כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מסעדת איסקנדר

מסעדת איסקנדר

מסעדות לאירועים
כתובת:918
טלפון:04-9007020
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אתי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
95 מתוך 100
חופשת פסח משפחתית בצפון, חיפשנו מסעדה טובה, כשרה וגם כשרה לפסח.הזמנו מקום ל-21 איש ( כולל ילדים) כשהגענו השולחן היה ערוך ומוכן, הזמנו עיסקיות , צמחוניות ומנות ילדים, האוכל התחיל לזרום לשולחן, טעים, טרי, מגוון, מנות מכובדות ובשפע, גם הילדים וגם הצימחונים שלנו היו מרוצים. צלחות ההגשה מולאו שוב ושוב לפי בקשותינו ולפי הצורך, כל בקשה מולאה מיידית .השרות אדיב מהיר ויעיל כך גם האדיבות של האחראים מלמעלה ושל המלצרים.אחלה מקום , מחיר הוגן ותמורה מלאה עבור התשלום.מאד נהננו ואין ספק שנחזור כשנהיה באזור.מומלץ
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עכשיו לאחר החתונה והתגובות של המשתתפים, אין ספק שבחרנו במיקום המושלם ביותר לחתונה. דבר ראשון, השירות של שלומי שבמשך חודשים ענה לי על כל שאלה, הסביר והיה איתי באותו הראש. דבר שני, המרפסת המהממת שמשקיפה לנוף היפה של נהר ירדן והצפון הירוק, למרות הנסיעה הארוכה מהמרכז, כל האורחים עפו על המקום. דבר שלישי, המלצרים והאוכל! וואו! לא ציפיתי לקבל כל כך הרבה מחמאות על האוכל, הטעם והשפע! עד היום עוד מדברים על זה... ודבר אחרון, האפשרות לסיים את החתונה עם קמפינג על הירדן, אין דבר כזה בארץ! פשוט חתונה מושלמת מכל הבחינות.
הצג עוד

יוסי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
האוכל טוב. כל הייתר, "על הפנים". התייחסות המלצרים (נכון יותר - חוסר ההתייחסות) היה עניין בולט. הגשת האוכל הייתה ללא כל הגיון, כגון, הוצאת סלטים ואי הוצאת פיתות/לחם... גם לאחר בקשות חוזרות ונשנות. היינו 3 משפחות, התאכזבנו קשות, נמלטנו והעדפנו לקנות קינוחים במקום אחר. הערה : כשבקשנו לעדכן את המנהל/ראש המשמרת/האחראי, כשיצאנו, הוא אפילו לא התנצל ונראה היה שהוא כנראה רגיל לתגובות כאלה מלקוחות !!!
הצג עוד

Lifshitz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
הגענו כקבוצה פרטית של 10 אנשים. היות והיה אירוע המלצרים לא היו פנויים אלינו כלל. קיבלנו סלטים ללא פיתות למרות שביקשנו שוב ושוב. ניסינו להזמין קינוחים אבל לא היה עם מי לדבר. שירות גרוע ומאכזב מאד. נותרנו עם חוויה מאד לא נעימה. חבל שהגענו לשם.
הצג עוד

חננאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
מסעדת איסקנדר היושבת בסמוך לנהר הירדן היא מסעדה בשרית המציעה סוגי בשרים צלויים, בשרים בבישול ארוך, מאפים חמים מהטאבון ומגוון סלטים עשיר ומרענן. בשגרה היא מארחת לקוחות מזדמנים וקבוצות המטיילות באזור… אבל לכבוד החתונה שלנו היא לבשה יום חג! המסעדה הפכה לסינדרלה מרשימה ביופיה! שלושה מתחמים שונים פנימי, מקורה וחיצוני היו למקהלה ונראו כמו הדבר ההגיוני ביותר. השילוב בין הטבע מסביב לניחוח הבשר עשה את שלו ויצר אווירה כיפית וחוויתית. היכולת של המסעדה להכיל ולהאכיל כמות גדולה של אנשים בזמן קצר מעידה על השליטה והמיומנות של אנשי הצוות ובראשם שלומי היקר! שבשקט וברוגע מנצח על המקהלה. הפרגונים והפידבקים החיוביים מכל האורחים לא מפסיקים להגיע.. אוי כמה נהנו מהאוכל, אוי כמה אוכל? והטעם פשוט נשאר בפה…😊
הצג עוד

itzhakcom   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
סיוט !!! אין מילה אחרת לתאר את "חווית" השירות שעברנו. ביום שישי 26.07.19 הזמנו מקום מראש למשפחה במסעדה לשעה 15:00, אחרנו ב-10 דקות בדיוק וכשהגענו למסעדה המלצריות סירבו לתת לנו להיכנס למסעדה. תוך שהן מפגינות יחס עוין , צעקות וסירוב חד משמעי לתת שירות !!!!!!! חשוב לציין ששעות הפעילות המופיעות באתר האינטרנט של המסעדה מציינות שהמסעדה פתוחה עד השעה 15:30. מה עוד ששעת כניסת השבת היתה 19:20. כך שכפי הנראה הם רצו להגיע הביתה מוקדם. מעולם פירסמתי חוות דעת כה גרועה על מסעדה כלשהי !!!!! ואין ספק שלעולם לא נחזור לשם !!!!! עדיף להגיע לאגמון מרקט (מרחק של כ- 15 דקות מהמסעדה) ולהינות משפע ומגוון של מסעדות וכמובן משירות מדהים !!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up