כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
טרויה | TROYA

טרויה | TROYA

אולמות אירועים
טלפון:0504776655
97
89 מתוך 100
לפי 464 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
tal   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
קבענו פגישה עם אביעד מנהל המכירות והגענט בערב, ישבנו עם אביעד ויצאנו לעשות סיבוב באולם חזרנו למשרד וחתמנו. מה אפשר להגיד יותר מזה? אביעד תותח ונתן הרגשה ביתית ומקצועית ובמבחן המציאות לאחר 3 חודשים האירוע היה מושלם!
הצג עוד

yarinosmo   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
הכל התחיל מהפגישה החלומית עם אביעד המלך שאין דברים כמוהו, היה זמין וליווה אותנו במשך שנה שלמה עד לרגע החתונה ולאחריה. המשיך לפגישה עם עומר המלך השני שהיה זמין לחפירות שלנו בכל שעה! ביום האירוע כולם היו איתנו קשובים לנו ולצרכים ולשינויים שלנו ובעיקר דאגו לנו. יונתן מנהל האירוע שלנו הנסיך שדאג שהכל יתפקד מושלם, שלא יחסר כלום ושנהיה מרוצים במקסימום וכך היה.
הצג עוד

מיקי   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
וואוווו אין מילים!! אולם מושלם, אוכל מושלם!!תודה רבה לאבי ואביעד על הכלל! תותחים!
הצג עוד

ניר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הגענו לאולם טרויה אחרי ביקור בכמה אולמות, היחס והרושם הראשוני שקיבלנו היה פשוט מדהים! קשובים ברמות, סבלניים ומבינים שמדובר ביום המאושר בזוגות צעירים ועושים הכל כדי להגשים את החלום שלהם!היה אירוע מושקע, אוכל טעים!!!!!!! שלא הפסיקו להחמיא לנו בלי סוף! שפע של מנות ולאורך כל הדרך הבינו את החשש שלנו מעניין האוכל ואין אחד שלא דיבר על המנות!הליווי היה מהיום הראשון שהגענו לטרויה ועד היום עצמו! ואפילו אחריי. וחייבים לומר שאביעד הוא הזכייה הכי גדולה של הטרויה, כל כך קשוב, מדהים וסבלני - עזר לנו בהכל, היה הכי אמיתי וכן איתנו. תמיד עזר לנו בכל שאלה ודילמה לאורך כל התקופה! החוויה לגמרי נראת אחרת בזכותו! חד משמעית אביעד עומד מאחורי ההצלחה לאירוע שלנותודה רבה לכם על הכל! הבחירה הכי טובה שלנו ליום המאושר בחיינו!!!
הצג עוד

hila   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מאיפה אפשר להתחיל אחרי חתונה בלתי נשכחת ומחמאות בלי סוף? חייבים לתת ביקורת חיוביות ענקית על החוויה שלנו בטרויה, חוויה פשוט מדהימה. העיצוב היפה, האווירה, האוכל ובעיקר והכי חשוב השירות המקצועי הפכו את האירוע ליום בלתי נשכח.מה שהכי עשה את ההבדל הוא איש המכירות, אביעד התותח!! הוא לא רק דאג לכל הפרטים הקטנים והגדולים, אלא גם נתן לנו תחושה של ביטחון ושקט נפשי. דאג פשוט להכל, זמינות בכל שעה, ומאמץ עצום כדי להגשים לנו כל חלום. היה זמין לכל שאלה ובקשה, והצליח להפוך את כל התהליך לנעים וקל יותר. אנחנו בוודאות נשמח להמליץ על האולם שלכם לכל מי שמחפש אירוע מושלם בכל. תודה רבה על החוויה המדהימה! הילה ואבי ❤️
הצג עוד

Lidor   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
אביעד תורג׳מן איש יקר ונעים הליכות. ליווה אותנו מראשית התהליך ועד לערב המרגש. ממליץ על האולם ועל אביעד מכל הלב !!!
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שישבנו עם אביעד הבנו שזה המקום הנכון ליווה אותנו לאורך כל הדרך ברגישות באווירה נתן לנו להרגיש הכי מיוחדים שיש הכל היה פשוט ברמה הכי גבוהה מהתאורה ועד הטעימות בלי יותר מדי בלבולים טרויה זה המקום להתחתן בו
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
איך אפשר לתאר שלמות? מהרגע שסגרנו תאריך עם האולם, כל אחד בתפקידו יצר איתנו קשר (עיצוב, בר, מנהל אירוע וכו׳). מתנו לנו שירות מא ועד ת. כיוונו אותנו למה שמדויק לנו. אביעד מנהל המכירות ליווה אותנו מהרגע הראשון, גם ששכחתי שאני מתחתנת הוא דאג להזכיר לי בהודעה בבוקר 🤭 מלך!!!! נתן מענה גם למשפחות, גם לנו כזוג וגם אחרי החתונה לא שכח אותנו. אין מילים!
הצג עוד

יוסי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
האירוע היה מטורף מכל הבחינות והכל בזכות צוות האולם שהיו שם בשביל כל דבר.את האירוע סגרנו מול אביעד שהיה פשוט אדיר, זמין לנו 24/7 לכל גחמה.
הצג עוד

shay1234515   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
מהרגע הראשון רצינו להתחתן שם, זה אולם ברמה גבוהה ואיכות מעל הכל אצלם.מהפגישה הראשונה ידענו שנסגור שם ונתחתן שם
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up