כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Ginga
89
95 מתוך 100
לפי 21 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Natalie   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
ginga הם מעצבי בית של חוות אלנבי - אולם שהתחתנו בו ב-9.07.2015. פגשנו את אודליה המקסימה שהסברתי לה מה הכיוון שארצה בו, היא קלעה זאת והראתה לי כמה תמונות מהסגנון שרציתי. בחרנו את סידורי הפרחים שיהיהו על השולחנות, את קישוטי הבר ואת החופה. הכל היה מושלם כפי שרציתי וראיתי בתמונות מקודם! אודליה הקשיבה לי מבחינת הפרחים שארצה באירוע (לא רציתי וורדים בכלל וכך היה). הבאנו לה כמה דברים לקישוט שקנינו בעצמנו והיא סידרה אותם כבקשתנו. היה מעולה! אני אשלח תמונות של העיצוב ברגע שיהיו לי מהצלם. תודה!
הצג עוד

elad.zini   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
ענבל ואודליה מג'ינגה משמשות כמעין מעצבות הבית של חוות אלנבי, שם התחתנו חתונת שישי בצהריים. עוד לפני הפגישה איתן כבר די הבנתי מה אני מחפש מבחינת פרחים על מרכזי שולחן (ראיתי אותם באירוע קודם בשישי בצהריים וממש נדלקתי). במהלך הפגישה הן דאגו להראות לי תמונות שונות עם אופציות בצבעים אותם רציתי ואף הציעו לי שילובים מעניינים לשחק אתם. אנחנו כזוג פחות היינו פתוחים לכל מני שיגעונות של עיצוב במקום אך הן הצליחו להפתיע אותנו בתוספת נחמדה בדמות בקבוקים בהם שמים פתקים של עצות לחיי נישואין. הצלחת הפריט הזה הפתיעה אותי מאוד ולראייה כמות העצות שקיבלנו... לסיכום: צמד המעצבות גילה יצירתיות רבה, העלה רעיונות מקוריים ודאג לענות לכל שאלה והערה. חשוב לציין כי הן אף גילו גמישות ראויה לציון בהצעת המחיר ובאו לקראתנו בצורה.
הצג עוד

Vitaly   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
ענבל היא מעצבת הבית של חוות אלנבי, בחרנו בה לאחר סקר שוק די נרחב ולא התחרטנו לרגע. בזכות ענבל החתונה שלנו נראתה בדיוק כפי שקיווינו, ענבל שילבה בצורה מדהימה כלים שהכנו לבד יחד עם כלים משלה ובזכותה היה לנו אירוע עם טאץ' אישי. בשבוע האחרון לפני החתונה השתנתה החופה במקום וענבל דאגה לתת לנו אלטרנטיבה מהממת לחופה שרצינו. ביום האירוע אודליה העוזרת של ענבל היתה במקום לפני שהגענו וארגנה הכל ודאגה גם להרגיע את הכלה הלחוצה.
הצג עוד

alex.ilana   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
80 מתוך 100
התחתנו בחוות אלנבי וענבל מרקוביץ היא אחת משתי המעצבות המומלצות ע"י החווה.לפני שסגרנו איתה, קראנו שזוגות רבים כותבים פה באתר שקשה להיות איתה בקשר כי היא לא זמינה וזה התברר לצערי כאמת.התכתבתי איתה במייל והיא ענתה פעם ביומיים בערך. בהתחלה זה לא היה נורא כי התחלנו להתעסק בזה חודש לפני והיינו בטוחים שנסגור הכל לפני הזמן, אבל... מה שאפשר לסגור בשיחת טלפון אחת, נמרח על פני כמה מיילים ואיכשהו הגענו למצב שכמה ימים לפני החתונה היינו צריכים לסגור כמה קצוות אחרונים וענבל לא ענתה במיילים ולא בטלפון. בקיצור: ל-ח-ץ מיותר. העיצוב ביום החתונה היה מאוד יפה, הפרחים היו מרשימים ובגדול היינו מרוצים חוץ מדבר אחד: ביקשתי שכל קורות העץ מהם עשויה החופה יהיו מכוסים בבד (זאת אומרת שלא יהיו חשופים) ורשמנו את זה בחוזה. כשהגענו ביום האירוע, שתי קורות לא היו מכוסות. כשאמרתי את זה לעוזרת של ענבל שהיתה באולם, היא התחילה להתווכח איתי שזה לא רשום בחוזה ואם אני רוצה שהיא תשים בד גם על הקורות האלה- זה יהיה בד בצבע אחר כי הבד בו השתמשה נגמר לה. זה החיסרון בלקבוע ולסגור הכל עם ענבל- לא תמיד היא זו שבאמת נמצאת באולם כדי לעשות את הכל ביום האירוע ואין באמת עם מי לדבר אם יש בעיה.אחרי שהתבאסתי והתעצבנתי, היא סידרה את זה והיה ממש יפה.
הצג עוד

