כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ז'נטה

ז'נטה

שמלות כלה
טלפון:050-7152324
94
98 מתוך 100
לפי 66 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Einat   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
ז'נטה המקסימה היא אחת מהבחירות הכי מוצלחות שעשיתי בחתונה. מגיעים לה כל הממלצות והשבחים שאפשר. אישה עדינה, מקסימה, רגועה, והכי חשוב - אומנית ולא מוכרת! לא דוחפת ולא לוחצת. חשובים לה הפרטים, חשוב לה שהכלה תהיה מרוצה, היא שופעת רעיונות ועם זאת עושה הכל כדי שהשמלה תמצא חן בעיניך. הגעתי אליה עם רעיון, ויצאתי עם שמלה יפה בהרבה. מעבר לכשרון שלה ושל בעלה, חיוך חם ונעים, מצרך נדיר :)
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
ז'נטה מקסימה ומקצועית. השמלה שתפרה לי היתה מדהימה (וגם נוחה ;) ) ולאורך כל התהליך היא היתה קשובה לרצונות שלי ובמקביל הביעה את דעתה המקצועית. שווה כל שקל!

Veronica   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
ז'נטה תפרה לי את השמלה אותה ראיתי בדמיון, במציאות היא יצאה הרבה יותר יפה!! ז'נטה לא לוחצת, מקשיבה, עוזרת, מייעצת, נותנת את דעתה המקצועית, ועם זאת בלי להפעיל לחץ - אם תרצי את דעתה, היא תתן לך בכיף, יש לה הרבה נסיון, הרבה כישרון וידע, אבל אם את יודעת מה את רוצה, היא תעשה בדיוק את מה שאת רוצה, בלי לכפות עלייך את טעמה האישי. ז'נטה באמת אישה מקסימה ומיוחדת! המחיר לגמרי שווה את עבודתה והרבה יותר.
הצג עוד

nataly888   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שעשיתי בחתונה!כש200+ אנשים הולכים לבהות בך ולבחון אותך כדאי לך להיות בידיים של ז'אנטה. היא לא תוציא אותך עם שמלה פחות ממושלמת. ז'אנטה מתחשבת ברצון שלך ועושה שמלה כבקשתך ושתחמיא לך בצורה הטובה ביותר. יש לה עין אמנותית, טעם קלאסי ונסיון רב. היא גם נעימה ושקטה ולא מוכרנית ודחפנית כמו במקומות אחרים שהייתי בהם. היא תפרה לי את השמלה עם מחוך פנימי שלא הגביל אותי בתנועה והיה לי נוח.3 חברות שלי עשו אצלה לפני וכולן היו מרוצות. מאוד חשוב לציין שנסעתי עם השמלה גם לצילומים בחו"ל והיא גבתה לי מחיר סמלי בלבד על כך והחזרתי את השמלה לאחר כשבועיים ללא כל בעיה. המחירים שלה נורמליים והוגנים ולא צריך למשכן את הבית.כמו כן אחותי עשתה אצלה שמלה גם עם מחוך פנימי. היה מהמם.
הצג עוד

עדי בן פורת אקוה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לז'נטה עקב המון המון המון המלצות בפורמים, היא המקום השני שאליו הגעתי וממנה לא רציתי להמשיך לחפש! היה לי מאוד חשוב לקחת שמלה שנתפרה מאפס במיוחד בשבילי- כי מפריע לי ללבוש משהו שכבר נלבש ואני לא יודעת מה עבר עליו, ובנוסף היה לי חשוב שהתפירה תהיה איכותית וגם הבדים אבל שהמחיר לא יהיה בשמיים- זה נשמע כמו משימה בלתי אפשרית או כמו חלום הזוי- אבל אצל ז'נטה החלום התגשם.ראשית אציין שהתחתנו ב 09.07.14 (כן כן ביום השני של מבצע צוק איתן).מהפעם הראשונה שהגעתי אליה, היא הייתה סבלנית, נתנה לי למדוד מלא אופציות וסוגים, והיא ידעה להתאים את גוון השמלה לצבע עור שלי- אני שרציתי כלכך לבן גיליתי שהרבה הרבה יותר יפה לי לבן חלבי, והיא ידעה להתאים לי בצורה מושלמת שמלה עם גיזרה שתתאים לגוף שלי, המדידות התחילו חודש לפני החתונה- וככה זה צריך להיות, אין לכן מה לדאוג- אני נלחצתי מזה ואז הבנתי שזה טוב כי ככה לא היה טווח זמן גדול שבו ירדתי במשקל ולא היה צורך להצר הרבה את השמלה, היה מספיק זמן לשינויים- למרות שלא היה לי מה לשנות בכלל- היא תמיד הציעה לי דברים מעניינים ורעיונות מקוריים- ז'נטה היא בעלת ראש פתוח ותמיד מנסה לעשות דברים חדשים אבל כמובן שבסוף חשוב לה שביעות הרצון של הכלה.בנוסף יש לציין שהיא יודעת לתפור שמלה בדיוק כמו שתראו לה בתמונה! אני הגעתי אליה עם מספר תמונות והיא הבינה את הסיגנון ויצרה משהו שמחמיא לי ולגוף שלי.והכי חשוב - מעבר לזה שהשמלה הייתה מהממת, וקפצתי ורקדתי ושום דבר לא נפרם ולא נקרע- זה שהשמלה הייתה נוחה מאוד!!!!!!! אין לכן מושג כמה חשוב זה שהשמלה תהיה נוחה! בזכות ז'נטה לא לקחתי מחוך והיא תפרה לי מחטב שהסתיר כל מה שצריך וגם היה לי נוח!אז אני ממליצה עליה בחום! היא אישה שקטה, עדינה וצנועה שפשוט יודעת את העבודה, היא לא יקרה אבל איכותית! ובנוסף המקום שלה מהמם, עשינו אצלה את המפגש חתן כלה (ויש לה שם מערכת שהיא שמה את השיר שתבחרו למפגש) :) בזכותה קיבלתי אין ספור מחמאות!
הצג עוד

