כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מקווה

מקווה "עבריה" גבעת שמואל

מקוואות
טלפון:03-5324477
65
67 מתוך 100
לפי 46 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
litalst   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
פניתי למקווה עבריה כשבוע לפני החתונה לאחר ששמעתי אודות נקיונו, והיות ובמקווה פקיעין בתל-אביב כבר לא היה מקום. עקב היותי בהריון מתקדם שהינו בר-סיכון, סוכם טלפונית מול הבלנית שאכנס ביום המיועד ראשונה לבור המים. ביום שנקבע - הבלנית פנינה המתינה לי באופן אישי בכניסת המבנה והיתה מסבירת פנים. שילמתי 200ש"ח כמסוכם. במראה ראשוני המבנה נעים (אך לא הייתי צורכת את שירותי הספא/חדר-כושר, לטעמי מיועד לנשים דתיות שאין באפשרותן להגיע למקומות בהם עשוי להיות גבר). הוכנסתי ל'חדר הלבן' שהינו מתחם יפהפה עם אמבטיה, מיטת טיפולים ומקווה נעים מאוד למראה. הם נותנים ערכה לנקיון אישי וחלוק נקי, אך חרף כך נראה לי שכדאי להגיע עם מברשת שיניים אישית מהבית, וכן מברשת שיער, סבון וכפכפים מהבית. הודגש בפניי כי זה חדר שבדרך-כלל ניתן ל"נשים שמשלמות הרבה". התרחצתי במהרה כבקשת הבלנית (למעשה התקלחתי קודם לכן בבית), בתום הרחצה התבקשתה לקרוא ברכה מתוך ספר שהושאר פתוח, הבלנית נכנסה ונתנה את הנאום שניכר שחוזרת עליו מול כל כלה וכלה. הדברים נאמרו באופן טכני ללא תחושה אישית. כולל הסיפור אודות הנשים שנאלצו לטבול בבורות קרח בסתר בעוד כיום יש לנו מקוואות מהודרים ואל לנו להתלונן. לאחר מכן הבלנית סקרה את גופי, לא העירה על ציפורניי שלא היו גזוזות בידיי. נכנסתי כהנחייתה למקווה עצמו שהיה עתיר להפתעתי בחומרי ניקוי, כלור כמדומני, והיה גם ריח נוסף שהבלנית העירה מעצמה שככל הנראה משני לריסוס כנגד ג'וקים. טבלתי בכל גופי כהנחייתה, כאמור הופתעתי בעת הטבילה מחריפות חומר הניקוי, אך השתדלתי שלא לשנות התנהלותי על מנת לקצר את המהלך (נרמז לי שהבאה בתור עתידה להכנס במהרה). לצערי לא פעפעה בי כלל תחושת חגיגיות. בתומה של הטבילה קבלתי את האישור המיוחל. מרגע הגעתי עד צאתי מהמבנה עברו כחצי שעה עד ארבעים דקות.
הצג עוד

היוש   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
המקום יפה, למרות שיש מקום לתחזוק נוסף , נניח העיתונים במקום הם מלפני 3 שנים בערךאני כן מרוצה מהמניקור פדיקו שעשו לי ולמלוות שלי. הוא נעשה בנעימות יחסית אבל התעקב המון זמן בגלל שלאחת מהפדיקורסטיות היתה צריכה לעשות מסאג'....לא קיבלתי פינוקים מיוחדים והבלנית היתה מלחיצה ומטיפה ולא עונה לשאלות (כנראה רצתה לתקתק כמה שיותר כלות)
הצג עוד