carmi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בגן האירועים "קיו" בקיבוץ גליל ים וענבל היא מעצבת הבית שלהם.הגענו לשיחה עם ענבל וישר היא הבינה את הראש שלנו וזרמה איתנו בכל הבקשות :)למרות שהיתה לנו האפשרות להביא עיצוב חיצוני, החלטנו לסגור ישר עם ענבל ללא בדיקה נוספת אצל מעצבים אחרים.גן האירועים קסום כמו שהוא אבל עם נגיעות העיצוב של ענבל הוא היה פשוט מושלם!!! אין אורח שלא שם לב לכל פרט ופרט וקיבלנו אינספור מחמאות!!תודה על הכל מיכל ויניב 3/7/2013
הצג עוד

greeny   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
התחתנו בחוות אלנבי, וענבל היא אחת ממעצבות הבית שלהם. הגענו לענבל אחרי שפנינו קודם כל למעצבת השניה שחוות אלנבי המליצו עליה ופחות התלהבנו מההצעה שלה. נפגשנו עם ענבל בביתה של דודתי, ענבל הגיעה מוכנה עם לפטופ ומגוון תמונות כך שיכולנו לראות באופן ויזואלי הרבה מהדברים שהיא דיברה עליהם. היא הייתה מאוד נחמדה וסבלנית והתאימה את ההצעה שלה לתקציב שלנו. היא הזמינה אותנו גם לראות עיצוב שלה לחתונה אחרת בחוות אלנבי כדי שנוכל להתרשם ולקבל רעיונות. בסך הכל הייתי מרוצה מההתנהלות מולה, היא הייתה אדיבה ומקצועית, רק מעט לא זמינה (רוב התקשורת הייתה במיילים ולקח לה לעתים כמה ימים לענות לי).
הצג עוד

michalska   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ענבל ושחר הם זוג מקסים ומקצועי, ענבל דאגה לעצב את האירוע בדיוק כמו שדמיינו ואף יותר!
הצג עוד

dafnas   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני ובעלי התחתנו בנחלה והוצעה לנו חבילת עיצוב בסיסית של ג'ינגה. למרות שהיא עשירה ויפה כשלעצמה, החלטנו שאנחנו רוצים לשדרג טיפה כדי לתת לאירוע את הטאצ' שלנו ולהפוך אותו למשהו אחר. למרות שהייתה לנו התחלה קצת מקרטעת עם ענבל, מהר מאד הפכנו ללקוחות שבעי רצון, בזכות יחס חם, סבלנות, עדינות ובעיקר טעם מעולה!ענבל ליוותה אותנו בכל התהליך ונתנה לנו אופציות הוגנות ויפות בהתאם למה שביקשנו. בסופו של דבר המקום נראה מדהים וקיבלנו אינספור מחמאות.
הצג עוד

domer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
נתחיל מהסוף: העיצוב בחתונה שלנו היה מקסים! הגן היה מעוצב בטוב טעם, בלי יותר מדי אלמנטים מיותרים, אבל עם הדברים הקטנים שעושים את האירוע.הבעיה היתה להגיע עד לנקודה הזו.את ענבל קיבלנו דרך חבילת העיצוב של ה-Q. העיצוב הבסיסי שהיא הציעה היה של מפות, מפיות ו-3 אפשרויות לעיצוב שולחנות, ללא פרחים. ביקשנו מענבל מייל עם הצעת מחיר לכל מיני אלמנטים שרצינו להוסיף, בעיקר זרי פרחים וקיבלנו הצעת מחיר מנופחת וללא כל פרופורציה. רק לאחר שנתנו לה מחירים על אותם אלמנטים שקיבלנו מספקים אחרים (50% פחות), ענבל ירדה במחיר.בפגישה ענבל ביקשה שכל העבודה מולה תעשה במיילים, מכיוון שהיא לא זמינה רוב היום בטלפון. ענבל לא היתה זמינה לנו בכל התקופה בשום אמצעי תקשורת. שלחנו לה מיילים, סמסים והתקשרנו והיא פשוט לא ענתה ("קיבלתי את המייל שלכם רק היום" הוא לא תירוץ הגיוני, ששני הצדדים משתמשים בג'ימייל). כשהתקשרנו להתייעץ איתה לגבי ספק איתו רצינו לסגור באופן פרטי קיבלנו תשובה מבעלה שבתקופה שלפני ט' באב היא בחופש ותוכל לחזור אלינו רק בשבוע הבא. בעבודה מול זוגות שלחוצים לסגור כמה שיותר דברים לפני החתונה הייתי מצפה לרגישות גדולה יותר (וגם לנגישות גדולה יותר).הפעם היחידה שענבל היתה זמינה ב-100% היתה כשהיא שלחה לנו הצעת מחיר מחודשת עם העלאת המע"מ (למרות שזאת עדיין לא אושרה בממשלה)בשורה התחתונה, העיצוב היה יפה, אבל ענבל היתה הספק היחידי שפשוט לא היה לנו נעים לעבוד מולו.
הצג עוד

12inbala   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין מילים! פשוט לא יכלנו לעמוד בפני העיצוב שענבל הוסיפה למקום, בהתחלה זה לא היה בתקציב שלנו ושיגענו את ענבל כן לא כן לא ובסוף כמה ימים לפני החתונה החלטנו לא לוותר על העיצוב ואנחנו שמחים שלא ויתרנו!העיצוב פשוט היה מושלם וענבל היתה נהדרת!פשוט כיף לעבוד איתה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up