כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הרב דניאל ויצמן

הרב דניאל ויצמן

ייעוץ משפטי ורישום לנישואין
טלפון:0525405102 ,089491644
89
90 מתוך 100
לפי 25 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל הרב ויצמן הגענו דרך צהר. זכינו להכיר איש נעים,חברותי ומכיל. הרב ויצמן דוגל בשוויון ולכן הציע שבטקס החופה כל אחד מאיתנו יקרא פסוקים וכן שגם הכלה תעניק טבעת לחתן ואכן כך היה. הטקס היה מרגש,קצר וקיבלנו המון מחמאות. תודה על הכל, מיכל ויוסי 02.04.19
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
את הרב דניאל ויצמן לקחנו לאחר שראינו אותו בחתונה של זוג חברים. אנחנו די בעייתיים בנושא הדת וחיפשנו מישהו שנוכל להרגיש איתו בנוח. כבר במפגש הוא שיתף אותנו בתכנון החופה ובכך שגם אני יקרא פסוקים בחופה ולא רק בן זוגי, נתן לי מקום. החופה הייתה קצרה, מרגשת וטובה בדיוק כמו שרצינו. הצחיק מספר פעמים את האורחים ונתן תחושה מעולה. ממליצים עליו בחום . תודה :)
הצג עוד

Ira   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
לרב דניאל ויצמן הגענו דרך צהר. כבר מהפגישה הראשונה נוכחנו לדעת שמדובר באדם מדהים, קליל עם ראש פתוח, בדיוק כל הפרמטרים שחיפשנו ברב. החופה הייתה מרגשת וקלילה, כאשר במהלכה הרב נתן לי להעניק טבעת לבעלי ולקרוא מתוך הפסוקים. לאחר האירוע לא הפסקנו לשמוע מחמאות על הרב, ההומור שלו והנעימות בה הוא העביר את הטקס לכלל האורחים. ממליצה בחום !!!!!
הצג עוד

inbalger   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגענו לרב דניאל ויצמן דרך צהר. שנינו מגיעים מרקע חילוני ולכן חיפשנו רב שעושה חופה קלילה, כיפית ולא ארוכה. הרב דניאל ויצמן היה שידוך מושלם מבחינת צהר!! החופה מבחינתנו הייתה מושלמת!! לא יכולנו לבקש טקס יותר מקסים מזה!! אחרי החופה הרבה שאלו אותנו מי הרב ואיך הגענו אליו, קיבלנו הרבה מחמאות על הטקס. הרב דניאל ויצמן דוגל בשיוויוניות - שמתי לבעלי טבעת, נכנסו יחד לחופה (ככה רצינו), הייתי במהלך כתיבת הכתובה.. בקיצור - מומלץ מאוד!
הצג עוד

netaa88   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
שנינו בעלי רקע חילוני ומתקשים לעיתים להתחבר לדת ובעיקר לרבנות בארץ והתנהלותה. לכן בתחילה חשבנו לחפש רב רפורמי. במקביל לכך שמענו על הרב דניאל ויצמן וקראנו עליו המלצות באינטרנט והחלטנו לתת לכך הזדמנות. כבר בתחילת הפגישה הבנו שהוא הרב שלנו בלי צל של ספק. הרב דניאל ויצמן הוא אדם אשר מאמין בשווין בין בני זוג ובנוסף לכך ראינו זאת בהערצה המדהימה שיש לו לאישתו, שאותה הזכיר רבות במהלך הפגישה. הרב דניאל ויצמן הוא איש רחב אופקים ובעל זווית ראייה ליברלית אשר מהווה גשר, לדעתנו, בין הזוגות החילוניים לבין הרבנות. בערב החתונה השתתפתי גם אני בחתימת הכתובה, ברכתי את הבן זוג שלי ונתתי לו טבעת ואף הרב רצה שנשבור ביחד את הכוס אך בשל העקב הלבן החלטתי לוותר תודה רבה לך הרב דניאל ויצמן אשר עזרת לנו בסוגיה שהייתה סוגייה מאוד גדולה בארגון החתונה, אתה בן אדם מקסים אשר צריך להוות דוגמה לאנשים רבים במדינתנו.
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
איש מקסים, נעים ומקצועי, קיים את החופה בשילוב של עברית וספרדית (היו לנו הרבה אורחים דוברי ספרדית). הגיע בזמן ועשה טקס שיוויוני וקליל. מומלץ בחום!

אלון   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
רב דוגל בשוויון בין החתן לכלה (רעייתי הייתה עדה לטקס חתימת הכתובה ואף העניקה לי טבעת בחופה). עורך את החופה בצורה מקסימה, קצרה ואף מצחיקה. דובר ספרדית, מה שהתאים טוב לשידור שלנו של החופה לארגנטינה בסקייפ. בכללי כאדם, נעים לדבר איתו. היה פתוח לאופן בו אנו רוצים לנהל את טקס החופה. פחות נוהג לספר פרטים אישיים על הזוג.
הצג עוד

haimavi   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
80 מתוך 100
מרגע שפגשנו אותו ההתנהלות הייתה מקסימה. הרב איש מקסים ודוגל בשוויון מלא. החופה הייתה תמציתית , קצרה אך מלאת חן. כל האורחים החמיאו לרב ואף חבר שמתחתן ישר בא אלי לבקש את המספר של הרב. יש לציין כי החופה הייתה אמורה להתקיים ב14:30 (חתונת צהריים עם אישור מיוחד לחתונה מאוחרת) אך הרב הגיע ב14:25 ולא ענה לפלאפון לכן נלחצנו. מצידו הוא חשב שהוא צריך להגיע ב14:30. למרות זאת היינו לוקחים אותו לחתננו שוב ללא היסוס, הוא איש מדהים.
הצג עוד

idanya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הרב ויצמן היה חביב מאוד וערך את החופה במהירות ובחביבות. החתונה הייתה שוויונית לחלוטין וניתנה האפשרות לאשתי לקדש אותי בטבעת.הרב ויצמן גם דאג להביא לנו מתנה קטנה בחופה של פסוק שהותאם עבורנו.אני ממליץ בחום על הרב ויצמן.
הצג עוד

moran_uri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל הרב הגענו דרך צוהר.נפגשנו איתו בבייתו לפגישת היכרות.הוא הסביר לנו איך הוא רואה את הטקס ושאל אותנו מה אנחנו מצפים שיהיה בטקס ושאלות רקע כלליות כדי להכיר אותנו.כבר מההתחלה ראינו כי מדובר באדם חביב ביותר קשוב ופתוח לבקשותינו.הרב הציע לנו לקרוא שני פסוקים בתחילת הטקס כשממש לפני הטקס החלטנו שאנחנו לא רוצים לקרוא אותם, לא היתה לו בעיה עם זה והוא לא ניסה אפילו לשכנע אותנו כן לקרוא אותם.הרב איפשר לכלה להעניק טבעת לחתן במהלך הטקס והדגיש בפגישה איתו שהשיויונייות בין בני הזוג היא עניין שחשוב לו.שמחנו מאוד שהרב ויצמן חיתן אותנו, הטקס היה קצר קולע ויפה והתנהל על מי מנוחות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up