טליוג   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
ביום ד' 27.5.12 התארחנו אצלכם (אם כלה ושתי אחיות הכלה) לטבילת בתי לרגל חתונתה.בחבילה שהוצעה לה הובטח פדיקור (40 ד') מניקור(20-30 ד') וטבילה.ברצוני לציין כי פדיקור מניקור היה חובבני, עשוי ברישול ובחוסר תשומת לב, הלק התקלף עוד לפני תחילת האירוע . משך הטיפול היה לא יותר מ-10 ד' לכל אחת מאיתנו ולא כמובטח, ונעשה תוך כדי טיפול בבנות אחרות שהגיעו למכון. למחרת, ביום החתונה, נדרשנו ללכת שוב לפדיקור מניקור כדי שיראה מכובד ביום חשוב זה, ולשלם שוב (כחצי מהסכום הנדרש אצלכם עבור טיפול הולם עם תוצאות ראויות). שמענו הרבה המלצות עליכם בעיקר לבנות חילונית שאינן מעוניינות לעבור חוויה זו אלא מגיעות כי חייבים.מאוד קיוויתי כי הערב הזה ישאיר רושם חיובי בי ובבנותי ( 2 הצעירות עתידות לעבור זאת) אך התאכזבנו. נכחנו 4 שעות במקום והטיפול בנו ערך כ- 40 דקות בלבד!נכון, הטבילה היתה עניינית וללא דרישות מוגזמות כפי שחוות בנות אחרות במקומות שונים, אך עבור תשלום כה רב לא הייתי עושה זאת וגם לא אמליץ לאחרות. בנוסף, מן הראוי שהבנות המטפלות יתנו את מלוא תשומת הלב למטופלת ולא יקשקשו ביניהן באידיש כשהן יודעות שאנו לא מבינות שפה זו.
הצג עוד

nakala   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
שמעתי חוות דעת נלהבות על המקום, ומכיוון שהטבילה היתה אחד הדברים שחששתי מהם - יצרתי קשר עם "עבריה" על מנת לתאם מועד לטבילה. הבחורה שענתה לטלפון היתה מאוד נחמדה ושירותית, אבל נקבה במחיר פשוט שערורייתי! במקווה רגיל לוקחים בין 20-50 ש"ח לטבילה - בעבריה יש להם החוצפה לדרוש לא פחות מ-200 ש"ח (!!!) לטבילה רגילה - בין פי 4 לפי 10! לחבילות המיוחדות בחדרים עם המקווה הפרטי המחירים מופרזים עוד יותר. הרגשתי שפשוט מנסים לגזור קופון על החשש של כלות מטבילה במקווה ומסיפורי האימים על בלניות מלחיצות.סוף דבר, טבלתי במקווה עירוני - לא לפני שביררתי וראיתי את המקום מראש, ודיברתי עם הבלנית. היה מקסים וצנוע ונעים, ובכלל לא דומה לסיפורי הזוועות מהם חששתי. מומלץ בחום לכלות שלא סובלות מעודף כסף...
הצג עוד

tomeradi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
המקווה יפה מאוד במראה ראשוני אך לא מומלץ כלל לכלות יום לפני חתונתן.כשהגענו למקווה דבר ראשון היה מפוצץ אנשים! שום תחושת אינטימיות או רוגע או שלווהנכנסנו לחדר ה"פרטי" והתחלנו לערוך אותו לקראת האורחות. כל רגע מישהו נכנס להסתכל.חיכיתי זמן רב שמישהי מהמקום תבוא לקרוא לי או להגיד לי לאן אני צריכה ללכת כדי לטבול, היה בלאגן נוראי ולא ידעתי את מי לשאול.עד שמישהי הגיעה, היא ראתה שיש פסטרמה והתחילה לצרוח (!!) עלינו איך אנחנו עושות דבר כזה וזה מקום כשר (יש לציין שאני דתיה וכל האוכל שהבאנו היה כשר) היא לא התעניינה ואמרה שמותר להביא רק אוכל חלבי ולא עניין אותה שאף אחד לא עדכן אותי. (למרות שהתקשרתי לפני פעמיים לברר) היא הייתה פשוט בהסטריה.אח"כ באה המנהלת, נכנסה וצעקה במילים אלה: "מצידי אתן יכולות לקפל את השולחן הזה ולעוף מפה!!!"אני הייתי המומה, בסה"כ יום לפני חופתי.קיפלנו את הכיבוד הבשרי והשארנו רק כמה דברים פרווה.אני מבינה את הרציונל אבל גם לא טרחו לעדכו אותי לפני (למרות שאמרתי כמה וכמה פעמים שאנחנו מביאים אוכל) וגם יכלו למצוא דרך נעימה יותר להוריד את הפסטרמה מהשולחן.
הצג עוד

