והרמה הגבוהה שלו ושל התוצרים שלו, לא היה מתנשא ולא "עשה לנו טובה" שישב איתנו, אלא השקיע את הזמן כדי להבין מה ואיך אנחנו רוצים. ביום האירוע גידי הגיע עם צלם סטילס נוסף וצלם וידאו (בחור בשם אפי, מטעם ניב מוסמן). הצוות היה פשוט מעולה, עבדו מצויין אחד עם השני והיה לנו פשוט כיף וטבעי להצטלם. באירוע עצמו גידי והצלמים הפגינו רגישות רבה ותשומת לב לפרטים קטנים וגדולים כאחד וזאת מבלי שנרגיש אותם. התמונות יצאו פשוט אדירות וקיבלנו המון מחמאות. בשורה התחתונה - גידי באמת כשרוני מאד ויודע לשלב את העבודה שלו עם קסם אישי וחן שלא מצאנו אצל אחרים. היה כיף ואנחנו ממליצים עליו בחום.
הצג עוד

אורן וליאן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
צלם מדהים!!!הייתי כל כך מרוצה מהתמונות, מהיחס, מההתנהלות שלו לאורך כל הדרך.היה לי לעונג רב לעבור את היום המרגש הזה עם צלם כל כך נעים, מקצועי ובד בבד לא מתפשר,לא עושה כל מה שאני מבקשת, אלא מתעקש על מה שעקוני עבורו,זה הפך את הכל לנכון ומקצועי.התאהבנו בו ישר, איך שראינו אותו, זה היה ברור שהוא הצלם הנכון עבורנו.ממליצה בחום רב!!!
הצג עוד

michaelrosen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
גידי היה מקסים מהרגע הראשון שנפגשנו. פשוט רואים עליו מההתחלה שהוא גם בן-אדם וזה הכי חשוב.צלם מוכשר מאוד שאת זה הכי קל לראות מהאתר שלו http://www.gidiboaz.comהתמונות שלו יצאו מדהימות ולא הפסקנו לשמוע מההורים, חברים ואורחים אחרים איזה צלם מקסים. בנוסף לכל הוא גם ממש לא היה מורגש בחתונה ולכן התמונות יצאו מאוד טבעיות.המלצה חמהמיכאל והגר21.1.2013
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up