linamir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לז'נטה הגעתי לגמרי במקרה אחרי סיבוב אצל השמות היותר גדולים והכרתי אישה מדהימה, חמה,פרפקציוניסטית ומוכשרת נורא שמגיע לה את כל הקרדיט שבעולם. בפגישה הראשונה אצלה לא מצאתי את שמלת חלומותיי אבל כן הצלחתי לראות שהיא יודעת להתאים גזרות (פה בא לידי ביטוי היתרון שלה כתופרת ומעצבת), היא נתנה לי למדוד חצאית והראתה לי איך ע"י משחק עם הגזרה אפשר לקבל אפקטים מדהימים. לבסופו של דבר ולמרות שחששתי לתפור שמלה מאפס, הרגשתי שאני בידיים טובות והלכתי על זה.את השמלה עיצבנו על בסיס דגם של חצאית שראיתי אצלה בשילוב עם חלק עליון שהראתי לה, והתוצאה היייתה לא פחות ממושלמת! מעבר לשמלה, ז'אנטה תפרה לי גם מחטב (חסכה לי מאות שקלים), הינומה וחולצה לחופה שמרוב שהייתה יפה עשיתי איתה את כל הצילומים המקדימים והייתי איתה בקבלת פנים.מעבר לכשרון והפרפקציוניזם שלה, ז'אנטה היא גם מקסימה ונעימה נורא, מה שמאוד לא טריוויאלי בתחום החתונות. לכל מדידה התקבלתי עם חיוך, ולאורך המדידות היא התלהבה מהשמלה לא פחות ממני.לסיכום- מומלצת מומלצת מומלצת! גם למי שלא התחברה לשמלות באתר, אני ממליצה להגיע לפגישה איתה.
הצג עוד

lioraize   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אחרי שהייתי בכל (!) החנויות ברחוב דיזנגוף, חזרתי לז'אנטה וסגרתי איתה. היא אישה מקסימה, חייכנית, עם אנרגיות טובות תמיד! והכי חשוב טעם טוב!!! היא עדינה מאוד, סובלנית, לא מפספסת כלום דואגת לכל הפרטים הקטנים. לא הפסיקו להחמיא לי, אפילו בני זוג של חברות (!) השמלה היתה מושלמת, נוחה מאוד והכי חשוב שהבדים בהם היא משתמשת נעימים מאוד! היא מקסימה לא הייתי צריכה בכלל לדאוג לגבי השמלה, ידעתי שיהיה מושלם!
הצג עוד

מיטליקיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לזאנטה אחרי סיבובים בתל אביב וראשון היא הראשונה שידעה מה אני רוצה היא קלעה בול לטעם שלי ותפרה לי את שמלת החלומות שאני אפילו לא חלמתי שתהיה כל כך יפה לא היה אחד שלא החמיא לי על השמלה זאנטה היא אישה מקסימה וסובלנית ומקצועית יודעת בדיוק מה להתאים לא ראיתי באף מקום עיצוב כמו שלה אז אני רוצה להודות לך ולבעלך את מוכשרת ברמות יותר מכל מעצב/ת באזור המרכז 
הצג עוד

shalevido   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
(רוני - 6.12.12) כשהגעתי לז'נטה - תוך מספר דקות הבינה את הסגנון ומדדה אותי. אמנם שכרתי את השמלה אבל ייאמר לזכותה שהיא תפרה אותה מא' עד ת'. כך שזאת שמלה שרק אני לבשתי ואף אחת לא לבשה לפניי. בכול פגישה איתה תמיד הקשיבה להערות שלי ושתפה איתי פעולה. כשאת בוחרת מעצב – חשוב שלא רק יעשה את השמלה לפי הסגנון שאת אוהבת, אלא שגם יהיה אנושי ויפגין יחס חם וזה בדיוק מה שז'נטה עשתה. היא הייתה מדהימה! מאוד מומלץ!!!
הצג עוד

Alonella   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עברתי לא מעט סלוני כלות ומעצבים עד שהגעתי לז'אנטה. מהרגע שנכנסתי ידעתי שזה המקום שבו אמצא השמלה וכך היה. ז'אנטה היא אישה נעימה, מוכשרת ומקצוענית. כל ביקור שלי בסלון היה נעים ונינוח, ז'אנטה היתה סבלית וגמישה בשעות, מעולם לא נאלצתי לחכות, או לחילופין להרגיש לחוצה לעזוב. השמלה הייתה מוכנה בזמן ובדיוק כפי שחלמתי! הייתה השקעה ומחשבה בכל פרט ופרט, למזלי הקשבתי לכל עצותיה של ז'אנטה והתוצאה הייתה מדהימה! הרגשתי כמו נסיכה, השמלה ישבה מעולה, וקיבלתי עליה מלא מחמאות. כל מהלך הכנת השמלה הייתה חוויה נעימה והמחיר יותר מסביר. תודה רבה! ממליצה בחום!! אלה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up