shira1001   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ערב מהנה ומיוחד במינו שהמשיך ליום החתונה הלחוץ והמרגשנהיננו מכל רגע מתשומת הלב והיחס הנפלא, העיסוי ומהמקום המדהים...במיוחד הבלנית פנינה המקסימה וכמובן טל המאפרת אין כמוה!!!יש פוווווווווווווווווול חדרים מדהימים! בקיצר ממליצה מאוד!!!!!!!!!
הצג עוד

katiaavi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
חוות דעתי נחלקת לשניים. המקום באופן כללי יפה, מטופח ונעים. הבלנית גם כן הייתה מקסימה וחמודה. עם זאת, ההתנהלות של המקום איומה ולא נעימה בכלל! קודם כל הם עשו טעויות, חשבו שאני מגיעה ביום אחר ובשעה אחרת ופעמיים התקשרו לשאול איפה אני כשבכלל קבעתי איתם ליום אחר...אבל לא משנה, טעויות קורות.מה שהרגיז אותי במיוחד הוא שהם חייבו אותי על סכום הרבה יותר גבוה ממה שהייתי צריכה לשלם על טבילה אצלם (המחיר כיום הוא 200). רדפתי אחריהם שבועיים! מיילים, טלפונים...שלחתי להם דוחות כרטיס אשראי כי "הם לא ראו את החיוב הכפול"...טרטרו אותי בלי סוף! עד שאיימתי בתביעת השבת כסף כלום לא עזר...לבסוף צלצלו אלי ואמרו שיזכו אותי...ואף הבטיחו שבשל היחס שקיבלתי אוזמן לטיפול פנים או משהו כזה וניתקו.מאז עבר חודש וחצי ולא שמעתי מהם דבר!לכל החברות שלי המלצתי לא ללכת לשם! חבל על הכסף והמאמץ! אין בעיה לעשות טעויות, אבל צריך להודות בהם ולפעול במיידיות לתקנן. חבל שבעבריה שירות זו מילה גסה.
הצג עוד

adl   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
אני חייבת לציין שהמחירים שלהם מאוד מאוד גבוהים וממש לא שווים. זו החוייה שלי:הגעתי לשם בשעה שנקבעה לי.ביקשתי להיות כלה ראשונה ואמרו לי שכדי לעשות את זה אני חייבת לקחת חבילה. העניין של הניקיון וכו' היה לי מאוד חשוב - כי אני ממש לא בקטע של הדת ולעשות מקווה ממש לא עניין אותי וממש לא רציתי לעשות את זה, ולכן בחרתי ללכת לשם כי שמעתי שזה נחשב מקום ממש יפה ומאוד נקי וכו'.הגעתי לשם והייתי בשוק.המקום רחוק מלהיות ספא. כנראה שמי שפעיל את המקום הזה לא ממש היה בספא. הכניסה למקום הייתה מטונפת! אחרי זה חיכיתי משהו כמו שעה וחצי לתור שלי למסאג הכי גרוע שעברתי בחיים שלי.המסגיסטית לא לבשה אפילו חלוק!!! היא הייתה עם גינס עם חגורה ענקית וחולצה צבעונית. הסיבה שאני כותבת על זה, זה כי בזמן שהיא עשתה לי מסאג החגורה שלה כל הזמן נתפסה לי בשיער. בנוסף, המקום היה רועש בטירוף. היא אפילו יצאה באמצע להגיד לשאר העובדים שם שיהיו בשקט!!! לא יאומן!! אחרי איזה עשרים דקות היא הלכה להביא לעצמה מים! בקיצור, זוועה. אחרי זה הייתי צריכה לעשות את המקווה. אני לא אציין כאן עד כמה הדבר הזה משפיל מבחינתי, כי זה לא רלוונטי לחוות הדעת על המקום, אבל בואו נגיד שגם זו לא הייתה חוויה הכי נעימה. בקיצור - לא להתקרב. זו עבודה בעיניים.
הצג עוד

etofran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני חייבת לציין את עבריה לטובה! תחילה המליצו לי על עבריה כמקום נהדר לטבילת מקווה לקראת חתונת ביתי, אני עצמי ביליתי בלא מעט מקוואות בחיי אך כשהגעתי להציץ במקווה בגבעת שמואל הופתעתי לגלות ספא יוקרתי ומפנק - שונה לחלוטין מכל מקווה שראיתי בכל ימי.עבריה הינו מתחם גדול ובו כל מה שתרצי על מנת להתפנק, בלי קשר לטבילה המחייבת, מציעים במקום טיפולי פנים וגוף, מסאג'ים, טיפולי יופי כגון מניקור ופדיקור ועוד ועוד....כמובן שמיד סגרתי לביתי לי ולעוד 5 בנות משפחה וחברות קרובות את ערב החתונה - לביתי הזמנתי טבילה וטיפולי יופי (הרי ידוע שמסאג' מעייף מאד ואני רציתי לשמור אותה נמרצת ומלאת אדרנלין בערב החתונה) שאר הבנות התפנקו בטיפולי גוף שונים ואמבט שמנים,הביקור היה חלומי, טיפול מדהים מכף רגל ועד ראש - יחס נהדר, מחוייך ומקצועי, כולנו נהנינו כאילו זו היתה מסיבת הרווקות שלנו - היה פשוט נפלאמומלץ בחום!
הצג עוד

Keren0017   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
לפני החתונה, ברצון לשמח אותי, הפתיע אותי בעלי והזמין בעבריה חדר כלות שכלל פדיקור, מניקור ומסג׳ לי ולחברה לפני הטבילה. המקום בהחלט מרשים... הפדיקור והמניקור היו בסדר אצלי, אבל את חברתי היקרה הצליחו לפצוע. אח״כ הגענו לחדר כלות שם עשו לנו מסג׳ (שגרם לי להיות תפוסה גם בחתונה) חלק מהדיל היה כיבוד בחדר ושתיה חמה וקרה.. לא זכינו.. היה בקבוק יין אבל הוא היה פתוח! אחרי המסג׳ הלכתי לג׳קוזי אבל - הג׳קוזי לא עבד! היו שם מברשת שיניים ושיער מטונפות. אימי ואחיותיי הגיעו גם הן.. ניסינו לשים מוזיקה אבל למרבה הפלא גם המערכת שם לא פעלה. ואם לא די בזה, אני- כלה יום לפני החופה, אמרו לי לחכות שהבלנית תבוא לקרוא לי אבל מצאתי את עצמי מחכה כחצי שעה!! הבלנית הייתה מאוד נחמדה, והמקווה נראה יפה. דבר נוסף, כשסידרו לי את הציפורניים מסתבר שזה לא כולל הדבקה וזה בנפרד. כשביקשתי אמרו לי שאחרי הטבילה, ואחכ רצו שאחכה זמן בלת סביר.. ביציאה התלוננתי בפני הבחורה בכניסה והתלוננתי על כך שאפילו לא קיבלו אותי כצו שצריך והסבירו לי מה מגיע לי במסגרת הדיל.. אז הבחורה ענתה לי בתשובה ש״חבר שלך לא טרח לתת לנו את המספר שלך״ יש לציין שהוא לא התבקש לכך.. כשהצטרפה המנהלת לחגיגה היא הייתה חייבת לומר ״את לא הכלה היחידה״. זה השלב בו אני החלטתי לצאת - ערב לפני החתונה.. בזמן שאחותי ואמא שלי התעצבנו עליה והיא אמרה שתדבר איתי אחרי החתונה ותפצה. אז כלות- אל תקחו את הסיכון.. אולי אחכ כאיזה פינוק.. למרות שאני אישית אוותר עליהם. מיותר לציין שלא שמעתי מהם עד היום.. והתחתנתי לפני כ5 חודשים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up